Rip.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is gestikt in de sushi van Etsu
ik ga zo pizza etenquote:
salamiquote:
misschien is johannes overgestapt naar sushiquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga straks nasi koken
johannes vindt dit heel leuk
Ik had gister geen tijd meer om je vraag te beantwoorden. Maar niet zo'n groot appartement, maar groot genoeg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien is johannes overgestapt naar sushi
moet kunnenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik was vandaag maar even thuis gebleven van d school!
Leuk hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had gister geen tijd meer om je vraag te beantwoorden. Maar niet zo'n groot appartement, maar groot genoeg.
Jawel hoor. Genoeg ruimtequote:Op dinsdag 24 november 2015 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk hoorOok goed te doen voor de hond dus?
En je had toch alleen maar Nederlands vandaag zekerquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik was een beedje ziek
nee wel meer maar geefd nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je had toch alleen maar Nederlands vandaag zeker
Ohquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had dat Milka ijs gehaald. Viel tegen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:48 schreef Etsu het volgende:
Bella is boos omdat ze geen natvoer krijgt.
Al mijn producten kwamen net vers van de winkelquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:53 schreef Etsu het volgende:
Ama was gisteren wezen eten bij Paxcon en nu is ze ziek.
Ik durf met zekerheid vast te stellen dat Paxcon haar bewust ziek heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:49 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren van Pax kattenvoer mee gekregen maar Kuroi vind het maar niks.
Blijkbaar niet he.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al mijn producten kwamen net vers van de winkel
Ze nam een paar hapjes en de rest wil ze niet meer. Het ziet er ook als uit als chocoladepastaquote:
Oh bahquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze nam een paar hapjes en de rest wil ze niet meer. Het ziet er ook als uit als chocoladepasta
Paxcon zou Kuroi maar vergiftigenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Heb serieus er aan geroken of er niets iets anders in de verpakking zat
Pax zou dat nooit doenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon zou Kuroi maar vergiftigen
Ik typte juroi maar autocorrect kent Kuroi
Hmm ik heb nog niet echt gekekenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
Pax komt er nog iets leuks op tv vanavond?
Ik heb een hart voor kattenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon zou Kuroi maar vergiftigen
Ik typte juroi maar autocorrect kent Kuroi
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ik heb nog niet echt gekeken
Zit nog in de UB, moet eigenlijk mn telefoon weg doen want dit wordt niks
pax gaat voetbal kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
Pax komt er nog iets leuks op tv vanavond?
Ga warm water drinken en soggenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ik heb nog niet echt gekeken
Zit nog in de UB, moet eigenlijk mn telefoon weg doen want dit wordt niks
Lasagnequote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paxje, wat had je voor Ama gemaakt?
Lasagne. Johannes was er ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paxje, wat had je voor Ama gemaakt?
Dankjequote:Op dinsdag 24 november 2015 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dat Pax zijn kamer gezellig heeft ingericht.
Wat een beperkte ubquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hebben alleen koud water hier
Had warm water van thuis meegenomen maar die is al leeg
Is Paxcon zo'n romanticusquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door jou ga ik ook weer kaarsjes kopen haha.
Ik heb helaas af moet zeggen omdat ik mij niet zo goed voelquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:16 schreef supersof het volgende:
Zitten jullie nou met zn allen te fokken daar of zijn jullie nog niet allemaal bij etsu?
ooh jammerquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb helaas af moet zeggen omdat ik mij niet zo goed voel
Ik zit naast de verwarming en het is al koudquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:26 schreef McGrath het volgende:
Dit wordt echt facking koud straks op het voetbalveld
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mis je nu Ama
Geil handje van etsquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mis je nu Ama
ik ook.quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar bij mannen zijn ze per definitie afschuwelijk
Ja en misschien aan de zijkant van je oor nog, dat vind ik soms ook wel leuk. Maar in het gezicht vind ik sowieso niks.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon alleen oorbellen bij vrouwen toch
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en misschien aan de zijkant van je oor nog, dat vind ik soms ook wel leuk. Maar in het gezicht vind ik sowieso niks.
(sorry ama)
Beetje kinderlijk ook.quote:
jij bent echt heel apartquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:42 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk dat hij zich heel erg verveelt. Meer dan de rest hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |