Ja, maar dan nog. Ik had het ook over mét ondertiteling.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk het wel met ondertiteling hoor
Ben nog bij S5, geen spoilers.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Vergeet telkens dat Pretty Little Liars weer begint in januari.
Hahaha jaquote:Op woensdag 25 november 2015 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Ohja TchockDat is wel geniaal ja
Deze vind ik ook briljant
Ik vind dat Noors en Deens ook wel mooiquote:Op woensdag 25 november 2015 02:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik had het ook over mét ondertiteling.
Oh nee tuurlijk niet. Ben het allemaal alweer beetje vergetenquote:
Ja. Maar voor veel Nederlanders is het toch wat 'ver weg'. Je zal dan met een Nederlandse remake waarschijnlijk een breder publiek treffen.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat Noors en Deens ook wel mooiVooral bij Lilyhammer herkende ik veel woorden die we hier ook hebben.
Noors en Deens is prima. Finsquote:Op woensdag 25 november 2015 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat Noors en Deens ook wel mooiVooral bij Lilyhammer herkende ik veel woorden die we hier ook hebben.
Hij is wel cute. Maar dat is Toby ook. En Ezra ook eigenlijk. Het is bijna alsof ze op uiterlijk gecast zijn!quote:
Toby is alleen leuk zonder kleding. Ezra is wel knap maar Caleb..quote:Op woensdag 25 november 2015 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is wel cute. Maar dat is Toby ook. En Ezra ook eigenlijk. Het is bijna alsof ze op uiterlijk gecast zijn!
Hebben jullie ook een term voor plork?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toby is alleen leuk zonder kleding.
Toby is de minste.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toby is alleen leuk zonder kleding. Ezra is wel knap maar Caleb..Ik volg hem op Instagram, wat een knapperd.
Ik doe niet aan Instagram.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toby is alleen leuk zonder kleding. Ezra is wel knap maar Caleb..Ik volg hem op Instagram, wat een knapperd.
Trustenxquote:Op woensdag 25 november 2015 02:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Instagram.
Ik zie ze alleen in de serie. Works for me.![]()
Maar ik ga een poging doen om alsnog te slapen.
Oh ik heb wel Instagram, volg alleen een paar (2 of 3) hele knappe acteursquote:Op woensdag 25 november 2015 02:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Instagram.Ik zie ze alleen in de serie. Works for me.
![]()
Maar ik ga een poging doen om alsnog te slapen.
En de leukste? Ezra of Caleb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 25 november 2015 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En de leukste? Ezra of Caleb.Caleb denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja, sinds vorige weekquote:
Aria, Spencer, Hannah en Emily heten ze.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:53 schreef Fok-it het volgende:
En de vrouwelijke hoofdrolspeelsters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |