SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Inter zou natuurlijk een mooie stap zijn voor Klaassen, maar van mij hoeft ie nog niet zo nodig weg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
zie ik echt niet naar Italië gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:54 schreef Monolith het volgende:
Inter zou natuurlijk een mooie stap zijn voor Klaassen, maar van mij hoeft ie nog niet zo nodig weg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Waarom niet en waar zou hij dan wel naartoe gaan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zie ik echt niet naar Italië gaan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Engels of Duits.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom niet en waar zou hij dan wel naartoe gaan?
Heeft altijd gezegd niet naar Italië te willen, zijn type spel past daar ook niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mja 'zijn spel past daar niet' vind ik altijd een beetje een argument vanaf de zijlijn. Ik moet nog maar zien of iemand als Klaassen een goed bod van Inter naast zich neer zou leggen omdat hij liever wacht op een club uit de Duitse of Engelse subtop. In zo'n situatie zijn dat soort principes vaak niet meer zo rigide.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Engels of Duits.
Heeft altijd gezegd niet naar Italië te willen, zijn type spel past daar ook niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat levert zowel financieel als sportief (ik hoop dat ze dat belangrijker vinden) gezien meer op? 1 of 2 jaar later naar een club toegaan waarbij je uitstekend uit de verf komt of wat eerder naar een club toegaan waarbij je niet goed uit de verf komt? Je kan daar tegenin brengen dat er geen garantie is dat 1 of 2 jaar later die andere club komt maar meestal loopt dat toch wel los? Zolang je niet toevallig een vervelende blessure krijgt of zo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja 'zijn spel past daar niet' vind ik altijd een beetje een argument vanaf de zijlijn. Ik moet nog maar zien of iemand als Klaassen een goed bod van Inter naast zich neer zou leggen omdat hij liever wacht op een club uit de Duitse of Engelse subtop. In zo'n situatie zijn dat soort principes vaak niet meer zo rigide.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Maar het gaat hier helemaal niet om 'uit de verf komen bij een club'. Het gaat hier over een vage algemeenheid als 'die competitie past beter bij de speler'. Dat soort mantra's zie je in het voetbal veel, maar een erg solide basis kennen ze doorgaans niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat levert zowel financieel als sportief (ik hoop dat ze dat belangrijker vinden) gezien meer op? 1 of 2 jaar later naar een club toegaan waarbij je uitstekend uit de verf komt of wat eerder naar een club toegaan waarbij je niet goed uit de verf komt? Je kan daar tegenin brengen dat er geen garantie is dat 1 of 2 jaar later die andere club komt maar meestal loopt dat toch wel los? Zolang je niet toevallig een vervelende blessure krijgt of zo.
Veel belangrijker is het voor een speler om te kijken of hij ook daadwerkelijk de kans gaat krijgen om zich verder te ontwikkelen of dat hij wordt gehaald om de bank / tribune een beetje te vullen. Als hij bij Inter ook de kans krijgt om zich in de basis te spelen, dan zou ik die kans zeker aangrijpen. Ik zie niet in waarom hij bij een Southampton, Everton, Gladbach of HSV zoveel beter uit de verf zou komen en waarom hij daar op de lange termijn meer profijt van zou moeten hebben. Met Inter heb je ook nog gewoon kans om CL te spelen, terwijl je je bij die PL of BL clubs nog maar moet afvragen of je überhaupt de EL haalt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo'n Klaassen moet natuurlijk nooit naar Italië gaan. Flut competitie tegenwoordig. Wat zou zo'n Klaassen eigenlijk moeten kosten? 20/25 miljoen of zo?![]()
minstens 80 bij een goed EKquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:08 schreef Syntix het volgende:
Zo'n Klaassen moet natuurlijk nooit naar Italië gaan. Flut competitie tegenwoordig. Wat zou zo'n Klaassen eigenlijk moeten kosten? 20/25 miljoen of zo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lol.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Klaassen is meer een speler voor de Engelse competitie. Type Lampard, maar dan beter.![]()
Denk dat Duitsland het beste bij hem past qua competitie.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:08 schreef Syntix het volgende:
Zo'n Klaassen moet natuurlijk nooit naar Italië gaan. Flut competitie tegenwoordig. Wat zou zo'n Klaassen eigenlijk moeten kosten? 20/25 miljoen of zo?![]()
Een speler bij Schalke ofzo ja. Verder gaat hij echt niet komen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:26 schreef Sunrize het volgende:
[..]
Denk dat Duitsland het beste bij hem past qua competitie.Groot fan van User Wotte![]()
Nog steeds verder dan Clasie.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een speler bij Schalke ofzo ja. Verder gaat hij echt niet komen.![]()
pfffffffquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Klaassen is meer een speler voor de Engelse competitie. Type Lampard, maar dan beter.Ja natuurlijk joh. De Serie A is een flut competitie en te min voor Davy Klaassen (proest) en hij moet minstens 20 miljoen opbrengen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:08 schreef Syntix het volgende:
Zo'n Klaassen moet natuurlijk nooit naar Italië gaan. Flut competitie tegenwoordig. Wat zou zo'n Klaassen eigenlijk moeten kosten? 20/25 miljoen of zo?Alleen al op basis van hoe zijn hoofd eruit ziet wordt hij niet serieus genomen in een Serie A kleedkamer. Om over zijn beroerde spel maar helemaal te zwijgen.
Enige realiteitszin is ver te zoeken in dit topic. Jeminee zeg.![]()
mijn god wat ben jij domquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:24 schreef Johnny_Angel het volgende:
[..]
pfffffff
[..]
Ja natuurlijk joh. De Serie A is een flut competitie en te min voor Davy Klaassen (proest) en hij moet minstens 20 miljoen opbrengen.Alleen al op basis van hoe zijn hoofd eruit ziet wordt hij niet serieus genomen in een Serie A kleedkamer. Om over zijn beroerde spel maar helemaal te zwijgen.
Enige realiteitszin is ver te zoeken in dit topic. Jeminee zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
20/25?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:08 schreef Syntix het volgende:
Zo'n Klaassen moet natuurlijk nooit naar Italië gaan. Flut competitie tegenwoordig. Wat zou zo'n Klaassen eigenlijk moeten kosten? 20/25 miljoen of zo?
![]()
Minstens 40/45![]()
Hap hapquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:24 schreef Johnny_Angel het volgende:
[..]
pfffffff
[..]
Ja natuurlijk joh. De Serie A is een flut competitie en te min voor Davy Klaassen (proest) en hij moet minstens 20 miljoen opbrengen.Alleen al op basis van hoe zijn hoofd eruit ziet wordt hij niet serieus genomen in een Serie A kleedkamer. Om over zijn beroerde spel maar helemaal te zwijgen.
Enige realiteitszin is ver te zoeken in dit topic. Jeminee zeg.![]()
Naar Duitsland voor 40/45quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of naar Arsenal om Bergkamp op te volgen Sunrize!quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:26 schreef Sunrize het volgende:
[..]
Denk dat Duitsland het beste bij hem past qua competitie.![]()
quote:Ajax reist woensdag met een selectie van twintig spelers naar Schotland voor het Europa League-duel met Celtic. Ten opzichte van de afgelopen wedstrijd tegen Cambuur ontbreekt de geblesseerde Thulani Serero in de selectie. De 18-jarige middenvelder Donny van de Beek vervangt hem. Ook leeftijdsgenoot Vaclav Cerny zit wederom bij de groep. Verder reizen ook Ricardo van Rhijn en derde doelman Andre Onana mee naar Glasgow.
Ajax Netwerk
Onana en Van Rhijn kwamen maandagavond nog 90 minuten in actie tijdens het Jupiler League-duel Jong PSV - Jong Ajax (3-3). Ook Donny van de Beek deed mee. Hij werd met het oog op het duel met Celtic na een uur gewisseld. Van de Beek behoorde al eens eerder tot de wedstrijdselectie, maar tot een officieel debuut in de hoofdmacht kwam het nog niet.
De complete wedstrijdselectie voor het Europese duel met Celtic:
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Mike van der Hoorn
John Heitinga
Viktor Fischer
Arek Milik
Davy Klaassen
Amin Younes
Yaya Sanogo
Lasse Schöne
Jairo Riedewald
Kenny Tete
Andre Onana
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Donny van de Beek
Vaclav CernyFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwa Clasie doet het steeds beter in Engeland.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog steeds verder dan Clasie.Groot fan van User Wotte![]()
Hallo is dit het Ajax topic? Pleur op met die Clasie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:'De dreiging was ineens heel dichtbij'
Iedere week schrijft een speler of speelster van Ajax een blog voor Ajax.nl. Davy Klaassen, Vaclav Cerny, Merel van Dongen en Joël Veltman wisselen elkaar telkens af. Ditmaal is het de beurt aan Joël Veltman.
Een nieuwe week is begonnen en we staan weer volop in de startblokken. Zo’n thuiswedstrijd tegen SC Cambuur van afgelopen zaterdag helpt ook wel mee. We eindigden het duel zonder moeite met een 5-1 zege. Dat ik zelf de eerste goal maakte voelt natuurlijk hartstikke lekker. Het mocht ook wel weer eens!
Het raakt ons allemaal
Toch stond vorige week ook in het teken van rouw. Wat er in Parijs is gebeurd, raakt ons allemaal. Bovendien kwam de dreiging vorige week dinsdag dichterbij dan ooit. Met het Nederlands elftal reisde ik af naar Hannover voor de oefeninterland Duitsland - Nederland.
Na de recente aanslagen in Parijs stonden alle controlediensten natuurlijk op scherp, dat wisten we. Het gerucht ging dat de wedstrijd zou worden afgelast vanwege dreiging. Dat zorgde wel voor wat spanning. Iedereen was een beetje gelaten en checkte continu zijn telefoon. Toen er werd besloten om toch gewoon te spelen, gingen we natuurlijk volop in de voorbereiding en leefden we naar die wedstrijd toe. Dan denk je nergens anders meer aan.
Rechtsomkeert
We stapten vervolgens de bus in, op weg naar de HDI Arena. Amper drie minuten voordat we bij het stadion arriveerden, kwamen er berichten binnen over concrete dreiging. De bus maakte vrijwel direct rechtsomkeert. Op zo’n moment voelt die dreiging zo dichtbij en ben je plotseling heel alert op alles wat er om je heen gebeurt. De straten waren vol met zwaailichten, er zat echt onrust in de lucht.
Eenmaal terug in ons hotel, kregen we het bericht dat de wedstrijd definitief werd afgelast. Die nacht gingen we meteen terug naar Nederland. Toen ik ‘s nachts veilig in mijn eigen bed lag, kwamen de gedachten en de beelden van die dag echt op me af.
Op volle kracht vooruit
Tijdens de minuut stilte voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Cambuur stond ik wel weer even stil bij die vreselijke gebeurtenissen. Maar we moeten verder, op volle kracht vooruit. Dit wordt een pittige week. Donderdagavond spelen we in Glasgow tegen Celtic en aanstaande zondag gaan we op bezoek bij PEC Zwolle. Ik zit goed in mijn vel en heb er alle vertrouwen in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klaassen mag eerst wel eens een normaal niveau halen. Het is niet omdat die twee kopballetjes tegen Cambuur liet noteren dat hij opeens een goed seizoen heeft.![]()
Hij moet beter doseren, hij wil wat teveelquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaassen mag eerst wel eens een normaal niveau halen. Het is niet omdat die twee kopballetjes tegen Cambuur liet noteren dat hij opeens een goed seizoen heeft.![]()
Bergkamp speelt al een tijdje niet meer hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Of naar Arsenal om Bergkamp op te volgen Sunrize!![]()
Oke Sunrizequote:Op dinsdag 24 november 2015 16:59 schreef Sunrize het volgende:
[..]
Bergkamp speelt al een tijdje niet meer hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: