Gewoon lekker door blijven gaan met boek reviews en discussie, dan rot Morty vanzelf wel weer op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat de boekendiscussie op deze manier de strot is doorgesneden
Waarschijnlijk de reden waarom ik al jaren geen lid meer ben.quote:
Duur. Al gaat dat er bij mij aan boeken kopen wel ruim door ondanks ereaderquote:
tyf zelf op gekquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker door blijven gaan met boek reviews en discussie, dan rot Morty vanzelf wel weer op.
40 bij mijquote:
ik vind epubs op laptop maar niksquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Duur. Al gaat dat er bij mij aan boeken kopen wel ruim door ondanks ereader
Vind het ook wel lekker om gewoon normale boeken af en toe te lezen ipv epubsquote:
dan is fokkie nog gratisquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Tot je 18de gratis. Dat was altijd wel mooi.
Van mijn 5e tot 12e elke week boeken halen GENOTquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Tot je 18de gratis. Dat was altijd wel mooi.
Heb jij bieb abonnement?quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook wel lekker om gewoon normale boeken af en toe te lezen ipv epubs
Normale boeken vind ik chiller lezen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook wel lekker om gewoon normale boeken af en toe te lezen ipv epubs
Jup. Sinds ik op mezelf woon eigenlijkquote:
Duur alleenquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normale boeken vind ik chiller lezen.
Ik ga vaker bij de kringloop kijken, heb er al iets van 25 boeken weg getrokken. Zelfs nog vrij recente, maar dan moet je geluk hebben om die te vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |