erg goed,ik kan jou nauwelijks van de echte Elvis onderscheidenquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zit op mijn computer
http://www.singsnap.com/karaoke/watchandlisten/play/bfbd9f1a5
heb je nog verzoekjesquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
erg goed,ik kan jou nauwelijks van de echte Elvis onderscheiden
het is wel een beetje lang nummertje
Heb je ook al Hazes gezongen op Singsnap?quote:
wie ben jijquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook al Hazes gezongen op Singsnap?
quote:
Tjacka zat door z`n ban n het nauw en ging daarom rare pms sturenquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, maar vanwaar het spreekwoord
Waar heb je op gestemd #Top2000?quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, maar vanwaar het spreekwoord
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vandaag sof een vriendschap verzoek gestuurd op facebook
ze heeft het nog niet geaccepteerd
ik heb Elan meteen even terecht gewezenquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik moest wel lachen dat Elan mij een zolderkamerautist noemde
was dat niet eianquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik moest wel lachen dat Elan mij een zolderkamerautist noemde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:20 schreef Sked het volgende:
[..]
ik heb Elan meteen even terecht gewezen
ja wat een kutsite hequote:Op dinsdag 24 november 2015 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het valt mij op dat je voor veel liedjes member moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |