Een goede prostituee doet wel haar best om de rol zo te spelen dat je een leuk uurtje samen hebt waar jij als klant van kunt genieten. Het is in haar voordeel om jou tevreden te krijgen zodat zij de kans heeft dat je terugkomt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk helemaal niks om seks met iemand te hebben waarvan je weet dat die persoon dat niet doet omdat hij/zij jou leuk of geil vindt, maar enkel om rond te kunnen komen. Seks is een samenspel. Als je dan weet dat de een er niet echt van geniet, valt toch een heel belangrijk aspect weg.
Dus als je het met een prostituee wil doen om het fysieke gevoel van seks te kunnen ervaren, dan zou je het kunnen overwegen. Verder is het nogal leeg natuurlijk, een zakelijke transactie.
Inb4 'ik heb seks gehad met een hoer en ze genoot duidelijk wel, ik ben haar favoriete klant'
Dat verschilt per prostituee. Als je een goede hebt dan zal ze haar rol goed spelen, maar het is en blijft een rol. Het lijkt mij moeilijk om dat te vergeten, maar goed... ik heb er geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:29 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Een goede prostituee doet wel haar best om de rol zo te spelen dat je een leuk uurtje samen hebt waar jij als klant van kunt genieten. Het is in haar voordeel om jou tevreden te krijgen zodat zij de kans heeft dat je terugkomt.
Het is dus niet zo dat een prostituee nors haar benen spreid en verder niks doet.
Klopt, de dynamiek is totaal anders. Sommige mannen vinden het prettig en sommigen niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat verschilt per prostituee. Als je een goede hebt dan zal ze haar rol goed spelen, maar het is en blijft een rol. Het lijkt mij moeilijk om dat te vergeten, maar goed... ik heb er geen ervaring mee.
Los daarvan zou ik echt geen stap in een peeskamer willen zetten zonder ruimtepak of zoiets.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:29 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Een goede prostituee doet wel haar best om de rol zo te spelen dat je een leuk uurtje samen hebt waar jij als klant van kunt genieten. Het is in haar voordeel om jou tevreden te krijgen zodat zij de kans heeft dat je terugkomt.
Het is dus niet zo dat een prostituee nors haar benen spreid en verder niks doet.
Het valt niet uit te sluiten, maar daar is ook alles mee gezegd. De kans is veel groter dat ze doet alsof. Ik denk dat als je dat werk wilt kunnen doen je je gevoel heel vakkundig moet kunnen loskoppelen van de daad.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:18 schreef Jenji het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten. Elke hoer heeft een eigen persoonlijkheid en een eigen motief waarom zij het werk is gaan doen. En alsof jij niet zou genieten als George Clooney geld voor je neer zou leggen.
Volgens mij heeft een hoer er maximaal 10 op een dag.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Los daarvan zou ik echt geen stap in een peeskamer willen zetten zonder ruimtepak of zoiets.Je zou maar in een kwakje van je voorganger stappen. En dat bezwete bed waar tientallen mannen per dag in hebben gelegen.
Ik zou het niet weten, maar het blijft vies.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:38 schreef Jenji het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een hoer er maximaal 10 op een dag.
Gaan waar honderden mannen voor zijn gegaan... Nty.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:38 schreef Jenji het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een hoer er maximaal 10 op een dag.
Voel je niks van.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaan waar honderden mannen voor zijn gegaan... Nty.
Moeite hebben met vrouwelijke seksualiteitquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaan waar honderden mannen voor zijn gegaan... Nty.
Psychologisch voelen is óók voelen hoorquote:
Jij vindt het lekker om te wroeten in een plek waar honderden mannen eerder hun kwakje hebben geloosd?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:44 schreef Jenji het volgende:
[..]
Moeite hebben met vrouwelijke seksualiteit![]()
Sletjes/hoeren
Het interesseert me niet want de tijd die ik met die dame in kwestie door breng is van ons samenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Psychologisch voelen is óók voelen hoor
[..]
Jij vindt het lekker om te wroeten in een plek waar honderden mannen eerder hun kwakje hebben geloosd?
Van een manhoer zou ik ook niet vrolijk worden. Zal wel een ego ding zijn, maar ik wil niet 'nummer zoveel' zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:44 schreef Jenji het volgende:
[..]
Moeite hebben met vrouwelijke seksualiteit![]()
Sletjes/hoeren
En zij is blij als het voorbij is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:49 schreef Jenji het volgende:
[..]
Het interesseert me niet want de tijd die ik met die dame in kwestie door breng is van ons samen
Het is voornamelijk intimidatie en jaloezie. Dat is helaas mens eigen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van een manhoer zou ik ook niet vrolijk worden. Zal wel een ego ding zijn, maar ik wil niet 'nummer zoveel' zijn.
Dat kun jij helemaal niet voor anderen in vullenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zij is blij als het voorbij is.
Ik kan een inschatting maken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:52 schreef Jenji het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet voor anderen in vullen
Dat is volgens mij het gemiddelde van ALLE vrouwen in Nederland. De jongere generaties zijn wel langer dan 1,71 m volgens mij.quote:
Dat detail had ik even gemist.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het gemiddelde van ALLE vrouwen in Nederland. De jongere generaties zijn wel langer dan 1,71 m volgens mij.
Haha, dat bed is niet bezweet hoor. Het hangt er een beetje van af of je naar een bordeel gaat of een raam, maar de kans is goed aanwezig dat jij de eerste of tweede van de dag bent.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Los daarvan zou ik echt geen stap in een peeskamer willen zetten zonder ruimtepak of zoiets.Je zou maar in een kwakje van je voorganger stappen. En dat bezwete bed waar tientallen mannen per dag in hebben gelegen.
Meh, heb ooit eens langs de Wallen gelopen als binnenlands toerist. Onhygiënische aftandse pauperzooi.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:58 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Haha, dat bed is niet bezweet hoor. Het hangt er een beetje van af of je naar een bordeel gaat of een raam, maar de kans is goed aanwezig dat jij de eerste of tweede van de dag bent.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Meh, heb ooit eens langs de Wallen gelopen als binnenlands toerist. Onhygiënische aftandse pauperzooi.Brrr.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stay delusional. *aait over bol
Om Snoop Dogg te citeren: "I like pussy, but I don't pay for pussy."quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:02 schreef Libertarisch het volgende:
[..]De wallen vind ik ook vreselijk. Beter kun je een bordeel doen. Of een happy massage nemen.
Hij trekt absoluut geen status geilende vrouwen die van dure etentjes en prada tasjes houden, aanquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Om Snoop Dogg te citeren: "I like pussy, but I don't pay for pussy."
De keren dat ik er heb gelopen vond ik de vrouwen er wel mooi uitzien. Maar dat moet ook wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Meh, heb ooit eens langs de Wallen gelopen als binnenlands toerist. Onhygiënische aftandse pauperzooi.Brrr.
En toch is het niet vergelijkbaar met een zakelijke transactie bij een prostituee, want ze geilen wel op hem (alleen wellicht om de verkeerde redenen).quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef Jenji het volgende:
[..]
Hij trekt absoluut geen status geilende vrouwen die van dure etentjes en prada tasjes houden, aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |