Jij bent Twente fan?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lees het met pijn in mijn hart
Ik vond Twente altijd wel een sympathieke club. Maar na hun kampioenschap werd het toch een treurig stinkzooitje daar.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lees het met pijn in mijn hart
Mijn vader is Tukker. En overstappen op vites is ook niet echt leuk ofzoquote:
support your localquote:Op woensdag 25 november 2015 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vader is Tukker. En overstappen op vites is ook niet echt leuk ofzo
Liever een soa aan m'n zak dan een trommel in m'n vak.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekker trommelen gofferdomme
naar de studie?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zit ook in de trein, komt erg dichtbij zo.
Haha als je straks een tijdje verder bent praat je wel andersquote:
Ja ik vind het echt leuk hahahquote:
Spannond. Breek een been.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
naar de studie?
Ik heb een sollicitatie in Tilburg
Terug van de studie. Had eigenlijk nog hoorcollege maar moet met hond naar dierenarts straks dus kijk wel terug.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
naar de studie?
Ja dat hoor ik ook van anderen maar daar ga ik me nu geen zorgen over maken. voor nu is het leukquote:Op woensdag 25 november 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha als je straks een tijdje verder bent praat je wel anders
Hoezo. Rijlessen word echt niet vervelender hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha als je straks een tijdje verder bent praat je wel anders
Ik vond het echt mega saai.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo. Rijlessen word echt niet vervelender hoor
tilburgquote:Op woensdag 25 november 2015 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
naar de studie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |