abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157781352
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157781406
Zit toch weer een beetje te kijken naar een goedkoop team om de feestdagen door te komen.

Ghoulam voor 12k opgepikt dus daar kan ik weinig geld mee verliezen. Misschien nog maar een paar budget IFs oppikken om een leuk teampje te maken.
pi_157781692
Ik heb fifa al paar weken niet meer aangeraakt. Wel nog 350k klaar staan. Dus laat de markt maar lekker crashen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157781726
finale van die nieuwe cup was niet echt leuk...

Ondanks dit maar 0-2 gewonnen :|W
pi_157781780
ben van plan dit team te maken tijdens de crash, any thoughts?

pi_157781887
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:37 schreef Papadiouf het volgende:
finale van die nieuwe cup was niet echt leuk...
[ afbeelding ]
Ondanks dit maar 0-2 gewonnen :|W
haha nice stats, nog wat leuks uit 't pakketje gekregen?
pi_157781925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb fifa al paar weken niet meer aangeraakt. Wel nog 350k klaar staan. Dus laat de markt maar lekker crashen.
Precies hetzelfde hier. Hier begint het toch een beetje te kriebelen en wil eigenlijk een leuk team waar ik weinig op kan verliezen. Komt goed van pas als er nog leuke toernooitjes komen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:39 schreef mrjobby het volgende:
ben van plan dit team te maken tijdens de crash, any thoughts?

[ afbeelding ]
7 van de 10 veldspelers hebben minder dan 70 passing. Dit lijkt mij echt helemaal niets.
pi_157781967
quote:
[..]

7 van de 10 veldspelers hebben minder dan 70 passing. Dit lijkt mij echt helemaal niets.
Hmm ja, is zo. Zeker met het huidige passing systeem...
pi_157781982
Misschien ga ik dit even bouwen.

Paar goedkope IFs, paar leuke spelers. Zo houd ik nog 330k over voor TOTY.
pi_157782190
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:44 schreef mrjobby het volgende:

[..]

haha nice stats, nog wat leuks uit 't pakketje gekregen?
Je krijgt helaas geen pakketje voor die cup waarbij je 3 spelers van: arsenal, BMG en lyon moet hebben in je basiself. wel 8k :)
pi_157782317
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien ga ik dit even bouwen.

[ afbeelding ]

Paar goedkope IFs, paar leuke spelers. Zo houd ik nog 330k over voor TOTY.
Prima teampje, alleen Koulibaly is zo slecht he. Veroorzaakt alleen maar penalty's en betrek hem niet in de opbouw, want hij kan niet passen :9
pi_157782378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:04 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Prima teampje, alleen Koulibaly is zo slecht he. Veroorzaakt alleen maar penalty's en betrek hem niet in de opbouw, want hij kan niet passen :9
Hmmm nu je het zegt. Had eigenlijk alleen naar zijn defensive stats gekeken. Misschien Mexes daar neerzetten dan maar. Die doet het elk jaar prima.
pi_157782520
Hoe verhoudt FIFA 16 zich tot PES 16 wanneer het aankomt op realisme en strategie? Jullie zijn fans van Ultimate Team; kan je tot in detail bepalen 'hoe' je team speelt in FIFA 16?
pi_157782579
ik kan niet spelen :(
pi_157783151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:58 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Je krijgt helaas geen pakketje voor die cup waarbij je 3 spelers van: arsenal, BMG en lyon moet hebben in je basiself. wel 8k :)
Ah, ik ging er van uit dat het die andere cup was :> Had je deze spelers al in je selectie of heb je die gekocht om het toernooi te kunnen spelen?
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:47:42 #16
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_157783241
Pikte gisteravond Pepe op voor 5K, dat viel me niet tegen... Zaten wat contracten en verdedigend + fysieke boost op.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_157783346
andere mensen op de PS3 die nog steeds issues hebben ?

https://isdownrightnow.net/status/fifa-16-and-ea-server-status/
allemaal mensen met zelfde issue - ook op webapp
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:56:16 #18
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_157783413
Ik packte tijdens dat El Clasico toernooi Bale (en Cavani in hetzelfde pack) maar ik heb hem gehouden en nu daalt hij alleen maar verder ;( En vrijdag komen er allemaal pack offers en dan zal hij nog meer gaan dalen.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_157783753
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik packte tijdens dat El Clasico toernooi Bale (en Cavani in hetzelfde pack) maar ik heb hem gehouden en nu daalt hij alleen maar verder ;( En vrijdag komen er allemaal pack offers en dan zal hij nog meer gaan dalen.
Je bent nieuw hier? De prijzen dalen altijd rond deze tijd. Nu je het weet kan je er volgend jaar rekening mee houden.
pi_157783798
Nif ibra 210k O+ Weet dus wel om wie ik een team ga bouwen als ik het weer ga spelen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157784986
Wanneer verwachten jullie de market crash? Midden december o.i.d?
pi_157785011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef Enix het volgende:
Wanneer verwachten jullie de market crash? Midden december o.i.d?
Rond black friday
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_157785313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:06 schreef DuTank het volgende:

[..]

Rond black friday
Dus het is verstandig om heel je team te verkopen nu?
pi_157785616
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Donnis het volgende:

[..]

Ik heb er niet veel verstand van maar van wat ik heb gelezen. Mensen anticiperen zich al op de markt crash waardoor de prijzen al flink aan het zakken zijn. dit zal aanhouden tot aan BF. Wat daarna gebeurd geen idee ;-)
pi_157786232
toty komt er ook alweer bijna aan.
pi_157786443
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:43 schreef mrjobby het volgende:

[..]

Ah, ik ging er van uit dat het die andere cup was :> Had je deze spelers al in je selectie of heb je die gekocht om het toernooi te kunnen spelen?
Had, If Umtiti, IF kos, IF Raffael en IF Xhaka al in mij club ja, de rest waren discard spelers.
pi_157786594
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:32 schreef mrjobby het volgende:

[..]

Ik heb er niet veel verstand van maar van wat ik heb gelezen. Mensen anticiperen zich al op de markt crash waardoor de prijzen al flink aan het zakken zijn. dit zal aanhouden tot aan BF. Wat daarna gebeurd geen idee ;-)
hm ik hou mijn teampje lekker, boeit me ook helemaal niks dat ik sommige spelers die ik maanden geleden haalde 20k verlies maak
pi_157786716
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:12 schreef Donnis het volgende:

[..]

hm ik hou mijn teampje lekker, boeit me ook helemaal niks dat ik sommige spelers die ik maanden geleden haalde 20k verlies maak
same here.. speelt prima - waarom dan nu ineens verkopen
pi_157786936
quote:

[..]

Tja, maar het blijft altijd zonde dat je een speler voor 30k koopt en slechts voor 10k kan verkopen. Door het slim te spelen kan je veel betere spelers halen door letterlijk niets te doen. Had James voor 65k verkocht een paar weken geleden. Prijs is nu 38k en TOTY moet nog komen...

Nu beginnen met verkopen van je team is sowieso een slecht idee. Prijzen zijn al zoveel gedaald dat het de moeite nauwelijks nog waard is. Zit nu juist weer te kijken om wat spelers te kopen zodat ik in ieder geval weer een team heb als ik ooit weer een keer zin krijg om te spelen.

SPOILER: Mijn laatste schets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157787514
Ik heb wel nog een teampje met oude helden. Speelt nog fijn ook. Ook al heeft mijn middenveld gemiddeld 55 pace of zo _O- Met lampard, gerrard en pirlo. :P
pi_157787744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Tja, maar het blijft altijd zonde dat je een speler voor 30k koopt en slechts voor 10k kan verkopen. Door het slim te spelen kan je veel betere spelers halen door letterlijk niets te doen. Had James voor 65k verkocht een paar weken geleden. Prijs is nu 38k en TOTY moet nog komen...

Nu beginnen met verkopen van je team is sowieso een slecht idee. Prijzen zijn al zoveel gedaald dat het de moeite nauwelijks nog waard is. Zit nu juist weer te kijken om wat spelers te kopen zodat ik in ieder geval weer een team heb als ik ooit weer een keer zin krijg om te spelen.

zie mijn team.. gekocht in de eerste weken na release...
dat is een derving van bijna 50% vermoed ik zo ? de vraag is echter.. ga ik dit team ooit nog zien :'(

pi_157787932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Donnis het volgende:

[..]

Ja, zou je kunnen doen als je de komende tijd toch niet speelt. Of verkoop je dure spelers en zet daar wat budget spelers neer.

Overigens denk ik dat de prijzen sowieso gestaag blijven dalen. Tijdens TOTY komt er een fikse daling, maar als je precies op het dieptepunt inkoopt dan kun je dikke winst maken. Als het TOTY uit packs is dan zullen de dure spelers weer gaan stijgen. Mooi moment om te investeren.
  dinsdag 24 november 2015 @ 17:04:37 #33
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_157789239
Hmmm... net Hulk gekocht voor 16,5k....

Leek een goeie koop maar nu ik dat zo lees dat de market crash eraan komt betwijfel ik dat....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_157789494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Klopt, ik maak ook genoeg winst met handelen alleen verdampt dat wel een beetje in sommige spelers. Zo'n James zal ik ook 60k+ voor betaald hebben, zonde, maar ik gebruik hem ook nog maanden en nu ik in division 1 zit wil ik ook kwaliteit hebben. Zo'n Hulk had ik dan wel weer precies op tijd verkocht (50k+) zie ik hierboven. :')

Maar handige tip voor volgend jaar, thanks.
pi_157789546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 16:07 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ja, zou je kunnen doen als je de komende tijd toch niet speelt. Of verkoop je dure spelers en zet daar wat budget spelers neer.

Overigens denk ik dat de prijzen sowieso gestaag blijven dalen. Tijdens TOTY komt er een fikse daling, maar als je precies op het dieptepunt inkoopt dan kun je dikke winst maken. Als het TOTY uit packs is dan zullen de dure spelers weer gaan stijgen. Mooi moment om te investeren.
Top, ga ik het rond die tijd in de gaten houden.
pi_157791015
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 17:17 schreef Donnis het volgende:

[..]

Klopt, ik maak ook genoeg winst met handelen alleen verdampt dat wel een beetje in sommige spelers. Zo'n James zal ik ook 60k+ voor betaald hebben, zonde, maar ik gebruik hem ook nog maanden en nu ik in division 1 zit wil ik ook kwaliteit hebben. Zo'n Hulk had ik dan wel weer precies op tijd verkocht (50k+) zie ik hierboven. :')

Maar handige tip voor volgend jaar, thanks.
Ik deed het vroeger ook nooit hoor. Als je gewoon lekker wilt spelen dan moet je dat vooral blijven doen. Spelen met een leuk team is nog steeds waar het spel om draait.

De afgelopen jaren heb ik gemerkt dat al ruim voor de kerst ben uitgekeken op Fifa omdat er dan veel andere games op de markt verschijnen. Als ik dan in het voorjaar het spel weer opstart zijn al mijn coins verdampt omdat de spelers geen fuck meer waard zijn.

Heb nu dus voor het eerst mijn spelers verkocht en zoals het er nu uitziet was dat precies op het goede moment. :)
pi_157793432
Pff, wat een gejank. Wil ik de hele klerezooi verkopen, krijg ik een error als ik de spelers naar de transferlijst wil sturen:
pi_157793468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef Enix het volgende:
Pff, wat een gejank. Wil ik de hele klerezooi verkopen, krijg ik een error als ik de spelers naar de transferlijst wil sturen:
[ afbeelding ]
1x inloggen op de console en het is opgelost
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157793499
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

1x inloggen op de console en het is opgelost
Thanks. Ff proberen.
pi_157796290
Lol al m'n dure spelers die ik vorige week had gekocht zijn nu al zo'n 25-50% minder waard. Alsnog een leuke 80k aan overgehouden. Daar kan ik in het nieuwe jaar wel wat leuke spelers van kopen, hopelijk.
  woensdag 25 november 2015 @ 09:20:59 #41
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_157804532
quote:

[..]

Inderdaad, heb eindelijk een team dat wel functioneert en op papier gewoon minder is als de teams die ik daarvoor had. Geen reden tot verkoop dus. :D
pi_157806242
Hoeveel potjes hebben jullie al gespeeld? ik al 300 :% . Waarvan zeker wel 70/80 disconnects.
  woensdag 25 november 2015 @ 11:20:34 #43
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_157806262
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:19 schreef Papadiouf het volgende:
Hoeveel potjes hebben jullie al gespeeld? ik al 300 :% . Waarvan zeker wel 70/80 disconnects.
Zit op iets van 150 met maar een stuk of 7 disconnects denk ik :)
pi_157807060
bij mij werkt het nog steeds niet :(
las ergens dat we 2 gold packs en een draft token krijgen als compensatie.,.
pi_157808533
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:52 schreef realbase het volgende:
bij mij werkt het nog steeds niet :(
las ergens dat we 2 gold packs en een draft token krijgen als compensatie.,.
EA kennende zullen dat packs worden met huurspelers :D
pi_157812670
pi_157813049
Geen Eredivisie IF _O-

Geef godver Klaassen er één of wat mij betreft één van die gekkies van Feyenoord. Maar nee, we geven alle grote competities er lekker drie zodat er geen plek meer is voor de kleinere. :(
pi_157813249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen Eredivisie IF _O-

Geef godver Klaassen er één of wat mij betreft één van die gekkies van Feyenoord. Maar nee, we geven alle grote competities er lekker drie zodat er geen plek meer is voor de kleinere. :(
Snap het ook niet. Redelijk oneerlijk.
  woensdag 25 november 2015 @ 16:42:28 #49
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157813696
quote:
Geen Eredivisie IF _O-

Boeiend niemand geeft wat om eredivisie IF's
pi_157813908
quote:
Geen Eredivisie IF _O-

Vorige week (of die week er voor weet niet precies meer) Had je er 2. Dus niet zo zeuren. :P
pi_157814143
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Boeiend niemand geeft wat om eredivisie IF's
Goeie grap.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Vorige week (of die week er voor weet niet precies meer) Had je er 2. Dus niet zo zeuren. :P
Dat is inmiddels alweer 3 weken terug. Geen enkele Eredivisie IF sindsdien terwijl er zeker deze week minimaal één in had moeten zitten gezien de uitslagen.

GG
  woensdag 25 november 2015 @ 17:20:43 #52
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157814607
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:00 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Goeie grap.

[..]

Dat is inmiddels alweer 3 weken terug. Geen enkele Eredivisie IF sindsdien terwijl er zeker deze week minimaal één in had moeten zitten gezien de uitslagen.

GG
Niemand speelt met een Eredivisie team dus wat boeien die IF's.
pi_157815017
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja sorry hoor knul maar dat is dus niet waar eh. Genoeg mensen spelen met een Eredivisie team of hybrid daarvan.
pi_157815191
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik speel met een (gedeeltelijk) Eredivisie team. En die loopt beter dan mijn Bundesliga team en Serie A team. :')
pi_157816662
Eredivisie IF's tijdens de market crash _O_
pi_157825232
Mn FUT account is under investigation.....
pi_157826287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:27 schreef realbase het volgende:
Mn FUT account is under investigation.....
Van wat?
hardcoholic
pi_157828278
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:23 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Van wat?
No idea. Ps3 is sinds vrijdag down due to economic abnormalities in de FUT market. Nu weer up (schijnt) behalve een zooi Accounts die ze verder willen onderzoeken.

Ik doe geen coin farming. Geen coins gekocht ook.. alleen wel heel actief op de transfer market. Denk dus Door het laatste..
pi_157828667
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 18:58 schreef Enix het volgende:
Eredivisie IF's tijdens de market crash _O_
Ze zijn nu al geen reet waard.
  donderdag 26 november 2015 @ 09:26:37 #60
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_157829110
Ik had dinsdag voor het eerst dat ik bij het opstarten van FUT een code moest ingeven...
Dit doen ze schijnbaar 1 x in de zoveel tijd ofzo...

Een soort Captcha maar dan op de ps4 :P
pi_157829802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
Ik had dinsdag voor het eerst dat ik bij het opstarten van FUT een code moest ingeven...
Dit doen ze schijnbaar 1 x in de zoveel tijd ofzo...

Een soort Captcha maar dan op de ps4 :P
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Toen werd ik eruit gekicked en kreeg het toen ik weer FUT in ging. Vlak daarvoor was ik naar de 59e minuut aan het scrollen, zal wel daarom geweest zijn.
pi_157829854
M'n eerste IF pull, is het fucking Nils Petersen uit de 2. Bundesliga :'(
pi_157829932
Markt is nog harder aan t dalen geloof ik :> Wanneer zal de beste tijd zijn om te kopen? Als de pakketten bekend worden gemaakt?
pi_157830421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 10:25 schreef mrjobby het volgende:
Markt is nog harder aan t dalen geloof ik :> Wanneer zal de beste tijd zijn om te kopen? Als de pakketten bekend worden gemaakt?
Ik gok vrijdag avond tijdens de laatste mega packs,
Maar ik lees op sommige sites dat de gekte nog tot en met maandag door zal gaan.
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
pi_157830451
oke flex, ga een heel nieuw team kopen dus dan wacht ik daar nog even mee
pi_157830871
Ik nog nog steeds niet op FUT.
pi_157830938
quote:
15s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik nog nog steeds niet op FUT.
ik ook niet,,
leuk om die laatste lange comment even te lezen van Edward Zahra

pi_157831414
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 10:52 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

Ik gok vrijdag avond tijdens de laatste mega packs,
Maar ik lees op sommige sites dat de gekte nog tot en met maandag door zal gaan.
cyber monday inderdaad
Bateson heeft hier een video over gemaakt.
pi_157831642
Wat een kut markt, er is geen moment van herstel geweest in de afgelopen week. Alles maar eens verkopen en morgen Pele packen dan maar
pi_157833704
Amerikaanse silvers lopen wel als een gek trouwens. Finlay verkocht met 2k winst, Ike Opara met 5k winst (sinds vorige week), Beasley 3k etc.
pi_157836442
die ea chat krijg ik niet aan de praat..

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met EA!

Even geduld terwijl we je in verbinden met een gameadviseur van EA.
pi_157844512
Morgen black Friday op FUT. Vanaf 5am UK tijd dus 6 uur sochtends tot 24 uur later op zaterdag. Elk uur een nieuwe Lightning rounds of toernooi. Crash gaat hard worden.
pi_157846034
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Morgen black Friday op FUT. Vanaf 5am UK tijd dus 6 uur sochtends tot 24 uur later op zaterdag. Elk uur een nieuwe Lightning rounds of toernooi. Crash gaat hard worden.
Dus vanaf hoe laat Nederlandse tijd tot hoe laat?
pi_157850017
quote:
Pogba, aguero en di maria maar ff kopen dan :)
pi_157853021
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

Het uitrekenen van het tijdsverschil tussen Engeland en Nederland is toch geen rocket science..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 27 november 2015 @ 09:16:25 #76
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_157854752
quote:

quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

[ Bericht 3% gewijzigd door Dopekoe op 27-11-2015 09:22:13 ]
  vrijdag 27 november 2015 @ 09:52:49 #77
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_157855202
Oef, 3 dagen geleden dus Hulk gekocht voor 16,5k (Op dat moment een mooie lage prijs voor Hulk) en inmiddels is de BIN al 11,5k.....

:W coins :W
pi_157855444
Ik denk dat mijn account ook wordt onderzocht, ik kan er niet in sinds vorige vrijdag.

Nooit coins verkocht of gekocht, ik handel alleen veel en heb dus standaard iets van 50/60 items op de markt staan
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_157855573
Effe de nieuwe patch testen nu, ben benieuwd.
This update includes the following improvements to gameplay:
Improved through ball accuracy when close to the sideline.
Improved pass receiver selection.
Improvements made to balance sprinting dribble turns.
pi_157855681
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:18 schreef Papadiouf het volgende:
Effe de nieuwe patch testen nu, ben benieuwd.
This update includes the following improvements to gameplay:
Improved through ball accuracy when close to the sideline.
Improved pass receiver selection.
Improvements made to balance sprinting dribble turns.

sinds wanneer is die? Improved pass receiver selection mag ook wel zeg man man
pi_157855987
Die black friday stelt ook niet veel voor. Ieder uur zou er toch iets nieuws moeten komen? :')
Feyenoord Rotterdam
pi_157856022
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:27 schreef mrjobby het volgende:

[..]

sinds wanneer is die? Improved pass receiver selection mag ook wel zeg man man
is alleen op pc uit, xbox en ps komt later
pi_157856370
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:52 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

is alleen op pc uit, xbox en ps komt later
can't wait.
pi_157856530
ik kan ook niet wachten
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_157858490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 11:21 schreef mrjobby het volgende:

[..]

can't wait.
Merk weinig verschil, enige wat me opvalt is dat ik meer goals tegenkrijg maar er ook zelf meer scoor. Wel minder penaltys tot nu toe maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk.
pi_157858531
Wie had nog meer dat z'n account tijdelijk niet toegankelijk was? Hoe lang gaat dat nog duren :'(
pi_157858544
Die pakjes kopen is zo aanlokkelijk.. :'(
pi_157858684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:52 schreef Dopekoe het volgende:
Oef, 3 dagen geleden dus Hulk gekocht voor 16,5k (Op dat moment een mooie lage prijs voor Hulk) en inmiddels is de BIN al 11,5k.....

:W coins :W
Ja dat was ook niet het beste moment om een speler te kopen. Gelukkig is het maar 5k.
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:50:01 #89
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_157858920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ja dat was ook niet het beste moment om een speler te kopen. Gelukkig is het maar 5k.
Naja, voor iemand die nog nooit boven de 40k aan coins heeft gezeten is 5k best veel :)

Maar hij scoort wel lekker 6 uit 7 tot nu toe :)
Gebruik hem vooral als wissel eigenlijk om 100 chem te houden :)
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:34:26 #90
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_157859664
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:32 schreef Enix het volgende:
Die pakjes kopen is zo aanlokkelijk.. :'(
Serieus? Totaal geen last van. Na paar keer bagger nooit meer de drang gehad.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_157860060
shit packs
pi_157860303
Nu 50k packs. Die zijn soms nog wel eens leuk. Toch kan je beter iets langer dan een maandje wachten. Dan heb je naast de normale TOTW ook nog alle TOTY spelers in packs.

Denk dat ik daar mijn kleine fortuintje over de balk ga gooien.

Edit: Die waren binnen 5 minuten allemaal op.
pi_157861039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:31 schreef el-blanchito het volgende:
Wie had nog meer dat z'n account tijdelijk niet toegankelijk was? Hoe lang gaat dat nog duren :'(
Ikke en niemand die het weet :(
pi_157861365
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:44 schreef realbase het volgende:

[..]

Ikke en niemand die het weet :(
pi_157862623
ik hou dit een beetje in de gaten... ( de comments dan.. )

vrijdag 27 november 2015 @ 17:02:11 #96
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_157862806
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Precies, ik ben alleen aan IF Perisic al zo'n 15k kwijt :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_157863318
Spelers stijgen weer :P
pi_157865584
Is Handanovic goed dit jaar?
pi_157867929
zucht, black Friday gemist nu.. kan er nog steeds niet in
pi_157870293
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:18 schreef DuTank het volgende:
Perin is beter
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:40:02 #101
239294 PierreTT
pi_157871232
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Perin is beter
Vind ik niet, Handanovic presteert echt prima :)
pi_157872076
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Perin is beter
Ik vind die nogal wisselvallig. Maakt echt kk domme fouten bij mij.
pi_157872095
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:10 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik vind die nogal wisselvallig. Maakt echt kk domme fouten bij mij.
beast bij mij
pi_157872356
Waar kan je checken of het aan EA servers ligt of aan jouw apparatuur dat je niet online kunt
pi_157875950
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:21 schreef PiccoLow het volgende:
Waar kan je checken of het aan EA servers ligt of aan jouw apparatuur dat je niet online kunt
PS3 ? Ligt het niet aan jou...
  zaterdag 28 november 2015 @ 09:33:49 #106
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_157876123
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:18 schreef DuTank het volgende:
Solide keeper, weinig blunders.
pi_157878280
Een redelijke hybrid gebouwd voor de crash. Nu nog even kopen.

pi_157884498
Recordbreaker kaartje Vardy incoming.
  zondag 29 november 2015 @ 00:54:51 #109
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_157893121
Hoi
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_157893428
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 00:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoi
hall0w,,
pi_157895180
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:26 schreef DuTank het volgende:
Recordbreaker kaartje Vardy incoming.
Prima kaartje, hoor.

En z'n normale kaart is meteen extinct :7 of was dat altijd zo?
  zondag 29 november 2015 @ 13:50:35 #112
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_157898363
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 10:04 schreef Enix het volgende:

[..]

Prima kaartje, hoor.

Geen idee. Ik volg de markt niet zo..

Nog even voor de luie mensen:
http://wefut.com/player/16/14526/jamie-vardy
  zondag 29 november 2015 @ 22:17:08 #113
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157911379
Net lekker paar keer gewonnen krijg ik opeens een tegenstander die alleen maar drie hoek paas gebruikt en zo de bal achter mijn defensie plaatst. Die heb ik even lekker de kanker gescholden. Zo een hekel aan die drie hoekpas misbruikers. Mooi overpassen en opbouwen moet je.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_157911618
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net lekker paar keer gewonnen krijg ik opeens een tegenstander die alleen maar drie hoek paas gebruikt en zo de bal achter mijn defensie plaatst. Die heb ik even lekker de kanker gescholden. Zo een hekel aan die drie hoekpas misbruikers. Mooi overpassen en opbouwen moet je.
Drie hoekpas?
pi_157911974
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 10:04 schreef Enix het volgende:

[..]

Prima kaartje, hoor.

zweeft al tijden rond de 25k
  zondag 29 november 2015 @ 22:56:26 #116
239294 PierreTT
pi_157912582
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 22:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Drie hoekpas?
Werkt wel prima, in een driehoek passen. L1/LB erbij, en je rent de verdediging zo kapot.
pi_157915659
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 22:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Drie hoekpas?
Steekpass. Met driehoekje. Of Y bij Xbox.
  maandag 30 november 2015 @ 11:55:50 #118
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_157918358
Heb mn Hulk toch nog met winst weten te verkopen :)
Naja, winst, als je de 5 % ea tax eraf haalt is het 112 coins verlies :)
pi_157925475
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 13:50 schreef DuTank het volgende:

[..]

Geen idee. Ik volg de markt niet zo..

Nog even voor de luie mensen:
http://wefut.com/player/16/14526/jamie-vardy
absurd dat zón silver kaartje een stuk beter is dan bv rooney
hardcoholic
pi_157929925
Even nieuw team gekocht :D
pi_157936285
Seasons is ook pure kanker geworden met high pressure teams, zigzag nerds, kickoff-dribbelaars etc.
pi_157939035
quote:
8s.gif Op maandag 30 november 2015 23:49 schreef Ciora het volgende:
Seasons is ook pure kanker geworden met high pressure teams, zigzag nerds, kickoff-dribbelaars etc.
Kickoff-dribbelaars zijn echt bloedirritant. Dat soort mensen mogen wat mij betreft in een plas geconcentreerd zoutzuur vallen. Vooral als die middelbare scholieren (te herkennen aan namen als XxxQuiCksCopeRzZzZxxX) met een goedkope, snelle speler door m'n verdediging loopt en niemand ingrijpt, heb ik echt de neiging om de TV door het raam heen te smijten.
pi_157939902
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:57 schreef Enix het volgende:

[..]

Kickoff-dribbelaars zijn echt bloedirritant. Dat soort mensen mogen wat mij betreft in een plas geconcentreerd zoutzuur vallen. Vooral als die middelbare scholieren (te herkennen aan namen als XxxQuiCksCopeRzZzZxxX) met een goedkope, snelle speler door m'n verdediging loopt en niemand ingrijpt, heb ik echt de neiging om de TV door het raam heen te smijten.
Dan kan je gewoon niet verdedigen hoor.
  dinsdag 1 december 2015 @ 10:23:12 #124
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_157940090
Yaya toure, kompany en pedro in 1 pack gister!
  dinsdag 1 december 2015 @ 10:38:30 #125
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_157940357
Er is nog niet 1 iemand door mijn hele team gedribbeld bij kickoff. Of spelen jullie nog FIFA15? Daar kreeg ik zo ongeveer elke wedstrijd wel een (bijna)goal tegen daardoor.
pi_157941057
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:38 schreef DuTank het volgende:
Er is nog niet 1 iemand door mijn hele team gedribbeld bij kickoff. Of spelen jullie nog FIFA15? Daar kreeg ik zo ongeveer elke wedstrijd wel een (bijna)goal tegen daardoor.
Bij mij al meerdere keren, verdedigers die gewoon de andere kant oplopen of totaal niet ingrijpen, heel irritant
hardcoholic
pi_157941208
vraagje, mijn FUT werkt nog steeds niet en wil op een 2e nieuwe account opnieuw beginnen . (dit schijnt wel te werken )

hoe doe ik dit het makkelijkst ? ( wil wel eventuele verdiende coins overhangen als mn main account het weer doet )

console is PS3
pi_157941230
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:38 schreef DuTank het volgende:
Met teammate contain/jog etc. voorkom je het inderdaad in 99% van de gevallen, maar alsnog is het een beetje een hinderlijk gebeuren.

Hoe dan ook, prima in FUT e.d, maar in Seasons, come on. Daar verwacht ik persoonlijk toch iets meer 'echt' voetbal i.p.v. al die sweaty taktiekjes, helemaal wanneer er met teams van 3/3.5* kwaliteit wordt gespeeld.
pi_157944682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:34 schreef realbase het volgende:
vraagje, mijn FUT werkt nog steeds niet en wil op een 2e nieuwe account opnieuw beginnen . (dit schijnt wel te werken )

hoe doe ik dit het makkelijkst ? ( wil wel eventuele verdiende coins overhangen als mn main account het weer doet )

console is PS3
Ik heb hier ook last van, zelfde console. Heb je EA al gecontacteerd?
pi_157944690
Toch wel mijn beste draft team tot nu toe denk ik:
pi_157945368
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:01 schreef Papadiouf het volgende:
Toch wel mijn beste draft team tot nu toe denk ik: [ afbeelding ]
Geen Ronaldo en Messi

slecht team dus
pi_157945567
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:00 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Ja.. "we geven het door" veel mensen hebben hier nog last van hoor.... bij sommige werkt het nu wel.
pi_157945620
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:00 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

hier het zelfde, ze zijn volgens de ea website nog steeds bezig met accounts analyseren ivm mogelijke economie fraude?
hardcoholic
pi_157945766
IF Gervinho nog de moeite waard?
pi_157946019
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:57 schreef Apekoek het volgende:
Ik zit er ook aan te denken IF Gervinho te kopen. Z'n 74 shooting baart me echter zorgen. Miss een goede CAM in een 4-2-2-2?
pi_157946778
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:09 schreef Enix het volgende:

[..]

Ik zit er ook aan te denken IF Gervinho te kopen. Z'n 74 shooting baart me echter zorgen. Miss een goede CAM in een 4-2-2-2?
Rennen werkt in Fifa 16 toch ook nog steeds?
pi_157946786
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:38 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Geen Ronaldo en Messi

slecht team dus
Mis alleen Messi, ik vind neymar beter dan ronaldo :9
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:57 schreef Apekoek het volgende:
Kan er echt niks van, ja hard rennen. IF perisic is veulll beter.
pi_157947541
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:45 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Rennen werkt in Fifa 16 toch ook nog steeds?
Minder dan in FIFA 15, maar als je tegenstander trage backs heeft, kan het een goede tactiek zijn om op pace te spelen. Vergeet niet om een strafschop uit te lokken binnen het 16 metergebied ;)
  dinsdag 1 december 2015 @ 22:18:26 #139
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_157956444
Gaan de IFs van deze week nog stijgen denken jullie? Anders misschien wel goed momentje om vandaag nog even te investeren.
pi_157956711
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:18 schreef DuTank het volgende:
Gaan de IFs van deze week nog stijgen denken jullie? Anders misschien wel goed momentje om vandaag nog even te investeren.
Ik heb 5 IF Mandandas voor 15k en 5 IF marlos voor 10k ingeslagen. Barkley is ook wel een goede denk ik.
pi_157967677
Uitstekende TOTW! Er zitten goede opties bij voor mensen die niet zoveel hebben te besteden (zoals ik) en maar liefst 2 Eredivisiespelers + van Aanholt.

Ben benieuwd of Bolasie te betalen is voor de huis, tuin en keuken FIFA-autist. Zal wel niet.
pi_157972183
Wat is een interessante formatie als je op de helft van de tegenstander de bal (veilig) rond wil tikken?
pi_157973146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:21 schreef PiccoLow het volgende:
Wat is een interessante formatie als je op de helft van de tegenstander de bal (veilig) rond wil tikken?
41212(2) of 4231 wide
  donderdag 3 december 2015 @ 10:37:11 #144
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_157982903
Even m'n keeper Hart vervangen door Lloris en een 2e spits gehaald (Sturridge)...

Beide zijn hopelijk nog een beetje waardevast :)
pi_157983700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:37 schreef Dopekoe het volgende:
Even m'n keeper Hart vervangen door Lloris en een 2e spits gehaald (Sturridge)...

Beide zijn hopelijk nog een beetje waardevast :)
ik ben maar aan seasons begonnen.... FUT werkt nog steeds niet !
  donderdag 3 december 2015 @ 23:54:47 #146
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_158000111
M'n team functioneert nog steeds prima, maar wil toch eens wat anders uitproberen want het begint te vervelen.
Pastore nog steeds veruit mijn beste man in het team, loopt bijna 1 op 1 qua goals nog steeds en geeft amper assists als CAM. Veelal is Tevez de aangever en Pastore de afmaker. _O-
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:54:41 #147
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_158007830
Nou Sturridge was inderdaad waardevast, heb hem met enige winst kunnen verkopen en ben erachter gekomen dat ik niet goed met een snelle SP kan spelen, Remy lukte niets mee en met Sturridge ook niet.

Benteke performt een stuk beter dus heb ik als 2e spits (of 1e spits) SIF Kane maar gehaald :)
MIsschien straks ook nog ff Falcao erbij halen :)

pi_158008023
Ibra nog maar 170k... toch maar ff halen dan :)
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:06:27 #149
239294 PierreTT
pi_158008052
Nou, ik heb twee Serie A teams en nog 100k over. Weet iemand nog een leuk team voor me? :)
pi_158008365
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef PierreTT het volgende:
Nou, ik heb twee Serie A teams en nog 100k over. Weet iemand nog een leuk team voor me? :)
Voorkeuren voor formaties, spelers, leagues, hybrid, informs?
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:34:38 #151
239294 PierreTT
pi_158008551
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:24 schreef Enix het volgende:

[..]

Voorkeuren voor formaties, spelers, leagues, hybrid, informs?
4231 speelt lekker de laatste tijd, rest maakt niet zoveel uit :) Als het maar binnen de 100k blijft en een beetje leuk passt :P
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:41:15 #152
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158008702

Mijn team waar ik veel mee speel, heb het idee dat de tegenstanders meer op mijn niveau zijn als ik met een team met een lagere score speel, daarom zilver.
Hang altijd rond div. 4 en div. 5 ongeveer. Hoger is mij nog niet gelukt.

+ erg leuk om tussen de veelal totaal onbekende spelers te browsen naar de man die je nodig bent.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158008798
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:34 schreef PierreTT het volgende:

[..]

4231 speelt lekker de laatste tijd, rest maakt niet zoveel uit :) Als het maar binnen de 100k blijft en een beetje leuk passt :P
Wil je graag een hybrid of niet?
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:50:34 #154
239294 PierreTT
pi_158008929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef Enix het volgende:

[..]

Wil je graag een hybrid of niet?
Prima, ben benieuwd :)
pi_158008945
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:29 schreef realbase het volgende:

[..]

ik ben maar aan seasons begonnen.... FUT werkt nog steeds niet !
Dat niveau in seasons is zo laag he, is gewoon saai.
pi_158010224
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:50 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Prima, ben benieuwd :)

Ik heb geprobeerd het NLW te houden, maar is helaas op de keeper na niet gelukt.

Daarnaast heb ik een andere opstelling gehanteerd. Het was niet zo makkelijk om zonder wingers een team te bouwen. Laat maar weten of je het wat vindt.
pi_158010606
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:34 schreef PierreTT het volgende:

[..]

dit speelt ook wel lekker :)
pi_158012407
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Dat niveau in seasons is zo laag he, is gewoon saai.
nja dat niet alleen.. ik speel liever met mn Eigen team.. Heb een BBVA team maar of ik nou met Barca speel of met Real is dat het toch echt net niet.. mis gewoon bepaalde kwaliteiten op bepaalde posities.
pi_158012450
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:04 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

dit speelt ook wel lekker :)
[ afbeelding ]
Griezman is echt fijn.. speelt bij mij beter dan Benzema. is James niets op CAM ?
pi_158014445
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:35 schreef realbase het volgende:

[..]

Griezman is echt fijn.. speelt bij mij beter dan Benzema. is James niets op CAM ?
Is redelijk duur dus denk dat het team dan te veel gaat kosten. Tevens is ie bij mij altijd zo snel moe.
pi_158014497
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:27 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Is redelijk duur dus denk dat het team dan te veel gaat kosten. Tevens is ie bij mij altijd zo snel moe.
ah ok - kan niet op FUT dus hou niet echt bij wat hij nu kost.
Bij mij loopt hij wel het meest maar ik speel 4-3-1-2 dus dan komen mn CM's ook best vaak mee naar voren. en daarnaast - een losse bronzen fitness kaart kost 200 coins :)
pi_158029370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:30 schreef realbase het volgende:

[..]

ah ok - kan niet op FUT dus hou niet echt bij wat hij nu kost.
Bij mij loopt hij wel het meest maar ik speel 4-3-1-2 dus dan komen mn CM's ook best vaak mee naar voren. en daarnaast - een losse bronzen fitness kaart kost 200 coins :)
Wat zeggen ze in de ea chat? Vorig jaar was dat de oplossing voor mij, constant vragen of je met een supervisor mag chatten.
pi_158030055
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:01 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Wat zeggen ze in de ea chat? Vorig jaar was dat de oplossing voor mij, constant vragen of je met een supervisor mag chatten.
Chat spam ik dagelijks :)
Doen niets. Heb ook al gemaild met ze en geen reactie op ontvangen. Ik zie Online dat ze gefaseerd mensen weer Online brengen maar bij mij werkt het nog steeds niet :(
pi_158030459
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef realbase het volgende:

[..]

Chat spam ik dagelijks :)
Doen niets. Heb ook al gemaild met ze en geen reactie op ontvangen. Ik zie Online dat ze gefaseerd mensen weer Online brengen maar bij mij werkt het nog steeds niet :(
Las gister op reddit wat over flinke compensaties (draft tokens, packs).
pi_158031087
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:35 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Een lading gratis packs voor tienduizenden spelers zal de markt goed doen. Uitstekende oplossing van EA!
pi_158031541
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:35 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Compensatie ia leuk. Maar ik speel liever gewoon :)
pi_158031607
Ook hier werkt het nog steeds niet. Account tijdelijk geen toegang tot fut etc :{

Hoelang kan het duren om wa uit te zoeken? Moeten ze elk account stap voor stap de transfer transacties bekijken ofzo ? :{

Dan zijn ze bij mij nog wel ff bezig :')
hardcoholic
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:08:19 #168
239294 PierreTT
pi_158037134
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef Enix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb geprobeerd het NLW te houden, maar is helaas op de keeper na niet gelukt.

Daarnaast heb ik een andere opstelling gehanteerd. Het was niet zo makkelijk om zonder wingers een team te bouwen. Laat maar weten of je het wat vindt.
Bedankt voor de tip, ik ga er eens mee bezig!
pi_158038135
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vond feillani en dembele echt kut spelen, beide draaicirkel van een vrachtwagen :{
hardcoholic
pi_158038229
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:57 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Ik vond feillani en dembele echt kut spelen, beide draaicirkel van een vrachtwagen :{
Fellaini oke, maar Dembele is juist mega wendbaar voor dat type speler. 82 agility en 85 dribbling...snap niet hoe dat als een vrachtwagen kan aanvoelen. Heb hem zelf ook in mijn team..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_158040186
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:49 schreef Ferdii het volgende:
Ook hier werkt het nog steeds niet. Account tijdelijk geen toegang tot fut etc :{

Hoelang kan het duren om wa uit te zoeken? Moeten ze elk account stap voor stap de transfer transacties bekijken ofzo ? :{

Dan zijn ze bij mij nog wel ff bezig :')
Lees op isdown veel mensen die nu langzaam aan weer hun account terug krijgen met iets van 8 premium pakketten 2 gold en 2 draft tokens.

Zit in het buitenland TM dinsdag avond dus vind het wachten niet zo erg als ik wat leuks uit die packs krijg 😆
pi_158081351
Ik speel momenteel met deze twee teams, sinds het gebruik hiervan achtereenvolgens in divisie 3 en divisie 2 kampioen geworden. Heb nog +/- 120k over om te besteden, tips qua verbeteringen?

maandag 7 december 2015 @ 16:04:08 #173
284871 DarkSonic2
pi_158082183
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:41 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn team waar ik veel mee speel, heb het idee dat de tegenstanders meer op mijn niveau zijn als ik met een team met een lagere score speel, daarom zilver.
Hang altijd rond div. 4 en div. 5 ongeveer. Hoger is mij nog niet gelukt.

+ erg leuk om tussen de veelal totaal onbekende spelers te browsen naar de man die je nodig bent.
Beetje jammer dat het 5atb is, voor de rest wel leuk dat iemand ook een keer een silver team post.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  maandag 7 december 2015 @ 16:24:06 #174
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158082718
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Vermaelen ook niet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 8 december 2015 @ 07:34:28 #175
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158098574
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Beetje jammer dat het 5atb is, voor de rest wel leuk dat iemand ook een keer een silver team post.
Heb er zelf niet heel veel problemen mee omdat spelers goed meeschuiven naar voren en achteren, speel voornamelijk zo omdat ik achterin constant een speler te kort had en dus alles vanaf afstand er in kon vliegen, of als ik uitstapte kreeg ik vrijwel direct een steekpass om de oren.
En omdat counterskills hoef ik mij niet druk te maken voorin nu, altijd genoeg mannen mee (backs en 2 middenvelders).

Ik sta open voor tips, dit is de eerste Fifa die ik speel sinds 2011, mijn record is alles behalve indrukwekkend. Dus als jij een fijne tactiek weet waarbij er altijd 2/3 verdedigers achterin blijven maar ik wel een mannetje extra op het middenveld beschikbaar heb dan hoor ik het graag.
pi_158099596
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 december 2015 07:34 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Heb er zelf niet heel veel problemen mee omdat spelers goed meeschuiven naar voren en achteren, speel voornamelijk zo omdat ik achterin constant een speler te kort had en dus alles vanaf afstand er in kon vliegen, of als ik uitstapte kreeg ik vrijwel direct een steekpass om de oren.
En omdat counterskills hoef ik mij niet druk te maken voorin nu, altijd genoeg mannen mee (backs en 2 middenvelders).

Ik sta open voor tips, dit is de eerste Fifa die ik speel sinds 2011, mijn record is alles behalve indrukwekkend. Dus als jij een fijne tactiek weet waarbij er altijd 2/3 verdedigers achterin blijven maar ik wel een mannetje extra op het middenveld beschikbaar heb dan hoor ik het graag.
Je kan je backs instructies meegeven he.
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:55:52 #177
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158099685
heb ik, maar met 2 altijd opkomende backs en 2 altijd opkomende vleugelmiddenvelders zouden dan mensen in het midden/centrum achter moeten blijven, terwijl het juist onderdeel is van mijn spel om naar binnen te komen en een vrije man te zoeken rond de 16.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:59:15 #178
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_158100600
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:55 schreef Rauw. het volgende:
heb ik, maar met 2 altijd opkomende backs en 2 altijd opkomende vleugelmiddenvelders zouden dan mensen in het midden/centrum achter moeten blijven, terwijl het juist onderdeel is van mijn spel om naar binnen te komen en een vrije man te zoeken rond de 16.
Wat dacht je van 352 met twee spelers die de hele flank kunnen bestrijken zoals Asamoah.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:02:24 #179
284871 DarkSonic2
pi_158100659
quote:

[..]

Ik speel altijd aanvallend, vaak 4-3-3 (4) en zonder instructies want dat kan niet op de old gen.
pi_158104258
quote:

[..]

Ik vind 4-3-1-2 erg prettig hiervoor !
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:51:02 #181
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158104423
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:59 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Wat dacht je van 352 met twee spelers die de hele flank kunnen bestrijken zoals Asamoah.
Dan kom ik weer op het punt dat ik geen gepaste speler kan vinden, tenzij ik Ádvincula (kan hij denk ik prima) en Koybasi (of vervanger) bombardeer naar middenvelders.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:52:39 #182
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158104466
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:44 schreef realbase het volgende:

[..]

Ik vind 4-3-1-2 erg prettig hiervoor !
Ga ik eens instellen en proberen, 4-4-2 met een smalle ruit lijkt mij ook nog wel te doen in dat geval.
pi_158104779
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:52 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ga ik eens instellen en proberen, 4-4-2 met een smalle ruit lijkt mij ook nog wel te doen in dat geval.
Ik heb James op de 1 positie(CAM) en die loopt altijd wel vrij :) of 1 van de CM's die mee komt,
pi_158113874
Beste team waar ik tot nu toe mee heb gespeeld _O_
pi_158115001
Psv tegen pace hoeren musa en doumbia
pi_158123922
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef Apekoek het volgende:
Psv tegen pace hoeren musa en doumbia
_O-
Ik dacht ook meteen:

:')
pi_158123946
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:33 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

_O-
Ik dacht ook meteen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:')
Maar de pace hoeren hebben wel verloren _O_
pi_158124373
Zijn er geen hero Propper, De Jong, Guardado, Hendrix en Bruma kaartjes uitgekomen?
pi_158124736
Potver kan nog steeds niet in FUT
pi_158124992
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:40 schreef realbase het volgende:
Potver kan nog steeds niet in FUT
Ben je niet onderhand een nieuwe club gestart en ga je straks alles over zetten. Als je er überhaupt ooit nog in komt :')
pi_158126095
heheeeee *O*
pi_158126330
Zou dit een beetje lekker zweterig spelen? :') http://www.futhead.com/16/squads/5726500/
pi_158126637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:17 schreef Apekoek het volgende:
Zou dit een beetje lekker zweterig spelen? :') http://www.futhead.com/16/squads/5726500/
Nee, veel te zwak die voorste 3.
pi_158126647
Ik kan weer in FUT, twee draftpakketten en 3 premium goud pakketen, 1 goud pakket en 2 zeldzame spelers pakketten. Prima, beste speler was een IF Tonelli.

Heb nu een BPL Squad en een BPL/Serie A squad.
  woensdag 9 december 2015 @ 12:54:43 #195
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158126904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:06 schreef realbase het volgende:

[..]

Ik heb James op de 1 positie(CAM) en die loopt altijd wel vrij :) of 1 van de CM's die mee komt,
Heb met Traoré een prima (zilver) alternatief voor James dus denk dat ik dit eens ga proberen.
'Ndiaye en Sami in het midden en Lawal erachter.

Zien of ik de 4e divisie kan halen.
pi_158127902
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:57 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ben je niet onderhand een nieuwe club gestart en ga je straks alles over zetten. Als je er überhaupt ooit nog in komt :')
zit een beetje te kutten met seasons..
als het eind v/d week nog niet werkt maak ik een 2e account aan en begin ik opnieuw ( dat schijnt wel te werken )
pi_158134536
Mijn smartphone app fifa werkt weer *O*

Rewards op fut ivm vertraging: 2 draft tokens, 2 zeldzaam goud pakketten en 4 premium pakketten

Straks testen of ik ook weer op PS3 mijn account in kan
hardcoholic
  donderdag 10 december 2015 @ 07:45:44 #198
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158144487
Hij vraagt mij steeds de beveiligingsvraag, maar daar weet ik het antwoord niet van. ;(

Dus mijn FUT is geblokkeerd op de telefoon.
pi_158144771
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:29 schreef Ferdii het volgende:

Rewards op fut ivm vertraging: 2 draft tokens, 2 zeldzaam goud pakketten en 4 premium pakketten

Mijne nog steeds niet....
pi_158151498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 07:45 schreef Rauw. het volgende:
Hij vraagt mij steeds de beveiligingsvraag, maar daar weet ik het antwoord niet van. ;(

Dus mijn FUT is geblokkeerd op de telefoon.
Via de console even opnieuw instellen.
pi_158160350
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:29 schreef Ferdii het volgende:

Wat voor foutmelding kreeg je? Wel de moeite waard om deze bug te faken als je zo'n compensatie krijgt.. :O
pi_158160495
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:14 schreef Lavezzi het volgende:

[..]

Wat voor foutmelding kreeg je? Wel de moeite waard om deze bug te faken als je zo'n compensatie krijgt.. :O
EA weet toch welke Accounts ze disabled hebben? How wil je dat faken? Je krijgt deze compensatie alleen nadat ze je account weer activeren.
pi_158164242
Net nu ik helemaal gewend ben aan fifa16 gooien ze er een nieuwe patch uit met flink wat aanpassingen : https://www.easports.com/(...)-update?sf43152319=1
Ben benieuwd, morgen ff testen.
pi_158167012
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 23:47 schreef Papadiouf het volgende:
Net nu ik helemaal gewend ben aan fifa16 gooien ze er een nieuwe patch uit met flink wat aanpassingen : https://www.easports.com/(...)-update?sf43152319=1
Ben benieuwd, morgen ff testen.
Ik wacht nog steeds op de dag dat een verdediger een auto-tackle maakt. Hopelijk maakt deze update dat mogelijk.
pi_158168059
Dit hebben ze nog steeds niet gefixt :')
https://streamable.com/ww18
pi_158169237
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:42 schreef Papadiouf het volgende:
Dit hebben ze nog steeds niet gefixt :')
https://streamable.com/ww18
lol :)
mocht EA mn account niet fixen begin ik vandaga opnieuw op 2e account
pi_158170049
Hallo beste heren ik ben na een hele tijd meelezen ook maar eens lid geworden. Speel FUT sinds 2012 en heb er altijd plezier aan. Ik heb wel een hele goede tip voor iedereen die het wil gebruiken hier en ik denk dat deze link toegevoegd kan worden aan de start topic, www.futscope.com.

Je kan hier precies zien, na het invullen van de juiste gegevens, wie je volgende tegenstander is in statistieken. Zo kan je zien hoeveel potjes hij heeft gespeeld en wat zijn gradatie is. A is het hoogst daarna B enz. enz. Ook kan je zien hoe je je tegenstander het beste kan bestrijden.

Ik heb iets van 35 keer FUT draft gedaan en steeds maar niet weten te winnen. Ik moest deze alleen nog winnen voor de platinum trophy en na een beetje gezocht te hebben op het net ben ik hier achter gekomen. De eerste keer FUT draft meteen gewonnen met deze hulp.

Ik hoop dat degene die dit nog niet wist er iets aan heeft. Veel succes!!
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2015 @ 13:06:40 #208
364681 over_hedge
pi_158170128
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:59 schreef bereklauw_xl het volgende:
Hallo beste heren ik ben na een hele tijd meelezen ook maar eens lid geworden. Speel FUT sinds 2012 en heb er altijd plezier aan. Ik heb wel een hele goede tip voor iedereen die het wil gebruiken hier en ik denk dat deze link toegevoegd kan worden aan de start topic, www.futscope.com.

Je kan hier precies zien, na het invullen van de juiste gegevens, wie je volgende tegenstander is in statistieken. Zo kan je zien hoeveel potjes hij heeft gespeeld en wat zijn gradatie is. A is het hoogst daarna B enz. enz. Ook kan je zien hoe je je tegenstander het beste kan bestrijden.

Ik heb iets van 35 keer FUT draft gedaan en steeds maar niet weten te winnen. Ik moest deze alleen nog winnen voor de platinum trophy en na een beetje gezocht te hebben op het net ben ik hier achter gekomen. De eerste keer FUT draft meteen gewonnen met deze hulp.

Ik hoop dat degene die dit nog niet wist er iets aan heeft. Veel succes!!
Mentality Ultra Attacking
Quick Tactic High Pressure
Formations 3-4-2-1, 3-4-1-2, 3-4-3, 3-5-2, 4-3-3(4)

Dat zou je tegen mij moeten gebruiken om mij te verslaan. nou was het maar zo feest dat iedereen ultra attacking ging met 3atb formaties _O-

Weet je ook heel zeker dat dit over fifa 16 gaat? Ik heb namelijk nooit 34 seasons gespeeld. En volgens die site wel. :P
pi_158170298
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat zou je tegen mij moeten gebruiken om mij te verslaan. nou was het maar zo feest dat iedereen ultra attacking ging met 3atb formaties _O-

Weet je ook heel zeker dat dit over fifa 16 gaat? Ik heb namelijk nooit 34 seasons gespeeld. En volgens die site wel. :P
Die site klopt maar half idd, er klopt bij mij ook geen zak van. Tijdens fifa15 deed ie het overigens wel gewoon.
pi_158170471
Weer eens wat in elkaar geknutseld:

Doordat iedereen hier Pastore zo ophemelt een team om hem heen gebouwd (wat overigens nog een hele klus was). Ben ook benieuwd hoe SIF Fischer en IF Milik spelen. De laatste keer dat ik met wingers speelde, verloor ik 75% van m'n wedstrijden.
pi_158170670
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou wel toevallig dat het bij mij ineens wel lukt na zoveel keer mislukt te hebben. Ik was overigens niet de enige want mijn neefje had hetzelfde probleem en we probeerden het van de week tegelijkertijd en allebei in een keer gehaald.

Wellicht kloppen die gespeelde wedstrijden niet helemaal maar dat vind ik ook niet zo belangrijk
pi_158170770
Ik kan mezelf niet vinden op die site, klopt niet helemaal dus.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2015 @ 13:47:23 #213
364681 over_hedge
pi_158170811
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef bereklauw_xl het volgende:

[..]

Nou wel toevallig dat het bij mij ineens wel lukt na zoveel keer mislukt te hebben. Ik was overigens niet de enige want mijn neefje had hetzelfde probleem en we probeerden het van de week tegelijkertijd en allebei in een keer gehaald.

Wellicht kloppen die gespeelde wedstrijden niet helemaal maar dat vind ik ook niet zo belangrijk
idd toevallig. Dat is precies wat toeval is. ;) Zou wel tegen jou willen spelen als je die site gebruikt. Lekker ultra attacking tegen mij spelen met pressure en 3 atb formatie _O_

En over die gespeelde wedstrijden. Ik heb in fut 16 hoog uit 6 seizoenen gespeeld. Volgens die site 34.... Dan kan je toch echt helemaal niks meer serieus nemen van die stats. :')
pi_158171161
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

idd toevallig. Dat is precies wat toeval is. ;) Zou wel tegen jou willen spelen als je die site gebruikt. Lekker ultra attacking tegen mij spelen met pressure en 3 atb formatie _O_

En over die gespeelde wedstrijden. Ik heb in fut 16 hoog uit 6 seizoenen gespeeld. Volgens die site 34.... Dan kan je toch echt helemaal niks meer serieus nemen van die stats. :')
Mijn 'toevallig' was cynisch bedoeld. Ik denk dat deze site niet alleen naar je fifa 16 gegevens kijkt. Waarschijnlijk naar je overall gespeelde seizoenen of wedstrijden. Tevens is het bij Fifa gewoon mogelijk om te verliezen van een 3 atb met attacking. De bal is immers rond en die uitspraak staat bij Fifa niet verkeerd.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2015 @ 14:06:24 #215
364681 over_hedge
pi_158171208
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:03 schreef bereklauw_xl het volgende:

[..]

Mijn 'toevallig' was cynisch bedoeld. Ik denk dat deze site niet alleen naar je fifa 16 gegevens kijkt. Waarschijnlijk naar je overall gespeelde seizoenen of wedstrijden. Tevens is het bij Fifa gewoon mogelijk om te verliezen van een 3 atb met attacking. De bal is immers rond en die uitspraak staat bij Fifa niet verkeerd.
Als het over mijn overall gespeelde seizoenen kijkt dan klopt er als nog van.. Zou ook een beetje doelloos zijn aangezien elke fifa weer heel anders speelt.

En ja ik zal vast een keer verliezen ja. Maakt het nog steeds geen goed advies...
pi_158171677
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Als het over mijn overall gespeelde seizoenen kijkt dan klopt er als nog van.. Zou ook een beetje doelloos zijn aangezien elke fifa weer heel anders speelt.

En ja ik zal vast een keer verliezen ja. Maakt het nog steeds geen goed advies...
Als je het niet probeert kan je niet zeggen dat het een goed of slecht advies is. Voor mij was het wel een goed advies... gelukkig want ik heb nu mijn platinum trophy.

En ik denk ook dat het niets met fifa ansich te maken heeft maar met de tegenstander die je treft daar zijn de stats immers van te vinden en niet hoe je het doet in een bepaalde fifa versie. Als ik in fifa 16 slechter ben dan jou dan ben ik dat ook in fifa 17.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2015 @ 14:35:28 #217
364681 over_hedge
pi_158171773
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:30 schreef bereklauw_xl het volgende:

[..]

Als je het niet probeert kan je niet zeggen dat het een goed of slecht advies is. Voor mij was het wel een goed advies... gelukkig want ik heb nu mijn platinum trophy.

En ik denk ook dat het niets met fifa ansich te maken heeft maar met de tegenstander die je treft daar zijn de stats immers van te vinden en niet hoe je het doet in een bepaalde fifa versie. Als ik in fifa 16 slechter ben dan jou dan ben ik dat ook in fifa 17.
Ah nee je hebt gelijk. 3atb ultra attacking met high pressure is precies waar door ik altijd verlies :( Zo lastig om tegen die CBs te spelen die elke keer mee naar voren rennen waardoor er nog maar 1 of 2 verdedigers zijn. :( Heel irritant! Heb veel liever dat ze ultra def spelen. Daar speel je zo makkelijk doorheen. _O_

En als ik beter in fifa 16 bent zegt het nog weinig over fifa 17.. Zijn zo veel mensen die goed in 15 waren omdat je daar beetje kon pace hoeren. En nu je met 16 dat een stuk minder goed kan zijn ze in een keer een stuk minder goed. :) Dus nee zegt niet zo heel veel.
pi_158171775
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:30 schreef Enix het volgende:
Weer eens wat in elkaar geknutseld: [ afbeelding ]

Doordat iedereen hier Pastore zo ophemelt een team om hem heen gebouwd (wat overigens nog een hele klus was). Ben ook benieuwd hoe SIF Fischer en IF Milik spelen. De laatste keer dat ik met wingers speelde, verloor ik 75% van m'n wedstrijden.
Milik en fischer zijn maar mehhh in mijn eredivisie team. Niet divisie waardig allebei. Alleen guardado en bilal zijn goei in de eredivisie.
pi_158172210
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ah nee je hebt gelijk. 3atb ultra attacking met high pressure is precies waar door ik altijd verlies :( Zo lastig om tegen die CBs te spelen die elke keer mee naar voren rennen waardoor er nog maar 1 of 2 verdedigers zijn. :( Heel irritant! Heb veel liever dat ze ultra def spelen. Daar speel je zo makkelijk doorheen. _O_

En als ik beter in fifa 16 bent zegt het nog weinig over fifa 17.. Zijn zo veel mensen die goed in 15 waren omdat je daar beetje kon pace hoeren. En nu je met 16 dat een stuk minder goed kan zijn ze in een keer een stuk minder goed. :) Dus nee zegt niet zo heel veel.
Dus als ik het goed begrijp zeg je hiermee eigenlijk dat je in fifa pas goed bent als je een bepaald aspect kan misbruiken. Als dit zo is wat jij zegt kan je met dat pacehoeren dus ook tegen een 3atb ultra attacking verliezen waar jij zo graag tegen zou spelen. Beetje tegenstrijdig zeg ik, raakt kant noch wal. Als ik jou goed begrijp verlies jij dus nooooit van een team met 3atb en ultra attacking... hoe goed degene ook is waar jij tegen speelt en eigenlijk vind jij jezelf dus een eckte fifa king.

Je hoeft er verder ook niet veel woorden over vuil te maken als je het niet wilt dan doe je het toch lekker niet. Voor mij heeft het absoluut gewerkt en ik ben live getuige geweest dat het bij een ander ook werkt. Het zal niet waterdicht zijn maar wat is dat tegenwoording nog wel.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2015 @ 15:00:05 #220
364681 over_hedge
pi_158172308
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:53 schreef bereklauw_xl het volgende:

[..]

Als ik jou goed begrijp
Dat doe je dus totaal niet. Dat is nu wel duidelijk. :')
pi_158172697
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat doe je dus totaal niet. Dat is nu wel duidelijk. :')
Geeft niet daarom zeg ik ook als je het niet goed vind of vertrouwd gebruik het dan lekker niet. Wat mij betreft was heel deze discussie niet gevoerd maar je moest even je punt maken, goed gedaan jochie. Als je op zoek bent naar erkenning geef dat dan in het vervolg meteen even aan. Ik probeer mensen te helpen met een tool welke voor mij heeft gewerkt maar word niet gewaardeerd. Wellicht geeft die site die 3atb bij jou aan omdat je stiekem een grote fan bent van 5atb...
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2015 @ 15:21:33 #222
364681 over_hedge
pi_158172810
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:16 schreef bereklauw_xl het volgende:

[..]

Geeft niet daarom zeg ik ook als je het niet goed vind of vertrouwd gebruik het dan lekker niet. Wat mij betreft was heel deze discussie niet gevoerd maar je moest even je punt maken, goed gedaan jochie. Als je op zoek bent naar erkenning geef dat dan in het vervolg meteen even aan. Ik probeer mensen te helpen met een tool welke voor mij heeft gewerkt maar word niet gewaardeerd. Wellicht geeft die site die 3atb bij jou aan omdat je stiekem een grote fan bent van 5atb...
Nee ik doe meestal custom formation en dan speel ik 631.

Het heeft weinig met vertrouwen te maken.. Ze geven gewoon debiel advies waar je niks aan hebt. En de stats kloppen ook niet. Dus leuk dat random stats voor jou gewerkt hebben. ^O^
pi_158173339
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:35 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Milik en fischer zijn maar mehhh in mijn eredivisie team. Niet divisie waardig allebei. Alleen guardado en bilal zijn goei in de eredivisie.
In mijn carrière met Ajax speelde ze wel goed :'). Dat was eigenlijk ook de reden dat ik ze in het team heb gedaan. Als ze niet bevallen, kan ik ze gelukkig redelijk makkelijk vervangen voor een andere ST/LF.
  vrijdag 11 december 2015 @ 15:52:10 #224
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_158173516
Wat een onzinnige site die futscope :) (Voor mij iig)

Als 1e; je weet pas wanneer je tegen iemand gaat spelen wat zijn PS id is, en dus moet je je stats dan pas aanpassen. Daarnaast ben ik niet de speler die zijn taktiek aanpast aan de tegenstander en ook kloppen de stats voor geen meter en is de site nog crappy gebouwd ook...
  vrijdag 11 december 2015 @ 16:07:15 #225
284871 DarkSonic2
pi_158173834
Ik heb futscope vorig jaar wel regelmatig gebruikt, dan kon ik zien in welke divisie die mensen waar ik tegen speelde zaten.
pi_158176098
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:52 schreef Dopekoe het volgende:
Wat een onzinnige site die futscope :) (Voor mij iig)

Als 1e; je weet pas wanneer je tegen iemand gaat spelen wat zijn PS id is, en dus moet je je stats dan pas aanpassen. Daarnaast ben ik niet de speler die zijn taktiek aanpast aan de tegenstander en ook kloppen de stats voor geen meter en is de site nog crappy gebouwd ook...
Als je de finale van een cup speelt waarbij je een 50k pack kan winnen kan het wel handig zijn. Ff opzoeken of je tegenstander goed is en zoja, dan leaven :p.

[ Bericht 0% gewijzigd door Papadiouf op 11-12-2015 18:40:17 ]
pi_158178080
Nieuw account.. draft potje
En ik krijg neymar messi en suarez en verder wel ok team maar echt 2 onwijs rukke keepers.. paar long shots van tegenstander en 5-3 verloren... zucht
pi_158210143
Ok div 9.. maar kan nog steeds niet traden op de webapp (play more fut games to unlock) enig idee hoe lang dat duurt?
  zondag 13 december 2015 @ 11:33:58 #229
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_158211241
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 08:50 schreef realbase het volgende:
Ok div 9.. maar kan nog steeds niet traden op de webapp (play more fut games to unlock) enig idee hoe lang dat duurt?
Koop een PS4 dan ben je van het gezeik af.
pi_158213736
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 11:33 schreef DuTank het volgende:

[..]

Koop een PS4 dan ben je van het gezeik af.
Principe kwestie nu😂
pi_158231130
Was de 10 euro extra voor wat FUT packs (deluxe edition) toch nog het geld waard.

*O* *O* *O*

Misschien toch maar een keer weer een teampje maken.
pi_158231265
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 08:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Was de 10 euro extra voor wat FUT packs (deluxe edition) toch nog het geld waard.

[ afbeelding ]

*O* *O* *O*

nice! Hoeveel istie waard?
pi_158231332
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 08:49 schreef Tobi-wan het volgende:

[ afbeelding ]

*O* *O* *O*

The rich getting richer.
pi_158231828
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 09:02 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

nice! Hoeveel istie waard?
Volgens mij rond de 500k. Zijn een hoop legends meer waard maar je zal mij niet horen klagen.

quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 09:08 schreef Enix het volgende:

[..]

The rich getting richer.
Zoveel potjes heb ik niet gespeeld. Heb naast wat bronzen packs openen ook niet gehandeld. Alleen al mijn spelers een paar weken geleden verkocht om de market crash voor te zijn. Aangezien ik heb toch nauwelijks nog FUT speel. Voor 350k kan je wel een leuk team bouwen maar speciaal is het zeker niet.

Voor 850k daarentegen... :D
pi_158234345
Fifa is weer lekker buggy sinds die patch..veel grafische bugs en weer random disconnects.

:') :') |:(
pi_158234847
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:09 schreef Papadiouf het volgende:
Fifa is weer lekker buggy sinds die patch..veel grafische bugs en weer random disconnects.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:') :') |:(
Wat is precies de bug?

:P
pi_158235925
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wat is precies de bug?

:P
iniesta bij boca
pi_158236134
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:25 schreef DuTank het volgende:

[..]

iniesta bij boca
hahah dat zag ik ook nog wel :P. Was natuurlijk sarcastisch.
Maar ik heb tijdje niet gespeeld, maar hoor van vrienden dat zij ook meer bugs tegen komen.

Ook weer zon bug waarbij alle spelers naar de middenstip worden 'getrokken'.. Erg vervelend!
pi_158266604
Voor de eerste keer in twee jaar met de keeper uit een corner gescoord _O_
https://sendvid.com/i6xxa0ox
pi_158268287
mn account is weer online !
3 draft tokens, 4 rare gold packs en 6 gold packs
pi_158277306
heb even wat hulp nodig :)
Nadat ik wat BPL spelers in een pack opening had heb ik het volgende nieuwe team gemaakt met aardig wat gaten..

iemand suggesties om het aan te vullen ? Ben redelijk onbekend met BPL.
Heb nu ongeveer 50k ( richting het weekend denk ik nog wel 50k extra )

[ Bericht 5% gewijzigd door realbase op 16-12-2015 10:37:27 ]
  woensdag 16 december 2015 @ 11:19:52 #242
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_158279119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:09 schreef realbase het volgende:
heb even wat hulp nodig :)
Nadat ik wat BPL spelers in een pack opening had heb ik het volgende nieuwe team gemaakt met aardig wat gaten..

iemand suggesties om het aan te vullen ? Ben redelijk onbekend met BPL.
Heb nu ongeveer 50k ( richting het weekend denk ik nog wel 50k extra )

[ afbeelding ]
Eriksen gebruik ik zelf op CAM met als andere CM Matic :)
Maar aangezien jij duidelijk iets meer centjes te besteden hebt kun je ook gaan voor Cazorla , David Silva of een Coutinho :)

En op CB ben ik zelf zeer tevreden met Cahill :)
Maar gezien de centjes kun jij wellich gaan voor Otamendi of Kompany :)
  woensdag 16 december 2015 @ 11:26:20 #243
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_158279232
Dit is nu mijn huidige team:

pi_158279341
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:19 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Eriksen gebruik ik zelf op CAM met als andere CM Matic :)
Maar aangezien jij duidelijk iets meer centjes te besteden hebt kun je ook gaan voor Cazorla , David Silva of een Coutinho :)

En op CB ben ik zelf zeer tevreden met Cahill :)
Maar gezien de centjes kun jij wellich gaan voor Otamendi of Kompany :)
thanks ! Ik heb nu dit.. Collins had ik nog - die moet ik nog vervangen door Kompany ( coins zijn nu op.. even door traden )

pi_158280943
BPL teams :')
pi_158281096
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:55 schreef Apekoek het volgende:
BPL teams :')
nja.. same here - maar packte wat gasten - dus dacht maak een bpl team erbij :)
mn main team blijft mn BBVA
pi_158281359
Gisteren voor t eerst in maanden weer paar potjes gespeeld. Weet nu ook meteen weer waarom ik dit spel geen seconde heb gemist.
pi_158281673
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef DannyDeko het volgende:
Gisteren voor t eerst in maanden weer paar potjes gespeeld. Weet nu ook meteen weer waarom ik dit spel geen seconde heb gemist.
Haha erg herkenbaar dit. Kijk wel af en toe in de web app en nu ik een waardevolle speler heb gepulled voel ik toch de druk om weer te moeten spelen.

Gisteren ook begonnen met Ori, wat een heerlijk spel is dat zeg :9~
pi_158281990
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:03 schreef realbase het volgende:

[..]

nja.. same here - maar packte wat gasten - dus dacht maak een bpl team erbij :)
mn main team blijft mn BBVA
Gasten pakken :')
pi_158282797
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Gasten pakken :')
je leest wat je wilt lezen heh :)
pi_158284120
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:26 schreef Dopekoe het volgende:
Dit is nu mijn huidige team:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind je Jesus Navas niet kut spelen? Die speelde werkelijk historisch slecht in mijn team.
  woensdag 16 december 2015 @ 16:36:50 #252
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_158286118
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:18 schreef Enix het volgende:

[..]

Vind je Jesus Navas niet kut spelen? Die speelde werkelijk historisch slecht in mijn team.
Ik vind zelf Shaqiri prettiger spelen maar die heeft momenteel een wat conditionele achterstand :)
Daarnaast heeft Navas wel een goede voorzet in huis voor mijn spits en shaqiri moet vanaf rechts naar binnen trekken en dat moeten mijn linksbuitens ook en wil toch iemand hebben die een goede voorzet in huis heeft :P

Wie raad jij dan aan op rechtsvoor ?
pi_158286477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:36 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik vind zelf Shaqiri prettiger spelen maar die heeft momenteel een wat conditionele achterstand :)
Daarnaast heeft Navas wel een goede voorzet in huis voor mijn spits en shaqiri moet vanaf rechts naar binnen trekken en dat moeten mijn linksbuitens ook en wil toch iemand hebben die een goede voorzet in huis heeft :P

Wie raad jij dan aan op rechtsvoor ?
Ibarbo :P
pi_158286540
traden gaat weer lekker ! vandaag alweer 50k en nog ongeveer 50k in transfermarket zitten..
  woensdag 16 december 2015 @ 17:49:39 #255
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_158287524
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:51 schreef Enix het volgende:

[..]

Ibarbo :P
Zijn crossing stat is een stuk lager, heb zo'n 100 wedstrijden met hem gespeeld maar beviel mij uiteindelijk niet genoeg, vond hem daarnaast ook erg makkelijk van de bal te krijgen...
pi_158288681
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:49 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Zijn crossing stat is een stuk lager, heb zo'n 100 wedstrijden met hem gespeeld maar beviel mij uiteindelijk niet genoeg, vond hem daarnaast ook erg makkelijk van de bal te krijgen...
Ah, heb nog nooit met 'm gespeeld, maar Ibarbo heeft de laatste jaren een bepaalde reputatie opgebouwd. Persoonlijk speel ik sowieso niet graag met vleugelspelers deze FIFA.
  donderdag 17 december 2015 @ 08:46:03 #257
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_158301744
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Enix het volgende:

[..]

Ah, heb nog nooit met 'm gespeeld, maar Ibarbo heeft de laatste jaren een bepaalde reputatie opgebouwd. Persoonlijk speel ik sowieso niet graag met vleugelspelers deze FIFA.
Het spelen met buitenspelers heeft voordelen en nadelen, bij mij zijn de voordelen groter dan de nadelen aangezien ik player instructions heb ingesteld waardoor iedereen vrijwel altijd goed in zijn positie staat :)
pi_158302231
Dit jaar zijn vleugelspelers waardeloos idd. Dat komt omdat ze de runs niet meer maken en omdat pace minder belangrijk is.
pi_158303658
Ik speel op dit moment met twee teams op de PS3:

Ik speel vaak twee wedstrijden met het eerste team en daarna één met het tweede team, zodat het eerste team weer conditioneel goed is. Ik moet zeggen dat het bronzen team erg prettig speelt.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:27:01 #260
284871 DarkSonic2
pi_158305184
Ik heb laatst weer een potje met bronzes gespeeld, maar de fitness is zo slecht. Ik vond het altijd wel leuk in FUT12 en 13 maar nu wat minder. Ook zijn er geen tegenstanders meer te vinden in de bronze cup.
pi_158308925
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:36 schreef Papadiouf het volgende:
Dit jaar zijn vleugelspelers waardeloos idd. Dat komt omdat ze de runs niet meer maken en omdat pace minder belangrijk is.
Ik vind juist de positie van vleugelspelers ideaal :)

Via de zijkant doorkomen, bij spits op goede plek (Zlatan) voorzet. Bij geen spits in de 16 actie maken naar binnen.

90% van mijn aanvallen lopen via de buitenspelers
hardcoholic
pi_158309072
iemand hier met een BBVA team ? Zit te denken om Ramos te halen naast Pepe ipv Varane.. is dat het waard ? nog nooit met hem gespeelt..
pi_158309180
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:36 schreef Papadiouf het volgende:
4321 > formaties met lw en rw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_158310418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:53 schreef realbase het volgende:
traden gaat weer lekker ! vandaag alweer 50k en nog ongeveer 50k in transfermarket zitten..
116k alweer met nog 50 items op de markt.. fijn weer terug te zijn :)
pi_158311144
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:09 schreef realbase het volgende:

[..]

116k alweer met nog 50 items op de markt.. fijn weer terug te zijn :)
Hoeveel tijd steek je in dat traden?
pi_158311519
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:43 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Hoeveel tijd steek je in dat traden?
weinig eigenlijk.. ik heb wat specifieke items die ik altijd wel kan kopen op een rustig moment en pleur die allemaal in mn club en dan zet ik 100 te koop en elke zoveel uur druk ik even op relist items .. als het bijna leeg is vul ik het weer aan.

Even gegeten ik kijk op de webapp en er staat 131k :)
pi_158319206
lekker, vidal en luiz in een 7,5k pack
  vrijdag 18 december 2015 @ 01:17:28 #268
284871 DarkSonic2
pi_158322239
FUTmas is alweer begonnen en voor mij is dit een uitstekend begin *O* 2e legend dit jaar, ik heb best wel veel packs geopend maar ik had niet verwacht dat ik nu weer een legend ging krijgen.
pi_158323336
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 december 2015 01:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
FUTmas is alweer begonnen en voor mij is dit een uitstekend begin *O* [ afbeelding ] 2e legend dit jaar, ik heb best wel veel packs geopend maar ik had niet verwacht dat ik nu weer een legend ging krijgen.
Nice!
pi_158323950
quote:
FUTmas is alweer begonnen en voor mij is dit een uitstekend begin *O* [ afbeelding ] 2e legend dit jaar, ik heb best wel veel packs geopend maar ik had niet verwacht dat ik nu weer een legend ging krijgen.
Jij hebt altijd pekluck.
pi_158325824
quote:
Waren er weer 50/100k packs? Voor de rest is het best een karig pakje.
  vrijdag 18 december 2015 @ 12:11:13 #272
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_158326204
Toch mn SIF Kane maar weer verkocht, Falcao speelt een stuk beter (ook qua stats)

Gekocht voor 37k en weer verkocht voor 33k

Zit alleen nu een beetje te twijfelen over mn nieuwe aankopen :)
Sterling en Coutinho voor 28k + 1 rondje draft voor 15k
OF
Yaya Toure voor 43k....

Of heeft iemand een beter idee om 44k uit te geven :)
  vrijdag 18 december 2015 @ 12:27:02 #273
284871 DarkSonic2
pi_158326428
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:34 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Jij hebt altijd pekluck.
Dat had ik dit weekend niet. Best leuke spelers gepacked, maar nog steeds heel veel verlies.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Waren er weer 50/100k packs? Voor de rest is het best een karig pakje.
Eigenlijk was het best wel goed, ook nog Vidal duplicate.

En ja, er zijn 2 100k packs voor iedereen die het kan betalen (en wil openen)
pi_158326613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 12:11 schreef Dopekoe het volgende:
Toch mn SIF Kane maar weer verkocht, Falcao speelt een stuk beter (ook qua stats)

Gekocht voor 37k en weer verkocht voor 33k

Zit alleen nu een beetje te twijfelen over mn nieuwe aankopen :)
Sterling en Coutinho voor 28k + 1 rondje draft voor 15k
OF
Yaya Toure voor 43k....

Of heeft iemand een beter idee om 44k uit te geven :)
[ afbeelding ]
Ik zou waarschijnlijk voor Toure gaan. Middenveld met Matic en Toure _O_ perfectie
pi_158328321
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Dat had ik dit weekend niet. Best leuke spelers gepacked, maar nog steeds heel veel verlies.

[..]

Eigenlijk was het best wel goed, ook nog Vidal duplicate.

En ja, er zijn 2 100k packs voor iedereen die het kan betalen (en wil openen)
Ah met Vidal erbij is het nog wel aardig. Zag de 100k packs staan. Heb nu genoeg coins en het is erg verleidelijk maar ik ga toch wachten tot het TOTY.
pi_158328645
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:02 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ah met Vidal erbij is het nog wel aardig. Zag de 100k packs staan. Heb nu genoeg coins en het is erg verleidelijk maar ik ga toch wachten tot het TOTY.
ik ben dr wel ingetrapt.. 100k uitgegeven.. niets boeiends.. van de 20k die ik over had mn transfer pile weer volgegooit in de hoop morgen weer op 100k+ te zitten..

Iemand die me nog kan laten weten of het het waard is Ramos te halen ipv Varane ?
pi_158333823
Heeft iemand ervaring met IF Xhaka? Is hij aan te raden?
pi_158352462
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Enix het volgende:
Heeft iemand ervaring met IF Xhaka? Is hij aan te raden?
Ik weet niet hoeveel coins je hebt.
Hij was voor mij een erg goede en fijne speler met erg goede pass.
Maar als je niet veel coins hebt zou ik hem zeker niet kopen.
Hij draait prima mee in een goed team, maar hij moet niet je "bepalende man" worden.
pi_158352770
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:27 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel coins je hebt.
Hij was voor mij een erg goede en fijne speler met erg goede pass.
Maar als je niet veel coins hebt zou ik hem zeker niet kopen.
Hij draait prima mee in een goed team, maar hij moet niet je "bepalende man" worden.
Thanks, ik wil hem als controleur in een 4-3-2-1 gebruiken. Met zijn lengte en all-rounded stats leek hij me wel geschikt als centrale middenvelder.
pi_158357060
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:52 schreef Enix het volgende:

[..]

Thanks, ik wil hem als controleur in een 4-3-2-1 gebruiken. Met zijn lengte en all-rounded stats leek hij me wel geschikt als centrale middenvelder.
Castro is daar een veel betere optie denk ik.
pi_158357471
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:53 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

Castro is daar een veel betere optie denk ik.
Veel te klein
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_158368523
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Veel te klein
Een van de fijnste CDM's voor mij deze fifa.
pi_158368733
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 23:16 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

Een van de fijnste CDM's voor mij deze fifa.
als je 2 cdm's hebt wellicht maar als enige cdm werkt dat niet imo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_158376984
zucht.. net even Draft geprobeert weer.. gast was wel beter kwam 6-3 voor
terug gekomen naar 6-6 en scoor de 7-6 in de verlenging.. in de 120e minuut 7-7 en verloren op penalties :(

heb wel redelijk geluk met Ronaldo/suarez/neymar - maar of mn middenveld of verdediging of keeper is altijd ruk qua chem.. misschien moet ik daar eens mee beginnen ipv de voorste linie
pi_158425773
Eindelijk fifa16 gekocht vandaag...
wat een kutspel...kan niet meer met ronaldo dwars door defensie lopen :( :( :(
tering ea...

Vraag is het volgende
Ik heb een eigen opstelling gemaakt, die wil ik gebruiken bij online seizoenen, maar ikZIE die opstelling niet tevoorschijn komen....

Wat is het probleem en wat is de oplossing hiervan?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_158433817
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Eindelijk fifa16 gekocht vandaag...
wat een kutspel...kan niet meer met ronaldo dwars door defensie lopen :( :( :(
tering ea...

Vraag is het volgende
Ik heb een eigen opstelling gemaakt, die wil ik gebruiken bij online seizoenen, maar ikZIE die opstelling niet tevoorschijn komen....

Wat is het probleem en wat is de oplossing hiervan?
Ik denk dat je m in seizoenen nog een keer moet maken.

En je kan met ronaldo nog altijd door de verdediging heen rennen hoor.
pi_158434204
Bohhh Kluivert is al gezakt naar 660k. Met een beetje geluk gaat hij tijdens TOTY voor 500k. Heb ik genoeg voor Robben en de rest van mijn team.
pi_158434660
Wanneer is de beste tijd om goedkoop spelers te kopen? Tijdens de TOTY of daarna?
  FOK!fotograaf dinsdag 22 december 2015 @ 10:56:01 #289
364681 over_hedge
pi_158434698
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:52 schreef Enix het volgende:
Wanneer is de beste tijd om goedkoop spelers te kopen? Tijdens de TOTY of daarna?
Vlak voor toty. Als mensen al hun spelers gaan droppen omdat ze bang zijn voor een marktcrash.
pi_158440708
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:51 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Ik denk dat je m in seizoenen nog een keer moet maken.

En je kan met ronaldo nog altijd door de verdediging heen rennen hoor.
iK HEB het geprobeerd om dat te doen, maar in seizoenen heb je niet eens de mogelijkheid om je elftal positioneel te wijzigen of een opstelling te maken...

lijkt wel of ea die optie helemaal verwijderd heeft dat je met een fantasieopstelling kan spelen...

jammer hoor
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_158441677
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Vlak voor toty. Als mensen al hun spelers gaan droppen omdat ze bang zijn voor een marktcrash.
Zo gaat het dit jaar idd wel ja. Maar de markt is zo raar dat het best kan dat de crash wel tijdens TOTY komt.
pi_158448654
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit spelen?
Ga iets nuttigs doen man :')
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_158451121
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef Kamikazie het volgende:
nee, moet iets met mn uitkering...
pi_158451217
quote:
Gelukkig bestaat jouw leven uit alleen maar nuttige activiteiten.

Wat versta jij onder nuttig?
pi_158465867
quote:
Het leven heeft geen nut.
pi_158470577
IF Beugelsdijk _O-
pi_158471203
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:08 schreef Apekoek het volgende:
IF Beugelsdijk _O-
Haha held _O_
pi_158478535
hahaha ik heb geen ban meer
wat is een lach als je van binnen huilt
pi_158478873
Alleen is iedereen dood :'(
pi_158480670
EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-12-2015 om 21:47:13 FUT will be down for maintenance from 9 pm UK on PS3/PS4 and PC. Approximate downtime: 2 hours. https://t.co/iu6TYWRCbQ reageer retweet
Net op een avond dat ik eindelijk weer eens lekker tijd had om Fifa te spelen... :')
pi_158481160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Downstar het volgende:
EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-12-2015 om 21:47:13 FUT will be down for maintenance from 9 pm UK on PS3/PS4 and PC. Approximate downtime: 2 hours. https://t.co/iu6TYWRCbQ reageer retweet
Net op een avond dat ik eindelijk weer eens lekker tijd had om Fifa te spelen... :')
zo dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')