Jij vraagt om problemen jongemanquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is weer even niveau he, als de homo`s weg zijn
Vanavond ook nog verwend door Johannes. Wat een lucky day voor jou.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik word vandaag zo erg verwend, kreeg een reep milka Oreo omdat ik een meisje gister een stuk van mijn pizza gaf, een klasgenoot kocht een American Cookie xxl voor mij en mijn vader heeft mijn broodje gesmeerd, MET NUTELLA
Te veel chocola op een dag dit.
Das kut, ik werd drie keer wakker omdat ik naar de wc moest.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Stress, gelukkig ben ik altijd op dinsdag vrij, maar ik werd vaker dan elk uur gewoon wakker
Stressquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Stress, gelukkig ben ik altijd op dinsdag vrij, maar ik werd vaker dan elk uur gewoon wakker
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanavond ook nog verwend door Johannes. Wat een lucky day voor jou.
Ben ook jaloersquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik hoop alleen dat ze een beetje gaan gedragen hier, met hun mixed babies.
Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik me ook wel laten verwennenquote:
Ik wil best naar Eindhoven komen hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik me ook wel laten verwennen
Wat een baggersmoesquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik me ook wel laten verwennen
Kon zo snel geen andere smoes verzinnen.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij kan naaktfoto's wel vergeten bij 2000 posts
Lief dagboekquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
Moet nog dingen doen voor school, maar heb totaal geen motivatie om het te gaan doen. Heb net zelfs de keuken schoon gemaakt als studie ontwijkend gedrag
Ik moet zometeen naar het college.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
Moet nog dingen doen voor school, maar heb totaal geen motivatie om het te gaan doen. Heb net zelfs de keuken schoon gemaakt als studie ontwijkend gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |