Hulpmiddelen om een grotere mond te krijgen?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:05 schreef Fripsel het volgende:
Daar hebben ze voor vrouwen toch gewoon hulpmiddelen voor. Doe je gewoon alsof.
zo'n ring staat mij nietquote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hulpmiddelen om een grotere mond te krijgen?
Gewoon gaan janken. Met van die uitgelopen mascara staan ze altijdquote:
Nee ik bedoelde gewoon zo'n voorbindding. Omdat Rhub tot de conclusie kwam dat ze geen man isquote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hulpmiddelen om een grotere mond te krijgen?
strap-on heet dat, oftewel; no - partsquote:Op woensdag 25 november 2015 13:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde gewoon zo'n voorbindding. Omdat Rhub tot de conclusie kwam dat ze geen man is
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
strap-on heet dat, oftewel; no - parts
Ahaquote:Op woensdag 25 november 2015 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
strap-on heet dat, oftewel; no - parts
En gewoon puur om even je wereld nog meer te rocken: Je hebt ook strapless strap-onsquote:
Met een zuignap?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En gewoon puur om even je wereld nog meer te rocken: Je hebt ook strapless strap-ons
je kunt hem ook aan je venusheuvel vast laten nietenquote:
Die je in je moet stoppen toch? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En gewoon puur om even je wereld nog meer te rocken: Je hebt ook strapless strap-ons
Ik hoor links en rechts dat ze niet goed blijven zittenquote:Op woensdag 25 november 2015 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die je in je moet stoppen toch? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Bah. Ik weet ook echt niet waarom ze dat doenquote:
Met een tacker werkt goed.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kunt hem ook aan je venusheuvel vast laten nieten
*geeft paraplu*quote:
Oh, wat zijn we opeens weer onschuldig zegquote:Op woensdag 25 november 2015 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bah. Ik weet ook echt niet waarom ze dat doen
Mijn penisnijd is iets puur emotioneels en niet seksueels
Volgens mij zijn er meerdere hier die vaker seks hebben dan ik hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze komen allemaal veel tekort als ik dat zo lees
Ik kreeg deze week nog van een date te horen dat ik er zo lief en onschuldig uit ziequote:Op woensdag 25 november 2015 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, wat zijn we opeens weer onschuldig zeg
Op een eh, minder onschuldig moment?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kreeg deze week nog van een date te horen dat ik er zo lief en onschuldig uit zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |