Dat is hier nu al begonnenquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:09 schreef exode het volgende:
Wat lieeeef Fazz! En buiten regen is wel primaire kennis in Nederland
Peuter, moeras? Echt? Gefeli!
JM klinkt inderdaad zwaar, klussen, inrichten etc met dreumes. Vrienden die kunnen helpen?
Dat peutergedrag he, krijsen, op de grond liggen etc, begint dat altijd 3 maanden eerder? B heeft af en toe echt zo'n bui.
nee, dat begint altijd precies op de tweede verjaardag!quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:09 schreef exode het volgende:
JM klinkt inderdaad zwaar, klussen, inrichten etc met dreumes. Vrienden die kunnen helpen?
Dat peutergedrag he, krijsen, op de grond liggen etc, begint dat altijd 3 maanden eerder? B heeft af en toe echt zo'n bui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
neequote:Op vrijdag 27 november 2015 09:09 schreef exode het volgende:
mnohquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:33 schreef JufMariska het volgende:
Tuurlijk wel joh DaD!
Lucas de bij: https://www.dropbox.com/s(...)8%2005%2004.mov?dl=0
quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:29 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil even klagen/ zeggen dat studeren best welis met een baby die je alleen aan het opvoeden bent. Of een dreumpje, whatever. Elke keer als ik er aan wil zitten is mevrouw vervelend, poept, wil eten, wil niet slapen, of wil per se op schoot... trekt alles uit de kast. En daarnaast nog huishouden en sociale verplichtingen... Vooral dat gesleep met die dag school... dan gaan we allebei apart ergens logeren..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door kwakz0r op 27-11-2015 18:53:27 ]Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
+1. Althans, ik heb het studeren met kind in huis opgegeven. Dat doe ik alleen nog als vriend 'S avonds thuis is, of als ik op school zit. Zelfs een mailtje tikken is fie teveel gevraagdquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:29 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil even klagen/ zeggen dat studeren best welis met een baby die je alleen aan het opvoeden bent. Of een dreumpje, whatever. Elke keer als ik er aan wil zitten is mevrouw vervelend, poept, wil eten, wil niet slapen, of wil per se op schoot... trekt alles uit de kast. En daarnaast nog huishouden en sociale verplichtingen... Vooral dat gesleep met die dag school... dan gaan we allebei apart ergens logeren..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |