Maar hij betaalt ze niet!quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef Jenji het volgende:
[..]
Hij trekt absoluut geen status geilende vrouwen die van dure etentjes en prada tasjes houden, aan
Inderdaad hele mooie meisjes daar, echt modellen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De keren dat ik er heb gelopen vond ik de vrouwen er wel mooi uitzien. Maar dat moet ook wel natuurlijk.Het lijkt me wel verschrikkelijk om in zo'n raam te staan en dat toeristen dan foto's maken en dergelijke. Dat zag ik ook gebeuren.
1,71 m is een prima lengte. Dan ben je on high heels precies even lang als ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat detail had ik even gemist.
Shit, dacht altijd dat ik van gemiddelde lengte was.
Dan blijven ze bezig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad hele mooie meisjes daar, echt modellen.Maar volgens mij word je de gracht in gegooid als je foto's maakt.
Ook van die pubertjes die die meisjes gingen uitlachen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan blijven ze bezig.maar terecht, is ook ronduit asociaal.
Ik word daar juist vrij verlegen van. Al zijn het dames van plezier.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad hele mooie meisjes daar, echt modellen.Maar volgens mij word je de gracht in gegooid als je foto's maakt.
Oh ja, en stiekem voelde ik me helemaal de man met al die mooie meiden die naar me wenkten en knipoogden.
![]()
![]()
Nee joh, de perfecte meisjes om je flirtskills mee aan te scherpen. Ze willen gegarandeerd je D (eigenlijk je geld dan), dus je hoeft niet bang te zijn dat je afgewezen wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:18 schreef Jenji het volgende:
[..]
Ik word daar juist vrij verlegen van. Al zijn het dames van plezier.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ook van die pubertjes die die meisjes gingen uitlachen.Zo triest.
Die kunnen echt wel wat hebben hoor. Zijn vooral pittige tantes.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Best zielig. Heb je al zo'n beroep, moet je ook nog met dat soort gepeupel dealen.
Ja, vet onbeschoft.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Best zielig. Heb je al zo'n beroep, moet je ook nog met dat soort gepeupel dealen.
Sprong ze echt uit haar raam en ging ze in haar lingerie achter je aan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:26 schreef Jenji het volgende:
[..]
Die kunnen echt wel wat hebben hoor. Zijn vooral pittige tantes.
Toen ik 15 was ben ik een keer achterna gezeten door een protituee omdat ik haar chiwawa uitlachte
Het was in Duitsland. Daar heb je van die flats vol met hoeren. Het lijkt meer op een soort discotheek als je daar binnen stapt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sprong ze echt uit haar raam en ging ze in haar lingerie achter je aan?
De candy shops.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:30 schreef Jenji het volgende:
[..]
Het was in Duitsland. Daar heb je van die flats vol met hoeren. Het lijkt meer op een soort discotheek als je daar binnen stapt.
Je ging op je 15e al naar de hoeren?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:26 schreef Jenji het volgende:
[..]
Die kunnen echt wel wat hebben hoor. Zijn vooral pittige tantes.
Toen ik 15 was ben ik een keer achterna gezeten door een protituee omdat ik haar chiwawa uitlachte
Goeie vraag wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je ging op je 15e al naar de hoeren?
Ik ging wel eens mee met mijn broer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je ging op je 15e al naar de hoeren?
Ik durfde het niet te vragen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat. Dus je broer ging over een hoer heen en jij mocht kijken?
Ik heb zat vriendinnetjes gehadquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je inmiddels ook al eens onbetaalde seks gehad?
Misschienquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat. Dus je broer ging over een hoer heen en jij mocht kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paschaquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:30 schreef Jenji het volgende:
[..]
Het was in Duitsland. Daar heb je van die flats vol met hoeren. Het lijkt meer op een soort discotheek als je daar binnen stapt.
Je moet nooit delat te hoog leggen, anders neuk je nooitquote:Op maandag 23 november 2015 20:03 schreef Baas_bas het volgende:
leg gewoon je lat wat lager want dit is waarschijnlijk je probleem
Ligt er ook nog aan of je in Tilburg zit of in Utrecht (of noordelijker). In sommige streken is het zelfs 180 heb ik het idee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat detail had ik even gemist.
Shit, dacht altijd dat ik van gemiddelde lengte was.
Dat doe je direct of indirect altijd als man.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Om Snoop Dogg te citeren: "I like pussy, but I don't pay for pussy."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |