Lijkt me niks aan. Maar Marvel-series zijn sowieso mijn ding niet. Daredevil vond ik ook niet veelquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Jessica Jones is ook zeker een aanrader.
Ik heb ook niet zoveel daarmee normaal maar ik vind dit wel echt een goede seriequote:Op dinsdag 24 november 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niks aan. Maar Marvel-series zijn sowieso mijn ding niet. Daredevil vond ik ook niet veel
jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vast wel in het Nederlands vertaald
Heb die serie nooit bekeken vanwege slechte reviews van vriendenquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel daarmee normaal maar ik vind dit wel echt een goede serie
Is wel een sterk boek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
klinkt wel tof
ik ga ze kopen denk ik
Stephan Godquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Of 22-11-1963, maar dat moet je liggen, Stephen King.
Welke.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:11 schreef Tjacka het volgende:
las laatst dat gehypte boek
dat vond ik maar weinig
Klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Of 22-11-1963, maar dat moet je liggen, Stephen King.
Niet mijn ding. Elke keer als ik wat van die beste man lees gaat ie na 100 bladzijde de kast weer inquote:
Het is een beetje hit of miss. Of je bent verzot van die schrijver, of niet.quote:
Er ist wieder daquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wer wist das ofzo
dat hij nu in deze tijd zou leven zeg maar
Het moet je inderdaad liggen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Elke keer als ik wat van die beste man lees gaat ie na 100 bladzijde de kast weer in
Moet eerlijk zeggen dat ik geen boeken van hem heb gelezen, alleen de verfilmingenquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een beetje hit of miss. Of je bent verzot van die schrijver, of niet.
Ik heb wel een hoop van die man in de kast staan verder.quote:
Hij kan wel schrijven verder, koekkoek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik geen boeken van hem heb gelezen, alleen de verfilmingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |