SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha nice stats, nog wat leuks uit 't pakketje gekregen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:37 schreef Papadiouf het volgende:
finale van die nieuwe cup was niet echt leuk...
[ afbeelding ]
Ondanks dit maar 0-2 gewonnen
Precies hetzelfde hier. Hier begint het toch een beetje te kriebelen en wil eigenlijk een leuk team waar ik weinig op kan verliezen. Komt goed van pas als er nog leuke toernooitjes komen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb fifa al paar weken niet meer aangeraakt. Wel nog 350k klaar staan. Dus laat de markt maar lekker crashen.
7 van de 10 veldspelers hebben minder dan 70 passing. Dit lijkt mij echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:39 schreef mrjobby het volgende:
ben van plan dit team te maken tijdens de crash, any thoughts?
[ afbeelding ]
Hmm ja, is zo. Zeker met het huidige passing systeem...quote:[..]
7 van de 10 veldspelers hebben minder dan 70 passing. Dit lijkt mij echt helemaal niets.
Je krijgt helaas geen pakketje voor die cup waarbij je 3 spelers van: arsenal, BMG en lyon moet hebben in je basiself. wel 8kquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:44 schreef mrjobby het volgende:
[..]
haha nice stats, nog wat leuks uit 't pakketje gekregen?
Prima teampje, alleen Koulibaly is zo slecht he. Veroorzaakt alleen maar penalty's en betrek hem niet in de opbouw, want hij kan niet passenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien ga ik dit even bouwen.
[ afbeelding ]
Paar goedkope IFs, paar leuke spelers. Zo houd ik nog 330k over voor TOTY.
Hmmm nu je het zegt. Had eigenlijk alleen naar zijn defensive stats gekeken. Misschien Mexes daar neerzetten dan maar. Die doet het elk jaar prima.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:04 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Prima teampje, alleen Koulibaly is zo slecht he. Veroorzaakt alleen maar penalty's en betrek hem niet in de opbouw, want hij kan niet passen
Ah, ik ging er van uit dat het die andere cup was :> Had je deze spelers al in je selectie of heb je die gekocht om het toernooi te kunnen spelen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:58 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Je krijgt helaas geen pakketje voor die cup waarbij je 3 spelers van: arsenal, BMG en lyon moet hebben in je basiself. wel 8k
Je bent nieuw hier? De prijzen dalen altijd rond deze tijd. Nu je het weet kan je er volgend jaar rekening mee houden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik packte tijdens dat El Clasico toernooi Bale (en Cavani in hetzelfde pack) maar ik heb hem gehouden en nu daalt hij alleen maar verderEn vrijdag komen er allemaal pack offers en dan zal hij nog meer gaan dalen.
Rond black fridayquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef Enix het volgende:
Wanneer verwachten jullie de market crash? Midden december o.i.d?
Ik heb er niet veel verstand van maar van wat ik heb gelezen. Mensen anticiperen zich al op de markt crash waardoor de prijzen al flink aan het zakken zijn. dit zal aanhouden tot aan BF. Wat daarna gebeurd geen idee ;-)quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dus het is verstandig om heel je team te verkopen nu?
Had, If Umtiti, IF kos, IF Raffael en IF Xhaka al in mij club ja, de rest waren discard spelers.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:43 schreef mrjobby het volgende:
[..]
Ah, ik ging er van uit dat het die andere cup was :> Had je deze spelers al in je selectie of heb je die gekocht om het toernooi te kunnen spelen?
hm ik hou mijn teampje lekker, boeit me ook helemaal niks dat ik sommige spelers die ik maanden geleden haalde 20k verlies maakquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:32 schreef mrjobby het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van maar van wat ik heb gelezen. Mensen anticiperen zich al op de markt crash waardoor de prijzen al flink aan het zakken zijn. dit zal aanhouden tot aan BF. Wat daarna gebeurd geen idee ;-)
same here.. speelt prima - waarom dan nu ineens verkopenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
hm ik hou mijn teampje lekker, boeit me ook helemaal niks dat ik sommige spelers die ik maanden geleden haalde 20k verlies maak
Tja, maar het blijft altijd zonde dat je een speler voor 30k koopt en slechts voor 10k kan verkopen. Door het slim te spelen kan je veel betere spelers halen door letterlijk niets te doen. Had James voor 65k verkocht een paar weken geleden. Prijs is nu 38k en TOTY moet nog komen...quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
hm ik hou mijn teampje lekker, boeit me ook helemaal niks dat ik sommige spelers die ik maanden geleden haalde 20k verlies maak
SPOILER: Mijn laatste schetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, maar het blijft altijd zonde dat je een speler voor 30k koopt en slechts voor 10k kan verkopen. Door het slim te spelen kan je veel betere spelers halen door letterlijk niets te doen. Had James voor 65k verkocht een paar weken geleden. Prijs is nu 38k en TOTY moet nog komen...
Nu beginnen met verkopen van je team is sowieso een slecht idee. Prijzen zijn al zoveel gedaald dat het de moeite nauwelijks nog waard is. Zit nu juist weer te kijken om wat spelers te kopen zodat ik in ieder geval weer een team heb als ik ooit weer een keer zin krijg om te spelen.zie mijn team.. gekocht in de eerste weken na release...SPOILER: Mijn laatste schetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is een derving van bijna 50% vermoed ik zo ? de vraag is echter.. ga ik dit team ooit nog zien![]()
![]()
Ja, zou je kunnen doen als je de komende tijd toch niet speelt. Of verkoop je dure spelers en zet daar wat budget spelers neer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dus het is verstandig om heel je team te verkopen nu?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, maar het blijft altijd zonde dat je een speler voor 30k koopt en slechts voor 10k kan verkopen. Door het slim te spelen kan je veel betere spelers halen door letterlijk niets te doen. Had James voor 65k verkocht een paar weken geleden. Prijs is nu 38k en TOTY moet nog komen...
Nu beginnen met verkopen van je team is sowieso een slecht idee. Prijzen zijn al zoveel gedaald dat het de moeite nauwelijks nog waard is. Zit nu juist weer te kijken om wat spelers te kopen zodat ik in ieder geval weer een team heb als ik ooit weer een keer zin krijg om te spelen.Klopt, ik maak ook genoeg winst met handelen alleen verdampt dat wel een beetje in sommige spelers. Zo'n James zal ik ook 60k+ voor betaald hebben, zonde, maar ik gebruik hem ook nog maanden en nu ik in division 1 zit wil ik ook kwaliteit hebben. Zo'n Hulk had ik dan wel weer precies op tijd verkocht (50k+) zie ik hierboven.SPOILER: Mijn laatste schetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar handige tip voor volgend jaar, thanks.
Top, ga ik het rond die tijd in de gaten houden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, zou je kunnen doen als je de komende tijd toch niet speelt. Of verkoop je dure spelers en zet daar wat budget spelers neer.
Overigens denk ik dat de prijzen sowieso gestaag blijven dalen. Tijdens TOTY komt er een fikse daling, maar als je precies op het dieptepunt inkoopt dan kun je dikke winst maken. Als het TOTY uit packs is dan zullen de dure spelers weer gaan stijgen. Mooi moment om te investeren.
Ik deed het vroeger ook nooit hoor. Als je gewoon lekker wilt spelen dan moet je dat vooral blijven doen. Spelen met een leuk team is nog steeds waar het spel om draait.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Klopt, ik maak ook genoeg winst met handelen alleen verdampt dat wel een beetje in sommige spelers. Zo'n James zal ik ook 60k+ voor betaald hebben, zonde, maar ik gebruik hem ook nog maanden en nu ik in division 1 zit wil ik ook kwaliteit hebben. Zo'n Hulk had ik dan wel weer precies op tijd verkocht (50k+) zie ik hierboven.
Maar handige tip voor volgend jaar, thanks.
1x inloggen op de console en het is opgelostquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef Enix het volgende:
Pff, wat een gejank. Wil ik de hele klerezooi verkopen, krijg ik een error als ik de spelers naar de transferlijst wil sturen:
[ afbeelding ]
Thanks. Ff proberen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1x inloggen op de console en het is opgelost
Inderdaad, heb eindelijk een team dat wel functioneert en op papier gewoon minder is als de teams die ik daarvoor had. Geen reden tot verkoop dus.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
Zit op iets van 150 met maar een stuk of 7 disconnects denk ikquote:Op woensdag 25 november 2015 11:19 schreef Papadiouf het volgende:
Hoeveel potjes hebben jullie al gespeeld? ik al 300. Waarvan zeker wel 70/80 disconnects.
EA kennende zullen dat packs worden met huurspelersquote:Op woensdag 25 november 2015 11:52 schreef realbase het volgende:
bij mij werkt het nog steeds niet
las ergens dat we 2 gold packs en een draft token krijgen als compensatie.,.
Snap het ook niet. Redelijk oneerlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen Eredivisie IF![]()
Geef godver Klaassen er één of wat mij betreft één van die gekkies van Feyenoord. Maar nee, we geven alle grote competities er lekker drie zodat er geen plek meer is voor de kleinere.
Boeiend niemand geeft wat om eredivisie IF'squote:Op woensdag 25 november 2015 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen Eredivisie IF![]()
Geef godver Klaassen er één of wat mij betreft één van die gekkies van Feyenoord. Maar nee, we geven alle grote competities er lekker drie zodat er geen plek meer is voor de kleinere.
Vorige week (of die week er voor weet niet precies meer) Had je er 2. Dus niet zo zeuren.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen Eredivisie IF![]()
Goeie grap.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boeiend niemand geeft wat om eredivisie IF's
Dat is inmiddels alweer 3 weken terug. Geen enkele Eredivisie IF sindsdien terwijl er zeker deze week minimaal één in had moeten zitten gezien de uitslagen.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vorige week (of die week er voor weet niet precies meer) Had je er 2. Dus niet zo zeuren.
Niemand speelt met een Eredivisie team dus wat boeien die IF's.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Goeie grap.
[..]
Dat is inmiddels alweer 3 weken terug. Geen enkele Eredivisie IF sindsdien terwijl er zeker deze week minimaal één in had moeten zitten gezien de uitslagen.
GG
Ja sorry hoor knul maar dat is dus niet waar eh. Genoeg mensen spelen met een Eredivisie team of hybrid daarvan.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand speelt met een Eredivisie team dus wat boeien die IF's.
Ik speel met een (gedeeltelijk) Eredivisie team. En die loopt beter dan mijn Bundesliga team en Serie A team.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand speelt met een Eredivisie team dus wat boeien die IF's.
Van wat?quote:Op woensdag 25 november 2015 23:27 schreef realbase het volgende:
Mn FUT account is under investigation.....
No idea. Ps3 is sinds vrijdag down due to economic abnormalities in de FUT market. Nu weer up (schijnt) behalve een zooi Accounts die ze verder willen onderzoeken.quote:
Ze zijn nu al geen reet waard.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:58 schreef Enix het volgende:
Eredivisie IF's tijdens de market crash
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Toen werd ik eruit gekicked en kreeg het toen ik weer FUT in ging. Vlak daarvoor was ik naar de 59e minuut aan het scrollen, zal wel daarom geweest zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
Ik had dinsdag voor het eerst dat ik bij het opstarten van FUT een code moest ingeven...
Dit doen ze schijnbaar 1 x in de zoveel tijd ofzo...
Een soort Captcha maar dan op de ps4
Ik gok vrijdag avond tijdens de laatste mega packs,quote:Op donderdag 26 november 2015 10:25 schreef mrjobby het volgende:
Markt is nog harder aan t dalen geloof ik :> Wanneer zal de beste tijd zijn om te kopen? Als de pakketten bekend worden gemaakt?
ik ook niet,,quote:Op donderdag 26 november 2015 11:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik nog nog steeds niet op FUT.
cyber monday inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2015 10:52 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik gok vrijdag avond tijdens de laatste mega packs,
Maar ik lees op sommige sites dat de gekte nog tot en met maandag door zal gaan.
Dus vanaf hoe laat Nederlandse tijd tot hoe laat?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Morgen black Friday op FUT. Vanaf 5am UK tijd dus 6 uur sochtends tot 24 uur later op zaterdag. Elk uur een nieuwe Lightning rounds of toernooi. Crash gaat hard worden.
Pogba, aguero en di maria maar ff kopen danquote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Morgen black Friday op FUT. Vanaf 5am UK tijd dus 6 uur sochtends tot 24 uur later op zaterdag. Elk uur een nieuwe Lightning rounds of toernooi. Crash gaat hard worden.
Het uitrekenen van het tijdsverschil tussen Engeland en Nederland is toch geen rocket science..quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dus vanaf hoe laat Nederlandse tijd tot hoe laat?
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dus vanaf hoe laat Nederlandse tijd tot hoe laat?
sinds wanneer is die? Improved pass receiver selection mag ook wel zeg man manquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:18 schreef Papadiouf het volgende:
Effe de nieuwe patch testen nu, ben benieuwd.
This update includes the following improvements to gameplay:
Improved through ball accuracy when close to the sideline.
Improved pass receiver selection.
Improvements made to balance sprinting dribble turns.
is alleen op pc uit, xbox en ps komt laterquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:27 schreef mrjobby het volgende:
[..]
sinds wanneer is die? Improved pass receiver selection mag ook wel zeg man man
can't wait.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:52 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
is alleen op pc uit, xbox en ps komt later
Merk weinig verschil, enige wat me opvalt is dat ik meer goals tegenkrijg maar er ook zelf meer scoor. Wel minder penaltys tot nu toe maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk.quote:
Ja dat was ook niet het beste moment om een speler te kopen. Gelukkig is het maar 5k.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:52 schreef Dopekoe het volgende:
Oef, 3 dagen geleden dus Hulk gekocht voor 16,5k (Op dat moment een mooie lage prijs voor Hulk) en inmiddels is de BIN al 11,5k.....coins
Naja, voor iemand die nog nooit boven de 40k aan coins heeft gezeten is 5k best veelquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was ook niet het beste moment om een speler te kopen. Gelukkig is het maar 5k.
Serieus? Totaal geen last van. Na paar keer bagger nooit meer de drang gehad.quote:
Ikke en niemand die het weetquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:31 schreef el-blanchito het volgende:
Wie had nog meer dat z'n account tijdelijk niet toegankelijk was? Hoe lang gaat dat nog duren
Precies, ik ben alleen aan IF Perisic al zo'n 15k kwijtquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was ook niet het beste moment om een speler te kopen. Gelukkig is het maar 5k.
Ik vind die nogal wisselvallig. Maakt echt kk domme fouten bij mij.quote:
beast bij mijquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die nogal wisselvallig. Maakt echt kk domme fouten bij mij.
PS3 ? Ligt het niet aan jou...quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:21 schreef PiccoLow het volgende:
Waar kan je checken of het aan EA servers ligt of aan jouw apparatuur dat je niet online kunt
Prima kaartje, hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:26 schreef DuTank het volgende:
Recordbreaker kaartje Vardy incoming.
Geen idee. Ik volg de markt niet zo..quote:Op zondag 29 november 2015 10:04 schreef Enix het volgende:
[..]
Prima kaartje, hoor.
En z'n normale kaart is meteen extinctof was dat altijd zo?
Drie hoekpas?quote:Op zondag 29 november 2015 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net lekker paar keer gewonnen krijg ik opeens een tegenstander die alleen maar drie hoek paas gebruikt en zo de bal achter mijn defensie plaatst. Die heb ik even lekker de kanker gescholden. Zo een hekel aan die drie hoekpas misbruikers. Mooi overpassen en opbouwen moet je.
zweeft al tijden rond de 25kquote:Op zondag 29 november 2015 10:04 schreef Enix het volgende:
[..]
Prima kaartje, hoor.
En z'n normale kaart is meteen extinctof was dat altijd zo?
Werkt wel prima, in een driehoek passen. L1/LB erbij, en je rent de verdediging zo kapot.quote:
Steekpass. Met driehoekje. Of Y bij Xbox.quote:
absurd dat zón silver kaartje een stuk beter is dan bv rooneyquote:Op zondag 29 november 2015 13:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg de markt niet zo..
Nog even voor de luie mensen:
http://wefut.com/player/16/14526/jamie-vardy
Kickoff-dribbelaars zijn echt bloedirritant. Dat soort mensen mogen wat mij betreft in een plas geconcentreerd zoutzuur vallen. Vooral als die middelbare scholieren (te herkennen aan namen als XxxQuiCksCopeRzZzZxxX) met een goedkope, snelle speler door m'n verdediging loopt en niemand ingrijpt, heb ik echt de neiging om de TV door het raam heen te smijten.quote:Op maandag 30 november 2015 23:49 schreef Ciora het volgende:
Seasons is ook pure kanker geworden met high pressure teams, zigzag nerds, kickoff-dribbelaars etc.
Dan kan je gewoon niet verdedigen hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:57 schreef Enix het volgende:
[..]
Kickoff-dribbelaars zijn echt bloedirritant. Dat soort mensen mogen wat mij betreft in een plas geconcentreerd zoutzuur vallen. Vooral als die middelbare scholieren (te herkennen aan namen als XxxQuiCksCopeRzZzZxxX) met een goedkope, snelle speler door m'n verdediging loopt en niemand ingrijpt, heb ik echt de neiging om de TV door het raam heen te smijten.
Bij mij al meerdere keren, verdedigers die gewoon de andere kant oplopen of totaal niet ingrijpen, heel irritantquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:38 schreef DuTank het volgende:
Er is nog niet 1 iemand door mijn hele team gedribbeld bij kickoff. Of spelen jullie nog FIFA15? Daar kreeg ik zo ongeveer elke wedstrijd wel een (bijna)goal tegen daardoor.
Met teammate contain/jog etc. voorkom je het inderdaad in 99% van de gevallen, maar alsnog is het een beetje een hinderlijk gebeuren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:38 schreef DuTank het volgende:
Er is nog niet 1 iemand door mijn hele team gedribbeld bij kickoff. Of spelen jullie nog FIFA15? Daar kreeg ik zo ongeveer elke wedstrijd wel een (bijna)goal tegen daardoor.
Ik heb hier ook last van, zelfde console. Heb je EA al gecontacteerd?quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:34 schreef realbase het volgende:
vraagje, mijn FUT werkt nog steeds niet en wil op een 2e nieuwe account opnieuw beginnen . (dit schijnt wel te werken )
hoe doe ik dit het makkelijkst ? ( wil wel eventuele verdiende coins overhangen als mn main account het weer doet )
console is PS3
Geen Ronaldo en Messiquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:01 schreef Papadiouf het volgende:
Toch wel mijn beste draft team tot nu toe denk ik: [ afbeelding ]
Ja.. "we geven het door" veel mensen hebben hier nog last van hoor.... bij sommige werkt het nu wel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb hier ook last van, zelfde console. Heb je EA al gecontacteerd?
hier het zelfde, ze zijn volgens de ea website nog steeds bezig met accounts analyseren ivm mogelijke economie fraude?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb hier ook last van, zelfde console. Heb je EA al gecontacteerd?
Ik zit er ook aan te denken IF Gervinho te kopen. Z'n 74 shooting baart me echter zorgen. Miss een goede CAM in een 4-2-2-2?quote:
Rennen werkt in Fifa 16 toch ook nog steeds?quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:09 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken IF Gervinho te kopen. Z'n 74 shooting baart me echter zorgen. Miss een goede CAM in een 4-2-2-2?
Mis alleen Messi, ik vind neymar beter dan ronaldoquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Geen Ronaldo en Messi
slecht team dus
Kan er echt niks van, ja hard rennen. IF perisic is veulll beter.quote:
Minder dan in FIFA 15, maar als je tegenstander trage backs heeft, kan het een goede tactiek zijn om op pace te spelen. Vergeet niet om een strafschop uit te lokken binnen het 16 metergebiedquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Rennen werkt in Fifa 16 toch ook nog steeds?
Ik heb 5 IF Mandandas voor 15k en 5 IF marlos voor 10k ingeslagen. Barkley is ook wel een goede denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:18 schreef DuTank het volgende:
Gaan de IFs van deze week nog stijgen denken jullie? Anders misschien wel goed momentje om vandaag nog even te investeren.
41212(2) of 4231 widequote:Op woensdag 2 december 2015 20:21 schreef PiccoLow het volgende:
Wat is een interessante formatie als je op de helft van de tegenstander de bal (veilig) rond wil tikken?
ik ben maar aan seasons begonnen.... FUT werkt nog steeds niet !quote:Op donderdag 3 december 2015 10:37 schreef Dopekoe het volgende:
Even m'n keeper Hart vervangen door Lloris en een 2e spits gehaald (Sturridge)...
Beide zijn hopelijk nog een beetje waardevast
Voorkeuren voor formaties, spelers, leagues, hybrid, informs?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef PierreTT het volgende:
Nou, ik heb twee Serie A teams en nog 100k over. Weet iemand nog een leuk team voor me?
4231 speelt lekker de laatste tijd, rest maakt niet zoveel uitquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:24 schreef Enix het volgende:
[..]
Voorkeuren voor formaties, spelers, leagues, hybrid, informs?
Wil je graag een hybrid of niet?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
4231 speelt lekker de laatste tijd, rest maakt niet zoveel uitAls het maar binnen de 100k blijft en een beetje leuk passt
Dat niveau in seasons is zo laag he, is gewoon saai.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:29 schreef realbase het volgende:
[..]
ik ben maar aan seasons begonnen.... FUT werkt nog steeds niet !
quote:
dit speelt ook wel lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
4231 speelt lekker de laatste tijd, rest maakt niet zoveel uitAls het maar binnen de 100k blijft en een beetje leuk passt
nja dat niet alleen.. ik speel liever met mn Eigen team.. Heb een BBVA team maar of ik nou met Barca speel of met Real is dat het toch echt net niet.. mis gewoon bepaalde kwaliteiten op bepaalde posities.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Dat niveau in seasons is zo laag he, is gewoon saai.
Griezman is echt fijn.. speelt bij mij beter dan Benzema. is James niets op CAM ?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:04 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
dit speelt ook wel lekker
[ afbeelding ]
Is redelijk duur dus denk dat het team dan te veel gaat kosten. Tevens is ie bij mij altijd zo snel moe.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:35 schreef realbase het volgende:
[..]
Griezman is echt fijn.. speelt bij mij beter dan Benzema. is James niets op CAM ?
ah ok - kan niet op FUT dus hou niet echt bij wat hij nu kost.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:27 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Is redelijk duur dus denk dat het team dan te veel gaat kosten. Tevens is ie bij mij altijd zo snel moe.
Wat zeggen ze in de ea chat? Vorig jaar was dat de oplossing voor mij, constant vragen of je met een supervisor mag chatten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:30 schreef realbase het volgende:
[..]
ah ok - kan niet op FUT dus hou niet echt bij wat hij nu kost.
Bij mij loopt hij wel het meest maar ik speel 4-3-1-2 dus dan komen mn CM's ook best vaak mee naar voren. en daarnaast - een losse bronzen fitness kaart kost 200 coins
Chat spam ik dagelijksquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:01 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Wat zeggen ze in de ea chat? Vorig jaar was dat de oplossing voor mij, constant vragen of je met een supervisor mag chatten.
Las gister op reddit wat over flinke compensaties (draft tokens, packs).quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef realbase het volgende:
[..]
Chat spam ik dagelijks
Doen niets. Heb ook al gemaild met ze en geen reactie op ontvangen. Ik zie Online dat ze gefaseerd mensen weer Online brengen maar bij mij werkt het nog steeds niet
Een lading gratis packs voor tienduizenden spelers zal de markt goed doen. Uitstekende oplossing van EA!quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:35 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Las gister op reddit wat over flinke compensaties (draft tokens, packs).
Compensatie ia leuk. Maar ik speel liever gewoonquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:35 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Las gister op reddit wat over flinke compensaties (draft tokens, packs).
Bedankt voor de tip, ik ga er eens mee bezig!quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef Enix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geprobeerd het NLW te houden, maar is helaas op de keeper na niet gelukt.
Daarnaast heb ik een andere opstelling gehanteerd. Het was niet zo makkelijk om zonder wingers een team te bouwen. Laat maar weten of je het wat vindt.
Ik vond feillani en dembele echt kut spelen, beide draaicirkel van een vrachtwagenquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef Enix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geprobeerd het NLW te houden, maar is helaas op de keeper na niet gelukt.
Daarnaast heb ik een andere opstelling gehanteerd. Het was niet zo makkelijk om zonder wingers een team te bouwen. Laat maar weten of je het wat vindt.
Fellaini oke, maar Dembele is juist mega wendbaar voor dat type speler. 82 agility en 85 dribbling...snap niet hoe dat als een vrachtwagen kan aanvoelen. Heb hem zelf ook in mijn team..quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vond feillani en dembele echt kut spelen, beide draaicirkel van een vrachtwagen
Lees op isdown veel mensen die nu langzaam aan weer hun account terug krijgen met iets van 8 premium pakketten 2 gold en 2 draft tokens.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:49 schreef Ferdii het volgende:
Ook hier werkt het nog steeds niet. Account tijdelijk geen toegang tot fut etc
Hoelang kan het duren om wa uit te zoeken? Moeten ze elk account stap voor stap de transfer transacties bekijken ofzo ?
Dan zijn ze bij mij nog wel ff bezig
Beetje jammer dat het 5atb is, voor de rest wel leuk dat iemand ook een keer een silver team post.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:41 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team waar ik veel mee speel, heb het idee dat de tegenstanders meer op mijn niveau zijn als ik met een team met een lagere score speel, daarom zilver.
Hang altijd rond div. 4 en div. 5 ongeveer. Hoger is mij nog niet gelukt.
+ erg leuk om tussen de veelal totaal onbekende spelers te browsen naar de man die je nodig bent.
Vermaelen ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef Enix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb er zelf niet heel veel problemen mee omdat spelers goed meeschuiven naar voren en achteren, speel voornamelijk zo omdat ik achterin constant een speler te kort had en dus alles vanaf afstand er in kon vliegen, of als ik uitstapte kreeg ik vrijwel direct een steekpass om de oren.quote:Op maandag 7 december 2015 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het 5atb is, voor de rest wel leuk dat iemand ook een keer een silver team post.
Je kan je backs instructies meegeven he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb er zelf niet heel veel problemen mee omdat spelers goed meeschuiven naar voren en achteren, speel voornamelijk zo omdat ik achterin constant een speler te kort had en dus alles vanaf afstand er in kon vliegen, of als ik uitstapte kreeg ik vrijwel direct een steekpass om de oren.
En omdat counterskills hoef ik mij niet druk te maken voorin nu, altijd genoeg mannen mee (backs en 2 middenvelders).
Ik sta open voor tips, dit is de eerste Fifa die ik speel sinds 2011, mijn record is alles behalve indrukwekkend. Dus als jij een fijne tactiek weet waarbij er altijd 2/3 verdedigers achterin blijven maar ik wel een mannetje extra op het middenveld beschikbaar heb dan hoor ik het graag.
Wat dacht je van 352 met twee spelers die de hele flank kunnen bestrijken zoals Asamoah.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:55 schreef Rauw. het volgende:
heb ik, maar met 2 altijd opkomende backs en 2 altijd opkomende vleugelmiddenvelders zouden dan mensen in het midden/centrum achter moeten blijven, terwijl het juist onderdeel is van mijn spel om naar binnen te komen en een vrije man te zoeken rond de 16.
Ik speel altijd aanvallend, vaak 4-3-3 (4) en zonder instructies want dat kan niet op de old gen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb er zelf niet heel veel problemen mee omdat spelers goed meeschuiven naar voren en achteren, speel voornamelijk zo omdat ik achterin constant een speler te kort had en dus alles vanaf afstand er in kon vliegen, of als ik uitstapte kreeg ik vrijwel direct een steekpass om de oren.
En omdat counterskills hoef ik mij niet druk te maken voorin nu, altijd genoeg mannen mee (backs en 2 middenvelders).
Ik sta open voor tips, dit is de eerste Fifa die ik speel sinds 2011, mijn record is alles behalve indrukwekkend. Dus als jij een fijne tactiek weet waarbij er altijd 2/3 verdedigers achterin blijven maar ik wel een mannetje extra op het middenveld beschikbaar heb dan hoor ik het graag.
Ik vind 4-3-1-2 erg prettig hiervoor !quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan kom ik weer op het punt dat ik geen gepaste speler kan vinden, tenzij ik Ádvincula (kan hij denk ik prima) en Koybasi (of vervanger) bombardeer naar middenvelders.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat dacht je van 352 met twee spelers die de hele flank kunnen bestrijken zoals Asamoah.
Ga ik eens instellen en proberen, 4-4-2 met een smalle ruit lijkt mij ook nog wel te doen in dat geval.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:44 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik vind 4-3-1-2 erg prettig hiervoor !
Ik heb James op de 1 positie(CAM) en die loopt altijd wel vrijquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ga ik eens instellen en proberen, 4-4-2 met een smalle ruit lijkt mij ook nog wel te doen in dat geval.
Maar de pace hoeren hebben wel verlorenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:33 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook meteen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je niet onderhand een nieuwe club gestart en ga je straks alles over zetten. Als je er überhaupt ooit nog in komtquote:
Nee, veel te zwak die voorste 3.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:17 schreef Apekoek het volgende:
Zou dit een beetje lekker zweterig spelen?http://www.futhead.com/16/squads/5726500/
Heb met Traoré een prima (zilver) alternatief voor James dus denk dat ik dit eens ga proberen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:06 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik heb James op de 1 positie(CAM) en die loopt altijd wel vrijof 1 van de CM's die mee komt,
zit een beetje te kutten met seasons..quote:Op woensdag 9 december 2015 10:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben je niet onderhand een nieuwe club gestart en ga je straks alles over zetten. Als je er überhaupt ooit nog in komt
Mijne nog steeds niet....quote:Op woensdag 9 december 2015 19:29 schreef Ferdii het volgende:
Mijn smartphone app fifa werkt weer
Rewards op fut ivm vertraging: 2 draft tokens, 2 zeldzaam goud pakketten en 4 premium pakketten
Straks testen of ik ook weer op PS3 mijn account in kan
Via de console even opnieuw instellen.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:45 schreef Rauw. het volgende:
Hij vraagt mij steeds de beveiligingsvraag, maar daar weet ik het antwoord niet van.![]()
Dus mijn FUT is geblokkeerd op de telefoon.
Wat voor foutmelding kreeg je? Wel de moeite waard om deze bug te faken als je zo'n compensatie krijgt..quote:Op woensdag 9 december 2015 19:29 schreef Ferdii het volgende:
Mijn smartphone app fifa werkt weer
Rewards op fut ivm vertraging: 2 draft tokens, 2 zeldzaam goud pakketten en 4 premium pakketten
Straks testen of ik ook weer op PS3 mijn account in kan
EA weet toch welke Accounts ze disabled hebben? How wil je dat faken? Je krijgt deze compensatie alleen nadat ze je account weer activeren.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:14 schreef Lavezzi het volgende:
[..]
Wat voor foutmelding kreeg je? Wel de moeite waard om deze bug te faken als je zo'n compensatie krijgt..
Ik wacht nog steeds op de dag dat een verdediger een auto-tackle maakt. Hopelijk maakt deze update dat mogelijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:47 schreef Papadiouf het volgende:
Net nu ik helemaal gewend ben aan fifa16 gooien ze er een nieuwe patch uit met flink wat aanpassingen : https://www.easports.com/(...)-update?sf43152319=1
Ben benieuwd, morgen ff testen.
lolquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:42 schreef Papadiouf het volgende:
Dit hebben ze nog steeds niet gefixt![]()
https://streamable.com/ww18
Mentality Ultra Attackingquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:59 schreef bereklauw_xl het volgende:
Hallo beste heren ik ben na een hele tijd meelezen ook maar eens lid geworden. Speel FUT sinds 2012 en heb er altijd plezier aan. Ik heb wel een hele goede tip voor iedereen die het wil gebruiken hier en ik denk dat deze link toegevoegd kan worden aan de start topic, www.futscope.com.
Je kan hier precies zien, na het invullen van de juiste gegevens, wie je volgende tegenstander is in statistieken. Zo kan je zien hoeveel potjes hij heeft gespeeld en wat zijn gradatie is. A is het hoogst daarna B enz. enz. Ook kan je zien hoe je je tegenstander het beste kan bestrijden.
Ik heb iets van 35 keer FUT draft gedaan en steeds maar niet weten te winnen. Ik moest deze alleen nog winnen voor de platinum trophy en na een beetje gezocht te hebben op het net ben ik hier achter gekomen. De eerste keer FUT draft meteen gewonnen met deze hulp.
Ik hoop dat degene die dit nog niet wist er iets aan heeft. Veel succes!!
Die site klopt maar half idd, er klopt bij mij ook geen zak van. Tijdens fifa15 deed ie het overigens wel gewoon.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mentality Ultra Attacking
Quick Tactic High Pressure
Formations 3-4-2-1, 3-4-1-2, 3-4-3, 3-5-2, 4-3-3(4)
Dat zou je tegen mij moeten gebruiken om mij te verslaan. nou was het maar zo feest dat iedereen ultra attacking ging met 3atb formaties
Weet je ook heel zeker dat dit over fifa 16 gaat? Ik heb namelijk nooit 34 seasons gespeeld. En volgens die site wel.
Nou wel toevallig dat het bij mij ineens wel lukt na zoveel keer mislukt te hebben. Ik was overigens niet de enige want mijn neefje had hetzelfde probleem en we probeerden het van de week tegelijkertijd en allebei in een keer gehaald.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mentality Ultra Attacking
Quick Tactic High Pressure
Formations 3-4-2-1, 3-4-1-2, 3-4-3, 3-5-2, 4-3-3(4)
Dat zou je tegen mij moeten gebruiken om mij te verslaan. nou was het maar zo feest dat iedereen ultra attacking ging met 3atb formaties
Weet je ook heel zeker dat dit over fifa 16 gaat? Ik heb namelijk nooit 34 seasons gespeeld. En volgens die site wel.
idd toevallig. Dat is precies wat toeval is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef bereklauw_xl het volgende:
[..]
Nou wel toevallig dat het bij mij ineens wel lukt na zoveel keer mislukt te hebben. Ik was overigens niet de enige want mijn neefje had hetzelfde probleem en we probeerden het van de week tegelijkertijd en allebei in een keer gehaald.
Wellicht kloppen die gespeelde wedstrijden niet helemaal maar dat vind ik ook niet zo belangrijk
Mijn 'toevallig' was cynisch bedoeld. Ik denk dat deze site niet alleen naar je fifa 16 gegevens kijkt. Waarschijnlijk naar je overall gespeelde seizoenen of wedstrijden. Tevens is het bij Fifa gewoon mogelijk om te verliezen van een 3 atb met attacking. De bal is immers rond en die uitspraak staat bij Fifa niet verkeerd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
idd toevallig. Dat is precies wat toeval is.Zou wel tegen jou willen spelen als je die site gebruikt. Lekker ultra attacking tegen mij spelen met pressure en 3 atb formatie
En over die gespeelde wedstrijden. Ik heb in fut 16 hoog uit 6 seizoenen gespeeld. Volgens die site 34.... Dan kan je toch echt helemaal niks meer serieus nemen van die stats.
Als het over mijn overall gespeelde seizoenen kijkt dan klopt er als nog van.. Zou ook een beetje doelloos zijn aangezien elke fifa weer heel anders speelt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:03 schreef bereklauw_xl het volgende:
[..]
Mijn 'toevallig' was cynisch bedoeld. Ik denk dat deze site niet alleen naar je fifa 16 gegevens kijkt. Waarschijnlijk naar je overall gespeelde seizoenen of wedstrijden. Tevens is het bij Fifa gewoon mogelijk om te verliezen van een 3 atb met attacking. De bal is immers rond en die uitspraak staat bij Fifa niet verkeerd.
Als je het niet probeert kan je niet zeggen dat het een goed of slecht advies is. Voor mij was het wel een goed advies... gelukkig want ik heb nu mijn platinum trophy.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als het over mijn overall gespeelde seizoenen kijkt dan klopt er als nog van.. Zou ook een beetje doelloos zijn aangezien elke fifa weer heel anders speelt.
En ja ik zal vast een keer verliezen ja. Maakt het nog steeds geen goed advies...
Ah nee je hebt gelijk. 3atb ultra attacking met high pressure is precies waar door ik altijd verliesquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:30 schreef bereklauw_xl het volgende:
[..]
Als je het niet probeert kan je niet zeggen dat het een goed of slecht advies is. Voor mij was het wel een goed advies... gelukkig want ik heb nu mijn platinum trophy.
En ik denk ook dat het niets met fifa ansich te maken heeft maar met de tegenstander die je treft daar zijn de stats immers van te vinden en niet hoe je het doet in een bepaalde fifa versie. Als ik in fifa 16 slechter ben dan jou dan ben ik dat ook in fifa 17.
Milik en fischer zijn maar mehhh in mijn eredivisie team. Niet divisie waardig allebei. Alleen guardado en bilal zijn goei in de eredivisie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:30 schreef Enix het volgende:
Weer eens wat in elkaar geknutseld: [ afbeelding ]
Doordat iedereen hier Pastore zo ophemelt een team om hem heen gebouwd (wat overigens nog een hele klus was). Ben ook benieuwd hoe SIF Fischer en IF Milik spelen. De laatste keer dat ik met wingers speelde, verloor ik 75% van m'n wedstrijden.
Dus als ik het goed begrijp zeg je hiermee eigenlijk dat je in fifa pas goed bent als je een bepaald aspect kan misbruiken. Als dit zo is wat jij zegt kan je met dat pacehoeren dus ook tegen een 3atb ultra attacking verliezen waar jij zo graag tegen zou spelen. Beetje tegenstrijdig zeg ik, raakt kant noch wal. Als ik jou goed begrijp verlies jij dus nooooit van een team met 3atb en ultra attacking... hoe goed degene ook is waar jij tegen speelt en eigenlijk vind jij jezelf dus een eckte fifa king.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah nee je hebt gelijk. 3atb ultra attacking met high pressure is precies waar door ik altijd verliesZo lastig om tegen die CBs te spelen die elke keer mee naar voren rennen waardoor er nog maar 1 of 2 verdedigers zijn.
Heel irritant! Heb veel liever dat ze ultra def spelen. Daar speel je zo makkelijk doorheen.
![]()
En als ik beter in fifa 16 bent zegt het nog weinig over fifa 17.. Zijn zo veel mensen die goed in 15 waren omdat je daar beetje kon pace hoeren. En nu je met 16 dat een stuk minder goed kan zijn ze in een keer een stuk minder goed.Dus nee zegt niet zo heel veel.
Dat doe je dus totaal niet. Dat is nu wel duidelijk.quote:
Geeft niet daarom zeg ik ook als je het niet goed vind of vertrouwd gebruik het dan lekker niet. Wat mij betreft was heel deze discussie niet gevoerd maar je moest even je punt maken, goed gedaan jochie. Als je op zoek bent naar erkenning geef dat dan in het vervolg meteen even aan. Ik probeer mensen te helpen met een tool welke voor mij heeft gewerkt maar word niet gewaardeerd. Wellicht geeft die site die 3atb bij jou aan omdat je stiekem een grote fan bent van 5atb...quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat doe je dus totaal niet. Dat is nu wel duidelijk.
Nee ik doe meestal custom formation en dan speel ik 631.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:16 schreef bereklauw_xl het volgende:
[..]
Geeft niet daarom zeg ik ook als je het niet goed vind of vertrouwd gebruik het dan lekker niet. Wat mij betreft was heel deze discussie niet gevoerd maar je moest even je punt maken, goed gedaan jochie. Als je op zoek bent naar erkenning geef dat dan in het vervolg meteen even aan. Ik probeer mensen te helpen met een tool welke voor mij heeft gewerkt maar word niet gewaardeerd. Wellicht geeft die site die 3atb bij jou aan omdat je stiekem een grote fan bent van 5atb...
In mijn carrière met Ajax speelde ze wel goedquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:35 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Milik en fischer zijn maar mehhh in mijn eredivisie team. Niet divisie waardig allebei. Alleen guardado en bilal zijn goei in de eredivisie.
Als je de finale van een cup speelt waarbij je een 50k pack kan winnen kan het wel handig zijn. Ff opzoeken of je tegenstander goed is en zoja, dan leaven :p.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:52 schreef Dopekoe het volgende:
Wat een onzinnige site die futscope(Voor mij iig)
Als 1e; je weet pas wanneer je tegen iemand gaat spelen wat zijn PS id is, en dus moet je je stats dan pas aanpassen. Daarnaast ben ik niet de speler die zijn taktiek aanpast aan de tegenstander en ook kloppen de stats voor geen meter en is de site nog crappy gebouwd ook...
Koop een PS4 dan ben je van het gezeik af.quote:Op zondag 13 december 2015 08:50 schreef realbase het volgende:
Ok div 9.. maar kan nog steeds niet traden op de webapp (play more fut games to unlock) enig idee hoe lang dat duurt?
Principe kwestie nu😂quote:Op zondag 13 december 2015 11:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Koop een PS4 dan ben je van het gezeik af.
nice! Hoeveel istie waard?quote:Op maandag 14 december 2015 08:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Was de 10 euro extra voor wat FUT packs (deluxe edition) toch nog het geld waard.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Misschien toch maar een keer weer een teampje maken.
The rich getting richer.quote:Op maandag 14 december 2015 08:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Was de 10 euro extra voor wat FUT packs (deluxe edition) toch nog het geld waard.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Misschien toch maar een keer weer een teampje maken.
Volgens mij rond de 500k. Zijn een hoop legends meer waard maar je zal mij niet horen klagen.quote:
Zoveel potjes heb ik niet gespeeld. Heb naast wat bronzen packs openen ook niet gehandeld. Alleen al mijn spelers een paar weken geleden verkocht om de market crash voor te zijn. Aangezien ik heb toch nauwelijks nog FUT speel. Voor 350k kan je wel een leuk team bouwen maar speciaal is het zeker niet.quote:
Wat is precies de bug?quote:Op maandag 14 december 2015 12:09 schreef Papadiouf het volgende:
Fifa is weer lekker buggy sinds die patch..veel grafische bugs en weer random disconnects.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hahah dat zag ik ook nog welquote:
Eriksen gebruik ik zelf op CAM met als andere CM Maticquote:Op woensdag 16 december 2015 09:09 schreef realbase het volgende:
heb even wat hulp nodig
Nadat ik wat BPL spelers in een pack opening had heb ik het volgende nieuwe team gemaakt met aardig wat gaten..
iemand suggesties om het aan te vullen ? Ben redelijk onbekend met BPL.
Heb nu ongeveer 50k ( richting het weekend denk ik nog wel 50k extra )
[ afbeelding ]
thanks ! Ik heb nu dit.. Collins had ik nog - die moet ik nog vervangen door Kompany ( coins zijn nu op.. even door traden )quote:Op woensdag 16 december 2015 11:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Eriksen gebruik ik zelf op CAM met als andere CM Matic
Maar aangezien jij duidelijk iets meer centjes te besteden hebt kun je ook gaan voor Cazorla , David Silva of een Coutinho
En op CB ben ik zelf zeer tevreden met Cahill
Maar gezien de centjes kun jij wellich gaan voor Otamendi of Kompany
nja.. same here - maar packte wat gasten - dus dacht maak een bpl team erbijquote:
Haha erg herkenbaar dit. Kijk wel af en toe in de web app en nu ik een waardevolle speler heb gepulled voel ik toch de druk om weer te moeten spelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef DannyDeko het volgende:
Gisteren voor t eerst in maanden weer paar potjes gespeeld. Weet nu ook meteen weer waarom ik dit spel geen seconde heb gemist.
Gasten pakkenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:03 schreef realbase het volgende:
[..]
nja.. same here - maar packte wat gasten - dus dacht maak een bpl team erbij
mn main team blijft mn BBVA
Vind je Jesus Navas niet kut spelen? Die speelde werkelijk historisch slecht in mijn team.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:26 schreef Dopekoe het volgende:
Dit is nu mijn huidige team:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind zelf Shaqiri prettiger spelen maar die heeft momenteel een wat conditionele achterstandquote:Op woensdag 16 december 2015 15:18 schreef Enix het volgende:
[..]
Vind je Jesus Navas niet kut spelen? Die speelde werkelijk historisch slecht in mijn team.
Ibarboquote:Op woensdag 16 december 2015 16:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik vind zelf Shaqiri prettiger spelen maar die heeft momenteel een wat conditionele achterstand
Daarnaast heeft Navas wel een goede voorzet in huis voor mijn spits en shaqiri moet vanaf rechts naar binnen trekken en dat moeten mijn linksbuitens ook en wil toch iemand hebben die een goede voorzet in huis heeft
Wie raad jij dan aan op rechtsvoor ?
Zijn crossing stat is een stuk lager, heb zo'n 100 wedstrijden met hem gespeeld maar beviel mij uiteindelijk niet genoeg, vond hem daarnaast ook erg makkelijk van de bal te krijgen...quote:
Ah, heb nog nooit met 'm gespeeld, maar Ibarbo heeft de laatste jaren een bepaalde reputatie opgebouwd. Persoonlijk speel ik sowieso niet graag met vleugelspelers deze FIFA.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zijn crossing stat is een stuk lager, heb zo'n 100 wedstrijden met hem gespeeld maar beviel mij uiteindelijk niet genoeg, vond hem daarnaast ook erg makkelijk van de bal te krijgen...
Het spelen met buitenspelers heeft voordelen en nadelen, bij mij zijn de voordelen groter dan de nadelen aangezien ik player instructions heb ingesteld waardoor iedereen vrijwel altijd goed in zijn positie staatquote:Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Enix het volgende:
[..]
Ah, heb nog nooit met 'm gespeeld, maar Ibarbo heeft de laatste jaren een bepaalde reputatie opgebouwd. Persoonlijk speel ik sowieso niet graag met vleugelspelers deze FIFA.
Ik vind juist de positie van vleugelspelers ideaalquote:Op donderdag 17 december 2015 09:36 schreef Papadiouf het volgende:
Dit jaar zijn vleugelspelers waardeloos idd. Dat komt omdat ze de runs niet meer maken en omdat pace minder belangrijk is.
4321 > formaties met lw en rwquote:Op donderdag 17 december 2015 09:36 schreef Papadiouf het volgende:
Dit jaar zijn vleugelspelers waardeloos idd. Dat komt omdat ze de runs niet meer maken en omdat pace minder belangrijk is.
116k alweer met nog 50 items op de markt.. fijn weer terug te zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 16:53 schreef realbase het volgende:
traden gaat weer lekker ! vandaag alweer 50k en nog ongeveer 50k in transfermarket zitten..
Hoeveel tijd steek je in dat traden?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:09 schreef realbase het volgende:
[..]
116k alweer met nog 50 items op de markt.. fijn weer terug te zijn
weinig eigenlijk.. ik heb wat specifieke items die ik altijd wel kan kopen op een rustig moment en pleur die allemaal in mn club en dan zet ik 100 te koop en elke zoveel uur druk ik even op relist items .. als het bijna leeg is vul ik het weer aan.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:43 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Hoeveel tijd steek je in dat traden?
Nice!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
FUTmas is alweer begonnen en voor mij is dit een uitstekend begin[ afbeelding ] 2e legend dit jaar, ik heb best wel veel packs geopend maar ik had niet verwacht dat ik nu weer een legend ging krijgen.
Jij hebt altijd pekluck.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
FUTmas is alweer begonnen en voor mij is dit een uitstekend begin[ afbeelding ] 2e legend dit jaar, ik heb best wel veel packs geopend maar ik had niet verwacht dat ik nu weer een legend ging krijgen.
Waren er weer 50/100k packs? Voor de rest is het best een karig pakje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat had ik dit weekend niet. Best leuke spelers gepacked, maar nog steeds heel veel verlies.quote:
Eigenlijk was het best wel goed, ook nog Vidal duplicate.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waren er weer 50/100k packs? Voor de rest is het best een karig pakje.
Ik zou waarschijnlijk voor Toure gaan. Middenveld met Matic en Tourequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:11 schreef Dopekoe het volgende:
Toch mn SIF Kane maar weer verkocht, Falcao speelt een stuk beter (ook qua stats)
Gekocht voor 37k en weer verkocht voor 33k
Zit alleen nu een beetje te twijfelen over mn nieuwe aankopen
Sterling en Coutinho voor 28k + 1 rondje draft voor 15k
OF
Yaya Toure voor 43k....
Of heeft iemand een beter idee om 44k uit te geven
[ afbeelding ]
Ah met Vidal erbij is het nog wel aardig. Zag de 100k packs staan. Heb nu genoeg coins en het is erg verleidelijk maar ik ga toch wachten tot het TOTY.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik dit weekend niet. Best leuke spelers gepacked, maar nog steeds heel veel verlies.
[..]
Eigenlijk was het best wel goed, ook nog Vidal duplicate.
En ja, er zijn 2 100k packs voor iedereen die het kan betalen (en wil openen)
ik ben dr wel ingetrapt.. 100k uitgegeven.. niets boeiends.. van de 20k die ik over had mn transfer pile weer volgegooit in de hoop morgen weer op 100k+ te zitten..quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah met Vidal erbij is het nog wel aardig. Zag de 100k packs staan. Heb nu genoeg coins en het is erg verleidelijk maar ik ga toch wachten tot het TOTY.
Ik weet niet hoeveel coins je hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Enix het volgende:
Heeft iemand ervaring met IF Xhaka? Is hij aan te raden?
Thanks, ik wil hem als controleur in een 4-3-2-1 gebruiken. Met zijn lengte en all-rounded stats leek hij me wel geschikt als centrale middenvelder.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:27 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel coins je hebt.
Hij was voor mij een erg goede en fijne speler met erg goede pass.
Maar als je niet veel coins hebt zou ik hem zeker niet kopen.
Hij draait prima mee in een goed team, maar hij moet niet je "bepalende man" worden.
Castro is daar een veel betere optie denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:52 schreef Enix het volgende:
[..]
Thanks, ik wil hem als controleur in een 4-3-2-1 gebruiken. Met zijn lengte en all-rounded stats leek hij me wel geschikt als centrale middenvelder.
Veel te kleinquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:53 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Castro is daar een veel betere optie denk ik.
Een van de fijnste CDM's voor mij deze fifa.quote:
als je 2 cdm's hebt wellicht maar als enige cdm werkt dat niet imoquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:16 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Een van de fijnste CDM's voor mij deze fifa.
Ik denk dat je m in seizoenen nog een keer moet maken.quote:Op maandag 21 december 2015 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Eindelijk fifa16 gekocht vandaag...
wat een kutspel...kan niet meer met ronaldo dwars door defensie lopen![]()
![]()
![]()
tering ea...
Vraag is het volgende
Ik heb een eigen opstelling gemaakt, die wil ik gebruiken bij online seizoenen, maar ikZIE die opstelling niet tevoorschijn komen....
Wat is het probleem en wat is de oplossing hiervan?
Vlak voor toty. Als mensen al hun spelers gaan droppen omdat ze bang zijn voor een marktcrash.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:52 schreef Enix het volgende:
Wanneer is de beste tijd om goedkoop spelers te kopen? Tijdens de TOTY of daarna?
iK HEB het geprobeerd om dat te doen, maar in seizoenen heb je niet eens de mogelijkheid om je elftal positioneel te wijzigen of een opstelling te maken...quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:51 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ik denk dat je m in seizoenen nog een keer moet maken.
En je kan met ronaldo nog altijd door de verdediging heen rennen hoor.
Zo gaat het dit jaar idd wel ja. Maar de markt is zo raar dat het best kan dat de crash wel tijdens TOTY komt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vlak voor toty. Als mensen al hun spelers gaan droppen omdat ze bang zijn voor een marktcrash.
nee, moet iets met mn uitkering...quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef Kamikazie het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit spelen?
Ga iets nuttigs doen man
Gelukkig bestaat jouw leven uit alleen maar nuttige activiteiten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef Kamikazie het volgende:
Ga iets nuttigs doen man
Het leven heeft geen nut.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef Kamikazie het volgende:
Ga iets nuttigs doen man
Net op een avond dat ik eindelijk weer eens lekker tijd had om Fifa te spelen...twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-12-2015 om 21:47:13FUT will be down for maintenance from 9 pm UK on PS3/PS4 and PC. Approximate downtime: 2 hours. https://t.co/iu6TYWRCbQ reageer retweet
zo danquote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Downstar het volgende:
Net op een avond dat ik eindelijk weer eens lekker tijd had om Fifa te spelen...twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 23-12-2015 om 21:47:13FUT will be down for maintenance from 9 pm UK on PS3/PS4 and PC. Approximate downtime: 2 hours. https://t.co/iu6TYWRCbQ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |