nee ik vind het gewoon echt een lelijke stadquote:Op woensdag 25 november 2015 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je weer gezeur met je vriendje?
dat vindt iedereenquote:Op woensdag 25 november 2015 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik vind het gewoon echt een lelijke stad
ja lelijk is het welquote:Op woensdag 25 november 2015 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik vind het gewoon echt een lelijke stad
ik hoor altijd vooral dat Breda leuker isquote:
breda, tilburg en den bosch zijn wel primaquote:Op woensdag 25 november 2015 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik hoor altijd vooral dat Breda leuker is
ik voel mij pas veilig als er helemaal geen politie isquote:Op woensdag 25 november 2015 12:53 schreef Typisch het volgende:
Er loopt hier allemaal extra pliesie om mij mijzelf 'veiliger te laten voelen'.
1312quote:Op woensdag 25 november 2015 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
ik voel mij pas veilig als er helemaal geen politie is
het allerkutste aan die aanslagen in parijs is dat men het gebruikt om vrijheden en privacy opnieuw verder in te perken onder het mom van veiligheidquote:Op woensdag 25 november 2015 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
ik voel mij pas veilig als er helemaal geen politie is
Overal cameras maar een terrorist kunnen ze niet eens pakken op de vluchtquote:Op woensdag 25 november 2015 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
het allerkutste aan die aanslagen in parijs is dat men het gebruikt om vrijheden en privacy opnieuw verder in te perken onder het mom van veiligheid
Jup. Wat ze in Frankrijk doen met die noodtoestand is echt bizar.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
het allerkutste aan die aanslagen in parijs is dat men het gebruikt om vrijheden en privacy opnieuw verder in te perken onder het mom van veiligheid
nepveiligheidgenotquote:Op woensdag 25 november 2015 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Overal cameras maar een terrorist kunnen ze niet eens pakken op de vlucht
Ach, is te verwachten natuurlijk. En straks nog het grote zusje van Wilders aan de macht ddaar.Genot.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Wat ze in Frankrijk doen met die noodtoestand is echt bizar.
Heb je gelezen wat ze kunnen door die noodtoestand? Zonder verdenking mensen arresteren, huiszoekingen zonder gerechtelijk bevel, een avondklok instellen die het verboden maakt op straat te komen... Voeg daar de massale koppeling van informatiediensten aan plus recente artikelen dat auto's permanent gevolgd kunnen worden door de bouwers via onbeveiligde verbindingen en je komt héél dicht bij 1984-achtige shit.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, is te verwachten natuurlijk. En straks nog het grote zusje van Wilders aan de macht ddaar.Genot.
Ja, ik weet het. Erg naar en ik denk niet dat dit nog terug gedraaid kan/gaat worden.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ze kunnen door die noodtoestand? Zonder verdenking mensen arresteren, huiszoekingen zonder gerechtelijk bevel, een avondklok instellen die het verboden maakt op straat te komen... Voeg daar de massale koppeling van informatiediensten aan plus recente artikelen dat auto's permanent gevolgd kunnen worden door de bouwers via onbeveiligde verbindingen en je komt héél dicht bij 1984-achtige shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |