ow ik zie dat t gewoon reinigingsmiddel is. Nee dat haal ik bij de makroquote:Op woensdag 25 november 2015 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm nee ik heb grote pakken waspoeder van paps die hij weer heel goedkoop binnen krijgt. Kan ik wel een jaar mee wassen bijna.
neustrimmer.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
de neushaartrimmer was sneller verkocht.
Paar sokkenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit even wat unboxings te bekijken (ideaal tijdverdrijf tussen slome aanbiedingen), en dan zie ik deze:
[ afbeelding ]
Knikkerbaan
Schone tandjes straks ja?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:58 schreef Melleyn het volgende:
Bedankt voor je bestelling!
Bedankt voor het vertrouwen in iBOOD en de gekozen producten. Wij gaan direct aan de slag om jouw order te verwerken.
![]()
Zo'n knikkerbaan lijkt me best nog wel leuk voor een middagquote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit even wat unboxings te bekijken (ideaal tijdverdrijf tussen slome aanbiedingen), en dan zie ik deze:
[ afbeelding ]
Knikkerbaan
Sokkenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Knikkerbaan
Ik heb een zusje van 6, die vindt knikkers helemaal geweldig. Goed excuus dusquote:Op woensdag 25 november 2015 23:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zo'n knikkerbaan lijkt me best nog wel leuk voor een middag.
uhuh ja maar die mag er straks niet aan komen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een zusje van 6, die vindt knikkers helemaal geweldig. Goed excuus dus
Hoeven anderen niet te wetenquote:Op woensdag 25 november 2015 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh ja maar die mag er straks niet aan komen natuurlijk.
Zulke dingen zijn publiek geheimquote:
Nou dat gaat vast wel ooit gebeuren, dus gooi hem er in.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik ooit 500¤ te besteden hebben, dan zou deze nu direct in mijn winkelwagen liggen.
Is die 100 euro? ziet er uit als slappe hapquote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Knikkerbaan
Die is vet voor als je ergens in een ruimte werkt zonder daglicht. die buiten op de muur monteren en binnen zo een scherm op de muur plaatsen.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:02 schreef Nizno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa de gopro voor degene die een tv als raam wilde.
Pic....quote:Op woensdag 25 november 2015 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een zusje van 6, die vindt knikkers helemaal geweldig. Goed excuus dus
Volgens mij gaan de knikkers automatisch omhoog met een motortje.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:05 schreef GekkePoes het volgende:
Als je een vogel hebt en zo een knikkerbaan. dan die vogel leren knikkers erin te stoppen.
Ik heb er eentje die het zou kunnen leren, alleen hem kennende strapt hij ze liever gewoon van de tafel.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:05 schreef GekkePoes het volgende:
Als je een vogel hebt en zo een knikkerbaan. dan die vogel leren knikkers erin te stoppen.
In totaal zou het minstens 100 moeten zijn. Ik zou deze waarschijnlijk terugsturen, onverkoopbare troep en amper bruikbare dingen.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is die 100 euro? ziet er uit als slappe hap
Je neemt zo'n box toch ook niet om weer te kunnen verkopen.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In totaal zou het minstens 100 moeten zijn. Ik zou deze waarschijnlijk terugsturen, onverkoopbare troep en amper bruikbare dingen.
Of dit was een goedkopere variant...
ligt eraanquote:Op woensdag 25 november 2015 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je neemt zo'n box toch ook niet om weer te kunnen verkopen.
dan moeten het wel producten zijn waar je wat aan hebt.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als er iets bijzit waar ik niks aan heb, maar toch mooi 100¤ kan opleveren, dan weet ik het wel. Als er enkel nutteloze producten bijzitten, waar niemand wat aan heeft én niks waard zijn, dan gaat de box retour.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van de boxen die ik ooit heb weten te bemachtigen heb ik denk ik wel 90 procent verkocht of weggegeven.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou ik er in passenquote:Op woensdag 25 november 2015 23:12 schreef Nizno het volgende:
one size fits all. Euh ja behalve als je 1 persoon van 1.60 en 1 van 1.80 in dezelfde badjas wil proppen. Bij de 1 over de tenen en bij de ander op de knieen zeker.
Ze bedoelen ook, 1 size fits no one.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:12 schreef Nizno het volgende:
one size fits all. Euh ja behalve als je 1 persoon van 1.60 en 1 van 1.80 in dezelfde badjas wil proppen. Bij de 1 over de tenen en bij de ander op de knieen zeker.
Ja net zo goed als ik, 1.60 en nog niet de helft in gewicht van wat jij bent.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zou ik er in passen?
2.03 en 120 kg.
1.60 is best klein en 1.80 is best gemiddeld... dus ik denk dat het wel mee valt voor die tweedequote:Op woensdag 25 november 2015 23:12 schreef Nizno het volgende:
nou ik zat idd ook te kijken, maar als ik geen maat kan kiezen laat ik hem met mn 1.80 ook voorbij gaan aangezien hij dan echt op mn knietjes zit en ik wel een lange badjas wil.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zou ik er in passen?
2.03 en 120 kg.
quote:Op woensdag 25 november 2015 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er iets bijzit waar ik niks aan heb, maar toch mooi 100¤ kan opleveren, dan weet ik het wel. Als er enkel nutteloze producten bijzitten, waar niemand wat aan heeft én niks waard zijn, dan gaat de box retour.
Koop dat ding dan gewoon niet, en maak er iemand blij mee die er wel raad mee weetquote:Op woensdag 25 november 2015 23:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Van de boxen die ik ooit heb weten te bemachtigen heb ik denk ik wel 90 procent verkocht of weggegeven.
euh? why?quote:Op woensdag 25 november 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Koop dat ding dan gewoon niet, en maak er iemand blij mee die er wel raad mee weet
ik uit de v&dquote:
We geven lekker 100¤ uit aan producten die we nooit gebruiken en anderen veel blijer van worden... juistem.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Koop dat ding dan gewoon niet, en maak er iemand blij mee die er wel raad mee weet
ja bij de ene is het een minijurkje en bij de andere een vest en bij de ander zit hij wel goed.quote:
Ik wilde 'm niet kopen dit keer maar om jou te fucken doe ik 't lekker welquote:Op woensdag 25 november 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Omdat er kennelijk 90% van de mensen die dingen willen doorverkopen om winst te maken, dat vind ik nogal triest.quote:
je draagt m toch lekker thuis?quote:Op woensdag 25 november 2015 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja bij de ene is het een minijurkje en bij de andere een vest en bij de ander zit hij wel goed.
tjaquote:Op woensdag 25 november 2015 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat er kennelijk 90% van de mensen die dingen willen doorverkopen om winst te maken, dat vind ik nogal triest.
Ik koop het niet, want ik hoef die troep niet, dus koop hem ook niet om te handelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wilde 'm niet kopen dit keer maar om jou te fucken doe ik 't lekker wel![]()
Een NAS of mediaplayer heb ik geen reet aan, waarom zou ik dat niet verkopen? Dingen die ik kan gebruiken, prima en hartstikke leuk. Die heb ik dan gratis, met wat gratis geld erbij.
Win-win.
Pssstquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat er kennelijk 90% van de mensen die dingen willen doorverkopen om winst te maken, dat vind ik nogal triest.
quote:Op woensdag 25 november 2015 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We geven lekker 100¤ uit aan producten die we nooit gebruiken en anderen veel blijer van worden... juistem.
ja om het warm te hebben na het douchen in mijn geval en vaak lukt dat niet zo goed...quote:Op woensdag 25 november 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je draagt m toch lekker thuis?
Oke, dus als jij een box koopt met wat spul erin dat wel geld waard is maar waar je zelf op dat moment niks aan hebt flikker je 't op zolder want ja.. je verkoopt niks.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:
loop je leeg?quote:
kloptquote:
Nee, ik heb je adres nodigquote:
Zeik dan niet man. Jezus.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik koop het niet, want ik hoef die troep niet, dus koop hem ook niet om te handelen.
hahaha heb je ze af???????quote:
Nee, moeilijk he? lezen, ik koop die box sowieso niet, omdat ik dat spul niet hoef te hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oke, dus als jij een box koopt met wat spul erin dat wel geld waard is maar waar je zelf op dat moment niks aan hebt flikker je 't op zolder want ja.. je verkoopt niks.
Wat een onzin.
Hij bedoelt denk ik de mensen die het alleen kopen om door te verkopen. Zoals die mensen die bij die designeracties van de H&M kopen wat ze kunnen kopen om het 10x over de kop op Marktplaats te zetten.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oke, dus als jij een box koopt met wat spul erin dat wel geld waard is maar waar je zelf op dat moment niks aan hebt flikker je 't op zolder want ja.. je verkoopt niks.
Wat een onzin.
nu nog?quote:Op woensdag 25 november 2015 23:18 schreef Nizno het volgende:
ik ga ff frikandelletjes speciaal maken.
Jepquote:
Nu heb ik dus honger...quote:Op woensdag 25 november 2015 23:18 schreef Nizno het volgende:
ik ga ff frikandelletjes speciaal maken.
wij hebben het wel gezien.quote:
jah. omdat het kan.quote:
Doe ik! Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 25 november 2015 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon zelf je dikke smoel even.
grijnz. Paps heeft mn boodschappen betaald vandaag dus ja dan moest er ook wat lekkers bijquote:Op woensdag 25 november 2015 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb ik dus honger...
Blijft niks meer over van dat chocoladegeld.
jij liever dan ikquote:
Ik lust ze sowieso niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij liever dan ik
kan op deze tijd geen frikandel zien..
ik wel. ik pak hem uit de vriezer en kijk er naarquote:Op woensdag 25 november 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij liever dan ik
kan op deze tijd geen frikandel zien..
trustequote:
Slaap lekker, werkze morgenquote:
egwelquote:
Ik heb liever een bamihappie of een mexicanoquote:
Of een kaassoufflé.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever een bamihappie of een mexicano
Daar hou ik echt niet van. Ik heb weinig met gesmolten jonge kaas.quote:
Dat kan, het is wel een specifieke smaak.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar hou ik echt niet van. Ik heb weinig met gesmolten jonge kaas.
Slaap lekkerquote:
Nu al?quote:
Ik ben al weken bezig met een kilozak M&M'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |