abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157854684
Mabaway, gefeliciteerd nog met je mooie M!

Oh Fazz, wat ontzettend schattig, dat praten zo! En Lucas die zzzz zegt, wat goed. O+. Balen dat het met het huis nog niet zo opschiet. :*.

Ik ben nu thuis en I is bij de go (van 8 tot 11). Instant schuldgevoel toen hij om kwart voor 8 nog in diepe slaap bleek natuurlijk. :'). Maar wel heerlijk dat ik nog even terug in bed kon kruipen, dat ik zo op m'n gemakje kan douchen, en daarna nog even wat achterstallig werk kan doen. Ik denk dat ik hem na het ophalen meeneem om samen even ergens te gaan lunchen. :). Zondag ben ik jarig en dan komt oma zodat Baard en ik een middagje samen kunnen hebben, zin in!
Ik zie het allemaal in ieder geval weer een stuk zonniger is, voel me ook weer wat energieker.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 27 november 2015 @ 09:25:35 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157854852
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:09 schreef exode het volgende:
Wat lieeeef Fazz! En buiten regen is wel primaire kennis in Nederland :)
Peuter, moeras? Echt? Gefeli!
JM klinkt inderdaad zwaar, klussen, inrichten etc met dreumes. Vrienden die kunnen helpen?

Dat peutergedrag he, krijsen, op de grond liggen etc, begint dat altijd 3 maanden eerder? B heeft af en toe echt zo'n bui.
Dat is hier nu al begonnen :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 27 november 2015 @ 09:46:30 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_157855122
quote:
JM klinkt inderdaad zwaar, klussen, inrichten etc met dreumes. Vrienden die kunnen helpen?

Dat peutergedrag he, krijsen, op de grond liggen etc, begint dat altijd 3 maanden eerder? B heeft af en toe echt zo'n bui.
nee, dat begint altijd precies op de tweede verjaardag! :P
disclaimer
pi_157857352
Gratis tip: als je rond half 12 gaat lunchen bij de HEMA in het buurtwinkelcentrumpje, zijn er genoeg bejaarden om je kind zeker een half uur te vermaken. ^O^ .
pi_157857739
Oh ja, kwak,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157858571
Tuurlijk wel joh DaD!

Lucas de bij: https://www.dropbox.com/s(...)8%2005%2004.mov?dl=0
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157858774
Wat is het toch ook een lievie. O+.
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:15:06 #108
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157860501
quote:

nee :@ ik heb geen peuter, maar toch wel.. :+ Elin is net 1 geworden maar ''achternaamtechnisch'' wel :@ stomme flauwe grap ik weet het ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:18:32 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_157860559
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:33 schreef JufMariska het volgende:
Tuurlijk wel joh DaD!

Lucas de bij: https://www.dropbox.com/s(...)8%2005%2004.mov?dl=0
mnoh O+
disclaimer
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:29:42 #110
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_157860762
ik wil even klagen/ zeggen dat studeren best wel :r is met een baby die je alleen aan het opvoeden bent. Of een dreumpje, whatever. Elke keer als ik er aan wil zitten is mevrouw vervelend, poept, wil eten, wil niet slapen, of wil per se op schoot... trekt alles uit de kast. En daarnaast nog huishouden en sociale verplichtingen... Vooral dat gesleep met die dag school... dan gaan we allebei apart ergens logeren.. -O-

;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_157862228
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:29 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil even klagen/ zeggen dat studeren best wel :r is met een baby die je alleen aan het opvoeden bent. Of een dreumpje, whatever. Elke keer als ik er aan wil zitten is mevrouw vervelend, poept, wil eten, wil niet slapen, of wil per se op schoot... trekt alles uit de kast. En daarnaast nog huishouden en sociale verplichtingen... Vooral dat gesleep met die dag school... dan gaan we allebei apart ergens logeren.. -O-

;(
:*

Even een protip; je moet geen luier meewassen in de machine... :')
S. 2014
J. 2016
pi_157864224
:Y klopt GM! En ook geen inlegkruisjes (al :( vier :( keer :( ik :( zweer :( het :') )

DaD

Zonder teveel los te laten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door kwakz0r op 27-11-2015 18:53:27 ]
Kwak
pi_157864420
Spannend Kwak!

Over nieuwe banen gesproken: Dat is voor mij uiteindelijk niet doorgegaan, ik ben te duur :') Het leek me zo'n toffe organisatie, ze vonden de zwangerschap ook helemaal geen probleem. Maarja, tijdens het eerste gesprek wist ik nog niet dat ik zwanger ben, en nu ik dat wel weet is verder solliciteren eigenlijk geen optie meer. Dus het komende jaar zit ik nog waar ik zit.
pi_157865108
Oh wat jammer Amsel -O-
Kwak
pi_157866578
Jammer amsel!
Kwak spannend wel!

Hier is het drama en opvoeden nog meer begonnen. Krijsen en van alles doen wat niet mag. Continu jengelen. Tand 9 was door he, eerste kies.
pi_157866997
Krijsend op de grond liggen, zie ik ook niet als peutergedrag. :D . I heeft dat vooral gedaan toen ze 14-18 maanden was. Nu is het een stuk minder geworden. _O_ .

DAD, klinkt heel goed zo'n ochtend!!

Amsel, dat is wel balen van die baan. Heb je het niet meer naar je zin in je huidige werk?

Lucasje, wat lief! O+ .

Fazz, oh dat praten wordt echt steeds leuker en leuker, zinnetjes. O+ .

I speelt op het kdv momenteel vooral veel samen met twee dreumesjongetjes die bijna exact even oud zijn. Samen zijn het echt een soort drie musketiers. Heeft de een bedacht om zich achter een stuk gordijn te verstoppen, gaan de andere twee er gillend op af, nemen ook een stuk gordijn om dan echt schreeuwend van het lachen steeds tevoorschijn te komen. Dat is zo heerlijk om te zien. Ik was vandaag redelijk vroeg dus heb het even kunnen bekijken allemaal.Thuis is ze daarna dan wel een stuiterbal, helemaal hyper de pieper.

Mijn vriend had van de week zulke schattige foto's genomen van haar hoe ze voor de spiegel naar zichzelf keek. Pff, wat een zelfbewuste blikken zie je dan ineens. :o .

SPOILER
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:27:26 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_157867025
Oooh Franny! Die foto is waanzinnig O+!!
disclaimer
pi_157867294
Wat een gave foto Franny!

Melba en J waren naar het CB vandaag trouwens, voor de elf maanden afspraak :') ennhet dossier uit Den Haag was er nog steeds niet :')

Melba is een rasechte cracotte inmiddels, 12 kilo en 60 gram, 79 cm (maar wel maat 86 bivenkleding vanwege lange romp en potige bouw O+ mijn potige smurfje O+ )

Ze waren geloof ik heel relaxed! Ook al zit gewicht op +1,5 en lengte net boven gemiddeld. Fijn! Ze zei ook dat hij gewoon potige gebouwd is.

Hij heeft nog steeds een grote harses overigens, 49,3 cm _O-
Kwak
pi_157867330
Wauw Franny, wat een mooie foto O+ .
En Lucazzzzz, wat een heerlijk ventje O+ !

Goed, ik ga even instorten op de bank en dan ergens dit weekend bijlezen. Gebroken nacht door een zieke A. Vast door de BMR prik van vorige week, ineens is ze heel zielig en koortsig en wil ze alleen mama en op mama slapen.. En toen een dag lesgeven met extra project erbij. Ik word hier een beetje te zwanger voor geloof ik :') .

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2015 20:39:43 ]
pi_157867362
Balen Amsel -O-
pi_157867541
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:29 schreef Moeraskat het volgende:

;(
+1. Althans, ik heb het studeren met kind in huis opgegeven. Dat doe ik alleen nog als vriend 'S avonds thuis is, of als ik op school zit. Zelfs een mailtje tikken is fie teveel gevraagd :') Al heb ik vandaag een nieuw trucje geleerd: als ik ergens ga zitten waar ze me niet kan zien, gaat ze zelf spelen. Zodra ze me in het vizier heeft is het constant jengelen en jammeren en opschootafschootopschootafschoot :')

Oh franny, wat is ze mooi O+

En ik heb een zwak voor L, JM :D knapperd

Kwak, wat spannend! Heftig als je elke dag zo tegen je werk op kijkt ;( Slopend..
pi_157867734
Dat klinkt wel tof zeg Kwak! En prima stats voor melba :D

Balen Amsel!

Franny, toffe foto! Js duikt al maanden gillend naar de grond, vooral als z'n broer het ook doet ;)

Mijn dreumes gooide vandaag alle knuffels die hij maar kon vinden in z'n bed! En net ging hij de hele tijd met kroelen O+ (ik had echt een fantasische foto hierbij, maar uploaden lukt niet :') )
pi_157867742
Franny, wat een prachtige foto O+

Wat naar als je elke dag met zo'n rotgevoel van en naar je werk gaat, Kwak. Hopelijk biedt dat andere werk net de uitkomst die je nodig hebt. :*

Het lukt jullie niet te studeren met kind?
Dat is gek. Ik zit hier elke dag zeker 3 uur met Lou op schoot in Sobotta alle spieren en botten aan te wijzen. "Kijk lief, dat is de musculus trapezius. Kan jij hem ook bij jezelf aanwijzen? Nee doos, dat is je neus! Nee, nee, nee, dat is je hoofd! :( "
pi_157867779
Skittles _O-
Kwak
pi_157867946
Studeren zou prima gaan als ik studie zou doen naar zoiets als een analyse van alle nijntje filmpjes door de jaren heen en hoe de tijdgeest daarin weerspiegeld wordt. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')