SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha nice stats, nog wat leuks uit 't pakketje gekregen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:37 schreef Papadiouf het volgende:
finale van die nieuwe cup was niet echt leuk...
[ afbeelding ]
Ondanks dit maar 0-2 gewonnen
Precies hetzelfde hier. Hier begint het toch een beetje te kriebelen en wil eigenlijk een leuk team waar ik weinig op kan verliezen. Komt goed van pas als er nog leuke toernooitjes komen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb fifa al paar weken niet meer aangeraakt. Wel nog 350k klaar staan. Dus laat de markt maar lekker crashen.
7 van de 10 veldspelers hebben minder dan 70 passing. Dit lijkt mij echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:39 schreef mrjobby het volgende:
ben van plan dit team te maken tijdens de crash, any thoughts?
[ afbeelding ]
Hmm ja, is zo. Zeker met het huidige passing systeem...quote:[..]
7 van de 10 veldspelers hebben minder dan 70 passing. Dit lijkt mij echt helemaal niets.
Je krijgt helaas geen pakketje voor die cup waarbij je 3 spelers van: arsenal, BMG en lyon moet hebben in je basiself. wel 8kquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:44 schreef mrjobby het volgende:
[..]
haha nice stats, nog wat leuks uit 't pakketje gekregen?
Prima teampje, alleen Koulibaly is zo slecht he. Veroorzaakt alleen maar penalty's en betrek hem niet in de opbouw, want hij kan niet passenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien ga ik dit even bouwen.
[ afbeelding ]
Paar goedkope IFs, paar leuke spelers. Zo houd ik nog 330k over voor TOTY.
Hmmm nu je het zegt. Had eigenlijk alleen naar zijn defensive stats gekeken. Misschien Mexes daar neerzetten dan maar. Die doet het elk jaar prima.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:04 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Prima teampje, alleen Koulibaly is zo slecht he. Veroorzaakt alleen maar penalty's en betrek hem niet in de opbouw, want hij kan niet passen
Ah, ik ging er van uit dat het die andere cup was :> Had je deze spelers al in je selectie of heb je die gekocht om het toernooi te kunnen spelen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:58 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Je krijgt helaas geen pakketje voor die cup waarbij je 3 spelers van: arsenal, BMG en lyon moet hebben in je basiself. wel 8k
Je bent nieuw hier? De prijzen dalen altijd rond deze tijd. Nu je het weet kan je er volgend jaar rekening mee houden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik packte tijdens dat El Clasico toernooi Bale (en Cavani in hetzelfde pack) maar ik heb hem gehouden en nu daalt hij alleen maar verderEn vrijdag komen er allemaal pack offers en dan zal hij nog meer gaan dalen.
Rond black fridayquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef Enix het volgende:
Wanneer verwachten jullie de market crash? Midden december o.i.d?
Ik heb er niet veel verstand van maar van wat ik heb gelezen. Mensen anticiperen zich al op de markt crash waardoor de prijzen al flink aan het zakken zijn. dit zal aanhouden tot aan BF. Wat daarna gebeurd geen idee ;-)quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dus het is verstandig om heel je team te verkopen nu?
Had, If Umtiti, IF kos, IF Raffael en IF Xhaka al in mij club ja, de rest waren discard spelers.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:43 schreef mrjobby het volgende:
[..]
Ah, ik ging er van uit dat het die andere cup was :> Had je deze spelers al in je selectie of heb je die gekocht om het toernooi te kunnen spelen?
hm ik hou mijn teampje lekker, boeit me ook helemaal niks dat ik sommige spelers die ik maanden geleden haalde 20k verlies maakquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:32 schreef mrjobby het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van maar van wat ik heb gelezen. Mensen anticiperen zich al op de markt crash waardoor de prijzen al flink aan het zakken zijn. dit zal aanhouden tot aan BF. Wat daarna gebeurd geen idee ;-)
same here.. speelt prima - waarom dan nu ineens verkopenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
hm ik hou mijn teampje lekker, boeit me ook helemaal niks dat ik sommige spelers die ik maanden geleden haalde 20k verlies maak
Tja, maar het blijft altijd zonde dat je een speler voor 30k koopt en slechts voor 10k kan verkopen. Door het slim te spelen kan je veel betere spelers halen door letterlijk niets te doen. Had James voor 65k verkocht een paar weken geleden. Prijs is nu 38k en TOTY moet nog komen...quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
hm ik hou mijn teampje lekker, boeit me ook helemaal niks dat ik sommige spelers die ik maanden geleden haalde 20k verlies maak
SPOILER: Mijn laatste schetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, maar het blijft altijd zonde dat je een speler voor 30k koopt en slechts voor 10k kan verkopen. Door het slim te spelen kan je veel betere spelers halen door letterlijk niets te doen. Had James voor 65k verkocht een paar weken geleden. Prijs is nu 38k en TOTY moet nog komen...
Nu beginnen met verkopen van je team is sowieso een slecht idee. Prijzen zijn al zoveel gedaald dat het de moeite nauwelijks nog waard is. Zit nu juist weer te kijken om wat spelers te kopen zodat ik in ieder geval weer een team heb als ik ooit weer een keer zin krijg om te spelen.zie mijn team.. gekocht in de eerste weken na release...SPOILER: Mijn laatste schetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is een derving van bijna 50% vermoed ik zo ? de vraag is echter.. ga ik dit team ooit nog zien![]()
![]()
Ja, zou je kunnen doen als je de komende tijd toch niet speelt. Of verkoop je dure spelers en zet daar wat budget spelers neer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dus het is verstandig om heel je team te verkopen nu?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, maar het blijft altijd zonde dat je een speler voor 30k koopt en slechts voor 10k kan verkopen. Door het slim te spelen kan je veel betere spelers halen door letterlijk niets te doen. Had James voor 65k verkocht een paar weken geleden. Prijs is nu 38k en TOTY moet nog komen...
Nu beginnen met verkopen van je team is sowieso een slecht idee. Prijzen zijn al zoveel gedaald dat het de moeite nauwelijks nog waard is. Zit nu juist weer te kijken om wat spelers te kopen zodat ik in ieder geval weer een team heb als ik ooit weer een keer zin krijg om te spelen.Klopt, ik maak ook genoeg winst met handelen alleen verdampt dat wel een beetje in sommige spelers. Zo'n James zal ik ook 60k+ voor betaald hebben, zonde, maar ik gebruik hem ook nog maanden en nu ik in division 1 zit wil ik ook kwaliteit hebben. Zo'n Hulk had ik dan wel weer precies op tijd verkocht (50k+) zie ik hierboven.SPOILER: Mijn laatste schetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar handige tip voor volgend jaar, thanks.
Top, ga ik het rond die tijd in de gaten houden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, zou je kunnen doen als je de komende tijd toch niet speelt. Of verkoop je dure spelers en zet daar wat budget spelers neer.
Overigens denk ik dat de prijzen sowieso gestaag blijven dalen. Tijdens TOTY komt er een fikse daling, maar als je precies op het dieptepunt inkoopt dan kun je dikke winst maken. Als het TOTY uit packs is dan zullen de dure spelers weer gaan stijgen. Mooi moment om te investeren.
Ik deed het vroeger ook nooit hoor. Als je gewoon lekker wilt spelen dan moet je dat vooral blijven doen. Spelen met een leuk team is nog steeds waar het spel om draait.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Klopt, ik maak ook genoeg winst met handelen alleen verdampt dat wel een beetje in sommige spelers. Zo'n James zal ik ook 60k+ voor betaald hebben, zonde, maar ik gebruik hem ook nog maanden en nu ik in division 1 zit wil ik ook kwaliteit hebben. Zo'n Hulk had ik dan wel weer precies op tijd verkocht (50k+) zie ik hierboven.
Maar handige tip voor volgend jaar, thanks.
1x inloggen op de console en het is opgelostquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef Enix het volgende:
Pff, wat een gejank. Wil ik de hele klerezooi verkopen, krijg ik een error als ik de spelers naar de transferlijst wil sturen:
[ afbeelding ]
Thanks. Ff proberen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1x inloggen op de console en het is opgelost
Inderdaad, heb eindelijk een team dat wel functioneert en op papier gewoon minder is als de teams die ik daarvoor had. Geen reden tot verkoop dus.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
Zit op iets van 150 met maar een stuk of 7 disconnects denk ikquote:Op woensdag 25 november 2015 11:19 schreef Papadiouf het volgende:
Hoeveel potjes hebben jullie al gespeeld? ik al 300. Waarvan zeker wel 70/80 disconnects.
EA kennende zullen dat packs worden met huurspelersquote:Op woensdag 25 november 2015 11:52 schreef realbase het volgende:
bij mij werkt het nog steeds niet
las ergens dat we 2 gold packs en een draft token krijgen als compensatie.,.
Snap het ook niet. Redelijk oneerlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen Eredivisie IF![]()
Geef godver Klaassen er één of wat mij betreft één van die gekkies van Feyenoord. Maar nee, we geven alle grote competities er lekker drie zodat er geen plek meer is voor de kleinere.
Boeiend niemand geeft wat om eredivisie IF'squote:Op woensdag 25 november 2015 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen Eredivisie IF![]()
Geef godver Klaassen er één of wat mij betreft één van die gekkies van Feyenoord. Maar nee, we geven alle grote competities er lekker drie zodat er geen plek meer is voor de kleinere.
Vorige week (of die week er voor weet niet precies meer) Had je er 2. Dus niet zo zeuren.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen Eredivisie IF![]()
Goeie grap.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boeiend niemand geeft wat om eredivisie IF's
Dat is inmiddels alweer 3 weken terug. Geen enkele Eredivisie IF sindsdien terwijl er zeker deze week minimaal één in had moeten zitten gezien de uitslagen.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vorige week (of die week er voor weet niet precies meer) Had je er 2. Dus niet zo zeuren.
Niemand speelt met een Eredivisie team dus wat boeien die IF's.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Goeie grap.
[..]
Dat is inmiddels alweer 3 weken terug. Geen enkele Eredivisie IF sindsdien terwijl er zeker deze week minimaal één in had moeten zitten gezien de uitslagen.
GG
Ja sorry hoor knul maar dat is dus niet waar eh. Genoeg mensen spelen met een Eredivisie team of hybrid daarvan.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand speelt met een Eredivisie team dus wat boeien die IF's.
Ik speel met een (gedeeltelijk) Eredivisie team. En die loopt beter dan mijn Bundesliga team en Serie A team.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand speelt met een Eredivisie team dus wat boeien die IF's.
Van wat?quote:Op woensdag 25 november 2015 23:27 schreef realbase het volgende:
Mn FUT account is under investigation.....
No idea. Ps3 is sinds vrijdag down due to economic abnormalities in de FUT market. Nu weer up (schijnt) behalve een zooi Accounts die ze verder willen onderzoeken.quote:
Ze zijn nu al geen reet waard.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:58 schreef Enix het volgende:
Eredivisie IF's tijdens de market crash
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Toen werd ik eruit gekicked en kreeg het toen ik weer FUT in ging. Vlak daarvoor was ik naar de 59e minuut aan het scrollen, zal wel daarom geweest zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
Ik had dinsdag voor het eerst dat ik bij het opstarten van FUT een code moest ingeven...
Dit doen ze schijnbaar 1 x in de zoveel tijd ofzo...
Een soort Captcha maar dan op de ps4
Ik gok vrijdag avond tijdens de laatste mega packs,quote:Op donderdag 26 november 2015 10:25 schreef mrjobby het volgende:
Markt is nog harder aan t dalen geloof ik :> Wanneer zal de beste tijd zijn om te kopen? Als de pakketten bekend worden gemaakt?
ik ook niet,,quote:Op donderdag 26 november 2015 11:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik nog nog steeds niet op FUT.
cyber monday inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2015 10:52 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik gok vrijdag avond tijdens de laatste mega packs,
Maar ik lees op sommige sites dat de gekte nog tot en met maandag door zal gaan.
Dus vanaf hoe laat Nederlandse tijd tot hoe laat?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Morgen black Friday op FUT. Vanaf 5am UK tijd dus 6 uur sochtends tot 24 uur later op zaterdag. Elk uur een nieuwe Lightning rounds of toernooi. Crash gaat hard worden.
Pogba, aguero en di maria maar ff kopen danquote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Morgen black Friday op FUT. Vanaf 5am UK tijd dus 6 uur sochtends tot 24 uur later op zaterdag. Elk uur een nieuwe Lightning rounds of toernooi. Crash gaat hard worden.
Het uitrekenen van het tijdsverschil tussen Engeland en Nederland is toch geen rocket science..quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dus vanaf hoe laat Nederlandse tijd tot hoe laat?
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dus vanaf hoe laat Nederlandse tijd tot hoe laat?
sinds wanneer is die? Improved pass receiver selection mag ook wel zeg man manquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:18 schreef Papadiouf het volgende:
Effe de nieuwe patch testen nu, ben benieuwd.
This update includes the following improvements to gameplay:
Improved through ball accuracy when close to the sideline.
Improved pass receiver selection.
Improvements made to balance sprinting dribble turns.
is alleen op pc uit, xbox en ps komt laterquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:27 schreef mrjobby het volgende:
[..]
sinds wanneer is die? Improved pass receiver selection mag ook wel zeg man man
can't wait.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:52 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
is alleen op pc uit, xbox en ps komt later
Merk weinig verschil, enige wat me opvalt is dat ik meer goals tegenkrijg maar er ook zelf meer scoor. Wel minder penaltys tot nu toe maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk.quote:
Ja dat was ook niet het beste moment om een speler te kopen. Gelukkig is het maar 5k.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:52 schreef Dopekoe het volgende:
Oef, 3 dagen geleden dus Hulk gekocht voor 16,5k (Op dat moment een mooie lage prijs voor Hulk) en inmiddels is de BIN al 11,5k.....coins
Naja, voor iemand die nog nooit boven de 40k aan coins heeft gezeten is 5k best veelquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was ook niet het beste moment om een speler te kopen. Gelukkig is het maar 5k.
Serieus? Totaal geen last van. Na paar keer bagger nooit meer de drang gehad.quote:
Ikke en niemand die het weetquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:31 schreef el-blanchito het volgende:
Wie had nog meer dat z'n account tijdelijk niet toegankelijk was? Hoe lang gaat dat nog duren
Precies, ik ben alleen aan IF Perisic al zo'n 15k kwijtquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was ook niet het beste moment om een speler te kopen. Gelukkig is het maar 5k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |