Hahahahahaquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:21 schreef Szikha2 het volgende:
Kort en bondig? Oke ISIS is gecreeërd door Rusland. Putin reageert nu al 15 jaar. Lange versie in spoiler voor de tere zieltjes in het Westen die denken alles te weten. Let op: dit kan schadelijk zijn
quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:21 schreef Szikha2 het volgende:
Kort en bondig? Oke ISIS is gecreeërd door Rusland. Putin reageert nu al 15 jaar. Lange versie in spoiler voor de tere zieltjes in het Westen die denken alles te weten. Let op: dit kan schadelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen wordt wakker mensen. Wake uphoe de fuck kom je bij dat Rusland ISIS creeert.??
Dat doet Amerika. Zelfs de president himself zegt het.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:21 schreef Szikha2 het volgende:
Kort en bondig? Oke ISIS is gecreeërd door Rusland. Putin reageert nu al 15 jaar. Lange versie in spoiler voor de tere zieltjes in het Westen die denken alles te weten. Let op: dit kan schadelijk zijnHaha, goede zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen wordt wakker mensen. Wake up
Zeer verrassende wending, jammer dat de websites waar je naar linkt onleesbaar zijn.
Ik geloof best dat Rusland haar rol speelt in het geo-politieke landschap. Maar wat zijn de bewijzen voor je betoog dat IS een creatie is van Rusland?If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
Hij is ook geen zuivere koffie, (een link uit zijn spoiler)svoboda is oekrains rechts extremistisch/nationalisties daar is alles poetins schuld.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]hoe de fuck kom je bij dat Rusland ISIS creeert.??
Dat doet Amerika. Zelfs de president himself zegt het.
Censuur dus.quote:Op zondag 29 november 2015 04:45 schreef Dance99Vv het volgende:
France Starts Shutting Down Alternative Media
the Government invariably rush through tougher new laws against terrorism. And if history can teach us one thing, it’s that modern terrorism laws are actually anti-civil liberty laws in disguise. Today, with perfect timing, the French version of We Are Change was censored. This is a worrying and unprecedented crackdown on the alternative media in Europe, and one which French bloggers fear is the beginning of the end for freedom of speech.’
http://www.davidicke.com/(...)n-alternative-media/
Les Moutons Enrages, Sputnik France and Fawkes are other popular alternative media sites which ‘Le Blog De La Resistance’ author Z references in his post. Most remain defiant, with the first promising to ‘open up in Russia if necessary’. Z points out that Francois Hollande has been promising to silence ‘conspiracy theorists’ since January this year.
Read More: http://www.trueactivist.c(...)n-alternative-media/
Het EVRM blijft echter wel van kracht in Frankrijk en aan een aantal basisrechten uit mag niet geraakt worden, zoals het recht op leven en het verbod op foltering.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Censuur dus.
[..]
Het EVRM blijft echter wel van kracht in Frankrijk en aan een aantal basisrechten uit mag niet geraakt worden, zoals het recht op leven en het verbod op foltering.
Dat scheelt weer. Verder mag de pliesie zomaar je huis binnen vallen of je staande houden. Op naar de politiestaat en dat allemaal voor de war on terror, de onzichtbare vijand
Ik weet niet wat ik erger vind. De politiestaat an sich of al die mensen die het gewoon zien als een noodzakelijk kwaad?quote:
Nee kritiek op rusland is zeer welkom, open er een topic over zou ik zeggen, ik kon de link met parijs er zo moeilijk in vinden. Terrorisme is overall , ook in rusland. Maar het ging meer over de link met syrie dan met parijs.quote:Op zondag 29 november 2015 08:23 schreef Szikha2 het volgende:
Kritiek op Putin/Rusland is volgens mij voor het eerst op BNW. Alles wat nieuw is is eng. Begrijpelijk. Helemaal omdat Rusland behoorlijk opgehemeld wordt hier en in andere subforums. Behoefte aan autoriteit.
Het is veiliger om (oude) koek te herhalen voor mensen. Je weet wel : Amerika is ISIS. 9/11 was inside job. Obama is de antichrist waar de openbaring over spreekt. Illuminatie ...En the same old story over and over again.
Terecht dat mijn post is verwijderd.
Moeilijk idd maar ik denk toch die mensen die het zien als noodzakelijk kwaad . Die voeren het uit , dat zijn degenen die hun eigen geweten en gezond verstand opzij zetten , dat zijn degenen die WEL beter zouden moeten weten .quote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind. De politiestaat an sich of al die mensen die het gewoon zien als een noodzakelijk kwaad?
er is geen terrorisme.!!!quote:Op zondag 29 november 2015 13:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Moeilijk idd maar ik denk toch die mensen die het zien als noodzakelijk kwaad . Die voeren het uit , dat zijn degenen die hun eigen geweten en gezond verstand opzij zetten , dat zijn degenen die WEL beter zouden moeten weten .
Welke vrijheden heb je al in moeten leveren?quote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is geen terrorisme.!!!
Wat er wel is extreem machtsmisbruik van politiek en elite.
Kortom het domme naïeve kutvolk laat zich ringeloren. En laat zich weer in slavernij knechten onder ultrafascistisch regime.
Alle vrijheid die is op gebouwd wordt met triest toneelstukje te niet gedaan.
Voel jij je dan niet vreselijk onderdrukt in dit ultrafacistisch regime?quote:Op zondag 29 november 2015 14:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Welke vrijheden heb je al in moeten leveren?
Blijkbaar zit ik aan de goede kant van het regime?quote:Op zondag 29 november 2015 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Voel jij je dan niet vreselijk onderdrukt in dit ultrafacistisch regime?
Dan ben ik dus je slaafquote:Op zondag 29 november 2015 14:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Blijkbaar zit ik aan de goede kant van het regime?
Of je bent naïef volk dat zich laat ringeloren.quote:Op zondag 29 november 2015 14:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Blijkbaar zit ik aan de goede kant van het regime?
In theorie is iedereen op dit forum, maar sowieso op internet er natuurlijk onderdeel van. Want "het internet" wordt massaal afgetapt etc. Dus kun je alleen maar het systeem verslaan door off the grid te leven lijkt me.quote:Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je bent naïef volk dat zich laat ringeloren.
Ben wel benieuwd hoe Lambiekje zich, buiten de virtuele zeepkist, hiervan onderscheidt.
klopt. Alleen maar gestaged gebeuren van onze overhedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |