Als een puber een vrouw verkracht, zeg je dat dan ook? Deze meisjes fungeerden als propaganda voor IS. Ze zijn medeschuldig aan de horror daar.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Artikel met wel heel erg weinig respect. Het waren pubers, die doen vaker onbezonnen dingen.
Wat een aannames zeg. En zelf de mond vol over generaliseren. Jij generaliseert de mensen die dit lezen terwijl je wel een verzachtende omstandigheid weet te bedenken voor deze terroristische meiden.quote:Natuurlijk was het geen goed idee om naar Syrië te reizen, maar om de meiden nu neer te zetten als 'sletten' (terwijl iedere reaguurder hen heel graag zou 'doen' en stiekem erg jaloers is op de mannen van Isis, terwijl zij met een zuur afgezakt wijf van 55 zitten met kort pittig kapsel)
Lijkt me nogal irrelevant mbt de naamgeving. Het is treurig maar tegelijkertijd dienen ze niet meer als propaganda. Hierdoor zullen minder terroristen afreizen en zullen er minder doden vallen.quote:vind ik erg kwalijk van Geenstijl, temeer daar zij beiden nu zijn overleden op afgrijselijke wijze.
Tits or get the fuck outquote:Op woensdag 25 november 2015 03:04 schreef George_Zina het volgende:
Een laatste eerbetoon aan de meisjes door wat mooie foto's te delen van Bosnië.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een mooi land.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:04 schreef George_Zina het volgende:
Een laatste eerbetoon aan de meisjes door wat mooie foto's te delen van Bosnië.
afbeelding ]
Lid worden van schietvereniging.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:05 schreef RolandArthur het volgende:
Maar even terzijde een belangrijker vraagstuk:
Wanneer krijgen Nederlanders een verlof voor het dragen van een vuurwapen?
Om zelf bijvoorbeeld een terrorist te kunnen neerschieten. Nee, dan is het hele migratie proces voor niks geweest.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:05 schreef RolandArthur het volgende:
Maar even terzijde een belangrijker vraagstuk:
Wanneer krijgen Nederlanders een verlof voor het dragen van een vuurwapen?
Ja, van de Oost-Europese landen spreekt Bosnië mij het meest aan. Staat ook op mijn lijst van te bezoeken landen voor 2016.quote:
Dat is een verlof tot voorhanden hebbenquote:Op woensdag 25 november 2015 03:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Lid worden van schietvereniging.
Kroatië is ook mooi maar dat zijn geen vrienden volgens mij.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:06 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ja, van de Oost-Europese landen spreekt Bosnië mij het meest aan. Staat ook op mijn lijst van te bezoeken landen voor 2016.
Je ken ook naar kroeg in België gaan, dan is verlof niet nodig.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:07 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is een verlof tot voorhanden hebben
Ik weet niet hoe de relatie is tussen Kroaten en Bosniërs. Tussen Kroaten/Bosniërs en Serviërs is die in ieder geval niet heel best.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kroatië is ook mooi maar dat zijn geen vrienden volgens mij.
Het moet juist legaal worden. Een illegaal wapen kan ik ook hier in turkenburg kopen. Dat wil ik niet, ik wil legaal kopen en dragen.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je ken ook naar kroeg in België gaan, dan is verlof niet nodig.
En dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 03:12 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het moet juist legaal worden. Een illegaal wapen kan ik ook hier in turkenburg kopen. Dat wil ik niet, ik wil legaal kopen en dragen.
Wanneer je dat nodig acht is het toch geen probleem om wapen te regelenquote:Op woensdag 25 november 2015 03:14 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dan kan ik mijzelf en omgeving verdedigen. Meer effectief dan ik nu kan.
En in de Bronx schieten negers ook in het wilde weg elkaar neer. Jouw punt?quote:Op woensdag 25 november 2015 03:15 schreef PP_Sound het volgende:
In Jamaicaanse Dancehall zijn er ook slachtoffers voordat terroristen overhoop geschoten worden.
Het gevaarlijkste komt daarna wanneer iedereen met eigen gun gaat rondschieten zonder enig plan.
Ik wil zulks legaal.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wanneer je dat nodig acht is het toch geen probleem om wapen te regelen
Gelukkig knallen de mocro's hier elkaar nog neer , wel met gevaar voor burgers inmiddels.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:17 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En in de Bronx schieten negers ook in het wilde weg elkaar neer. Jouw punt?
Hiermee ondersteun je toch alleen maar mijn initiatief om het dragen van vuurwapens praktisch haalbaar te maken in NL?quote:Op woensdag 25 november 2015 03:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gelukkig knallen de mocro's hier elkaar nog neer , wel met gevaar voor burgers inmiddels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |