Dat was ook mijn intro erop. Een stukje over eten en vlees en ruimte.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goede hoop voor de toekomst
#mindervlees
Was inderdaad een stuk positiever dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
Ik had het echt niet verwacht kaneel
Tof Kaneelquote:Op woensdag 25 november 2015 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, mijn lessen met insecten eten waren geslaagd.
Nu voor morgen weer iets leuks bedenken :$
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, iets van 30. Leerlingen die morgen en overmorgen aan de beurt zijn, en leerlingen die niet in mijn klassen zitten, stonden al met grote ogen te kijken en vroegen of ze ook mochten. Hehe.
Een vriendin hebben die niet weet hoe dat moetquote:Op woensdag 25 november 2015 16:21 schreef Dven het volgende:
Zo m'n vriendin een lesje piemeleten geven.
Mensen die niet bij willen leren zullen nooit perfectie bereiken.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vriendin hebben die niet weet hoe dat moet
Mensen die niet perfect zijnquote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die niet bij willen leren zullen nooit perfectie bereiken.
Je hebt iig weer wat credit opgebouwdquote:Op woensdag 25 november 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank jullie.
Nu hopen dat ik ze enthousiast kan houden.
De definitie van perfectie is aan verandering onderhevig. Bijna 45 jaar geleden schaatste Ard Schenk de perfecte 10 kilometer en ging als eerste onder de 15 minuten. Toentertijd een onslechtbare barriere geacht. Inmiddels lukt dat nu zelfs damesjunioren.quote:
Dus een tonijn vangen, hem daarna wassen en lekker verwennen met een diner?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Zou ze een lesje tonijn vangen, schoonmaken en eten geven Kaneel. Iets met duurzaamheid enzo.
Leestekens worden vaak onderschat.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus een tonijn vangen, hem daarna wassen en lekker verwennen met een diner?
Dat moet een raar gezicht zijn.
Goed plan van je.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Zou ze een lesje tonijn vangen, schoonmaken en eten, geven Kaneel. Iets met duurzaamheid enzo.
Dan zou ik ze laten zwemmenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Zou ze een lesje tonijn vangen, schoonmaken en eten, geven Kaneel. Iets met duurzaamheid enzo.
Vis en duurzaam. Uhuh.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Zelf vangen, de juiste vis kiezen en deze eten is vrij duurzaam.quote:
Oké jongens, we gaan vandaag jenever stokenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan zou ik ze laten zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |