SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, maar ze laat wel meteen merken niet van Maxime's voorstel gediend te zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:04 schreef vencodark het volgende:
Sasha is zowaar het domste exemplaar wat er rondloopt
quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:15 schreef MMXMMX het volgende:
Ik denk dat het leuk zou zijn als Jef een hond neemt.
Niet zo een kleine natuurlijk.
Lucas zou ook een hond kunnen nemen en dan lekker
Telkens naar zijn bankje toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
In de aflevering van? Het lijkt zowaar de goede kant op te gaan met de serie. Ik vroeg me al een poosje af of Ludo Robert alweer ontmoet heeft, of op de hoogte is van diens terugkeer en wat de reactie daarop was. Dat zijn toch ook echt wel gezworen vijanden.quote:
30 november denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:51 schreef Japepk het volgende:
[..]
In de aflevering van? Het lijkt zowaar de goede kant op te gaan met de serie. Ik vroeg me al een poosje af of Ludo Robert alweer ontmoet heeft, of op de hoogte is van diens terugkeer en wat de reactie daarop was. Dat zijn toch ook echt wel gezworen vijanden.
Waarom zijn ze ook alweer vijanden?quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:51 schreef Japepk het volgende:
[..]
In de aflevering van? Het lijkt zowaar de goede kant op te gaan met de serie. Ik vroeg me al een poosje af of Ludo Robert alweer ontmoet heeft, of op de hoogte is van diens terugkeer en wat de reactie daarop was. Dat zijn toch ook echt wel gezworen vijanden.
- Ludo kreeg A&A in handen dankzij Pete Jenssens en schopte Robert en Jef er toen uit (volgens mij)quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zijn ze ook alweer vijanden?
Zo is het hier vaker als alles gewoon lekker normaal z'n gang gaatquote:
Jup. Ze heeft dacht ik zelfs het Clouseau-liedje 'Samen' geschreven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:08 schreef icloud het volgende:
Ik lees net dat koen wauters ooit een relatie had met babette![]()
![]()
![]()
![]()
Babette is/was dus op de linda tour.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jup. Ze heeft dacht ik zelfs het Clouseau-liedje 'Samen' geschreven.
Plus (dan hebben we die verder irrelevante info ook maar gehad) Babette van Veen heeft ook wat met Winston Gerschtanowitz gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede Tijden, Slechte Tijden
Afl. 5253
Wo 2 dec 2015SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke aflevering vol spanning en ontroering
[ Bericht 35% gewijzigd door MMXMMX op 27-11-2015 21:46:13 ]Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:03 schreef MMXMMX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:03 schreef MMXMMX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Even opnieuw beginnen dan maar
Goede Tijden, Slechte Tijden
Afl. 5253
Wo 2 dec 2015SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke aflevering vol spanning en ontroering
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:37 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:19 schreef MMXMMX het volgende:
[..]Duhh, robert en linda hebben duizend keer een relatie gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert was jarenlang het nederlandse baasje bij stenders, had zijn eigen bedrijf en is naar tokio vertrokken om rijk te worden, dus dat klopt wel.Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: