Nog meer geknal op straat. Weet je hoe met zo'n ding om te gaan?quote:Op woensdag 25 november 2015 03:24 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hiermee ondersteun je toch alleen maar mijn initiatief om het dragen van vuurwapens meer algemeen te maken in NL?
Met de meeste wel. Ben een jaartje baancommandant geweest.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nog meer geknal op straat. Weet je hoe met zo'n ding om te gaan?
Jeuh, ik jaar of 10 crimineel.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:28 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Met de meeste wel. Ben een jaartje baancommandant geweest.
Toen ze daar gingen rondknallen ben ik braaf geworden.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:30 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het is maar waar je eer aan beleeft.
Duid even het criminele aspect.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Toen ze daar gingen rondknallen ben ik braaf geworden.
Je moet hen nu juist wel als propaganda gebruiken om meisjes in het westen te waarschuwenquote:Op woensdag 25 november 2015 03:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lijkt me nogal irrelevant mbt de naamgeving. Het is treurig maar tegelijkertijd dienen ze niet meer als propaganda. Hierdoor zullen minder terroristen afreizen en zullen er minder doden vallen.
Groothandel genoeg?quote:Op woensdag 25 november 2015 03:36 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Duid even het criminele aspect.
quote:Op woensdag 25 november 2015 05:01 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal werd een jaar geleden ook al gepubliceerd.Die kranten schrijven maar wat om relevant te blijven volgens mij.
Dan verhuis je fijn naar Amerika waar je met je andere wapengekkies samen kan zitten.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:12 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het moet juist legaal worden. Een illegaal wapen kan ik ook hier in turkenburg kopen. Dat wil ik niet, ik wil legaal kopen en dragen.
Straattaal je weet toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 08:01 schreef Dven het volgende:
Verder jammer dat zo´n titel wordt gekozen. Gelukkig weinig spelfouten ook
Voor sommigen is dat nou eenmaal stoer. Het is vooral zeer triest voor de ouders: hebben ze die kut Joegoslavië oorlog ontvlucht, gaan hun dochters vrijwillig naar een nog ergere oorlog en eindigen daar zo.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:01 schreef Dven het volgende:
Verder jammer dat zo´n titel wordt gekozen. Gelukkig weinig spelfouten ook
Het is triest voor de ouders en voor de samenleving in z'n geheel. Dat sommigen zich nog zo ver laten manipuleren om die richting op te gaan. En dat er nog steeds manipulatief volk is om ze die kant op te werken. Al is dat natuurlijk al lang geen geheim meer.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat nou eenmaal stoer. Het is vooral zeer triest voor de ouders: hebben ze die kut Joegoslavië oorlog ontvlucht, gaan hun dochters vrijwillig naar een nog ergere oorlog en eindigen daar zo.
Het is een feit dat ze zelf enorm stom zijn geweest. Maar buiten dat wel een goed iets dat het aldaar volgens hen toch geen hemel op aarde blijkt te zijn en ze inzien welke fout ze hebben gemaakt. De informatie en kennis die ze hebben opgedaan, had je prima kunnen gebruiken. Ook om andere meisjes die op het punt staan te radicaliseren een blijk van de realiteit te geven.quote:Onverlet blijft wel dat die meisjes gigantisch stom zijn geweest, ze hadden dankbaar moeten zijn voor het feit dat ze niet in oorlog hoefden op te groeien en hun leven in Oostenrijk moeten koesteren. Maar ze hebben er een onevenredig hoge prijs voor moeten betalen, ik denk niet dat deze dames ooit daadwerkelijk op de hoogte zijn geweest van wat IS werkelijk inhield.
15 en net 16.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Best wel zielig... Maar op je 17e moet je zeker beter kunnen weten.
Nee, je zou geen medelijden hebben met 2 niet of nauwelijks volwassen meiden die een verkeerde keuze hebben gemaakt. Stoeren boi ben je zeg.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:20 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Bron: Powned
Domme, domme, domme meisjes. Maar ja, kan geen medelijden mee hebben. Boontje komt om loontje.
Een verkeerde keuze? Ze gingen bewust naar IS om mensen te vermoorden. Dat is niet echt een verkeerde keuze.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, je zou geen medelijden hebben met 2 niet of nauwelijks volwassen meiden die een verkeerde keuze hebben gemaakt. Stoeren boi ben je zeg.
Een 'verkeerde keuze', hardop gelachen.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, je zou geen medelijden hebben met 2 niet of nauwelijks volwassen meiden die een verkeerde keuze hebben gemaakt. Stoeren boi ben je zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |