What. De. Fuck.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk een heel grappig verhaal..
ik was dus al een tijdje mijn tampon kwijt en durfde er met niemand over te praten... mijn vriend toen - met wie ik uiteraard geen seks had voor het huwelijk en we niet getrouwd waren - .. heb ik uiteindelijk in vertrouwen genomen. Hij zei dat hij wel wilde proberen mijn verloren tampon eruit te halen... allerlei dingen geprobeert maar niets werkte! Dat ding zat muur en muur vast! Uiteindelijk kwam hij met het idee om zijn penis in mijn vagijn te stoppen en zo het touwtje mee naar buiten te trekken. Dit werkte, hij had hem erdoor weten te prikken. Ik was zo opgelucht dat ik lachte van blijdschap! Door dat geknijp zat het zo strak om z'n lans dat hij direct klaar kwam. Heb nog staan springen om dat zaad eruit te krijgen, maar helaas niet alles eruit kunnen lekken.niet verder vertellen, vind dit nogal genant.
oeioeiquote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik was dus al een tijdje mijn tampon kwijt en durfde er met niemand over te praten... mijn vriend toen - met wie ik uiteraard geen seks had voor het huwelijk en we niet getrouwd waren - .. heb ik uiteindelijk in vertrouwen genomen. Hij zei dat hij wel wilde proberen mijn verloren tampon eruit te halen... allerlei dingen geprobeert maar niets werkte! Dat ding zat muur en muur vast! Uiteindelijk kwam hij met het idee om zijn penis in mijn vagijn te stoppen en zo het touwtje mee naar buiten te trekken. Dit werkte, hij had hem erdoor weten te prikken. Ik was zo opgelucht dat ik lachte van blijdschap! Door dat geknijp zat het zo strak om z'n lans dat hij direct klaar kwam. Heb nog staan springen om dat zaad eruit te krijgen, maar helaas niet alles eruit kunnen lekken.niet verder vertellen, vind dit nogal genant.
Ik vind het maar een smerig verhaal.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
Fijn dat jullie het zo positief opnemen
quote:
Ha toe, plies plies, vertel nog eens een verhaaltje over je vagina?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
Heb je nog niet genoeg kutverhalen gehoord?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha toe, plies plies, vertel nog eens een verhaaltje over je vagina?
Charlie Sheen ookquote:Op woensdag 25 november 2015 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
En hoeveel leerlingen heb het geprobeerd?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, mijn lessen met insecten eten waren geslaagd.
Nu voor morgen weer iets leuks bedenken :$
Euhm, iets van 30. Leerlingen die morgen en overmorgen aan de beurt zijn, en leerlingen die niet in mijn klassen zitten, stonden al met grote ogen te kijken en vroegen of ze ook mochten. Hehe.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoeveel leerlingen heb het geprobeerd?
Goede actie dusquote:Op woensdag 25 november 2015 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, iets van 30. Leerlingen die morgen en overmorgen aan de beurt zijn, en leerlingen die niet in mijn klassen zitten, stonden al met grote ogen te kijken en vroegen of ze ook mochten. Hehe.
Leuk dat het zo geslaagd is. Vonden ze het lekker?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, iets van 30. Leerlingen die morgen en overmorgen aan de beurt zijn, en leerlingen die niet in mijn klassen zitten, stonden al met grote ogen te kijken en vroegen of ze ook mochten. Hehe.
Ja, meeste wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk dat het zo geslaagd is. Vonden ze het lekker?
Huehue dit leest heel anders als je de context niet kentquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, meeste wel.
2 meisjes spuugden het weer uit, maar verder geslaagd.
Gewoon doorslikken goede oefening voor laterquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, meeste wel.
Wat heb ik zojuist gelezen?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huehue dit leest heel anders als je de context niet kent
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken goede oefening voor later
Goede hoop voor de toekomstquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, meeste wel.
Als je zelf straks een knappe puberdochter hebt piep je wel anders over jonge meisjes......oooh wachtquote:Op woensdag 25 november 2015 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huehue dit leest heel anders als je de context niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |