quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
klopt GM! En ook geen inlegkruisjes (al
vier
keer
ik
zweer
het
)
DaD
Zonder teveel los te latenLeuk hoor, en spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Franny, wow! Je ziet nu al hoe ze straks als prachtige zestienjarige voor de spiegel zal staan. Koop maar een groot slot voor op haar kamerdeur..
Hier ook GROOT verdriet als ik het waag verder dan een halve meter bij I vandaan te gaan. Best vermoeiend, soms.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk hoor, en spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Franny, wow! Je ziet nu al hoe ze straks als prachtige zestienjarige voor de spiegel zal staan. Koop maar een groot slot voor op haar kamerdeur..
Hier ook GROOT verdriet als ik het waag verder dan een halve meter bij I vandaan te gaan. Best vermoeiend, soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het er zojuist nog met mijn vriend over: na vier dagen werken (dinsdag tot en met vrijdag) zijn voor mij vrijdagmiddag (vanaf 16.00) en -avond, en de zaterdagochtend echt heilig, dan wil ik gewoon bij mijn gezin zijn en al mijn aandacht richten op het thuisfront. Even wat inhalen. Vrijdagavond is het ook altijd een beetje feest hier, dan mag I een chipje eten als ze thuis komt van het kdv, wat langer opblijven, gaan we lekker beetje dansen in de kamer met z'n allen.. Zulke momenten zijn belangrijk.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nou dat, want als ze normaal zou blijven zitten is er niets aan de hand. Maar mevrouw wil helemaal niet zitten.. of ze trekt alle boeken uit de kast. Of ze wil aan een stekkerdoos zitten... Of ze trekt de prullenbak omver..quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:42 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
+1. Althans, ik heb het studeren met kind in huis opgegeven. Dat doe ik alleen nog als vriend 'S avonds thuis is, of als ik op school zit. Zelfs een mailtje tikken is fie teveel gevraagdAl heb ik vandaag een nieuw trucje geleerd: als ik ergens ga zitten waar ze me niet kan zien, gaat ze zelf spelen. Zodra ze me in het vizier heeft is het constant jengelen en jammeren en opschootafschootopschootafschoot
![]()
Oh franny, wat is ze mooi![]()
En ik heb een zwak voor L, JMknapperd
Kwak, wat spannend! Heftig als je elke dag zo tegen je werk op kijktSlopend..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsel, jammer van de baan![]()
Franny die foto!![]()
Studeren met kind erbij vind ik ook echt niet te doen. Ik doe het dan ook nietelke keer dat ik langer dan 10seconden ergens met aandacht naar kan kijken realiseer ik me meteen dat het stil is. GEVAAR!
![]()
Ik wil hem juist van de tuitbekers af hebben. Af en toe krijgt hij nog de gewone van de Hema bij zijn eten, maar dat zuigen wil ik zoveel mogelijk vanaf.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hema tuitbeker kopen! Je kweekt eelt op je handen met openen maar hij lekt nooit en ze krijgen hem zelf niet open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |