Inderdaad. Misschien moet de kwestie van deze meisjes worden aangegrepen om mensen er bewust van te laten worden dat ze niet onder valse voorwendselen naar een IS moeten worden gelokt. Heeft hun dood nog enig nut gehad.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is triest voor de ouders en voor de samenleving in z'n geheel. Dat sommigen zich nog zo ver laten manipuleren om die richting op te gaan. En dat er nog steeds manipulatief volk is om ze die kant op te werken. Al is dat natuurlijk al lang geen geheim meer.
[..]
Het is een feit dat ze zelf enorm stom zijn geweest. Maar buiten dat wel een goed iets dat het aldaar volgens hen toch geen hemel op aarde blijkt te zijn en ze inzien welke fout ze hebben gemaakt. De informatie en kennis die ze hebben opgedaan, had je prima kunnen gebruiken. Ook om andere meisjes die op het punt staan te radicaliseren een blijk van de realiteit te geven.
Er wordt altijd lacherig gedaan om loverboypraktijken maar het zijn kwade praktijken waar meestal niet de meest stabiele, intelligente en zelfzekere meisjes slachtoffer van worden. En in principe valt dit er ook gewoon onder.
Dat is dagelijkse gang van zaken wanneer zulke meisjes eenmaal onder invloed zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:15 schreef Dven het volgende:
loverboypraktijken maar het zijn kwade praktijken waar meestal niet de meest stabiele, intelligente en zelfzekere meisjes slachtoffer van worden. En in principe valt dit er ook gewoon onder.
quote:Op woensdag 25 november 2015 08:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een verkeerde keuze? Ze gingen bewust naar IS om mensen te vermoorden. Dat is niet echt een verkeerde keuze.
Maar het is wel een mooi stuk propaganda voor het westen: IS vermoord iedereen, ook hun eigen leden.
Dit zijn/waren kinderen en niet eens beslissingsbevoegd. Er zat natuurlijk duidelijk iets mis bij deze meiden, maar dat maakt het geheel niet minder triest. Pubers zijn onzeker en gemakkelijk te beïnvloeden. Maar nee, natuurlijk kan je hier alleen maar om juichen.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een 'verkeerde keuze', hardop gelachen.
Wel, het mag lacherig klinken als het IS betreft, maar ik denk als je deze meisjes zo bekijkt dat het oprecht naïeve wichten waren, met een nog niet zo ontwikkeld wereldbeeld en waarschijnlijk ook niet erg zelfverzekerd, vatbaar voor sluwe manipulatie van een zieke ronselaar. Dat geldt ook voor een jongen van zestien die die kant op gaat. Ze zijn er ook zelf achter gekomen dat het niet zo verstandig was wat ze hebben gedaan..quote:Op woensdag 25 november 2015 08:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een 'verkeerde keuze', hardop gelachen.
Ik had vroeger ook zo'n domme fase waarin mijn wereldbeeld verstoord was en ik me liet overhalen door holle praatjes. Daar ben ik overheen gegroeid; alleen stemde ik toen op de SP en ging ik geen mensen vermoorden.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, het mag lacherig klinken als het IS betreft, maar ik denk als je deze meisjes zo bekijkt dat het oprecht naïeve wichten waren, met een nog niet zo ontwikkeld wereldbeeld en waarschijnlijk ook niet erg zelfverzekerd, vatbaar voor sluwe manipulatie van een zieke ronselaar. Dat geldt ook voor een jongen van zestien die die kant op gaat. Ze zijn er ook zelf achter gekomen dat het niet zo verstandig was wat ze hebben gedaan..
quote:Op woensdag 25 november 2015 02:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Artikel met wel heel erg weinig respect. Het waren pubers, die doen vaker onbezonnen dingen.
Jij droomt ervan om dood te gaan voor een fictief figuur?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben toch wel stiekem jaloers op mensen die gewoon hun dromen waarmaken.
Naar Raqqa afreizen om voor IS te vechtenquote:Op woensdag 25 november 2015 02:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Artikel met wel heel erg weinig respect. Het waren pubers, die doen vaker onbezonnen dingen.
'VOOR DONALD DUCK EN VADERLAND!!!'quote:Op woensdag 25 november 2015 08:53 schreef Metro2005 het volgende:
Jij droomt ervan om dood te gaan voor een fictief figuur??
zielig omdat het meisjes zijn?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Best wel zielig... Maar op je 17e moet je zeker beter kunnen weten.
Ik vind dat meisjes daar niet bijhoren.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:05 schreef Zolder het volgende:
[..]
zielig omdat het meisjes zijn?
Ik zeg goedzo, weer een terrorist minder
Cry me a river. Als dit blanke mannetjes waren geweest, had je dan ook zo hoog van de toren geblazen? Die meiden kiezen ervoor zich aan te sluiten bij een extreem ultiem kwaadaardige ideologie. Dan moet je er ook voor gaan en niet opeens terugkrabbelen, want dan weet je dat je nieuwe vrienden je niet meer laten gaan. Ik zie niet in waarom ik respect zou moeten hebben voor zulke geflipte types die volk en vaderland verraden voor een barbaarse, gewelddadige haatcult.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vind dit artikel schaamteloos en totaal respectloos.
Wat een seksisme. Tip: zie vrouwen gewoon als gelijkwaardig, dat scheelt een boel misplaatste sympathie. Mannen kunnen ook 'onder invloed' afreizen naar Syrie, dat maakt ze nog geen slachtoffer.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik vind dat meisjes daar niet bijhoren.
[..]
Dat is dagelijkse gang van zaken wanneer zulke meisjes eenmaal onder invloed zijn.
Artikel is van powned en daar wordt nergens over sletjes gesproken, dat is voorbehouden aan TSquote:Op woensdag 25 november 2015 02:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Natuurlijk was het geen goed idee om naar Syrië te reizen, maar om de meiden nu neer te zetten als 'sletten' (terwijl iedere reaguurder hen heel graag zou 'doen' en stiekem erg jaloers is op de mannen van Isis, terwijl zij met een zuur afgezakt wijf van 55 zitten met kort pittig kapsel) vind ik erg kwalijk van Geenstijl, temeer daar zij beiden nu zijn overleden op afgrijselijke wijze.
Ik weet dat het inlevingsvermogen en gevoel voor ethiek van Geenstijl en een gemiddelde reaguurder even groot als dat van Halbe Zijlstra, maar een beetje meer fatsoen had gemogen.
Ik vind dit artikel schaamteloos en totaal respectloos.
Vrouwen gelijkwaardig is grote onzin, die zijn anders en misschien wel beter alhoewel ik nog op mijne zit te wachten dan.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat een seksisme. Of het nu een bebaarde woesteling is of een vrouw die je keel doorsnijdt, wat is het verschil?
Tip: zie vrouwen gewoon als gelijkwaardig, dat scheelt een boel misplaatste sympathie.
Met zulke nieuwsberichten wordt de toon gezet.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Artikel is van powned en daar wordt nergens over sletjes gesproken, dat is voorbehouden aan TS
Deze meisjes hebben dus niet de kans gekregen om er overheen te groeien aangezien ze zijn doodgemarteld, nog voordat ze het einde van de puberteit hadden bereikt.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n domme fase waarin mijn wereldbeeld verstoord was en ik me liet overhalen door holle praatjes. Daar ben ik overheen gegroeid.
Het lijkt mij ook sterk dat IS zulke mokkels om zeep helpt.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:36 schreef Slaro het volgende:
Overigens denk ik dat dit nieuws pure flauwekul is trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |