Pax eventjes zijn stats aan het maken bijwerkenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pax eventjes zijn stats aan het maken bijwerken
Stiekem ben ik ook wel geïnteresseerd in de statsquote:
Ben vandaag nog geweest, al ruim een week niet langs geweestquote:Op woensdag 25 november 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
ik denk dat ik morgen na de UB naar fitness ga
beter dan thuis niks doen zoals nu
dat zou ik erg spijtig vindenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:42 schreef supersof het volgende:
Misschien is pax ondertussen overleden en doen jullie nog zo stom tegen hem
ik al 5 weken nietquote:Op woensdag 25 november 2015 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben vandaag nog geweest, al ruim een week niet langs geweest
Waarom durf je dan niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef supersof het volgende:
ik heb al meer dan drie jaar niet gesport
en ik ben nog steeds niet dik
(ik wil wel weer gaan sporten hoor, maar ik durf niet echt)
Is in begin ook wel eng in gymquote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef supersof het volgende:
ik heb al meer dan drie jaar niet gesport
en ik ben nog steeds niet dik
(ik wil wel weer gaan sporten hoor, maar ik durf niet echt)
Omdat ik dan in een heel nieuw team kom waar ik niemand ken en ik heb al drie jaar niet gevolleybald dus ik denk dat ik het niet meer kan en dat vind ik kutquote:
bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
Is Opso echt geband daarvoor. Was gewoon een grapje
dat is echt het stomste idee ooitquote:Op woensdag 25 november 2015 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom word jij niet de nieuwe gc mod
ze willen geen homo'squote:Op woensdag 25 november 2015 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom word jij niet de nieuwe gc mod
Waarom. Etsu lijkt me een zeer eerlijke, redelijke mod die soepel is waar het kan en streng waar het moetquote:Op woensdag 25 november 2015 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt het stomste idee ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |