TigerXtrm | maandag 23 november 2015 @ 18:55 |
Achtergrond/Setting: (Alternatief) De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen. Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde. Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen. De Nasleep: * Incl. fallout.wikia-links Fallout 1 en 2: Developer: Black Isle Studios Uitgever: Interplay Entertainment Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998 Fallout: Tactics: Developer: Micro Forté Uitgever: Interplay Entertainment Jaar: 2001 Fallout 3 en 4: Developer en Uitgever: Bethesda Softworks Jaar: (respectievelijk) 2008 en 2015 Fallout 3 DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta Fallout 4 DLC: TBA Fallout: New Vegas: Developer: Obsidian Entertainment Uitgever: Bethesda Softworks Jaar: 2010 DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road
Fallout-topicreeksen: - Fallout3 - Fallout: New Vegas BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!
[ Bericht 2% gewijzigd door TigerXtrm op 23-11-2015 19:01:42 ] | |
Spaulding | maandag 23 november 2015 @ 20:09 |
Ik heb volgens mij een bug in de missie van de Minutemen met die castle.
| |
jogy | maandag 23 november 2015 @ 20:17 |
Net mijn nvidia hd6850 vervangen voor een geforce gtx 960. | |
jogy | maandag 23 november 2015 @ 20:21 |
Oh wacht | |
Noppie2000 | maandag 23 november 2015 @ 20:26 |
Staat er niet gewoon een andere quest als actief aan? | |
Maraca | maandag 23 november 2015 @ 20:45 |
| |
Notorious_Roy | maandag 23 november 2015 @ 21:19 |
Pfffffff, net twee gunners in Power Armor gespot. Eentje kunnen verslaan, voor de tweede weggerend. Tien levels hoger dan ik is toch iets te pittig nog | |
A_Valbuena | maandag 23 november 2015 @ 21:26 |
Piper of Nick.. Lastige keuze | |
Oscar. | maandag 23 november 2015 @ 21:29 |
fuck hun. Codsworth 4 life | |
ems. | maandag 23 november 2015 @ 21:29 |
Fuck iedereen. Lone wanderer 4 life. | |
Eerin | maandag 23 november 2015 @ 21:30 |
Vraag over die facties
| |
TigerXtrm | maandag 23 november 2015 @ 21:35 |
| |
Eerin | maandag 23 november 2015 @ 21:39 |
| |
TigerXtrm | maandag 23 november 2015 @ 21:49 |
Fuck dat, Curie 4 life
| |
Spaulding | maandag 23 november 2015 @ 22:01 |
Heb hem inmiddels gehaald. Toen ik fast travelde naar Sanctuary gaf ie opeens linksboven aan dat ik alle objectives gehaald had. Toen weer terug traveld en had ik hem gehaald . Vreemde bug. | |
Maraca | maandag 23 november 2015 @ 22:19 |
| |
Maraca | maandag 23 november 2015 @ 22:21 |
Ah raar! Maar mooi dat het op die manier is opgelost | |
TigerXtrm | maandag 23 november 2015 @ 22:31 |
Ik moet dit ook eens wat vaker proberen. Te veel te zien in Fallout 4 om constant fast travel te gebruiken eigenlijk | |
StateOfMind | maandag 23 november 2015 @ 22:56 |
Ik gebruik Fast Travel eigenlijk alleen maar om terug te gaan naar mijn Settlement om mijn junk daar te dumpen, om vervolgens weer terug te Fast Travelen naar waar ik vandaan kwm om van daaruit weer rustig verder te gaan. | |
2dope | maandag 23 november 2015 @ 23:15 |
http://xboxdvr.com/gamer/Wouternznk/video/12888537 Ghoul cleanup @ College Square | |
44rdbei | maandag 23 november 2015 @ 23:25 |
Bedankt voor de herinnering. Het gewoon wandelen naar de volgende volgende objective, of gewoon rondlopen zonder doel heeft zeker voordelen. Ik vergeet dat soms en ben dan vooral druk aan het hamsteren en dan snel heen en weer travelen voor nog meer junk. Niet dat ik die spullen nodig heb maar meer omdat het kan "ik moet deze emmer ook meenemen, straks heb ik precies 1 emmer te weinig" . Als ik de game ooit uitspeel heb ik weer en een shitload aan spullen over. | |
Drankster | dinsdag 24 november 2015 @ 00:05 |
Al sinds donderdag amper gespeeld, gelijk zin om opnieuw te beginnen maar heb er nu zo'n 70 uur in zitten..kan iemand mij in een spoiler vertellen hoe ver je bent als je bij The Glowing Sea bent? | |
So_Surreal | dinsdag 24 november 2015 @ 00:11 |
Terug Vault Post | |
jogy | dinsdag 24 november 2015 @ 01:01 |
Woop! net even met veel geknutsel en gekloot erachter gekomen hoe pathfinding met betrekking tot het bouwen van meerdere verdiepingen nou goed werkt. Als je meerdere verdiepingen bouwt is het handig om minimaal 1 vloerplaat tussen de trappen te houden anders raakt men in de war. Je kan het ook makkelijk testen door je companion proberen naar boven te krijgen en te horen of het hem gaat lukken of niet. Werkt iets makkelijker dan elke keer een settler naar boven te jagen . Nu heb ik eindelijk een werkend trappenstelsel naar mijn gebouw op de red rocket settlement . Piccie [ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 24-11-2015 01:09:16 ] | |
jogy | dinsdag 24 november 2015 @ 01:23 |
En aangekleed met companion op het dak . | |
PierreTT | dinsdag 24 november 2015 @ 01:28 |
Ik had precies hetzelfde. Bij mij kwam het omdat Preston vanuit Sanctuary naar Castle aan het lopen was om me daar te meeten in de courtyard | |
OMG | dinsdag 24 november 2015 @ 05:42 |
Om in het echt eens door te nerden, een bobblehead in m'n maandelijkse loot crate; Had er al één met de Fallout 3 limited edition. Deden ze in het echt maar iets aan m'n intelligentie. | |
SuperHarregarre | dinsdag 24 november 2015 @ 06:31 |
Misschien is het een agility-bobblehead. Sneller fappen. | |
SuperHarregarre | dinsdag 24 november 2015 @ 06:32 |
Ik verzamel granaten/molotovs en gebruik die voor dit soort situaties. Gewoon op een auto/bus klimmen en dan een paar in het rond gooien. Ka-ching, ka-ching, ka-ching. | |
BzP | dinsdag 24 november 2015 @ 07:22 |
I heb nu Piper op het hoogste niveau, dubbel XP bij speech challenges en nieuwe plekken ontdekken. Verder 15% meer xp omdat ik overal met haar in bed kruip. | |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 09:42 |
Vanaf hogerop is wel het veiligst idd, alleen gaan ze dan soms ineens doen alsof ze A.I. hebben, schuilen in huisjes enzo. Maarre, I dare you, 16 (ghoul) kills in 26 seconden met granaten | |
44rdbei | dinsdag 24 november 2015 @ 09:51 |
Good to know. Die Settlers doen sowieso een beetje vreemd. gaan ze buiten in de regen staan of gewoon in het water. Het enige wat ze enigsinds bij elkaar houd zijn die stores. Ik heb een paar ruimtes gemaakt met alles erop en eraan maar geen settler die er ooit komt. Ik had 1 matras bij mijn workbench neergezet zodat ik daar af en toe kan slapen zonder terug te hoeven lopen, Dat is nu het enige bed wat gebruikt door de settlers wordt. | |
jogy | dinsdag 24 november 2015 @ 09:59 |
Het is echt even aankloten hoor, ik had het ook bijna opgegeven met exotische gebouwen maar nu ik het een beetje door heb en kan testen met mijn companion is het een stuk fijner en staan die kneusjes ook niet meer een beetje laveloos voor de deur te hangen . Het is grappig om een heel tof gebouw te hebben maar nogal een teleurstelling als er niet in gewoond wordt . | |
jogy | dinsdag 24 november 2015 @ 10:03 |
Ik moet nog een puntje in gun nut gooien voor ik mijn rifle automatisch kan maken met de hardened calibrated variant . | |
OudeBok | dinsdag 24 november 2015 @ 10:05 |
Dit vraag ik me ook af! | |
Ceased2Be | dinsdag 24 november 2015 @ 10:35 |
De helft (grofweg), de mainquest is niet idioot lang. | |
jogy | dinsdag 24 november 2015 @ 10:43 |
80 uur in het spel en ik heb amper Diamond city bezocht. | |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 10:57 |
Mijn guns zijn allemaal maxed inmiddels. Ben belachelijk overpowered, ook op survival. | |
BzP | dinsdag 24 november 2015 @ 10:58 |
zelfde hier, na 50 uur piper opgehaald, rondje gelopen in diamond city en toen weer de wastelands ingegaan. Zit ook op 80 uur. | |
jogy | dinsdag 24 november 2015 @ 10:59 |
Ik heb al moeite op normal . Nou, oké onderhand niet meer echt maar ik ben wel aan het prutsen met mijn perks, hopelijk heeft dit spel voor mij een replay waarde waardoor ik het nog een keer kan spelen op survival en kijken hoe ver ik kom. . | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 11:06 |
Een van mijn weinige kritiekpunten op het spel; het is te makkelijk. Ik had graag een ouderwetse hardcore mode gehad voor extra uitdaging. | |
BzP | dinsdag 24 november 2015 @ 11:08 |
Mee eens, spel begon lekker uitdagend. Heb vorige week de settings op hard gezet en ga het nog een niveau opschroeven. | |
44rdbei | dinsdag 24 november 2015 @ 11:10 |
probeer deze: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/653/? | |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 11:10 |
Perks heb ik vrij breed ingezet. Paar damage dingen zoals Commando gemaxed voor (autom.) rifle damage, maar daarnaast van alles wat: crafting, lockpick en hacken bijv. móet je wel in investeren als je überhaupt deurtjes enzo wil kunnen openen. Zoals iemand al eerder zei, ik denk niet dat een tweede playthrough met wat andere perks een wereldschokkend andere ervaring gaat zijn. Qua build dan, de campaignkeuzes enzo daargelaten. | |
jogy | dinsdag 24 november 2015 @ 11:10 |
waar je moet slapen, eten en drinken om te overleven bedoel je? Die lijkt me ook wel tof ja . | |
TigerXtrm | dinsdag 24 november 2015 @ 11:11 |
Het grootste gedeelte van de map is dan ook easy mode he. Eigenlijk is alles tot Diamond city allemaal low level vijanden. Langs de kust en des te meer naar het zuiden loop ik toch vaak tegen vijanden aan die best een uitdaging vormen. Ik moet trouwens mijn accuracy in VATS wat omhoog schroeven. Mijn character is echt blind en weet de meest simpele targets gewoon steevast te missen | |
Joran-Joran | dinsdag 24 november 2015 @ 11:21 |
Iemand enig idee welk wapen (/mod) dat is? | |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 11:23 |
Ja, dat is mijn juiced up Overseer's Guardian. Uit mijn hoofd 130 damage met een fire rate van 99 en een 'extra projectile per shot' | |
Joran-Joran | dinsdag 24 november 2015 @ 11:24 |
Oh het is ook echt jouw filmpje haha Nice! Dank. | |
44rdbei | dinsdag 24 november 2015 @ 11:42 |
Hoeveel bobble heads hebben jullie gevonden? Ik heb er tot nu toe pas 1.... | |
Spaulding | dinsdag 24 november 2015 @ 11:51 |
2. Die in het begin en op de Corvega powerplant. Was gister in Vault 81, maar dat viel best tegen. Was er eigenlijk doodsaai. Maar ik moet nog terug want ik heb een Quest daarin gemist las ik al. | |
44rdbei | dinsdag 24 november 2015 @ 11:55 |
Dan zijn ze waarschijnlijk dus redelijk lastig te vinden, dacht al dat het aan mij lag. Maar ik ben verder niet opzoek naar locaties, zelf vinden is leuker. | |
Rezania | dinsdag 24 november 2015 @ 11:59 |
Vault 81 vond ik ook saai, kon de quest niet vinden. | |
Ceased2Be | dinsdag 24 november 2015 @ 12:00 |
stuk of 6 inmiddels. uurtje of 26 onderweg met dit char en niet specifiek op zoek. | |
Ceased2Be | dinsdag 24 november 2015 @ 12:01 |
met iedereen praten, kat zoeken en terugbrengen en dan na een paar dagen terugkomen voor de echte quest. | |
Rezania | dinsdag 24 november 2015 @ 12:17 |
Er is een kat? Oké, toch maar even kijken als ik tijd heb. Heb al zeker 5 dagen geen Fallout 4 meer gespeeld. | |
Ceased2Be | dinsdag 24 november 2015 @ 12:24 |
zodra je de vault ingaat ontsnapt er een kat | |
Rezania | dinsdag 24 november 2015 @ 12:25 |
Oké, totaal niet gemerkt. | |
Ceased2Be | dinsdag 24 november 2015 @ 12:28 |
De mensen eromheen die opmerken 'o no! ashes escaped! erin will be devastated!' ook niet dus? | |
Mirel | dinsdag 24 november 2015 @ 12:31 |
Die crash nabij het CIT gebouw begint nu wel irritant te worden. Heb verschillende main quests of quests gerelateerd aan de grote facties die zich allemaal daar afspelen. Besloot eentje met console commands te voltooien maar dan mis je dus alles, je krijgt gewoon een vinkje en voila, quest completed. Ik kan nu gewoon bijna niet verder met het verhaal zonder enkele interessante zijquests via de console te voltooien. Er was van de week een patch uitgekomen maar zonder fix voor de crash.. | |
Maraca | dinsdag 24 november 2015 @ 12:43 |
Raar.. heb helemaal geen bugs bij CIT | |
Mirel | dinsdag 24 november 2015 @ 12:44 |
Hierzo dus: http://forums.bethsoft.co(...)sh-in-specific-area/ | |
Maraca | dinsdag 24 november 2015 @ 12:45 |
Hmm.. kan zijn dat ik dat gebied nou net niet ken Zal straks eens op mijn map kijken | |
Notorious_Roy | dinsdag 24 november 2015 @ 12:52 |
Ik heb een ontvoerd kind laten sterven in Monsigneur Plaza omdat ik daarover gelezen had | |
#ANONIEM | dinsdag 24 november 2015 @ 12:54 |
Shit
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2015 13:01:13 ] | |
BzP | dinsdag 24 november 2015 @ 12:54 |
is dat midwest ergens? Daar ben ik ook ergens door de grond gezakt met alle wazige gevolgen van dien. | |
Black-Hole | dinsdag 24 november 2015 @ 12:59 |
Spelen jullie veel met companions? Heb er nu een aantal unlocked maar op een of andere manier blijf ik liever bij dogmeat. Vooral ook door de Lone Wanderer perk die wel erg handig is. Merk wel dat ik het redelijk simpel begin te vinden op normal nu ik VATS goed doorheb (meerdere aanvallen instellen icm met meerdere vijanden) en mijn armor en weapons wat geupgrade heb. Inmiddels level 18 en loop alleen af en toe vast bij een aantal quests omdat ik of niet de expert/master lockpick/hacker perk mis of gewoon bizar zware vijanden tegenkom. Maar ja er is nog zo ontzettend veel te doen en te zien dat het me eigenlijk ook weer niet zo veel uitmaakt. Dat komt later allemaal wel weer aan bod. Eerst maar eens kijken wat die Brotherhood of Steel nou is...
| |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 13:12 |
Deacon all the way. Gast is vet grappig en bovendien waardeert hij mijn sarcasme. Loop wel die 25% extra damage-perk mis (rank 4 lone wanderer geloof ik?), maar dat vang ik wel weer af met andere perks. | |
44rdbei | dinsdag 24 november 2015 @ 13:12 |
Ik had eerst niet zoveel zin in die companions omdat ik ze in vorige delen irritant vond en de wasteland alleen verkennen is leuker. Nu heb ik Piper meegenomen en dat bevalt best goed. Ze mengt zich in gesprekken en heeft een mening over je gedrag. het is dus niet meer een achterlijke pakezel zoals in vorige delen. | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 13:16 |
Ik speel ook met dogmeat & lone wanderer, in een volgende playthrough neem ik wel een companion mee want ik heb wel het idee dat ze qua persoonlijkheid wat toe kunnen veogen. Companions zijn ook vervelend als je stealth speelt. | |
ems. | dinsdag 24 november 2015 @ 13:16 |
Lone wanderer gaat niet 'uit' met dogmeat erbij? | |
44rdbei | dinsdag 24 november 2015 @ 13:17 |
Nee, is een bug. | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 13:18 |
Is dat een bug ja? Ik was in de veronderstelling dat hij niet telt als companion omdat hij in aanvallend opzicht niet veel extra brengt. | |
44rdbei | dinsdag 24 november 2015 @ 13:20 |
Ik heb geen zin om het terug te zoeken maar is bevestigd door Bethesda. | |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 13:20 |
Haha, klopt. ik laat Deac ook altijd even ergens achteraf chillen als ik een stukje stealth wil doen. Bij Swan stond 'ie ook al in de weg. http://xboxdvr.com/gamer/Wouternznk/video/12889329 | |
Maraca | dinsdag 24 november 2015 @ 13:22 |
Ik wissel tussen MacCready en Nick Valentine. Nick neem ik eigenlijk alleen mee omdat deze zwaar beveiligde terminals kan hacken Soms wissel ik ze tijdens een quest even om puur om deze reden MacCready en ik zitten meer op 1 level qua acties die ik uithaal, dus we zijn nu vriendjes
| |
Fir3fly | dinsdag 24 november 2015 @ 13:25 |
Piper . | |
BzP | dinsdag 24 november 2015 @ 13:26 |
Ik ben in romance met Piper, mooie XP bonussen | |
Black-Hole | dinsdag 24 november 2015 @ 13:28 |
Dit doet Dogmeat dan weer niet http://www.gfycat.com/FakeAcclaimedHoneyeater | |
indiaantje89 | dinsdag 24 november 2015 @ 13:29 |
Mijn character doet ook Piper iedere avond. Zonder dat hoedje op is het best een leuke meid.
| |
Black-Hole | dinsdag 24 november 2015 @ 13:30 |
Dat idee heb ik dus ook terwijl ik stealth erg tof vind so far. Dogmeat verraad me op de een of andere manier 9 van de 10 keer niet. | |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 13:31 |
Nice. Dogmeat heeft weer z'n eigen finishers Overigens, voor de melee-spelers, vergeet niet om je power attack (normaal weapon bash) te gebruiken. Die levert, afhankelijk van het wapen, ook brute fatalities op (ook buiten VATS). | |
ems. | dinsdag 24 november 2015 @ 13:32 |
Ik vind het gegeven van een AI die me volgt en nadoet gewoon niet zo leuk, ongeacht of ze praktisch kunnen zijn of niet. Ook in de vorige fallouts ging ik liever alleen exploren | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 13:38 |
Ik hoop dat ze het niet fixen, ik ben gehecht geraakt aan dogmeat zou zonde zijn van de puntjes die ik in Lone Wanderer gestopt heb. Vandaag eens kijken of de dogmeat perks een beetje de moeite waard zijn. | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 13:39 |
Ik gebruik zelden melee buiten VATS om, dat blokken van de vijand vind ik schijtirritant | |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 13:43 |
Beetje 50/50 bij mij. Dat je ze nu kunt commanderen is wel leip, beetje mijnvelden in sturen enzo. Veel dialogen worden ook interessanter. In Fallout 2 (en 1?) had je de magnetic personality-perk, dan kon je extra partymembers meenemen. Had daar standaard een posse van vijf man die me volgde. Dat is vrij irritant inderdaad. Met een goed zwaard door een zwerm ghouls heen hakken is wel lachen. Ook de meeste wildlife is wel goed te doen omdat die niet kunnen blokken. | |
Tijn | dinsdag 24 november 2015 @ 14:12 |
Ik heb 'm ook maar gekocht gisteren. Ik had al bijna de good guys doodgeschoten in het Freedom museum | |
A_Valbuena | dinsdag 24 november 2015 @ 15:12 |
Iemand nog tips voor goeie plekken om te raiden? (voor zo'n level 20'er). Dat Mass Fusion gebouw waar die gunners voor staan ziet er wel sappig uit, even kijken wat daar binnen te vinden is.. | |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 15:29 |
Ze zouden een settlement-defense mod moeten maken. Lijkt me best dope als je een of meerdere settlements naar keuze helemaal kunt ombouwen naar een dikke stronghold (opzich kan dat al, wat meer assets zou leuk zijn) en dan waves aan ghouls (incl. legendaries, glowing ones uiteraard) moet overleven. En dan het liefst tientallen tot honderden ghouls tegenover een rits turrets en een legertje settlers, al is dat wellicht een wat te grote aanslag op hardware. Er liggen wat mij betreft nog best veel kansen voor die settlements. Dat bouwen interesseert me niet zoveel, maar als het defense-gedeelte een wat significantere rol speelt wordt het m.i. een stuk leuker. Als er bij mij nu een settlement aangevallen wordt, zijn de aanvallers bijna altijd al dood voor ik überhaupt één heb gezien | |
TigerXtrm | dinsdag 24 november 2015 @ 15:39 |
Dit zou wel extreem baas zijn. verschillende levels, eerst Ghouls, Raiders, Mutants en uiteindelijk Deathclaws enzo | |
Drankster | dinsdag 24 november 2015 @ 16:28 |
Nice, zo verder spelen en vanavond dan misschien uitspelen en weer lekker opnieuw beginnen. Weet iemand of Piper een pot is? Wil wel haar perk scoren als chick zijnde. | |
PicoMMP | dinsdag 24 november 2015 @ 16:30 |
Vraagje voor mensen die ver zijn in het spel:
| |
TigerXtrm | dinsdag 24 november 2015 @ 16:51 |
| |
jogy | dinsdag 24 november 2015 @ 16:54 |
Volgens mij (niet zeker) zijn al je te romancen companions nogal biseksueel. | |
Drankster | dinsdag 24 november 2015 @ 17:00 |
Bioware stylo dus, nice. | |
TigerXtrm | dinsdag 24 november 2015 @ 17:03 |
Ja alleen wordt er niet gezoend of uitgebreid gesekst. Het is nogal preuts allemaal | |
Mirel | dinsdag 24 november 2015 @ 17:51 |
Ik heb Cait (pittige Ierse), Dogmeat, Strong (super mutant), en Codsworth (Mr Handy butler) en Piper (journaliste) gehad. Alleen met Cait kreeg ik haar speciale missie waarbij ik naar een bepaalde locatie met haar moest om iets te doen voor haar. Dat krijg je wanneer je dingen doet die je companion leuk vindt, dan warmen ze naar je op en openen ze zich over hun leven. Aangezien Cait vooral houdt van knallen en dingen jatten komt dat dus goed uit met mijn speelstijl. Je krijgt eerst een gesprekje uit het niets, en later nog eentje, waarbij je dan een unieke quest krijgt. Met Piper heb ik nu het eerste gesprekje gehad en ik hoop binnenkort dus haar speciale quest te krijgen Dog en Codsworth had ik heel even en met Strong krijg ik niet echt respons. | |
bjorntju | dinsdag 24 november 2015 @ 17:56 |
Iemand al wat Heavy Armor gevonden? Zie dat wel eens in die laadschermen voorbij komen maar nog niks van gezien. Ik loop ook nog steeds met mijn Vault 111 jumpsuit rond (met armor eroverheen natuurlijk) omdat ik nog geen betere ben tegengekomen | |
boik | dinsdag 24 november 2015 @ 18:04 |
ik heb er tot nu toe 6 gevonden, zonder guide oid maar ik heb volgens mij gewoon geluk dat ik steeds net de juiste gebouwtjes inloop | |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 18:11 |
Die voldoet ook heel lang prima. Je hebt volledige outfits of modulaire armor. Dus je kunt die jumpsuit heel lang als 'undergarment' gebruiken bij steeds betere armormodules. Je kunt uiteraard betere onderkleding kopen (dit koop je dus niet bij armor stores) bij bijv. die tailor in de kelder in Diamond City. Volgens mij kun je army fatigues ook al heel snel krijgen (random/common drop), die doet +1 STR en +1 PER. | |
TigerXtrm | dinsdag 24 november 2015 @ 18:29 |
Ik ben al 70 uur lang op zoek naar een heavy combar armor chestpiece, maar heb nog geen enkel stuk heavy armor kunnen vinden | |
Drankster | dinsdag 24 november 2015 @ 18:36 |
Mijn verzamelingshoek: 5 dus. | |
2dope | dinsdag 24 november 2015 @ 18:37 |
Cutest. Painting. Ever. | |
Drankster | dinsdag 24 november 2015 @ 18:37 |
Ha, die had een vriendin laatst stiekem opgehangen. | |
TigerXtrm | dinsdag 24 november 2015 @ 18:40 |
Er is nog een veel schattigere | |
lord_bono | dinsdag 24 november 2015 @ 18:42 |
| |
Mirel | dinsdag 24 november 2015 @ 18:56 |
Hoe krijg ik die bier protectron opgestuurd naar het rexington hotel? :/ hij staat gewoon niks te doen | |
Jungle_Jim | dinsdag 24 november 2015 @ 19:00 |
Zag een filmpje waarin iemand een op zn power armor had | |
bjorntju | dinsdag 24 november 2015 @ 19:50 |
Ah zal daar eens een kijkje nemen. Net het spel uitgespeeld btw.
| |
2Happy4U | dinsdag 24 november 2015 @ 19:51 |
http://www.pcgamer.com/fa(...)l&utm_campaign=pcgfb Goede post. | |
TigerXtrm | dinsdag 24 november 2015 @ 20:16 |
Dat somt het aardig op inderdaad. Niet dat ik de keuzes van Bethesda slecht vindt, ik vermaak me met Fallout 4 meer dan ik ooit met 3 of NV gedaan heb, puur omdat het heerlijk soepel speelt. Maar het is niet te ontkennen dat het versimpeld is en of dat goed of slecht is verschilt van persoon tot persoon. Voor de hardcore RPG fanaten zal het tegenvallen. Voor de gemiddelde gamer tegenwoordig zal het een verademing zijn. En dat is een afweging die Bethesda toch ergens moest maken. | |
Gezicht | dinsdag 24 november 2015 @ 20:30 |
Wat is die treasure bij dat Jamaican Plains een anti-climax zeg | |
Eerin | dinsdag 24 november 2015 @ 20:56 |
Paladin Danse kwijt
| |
Gezicht | dinsdag 24 november 2015 @ 21:07 |
Is 'ie niet gewoon in een van je settlements? Ik stuur standaard al m'n companions naar Sanctuary zodat ik ze niet kwijt raak. | |
Drankster | dinsdag 24 november 2015 @ 21:38 |
| |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 21:44 |
Als ik de hardcore fallout RPG ervaring wil dan start ik Wasteland wel op, vind het wel prima zo. Enige nadeel is dat het spel gewoon te makkelijk is. | |
Fir3fly | dinsdag 24 november 2015 @ 21:48 |
Te makkelijk? Ik heb op Very Hard erg veel moeite om een horde ghouls te verslaan, laat staan super mutants... | |
44rdbei | dinsdag 24 november 2015 @ 21:49 |
Netjes, ik heb er 1 daar ga echt geen stand voor neerzetten | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 22:09 |
Op survival one-hit ik vrijwel alles, inclusief legendaries en vijanden met doodskop. Degenen die de sneak attack overleven die overleven de rest van de VATS letterlijk nooit. Ik heb 10 bobbleheads inmiddels. | |
Gezicht | dinsdag 24 november 2015 @ 22:14 |
Met wat voor wapen/bijbehorende perks? | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 22:15 |
Nieuwe Melee weapon gevonden... qua base damage slaat dit toch wel alles, en dan met x 10 sneak dmg | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 22:25 |
Tegen Robots gebruik ik mijn General Chao's Revenge met een base damage van 209 en 50% extra robot dmg. Tegen de rest gebruik ik Kremvh's Tooth met 209 base dmg met bleed en poison. Tactiek is full stealth met de ninja perk waarmee ik 10 x stealth melee bonus doe. Heb een cameleon uitrustingsset waarmee ik onzichtbaar ben en de blitz perk waarmee ik over grote afstand kan teleporten, dit combineer ik met een big leagues perk waarmee ik in een klap groepen vijanden kan one-hitten.Voorbeelden: http://gfycat.com/UnsightlyMediocreIndiancow http://gfycat.com/UnimportantFatIndianhare om mijn melee zo veel mogelijk te buffen heb ik de volgende perks: - Big Leagues (+100% extra melee dmg) - Rooted (+50% dmg) - Lone Wanderer (+25% dmg) - Ninja (melee stealth attacks x 10 dmg) - Bloody Mess (+15% dmg) en met behulp van mijn gear heb ik 13 str nu, wat ook helpt natuurlijk voor een melee build. [ Bericht 3% gewijzigd door Miauw_Zedong op 24-11-2015 22:34:04 ] | |
Notorious_Roy | dinsdag 24 november 2015 @ 22:44 |
Tering jantje Maarre, kan je personage wel nog praten? | |
TigerXtrm | dinsdag 24 november 2015 @ 22:48 |
Die build moet ik ook een keer proberen. Je walst over alles heen | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 22:49 |
Nee zo dom als het achtereind van een varken Heb een perk gestopt in locks, maar ik kan geen enkele terminal open maken Op zich niet zo erg omdat ik toch geen ammo of vuurwapens nodig heb en mijn geld verdien met het verkopen van ammo (1 cap per round, schiet best op). Enige dat ik jammer vind is dat ik geen Science heb zodat ik geen toffe shit kan craften. Ik heb ook totaal geen charisma perks en daarom bewaar ik heel dat settlement gebeuren tot een volgende playthrough. Maar puur qua damage output is er denk ik geen betere build dan dit. | |
Gezicht | dinsdag 24 november 2015 @ 22:49 |
Vind je het gek dat je alles 1-hit? | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 22:53 |
Nee volgende playthrough ga ik vol INT en CHA doen denk ik. | |
Fir3fly | dinsdag 24 november 2015 @ 23:19 |
Zo'n build gebruiken en dan klagen dat de game te makkelijk is . | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 23:27 |
Naja, had niet verwacht dat de build zo OP zou zijn dat ik er op Survival zo door heen zou blazen... dat was in NV volgens mij ook niet het geval en daar was Melee ook erg sterk. Verder geeft 2dope aan met een andere build ook met gemak door Survival heen te komen. | |
Fir3fly | dinsdag 24 november 2015 @ 23:32 |
En hoe lang duurde het voor je al die rommel had? | |
Gezicht | dinsdag 24 november 2015 @ 23:34 |
Aangezien je in het begin kneitersnel levelt kun je die perks wel binnen een paar uur bij elkaar hebben lijkt me. | |
Miauw_Zedong | dinsdag 24 november 2015 @ 23:38 |
Geen idee. Maar als je kan redelijk snel die General Chao kopen voor 2,5k ofzo en dan heb je gelijk een van de betere melee wapens uit het spel. Daarna zo snel mogelijk investeren in sneak, ninja, big leagues en blitz zodat je gelijk voor die dikke sneak bonus kan gaan en over grote afstand vanuit VATS die stealth kills kan doen. In het begin is het wat geduldiger spelen, vooral met grotere groepen maar binnen no time ben je OP. | |
Drankster | dinsdag 24 november 2015 @ 23:44 |
damn son! Heb het verhaal nu bijna uitgespeeld en was daarna van plan om een killer wolf melee bitch te maken op survival, dit ziet er interessant uit. [ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 24-11-2015 23:50:15 ] | |
Joran-Joran | dinsdag 24 november 2015 @ 23:52 |
Kom ik vandaag weer eens bij Red Rocket Truck Stop, loopt één van die settlers een beetje populair te doen in MIJN Power Armor die daar geparkeerd staat Man man man! De brutaliteit. | |
Lange_Lans | dinsdag 24 november 2015 @ 23:54 |
| |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 00:05 |
Ik heb voor de gein in twee van mijn 4 power armors maar gewoon een fusion core gelaten om te kijken of er iets mee gebeurd, tot op heden niets . | |
Necrodeath | woensdag 25 november 2015 @ 01:18 |
Gamebreaking bug tegengekomen Moest een savegame van meer dan twee uur terug laden, toen had ik geen zin meer... | |
SuperHarregarre | woensdag 25 november 2015 @ 02:51 |
Heb trouwens als wapen nu de Spray N Pray die je van Cricket kunt kopen buiten Diamond City. Echt niet normaal dat ding. Nog beetje gemod voor extra damage. Kogels ontploffen. Ontploffende kogels uit een machinegeweer. Dus nu schiet ik ongeveer richting de vijand en meestal ontploft er dan wel wat, klaar. | |
SuperHarregarre | woensdag 25 november 2015 @ 07:19 |
Overigens, af en toe zijn de fps drops echt belachelijk. Fallout 4 vermaakt me enorm maar ik kan niet anders dan concluderen dat hij echt heel slecht geoptimaliseerd is. Draai alles op ultra met vrijwel constant 60 fps (vsync) maar bepaalde gebieden zoals de Combat Zone, Trinity Tower, en Corvega factory zijn echt kut met peren. Gaat daar richting de 40 fps afhankelijk van welke richting ik op kijk. Zie ook een hoop 3D meshes die elkaar clippen en andere onzin waardoor dit spel matiger loopt dan strict noodzakelijk. Wat dat betreft wat teleurgesteld in Bethesda. | |
BzP | woensdag 25 november 2015 @ 07:19 |
Met zo'n build was ik binnen een uur uitgekeken op het spel | |
Miauw_Zedong | woensdag 25 november 2015 @ 07:21 |
Dan is mijn advies voor jou om niet voor zo'n build te gaan. Ik hou persoonlijk wel van min-maxing (al heb ik dat niet bewust gedaan met deze build) en is het een tof gevoel om als absolute badass chick Kill Bill stijl iedereen aan gort te hakken. [ Bericht 6% gewijzigd door Miauw_Zedong op 25-11-2015 07:27:21 ] | |
BzP | woensdag 25 november 2015 @ 07:45 |
Een uurtje is het een tof gevoel ja Ik hou toch meer van "alles uit de kast halen" om iets te voltooien om zodoende met een voldaan gevoel verder in het spel te komen. Ook charisma, lockpick en hacken voegen weer dat beetje extra toe in de vorm van dingen ontdekken. Het is bvb gewoon grappig dat als je als man een rode jurk, rare bril, een gekke hoed opzet en wat alcohol achterover slaat dat je dan opeens iemand dik kan aftroggelen. Ik heb ook die general chao's revenge al een poosje, in de 30 damage haha | |
Miauw_Zedong | woensdag 25 november 2015 @ 07:52 |
Klopt maar dat is voor een volgende playthrough, dan ga ik full INT en Charisma. Er zijn teveel perks om ze allemaal te unlocken in één playthrough. Er is idd geen level cap maar een andere build is imo alleen leuk aan het begin van het spel en om nou alles vrij te spelen mbv die radiant quests is ook weer zoiets | |
Ceased2Be | woensdag 25 november 2015 @ 08:11 |
Ben een nieuw character gestart met een hoop charisma (vorige build had daar maar 1 punt in). Puur omdat ik af en toe een andere keus wilde hebben dan alles kapot schieten. Tot op heden 1 quest tegengekomen waar ik me uit kon lullen, voor de rest maakt het geen zak uit eigenlijk. Beetje jammer. | |
Fir3fly | woensdag 25 november 2015 @ 08:24 |
Er zijn er wel meer. Ik heb trouwens ook al een paar keer iets op kunnen lossen zonder te schieten met behulp van sneak+pickpocket. | |
Ceased2Be | woensdag 25 november 2015 @ 09:09 |
Ja precies, maar in conversaties heeft echt niets invloed behalve Charisma wat ik zo zie (naast de lady-killer / black widow perk). Merk dat ik de conversaties grotendeels aan het skippen ben, het maakt toch geen reet uit wat ik antwoord zolang ik geen 'No' kies. | |
seto | woensdag 25 november 2015 @ 09:27 |
van reddit | |
Fir3fly | woensdag 25 november 2015 @ 09:30 |
Ah, handige mod. Die pijltjestoetsen zijn nogal kut. | |
Necrodeath | woensdag 25 november 2015 @ 09:35 |
Je kunt de muis ook gewoon gebruiken he. Maar volgens mij gaat de mod meer om het feit dat de dialoogopties er nu helemaal staan, in plaats van een te korte samenvatting waardoor het nooit helemaal duidelijk is wat je character gaat zeggen. Of nog erger: "Sarcasm" | |
Ceased2Be | woensdag 25 november 2015 @ 10:02 |
Sarcasm is ook gewoon een Yes, het nut van die optie ontgaat me volledig. | |
SuperHarregarre | woensdag 25 november 2015 @ 10:09 |
Zo voelt bijna elke dialoog. Je mag kiezen op welke manier je "ja" zegt tegen de quest. | |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 10:09 |
Op het moment ben ik redelijk random punten aan het toewijzen eigenlijk . maar met een stealthboy een mijnenveld aanleggen en er daarna voor te zorgen dat ze er met zijn allen doorheen gaan rennen vind ik stiekem wel erg leuk . | |
zatoichi | woensdag 25 november 2015 @ 10:42 |
Mijnen naast een auto en vervolgens drie tegelijk wegblazen | |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 11:02 |
Ooohh ja . Ik vind het wel een beetje 'te makkelijk' maar wel tof dat wanneer er mensen dood gaan door jouw mijnenveld of zelfs wanneer je artillerie aanroept alle doden wel aan jouw XP worden toegeschreven. | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 11:14 |
Jij killt ze in die gevallen toch ook? Er zijn wel gevallen waarbij je 'onterecht' XP krijgt, bijv. als je met de BoS meeknokt tegen een horde Super Mutants. Dan krijg je de XP van de Brotherhood-kills ook gewoon. Gister trouwens wel weer een heerlijke chaos aangericht met die artillerie Zo mooi als je een vijandige basis in weet te sluipen en die smoke grenade precies in het midden van hun base weet te donderen. Dan weer wegsneaken en watch the fireworks | |
Ceased2Be | woensdag 25 november 2015 @ 11:16 |
Alleen als je ze zelf een keer geraakt hebt toch? in die massagevechten pak ik een machinegun en vuur dat gewoon globaal in de richting van de badguys, daarna hark ik xp binnen zonder verder ook maar iets te doen | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 11:22 |
Oh, vraiment? Dat idee had ik niet, was gister op visite bij Big John's Scrapyard (ofzo), en daar is dan weer zo'n scripted event dat er net toevallig een aanval wordt uitgevoerd door BoS als jij er aankomt. Een vertibird en een stuk of 3 knights openden het vuur en ik kreeg tot 3x toe een ka-tsjing-geluidje met XP terwijl ik op veilige afstand zat te chillen op een bankje. | |
Ceased2Be | woensdag 25 november 2015 @ 11:23 |
battle of bunker hill kreeg ik toch echt alleen xp als ik zelf een keer een schot had gelost op iemand. Zal straks nog eens checken hoe het werkt / wanneer het werkt | |
PicoMMP | woensdag 25 november 2015 @ 11:29 |
Tot hoever reiken die kanonnen? | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 11:30 |
Ze hebben een beperkte radius. Daarom heb ik in al mijn settlements inmiddels zo'n unit staan | |
PierreTT | woensdag 25 november 2015 @ 11:38 |
Kan je die gewoon inroepen door zo'n flare te gooien? Uiteraard nadat je die quest hebt gedaan | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 11:48 |
Ja, 't zijn smoke grenades waar blauwe rook vanaf komt. Mits je dicht genoeg in de buurt van je kanonnen bent (radius is aardig groot), wordt zo'n 15 seconden later een partij misselijke explosieven rondom de blauwe rook gedropt. Ik heb niet geteld, maar standaard zijn het volgens mij een stuk of 6 shells met intervallen van een seconde of 5. Je kunt niet blijven gooien trouwens, ze moeten aardig lang reloaden. Ook is het bij vlagen buggy, heb al een paar keer gehad dat ik alleen geluid had (van neerstortende mortierbommen), en ook al een paar keer dat er maar 1 of 2 bommen werden gedropt. | |
Rickocum | woensdag 25 november 2015 @ 11:53 |
Heb je PC? Kan je die dingen er makkelijk in leggen? Lijkt me ook wel wat Heb maar 1 bobblehead though | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 11:56 |
Bobblehead stand en magazine stand zijn gewoon standaard assets in de workshop | |
Rickocum | woensdag 25 november 2015 @ 12:00 |
Gewoon met een simpele transfer? Weet niet of je dingen "op kan pakken en neerleggen" zoals met eerdere beth games. | |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 12:01 |
Ja, kan . | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 12:02 |
Yeap, met transfer. Het netjes neerzetten gaat automagisch Dingen oppakken en neerleggen kan wel, door je interact-button in te houden. | |
PierreTT | woensdag 25 november 2015 @ 12:18 |
Ah nice, bedankt! Tijd om Sanctuary eens te laten voelen wat echte oorlog is | |
Drankster | woensdag 25 november 2015 @ 12:32 |
PS4. Bobble Head Stand en Magazine stand bouwen (staan onder shelves geloof ik) en dan transferen uit je inventory. edit: andere hebben het al uitgelegd zo te zien, goedemorgen. | |
Drankster | woensdag 25 november 2015 @ 12:42 |
| |
TigerXtrm | woensdag 25 november 2015 @ 12:52 |
Echt, ik mag Bethesda, ze zijn best chill. Maar een beta patch... come on | |
Noppie2000 | woensdag 25 november 2015 @ 12:57 |
De fixes zijn ook totaal niet boeiend als je het mij vraagt | |
44rdbei | woensdag 25 november 2015 @ 13:08 |
Hebben jullie al misc toys gevonden? heb er nu 2, | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 13:13 |
Giddyup Buttercup? Je hebt zo'n hele fabriek vol met die dingen. Zijn wel handig voor salvage (screws/gears enzo). | |
44rdbei | woensdag 25 november 2015 @ 13:14 |
ze vallen onder MIsc niet onder junk. Ik kan ze dus niet scrappen. | |
Gezicht | woensdag 25 november 2015 @ 13:15 |
Misc toys? | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 13:15 |
Ah, is het dan niet gewoon een quest-item? | |
SuperHarregarre | woensdag 25 november 2015 @ 13:16 |
Zullen 'm willen testen voor de mensen die problemen hebben. Anders heb je straks een patch waardoor de users die geen problemen hebben ook opeens problemen hebben. Dan heb je pas een medianachtmerrie. | |
seto | woensdag 25 november 2015 @ 13:18 |
Ik vind "General memory and stability improvements." best boeiend anders. | |
44rdbei | woensdag 25 november 2015 @ 13:19 |
volgens mij is het geen quest item. ik maak vanavond wel een screenshot. | |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 13:24 |
één of andere missie gehad waar ik onderdelen moest halen voor een kapot paardje die iemand wilde fixen. Doosje met onderdelen gepakt 5 volledige paarden meegenomen, missie afgerond en de rest van het hok volgegooid met die volledig werkende paarden. Geen reactie op . | |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 13:26 |
Ahh op die fiets, geen idee eerlijk gezegd. . | |
Drankster | woensdag 25 november 2015 @ 13:41 |
| |
Ceased2Be | woensdag 25 november 2015 @ 13:43 |
Dit is toch geen roleplaying meer? | |
Mani89 | woensdag 25 november 2015 @ 13:47 |
Deze hele quest heeft me bijna tot tranen geroerd. | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 13:48 |
Sowieso vette settlement is dat, met verlicht buitenzwembad. | |
PicoMMP | woensdag 25 november 2015 @ 14:24 |
Hebben jullie ook wel eens dat je pip boy in de war is wat betreft je settlements? Soms staat er dat ik 0 water heb en de helft aan settlers. Tot ik ernaartoe ga, dan klopt het weer. | |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 14:38 |
Daar heb ik vet realistisch een waterzuiveringsinstallatie in gepropt . | |
Mani89 | woensdag 25 november 2015 @ 14:41 |
Toen ik bij die settlement kwam lag 1 van die vrouwelijke ghouls daar dood op de stoep, toen heb ik al haar ledematen eraf geschoten en haar in dat zwembad gegooid. Daarna inderdaad een waterinstallatie in dat zwembad gebouwd. | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 14:50 |
Yep, vet vaak. Of dat ik iemand van plantje 1 naar plantje 2 stuur, gaat ineens mijn food van 50 naar 17 en (vaak heel lang) daarna weer naar 60 ofzo. Ik snap wel dat wanneer je iemand van een food-resource naar een food-resource stuurt dat de hoeveelheid food eerst even daalt en daarna weer stijgt, maar die verhoudingen zijn een beetje zoek. | |
2dope | woensdag 25 november 2015 @ 14:51 |
ik ook. Die waterpompen zijn een doorn in het oog als je er 40 nodig hebt. | |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 14:54 |
Bij hangman's alley gingen de lijken van de originele bewoners niet weg dus heb ik ze uiteindelijk buiten maar naakt naast elkaar op een bankje gezet. | |
Rauw. | woensdag 25 november 2015 @ 14:55 |
Vdomme dit wil je toch! | |
Mani89 | woensdag 25 november 2015 @ 14:56 |
Ja leuk is dat he, toen ik bij de Covenant kwam vond ik die mensen maar eng dus heb ik ze samen met Strong afgeslacht, daarna alle lijken op een hoop gegooid en er een Fatman Nuke op geschoten. Dikke pret. | |
boik | woensdag 25 november 2015 @ 15:24 |
ik heb 1 zo'n mister handy bouwpakketje gevonden, zijn er blijkbaar ook meerdere van. staan nu mooi op mijn nachtkastje | |
44rdbei | woensdag 25 november 2015 @ 15:25 |
Ik heb mister Handy ook maar niet als bouwpakket.. | |
boik | woensdag 25 november 2015 @ 15:29 |
je bedoeld echt die robot of als item? dat bouwpakket van mij had ik gevonden in: zijn er blijkbaar meerdere van, ook van securitron enzo | |
44rdbei | woensdag 25 november 2015 @ 15:34 |
als misc item. Ik weet niet waar ik hem gevonden heb. Ik pak meestal gewoon alles wat los en vast zit zonder te kijken. | |
boik | woensdag 25 november 2015 @ 15:39 |
ja je pakt hem op als bouwpakket maar komt al gebouwd in je inventory zeg maar. ik pak ook altijd alles wat los en vast zit, maar dat doosje was me nog niet eerder opgevallen dus bekeek hem ff goed | |
Drankster | woensdag 25 november 2015 @ 15:39 |
Uitgespeeld en opnieuw begonnen als chick, kijken hoelang ik het trek, vind vrouwelijke protagonists nooit zo overtuigend... | |
44rdbei | woensdag 25 november 2015 @ 15:41 |
Ik zou het niet weten dan.. misschien heb ik hem dan ook wel als bouwpakket gehad. | |
Necrodeath | woensdag 25 november 2015 @ 16:04 |
Een vriend van me speelt hem op mijn ps4, als man. Ik als vrouw, maar ik vind tot nu toe de vrouwelijke VA beter. | |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 16:10 |
Zou er trouwens een maximum aan artillerie zijn die je aan kan roepen? . Als ik bijvoorbeeld hangman's alley helemaal leeg trek van de gebouwen, één overhoudt met 10 plekken waarvan 1 supply line en 9 artillerie bestuurders. Blijft het dan 5 minuten doorknallen? . | |
Rickocum | woensdag 25 november 2015 @ 16:10 |
gasten | |
44rdbei | woensdag 25 november 2015 @ 18:39 |
even screenshots gemaakt: | |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 19:10 |
Hoe cool! Nog meer verzamelobjecten . | |
44rdbei | woensdag 25 november 2015 @ 19:21 |
Daarom was ik benieuwd welke jullie hadden gevonden maar blijkbaar ben ik baas met 2 | |
Gezicht | woensdag 25 november 2015 @ 21:36 |
Ik heb nog nooit zo'n ding gezien. Zijn trouwens de robot-modellen uit 3/NV zie ik nu | |
Jungle_Jim | woensdag 25 november 2015 @ 21:50 |
Kan je op de ps4 ook items oppakken? | |
Vijf_voor | woensdag 25 november 2015 @ 21:52 |
Kruisje ingedrukt houden | |
Radjan | woensdag 25 november 2015 @ 22:25 |
Hoe zet je trouwens mensen voor je aan het werk in een settlement ? | |
Notorious_Roy | woensdag 25 november 2015 @ 22:26 |
In de build mode een settlers aanklikken en dan het werk aanklikken. Via 'assign' | |
Fir3fly | woensdag 25 november 2015 @ 22:27 |
In de trein Fallout 2 gespeeld op m'n telefoon, nu weer verder met 4 . | |
Drankster | woensdag 25 november 2015 @ 23:25 |
Man, Codsworth is echt een bitch, hij vindt niks leuk wat ik doe. Het is dat hij grappig is en zijn perk wel nice is anders had ik hem mooi in Sanctuary gelaten. [ Bericht 12% gewijzigd door Drankster op 25-11-2015 23:31:51 ] | |
Notorious_Roy | woensdag 25 november 2015 @ 23:32 |
Ben vandaag aan de Silver Shroud-missies begonnen, die zijn hilarisch | |
Joran-Joran | woensdag 25 november 2015 @ 23:44 |
Hoe verplaats je lijken...? | |
jogy | woensdag 25 november 2015 @ 23:53 |
De loot knop ingedrukt houden . | |
TigerXtrm | donderdag 26 november 2015 @ 00:57 |
Ik was van plan om vandaag Fallout 4 te gaan spelen maar werd afgeleid door andere dingen. De hype is officieel voorbij | |
Georges | donderdag 26 november 2015 @ 03:08 |
Aangezien mijn huidige videokaart dit helaas niet gaat trekken en ik deze game dus voorlopig niet kan spelen, does it live up to the hype? Is ie beter dan Fallout 3 of NV? | |
Mirel | donderdag 26 november 2015 @ 07:01 |
Hoe begin je die? Ik vond het costuum al heel lang geleden in de studio maar heb nooit gezien waarmee of met wie je de quest kan doen. Luisteren naar de radio-uitzending maakt het er niet duidelijker op. | |
Gezicht | donderdag 26 november 2015 @ 07:16 |
In Goodneigbour, in dat gebouw rechts van het hotel. | |
BzP | donderdag 26 november 2015 @ 08:15 |
Heb hem gister ook maar op very hard gezet want dit spel is echt schijtgemakkelijk. Ga ik na 90 uur spelen maar eens die castle missie doen, vliegen er 3 legendary glowing mirlurks op me af | |
Drankster | donderdag 26 november 2015 @ 08:22 |
In sommige opzichten wel maar in de meeste niet. | |
boik | donderdag 26 november 2015 @ 09:04 |
ja die heb ik de mr handy dus van, zijn idd die bouwpakketten | |
jogy | donderdag 26 november 2015 @ 09:17 |
Waar fallout 3 en NV spellen waren waar je qua verhaal in werd getrokken is dit spel net een crackpijp, ik weet dat het eigenlijk een vlakker spel is dan 3 en NV maar het 'nog even dit doen' effect is een stuk zwaarder. Als ik naar de uren kijk die ik erin besteed heb zou het in principe een beter spel moeten zijn. | |
Miauw_Zedong | donderdag 26 november 2015 @ 09:24 |
Eens. Het urenlange exploren en continu nieuwe dingen/locaties ontdekken in het prachtig vormgegeven landschap (ik doe niet aan fasttravel) is echt een genot. Meestal zet ik een waypoint naar een quest via een omweg, bizar wat je allemaal tegen komt. Kom vaak ook niet toe aan daadwerkelijk questen moet ik zeggen | |
jogy | donderdag 26 november 2015 @ 09:27 |
Ik ben nu nog steeds verslaafd aan het bouwen van settlements en ben gisteren anderhalf uur bezig geweest met het scrappen van opgeslagen wapens en het dumpen en scrappen van kleding zodat ik toch weer een hutje kon bouwen . | |
seto | donderdag 26 november 2015 @ 09:29 |
Sommige aspecten wel, sommige niet. Het is desalniettemin een heel goed spel. | |
Miauw_Zedong | donderdag 26 november 2015 @ 09:33 |
Daar ben ik nog niet eens echt aan begonnen Dat bewaar ik voor een volgende playthrough. | |
boik | donderdag 26 november 2015 @ 09:40 |
het leek me in het begin een hele leuke toevoeging omdat ik ook heel veel rust en 7 days to die heb gespeeld maar het kon me toch niet zo boeien.. nu 50uur verder ofzo ben ik er ook aan begonnen en het bevalt me toch goed moet ik zeggen red rocket station, sanctuary en de drive in al helemaal bebouwd alleen ik loop tegen het limiet aan hoe kon je dat ook alweer uitzetten? | |
jogy | donderdag 26 november 2015 @ 09:47 |
Voor de pc kan je ergens in een ini bestand iets aanpassen of een mod downloaden die hety voor je doet. Voor consoles raakt het spel in de war als je materiaal opslaat in de workshop voor later gebruik oid, het weghalen en terugzetten zorgt ervoor dat de teller reset. Something like that. | |
jogy | donderdag 26 november 2015 @ 09:52 |
Oooeeehhh . http://www.idigitaltimes.(...)-build-limits-492715 | |
boik | donderdag 26 november 2015 @ 09:52 |
ahhh oke thnx! was gister al de console command ervan aan het zoeken maar dan kan ik lang zoeken dus vanavond maar eens op nexus gaan rondkijken dan. | |
2dope | donderdag 26 november 2015 @ 10:16 |
Sommige settlers/settlements zijn echt dikke pussies. Met 25 man zijn ze nog niet tevreden met 120 defense | |
jogy | donderdag 26 november 2015 @ 10:27 |
Het enige waar ik op let is dat er genoeg/surplus eten is, een iets hogere defense en genoeg bedden. En verder mogen ze geluk hebben als ik het op mijn heupen krijg en iets tofs wil bouwen . | |
2dope | donderdag 26 november 2015 @ 10:31 |
Food heb ik ook altijd wel in overvloede (want mutfruit ). Alleen dankzij mijn soort van obsessieve-compulsieve stoornis wil ik graag die uitroeptekentjes weg hebben uit m'n pipboy bij het workshops-tabblad. Absurde voorwaarden stellen die settlers. Zijn ze met z'n tienen, willen ze wel 15 bedden WANT JA JE WEET NOOIT WIE LANGS KOMT HÈ. | |
jogy | donderdag 26 november 2015 @ 10:39 |
Ik vind die uitroeptekens ook irritant, zelfs mijn 'voorbeeld settlement' Sanctuary blijft ze houden, wat een onzin. Ik weet ook niet wat de parameters zijn om het te verhelpen. Staat er weer een uitroepteken bij defense terwijl het bijna een bunker is. En door die 'onnodige waarschuwingen' mis ik dus ook echte struggles waar men met 20 man op 2 bedden moeten slapen of zo. | |
BzP | donderdag 26 november 2015 @ 10:45 |
Ik heb die bug dat hoe verder je van je settlement bent hoe minder je resources worden. Happiness daalde van 80% naar onder de 50% Ging van 14 settlers naar 6 Kom ik in mn settlement, heb ik opeens voldoende resources en binnen een mum van tijd had ik weer 13 settlers lopen
| |
2dope | donderdag 26 november 2015 @ 10:53 |
Ah, dat is een bekende bug dus. Ik heb dat constant namelijk. | |
Joran-Joran | donderdag 26 november 2015 @ 11:19 |
Pff weet iemand waar ik SOWIESO whiskey kan vinden/kopen? Eerst kwam ik het overal tegen en nu ik het daadwerkelijk nodig heb voor Grape Mentats vind ik het nergens meer | |
PierreTT | donderdag 26 november 2015 @ 13:00 |
| |
house_is_a_feeling | donderdag 26 november 2015 @ 13:12 |
Kreng liep toch alleen te zeuren. | |
Beelzebub85 | donderdag 26 november 2015 @ 13:37 |
Ik ga zo beginnen met Fallout 4!!! | |
boik | donderdag 26 november 2015 @ 14:34 |
oke jij zit voorlopig dus wel vastgeplakt achter je scherm, en als je eindelijk na 10min een keer op je klok kijkt blijkt het al 5uur verder te zijn. | |
Drankster | donderdag 26 november 2015 @ 15:00 |
Welk platform? Als je op PC speelt zijn er al talloze mods die het een stuk duidelijk/fijner maken. | |
Radjan | donderdag 26 november 2015 @ 15:11 |
Komen de settlers vanzelf of moet je ergens adverteren of zo . Ben van alles aan het bouwen en planten maar het blijven er maar 5 en het zijn allemaal zeurkousen. Wat dat betreft kan je beter Nic Valentine als compagnon hebben want die zeurt tenminste niet. | |
2dope | donderdag 26 november 2015 @ 15:27 |
Je moet wel altijd zo'n radio tower heerhengsten, anders komen er geen nieuwe lui bij (staat onder power -> misc., en dan de eerste). Verder is mijn ervaring dat je gewoon zwaar overkill moet gaan zitten qua resources. Dus: 10 water nodig? Bouw 30. 20 defense nodig? Bouw 80 (en dat is soms niet eens voldoende). Dan gaat die happiness wat omhoog en mijn ervaring is dat je dan steeds meer bewoners krijgt. Winkeltjes zorgen ook voor meer happiness. Je kunt overigens wel daadwerkelijk indivduen recruteren om in een van je settlements te komen werken. Bijv. . | |
SickPuppiesNeedLove2 | donderdag 26 november 2015 @ 15:28 |
Heb je al een generator en een zendmast met elkaar verbonden ? Dan komen ze geleidelijk binnen druppelen. Volgens mij is er een relatie tussen de hoeveelheid voeding en water en de defense stats... dus als je voeding+water hoger is dan je defense dan is de kans op aanvallen van buitenaf groter.... Een reden om niet teveel planten/water te cultiveren. | |
Mani89 | donderdag 26 november 2015 @ 15:30 |
Ja je moet zo'n beacon neerzetten, toen ik de laatst bij een hele kleine settlement deed liepen er opeens 15 mensen rond ofzo, toen heb ze maar allemaal doodvermoord en die beacon weggehaald. | |
Radjan | donderdag 26 november 2015 @ 15:35 |
Nee zendmast staat er nog niet, ga ik snel regelen. | |
Droopie | donderdag 26 november 2015 @ 15:43 |
Ik ben de arcjet storage key kwijt of nooit gehad. Bij de eerste keer spelen had ik hem zonder dat ik het door had. Maar nu ik opnieuw begonnen ben kom ik die stinkdeur niet in, en dat is volgens mij nodig om die transmitter te vinden.. Gisterenavond een uur wezen zoeken, via de voor en achterkant Wel bazen spel.. | |
Fir3fly | donderdag 26 november 2015 @ 15:45 |
Godver, wandel ik die robotfabriek in word ik door een robot met lasers in de kop in een schot neergeknald . Toch maar weer even wat levels erbij pakken... | |
Drankster | donderdag 26 november 2015 @ 16:14 |
QFT. Heb er nu weer zo'n 6 uur in zitten en moet inderdaad toegeven dat de vrouwelijk va beter is. De mannelijke klinkt somds zo awkward slecht, vooral de sarcasm zinnen. | |
TigerXtrm | donderdag 26 november 2015 @ 19:08 |
Helemaal naar Spectacle Island geavonturierd, lees ik net dat je op dat eiland geen fuck kan doen Supply lines werken er niet naar toe en recruitment beacons ook niet | |
Radjan | donderdag 26 november 2015 @ 19:33 |
Alleen dit soort dingen maakt dit spel geweldig.
| |
2dope | donderdag 26 november 2015 @ 19:37 |
| |
Radjan | donderdag 26 november 2015 @ 19:41 |
Ja ik ben een beetje een lafbek | |
Joran-Joran | donderdag 26 november 2015 @ 19:56 |
Heb de Overseer's Guardian gekocht in Vault 81. Wat een wapen is dat zeg Tip: doe Reginals Suit/Agatha's dress + fashionable glasses aan en op, en neem een biertje en grape mentats voor je de vault naar binnen gaat. Scheelt je 3 fusion cores (entreegeld vault) en 1500 caps op het wapen! Heb hem nu voor 1550 kunnen kopen ipv 3000. | |
Radjan | donderdag 26 november 2015 @ 20:31 |
Wat is de Damage van dat wapen ? | |
2dope | donderdag 26 november 2015 @ 20:32 |
Bij mij doet 'ie inmiddels 147, op een fire rate van 90 Zaagt overal doorheen. | |
Joran-Joran | donderdag 26 november 2015 @ 20:58 |
Standaard 55 geloof ik | |
Mirel | donderdag 26 november 2015 @ 21:53 |
Vinden ook meer mensen dat de Plasma Rifle en Laser Rifle teveel op elkaar lijken? Als ik even alle soorten upgrades bekijk, van lange afstand/weinig ammo/veel schade en korte afstand/veel ammo/minder schade.. het aantal kogels en de hoeveelheid schade is hetzelfde. Dat zijn voor mij de beste soort upgrades, maar die zijn qua schade en stijl eigenlijk hetzelfde, alleen het projectiel is anders. De enige unieke mods zijn dat de laser rifle scatter heeft (gaap) en de plasma rifle automatisch schieten (gaap). Ik had gehoopt dat het verschil fundamenteel anders was, dat alle laser mods preciezer zijn dan de identieke tegenhangende mods van de plasma rifle, maar dat die van de plasma rifle sterker zijn en langzamer door de lucht vliegen. | |
Necrodeath | vrijdag 27 november 2015 @ 00:47 |
Ik ben er anders best blij mee. Had last van een gamebreaking bug, moest een flinke save terug gebruiken om te zorgen dat ik nog fatsoenlijk verder kon spelen, maar met de patch is dat opgelost. Wie weet, misschien kom ik nu andere dingen tegen die niet goed zijn omdat het een 'beta patch' is, maar tot nu toe geen last van. | |
Beelzebub85 | vrijdag 27 november 2015 @ 01:36 |
Wow. Wat? | |
SuperHarregarre | vrijdag 27 november 2015 @ 02:11 |
Ja, met al die mods zijn bijna alle wapens wel te verbouwen tot bijna identieke stats. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant word je niet gedwongen een .50 sniper te gebruiken. Heb nu een .308 long scope sniper en laser sniper met night vision scope. Voor kortere afstand gebruik ik de Spray N Pray machine gun waarvan de kogels ontploffen. | |
BzP | vrijdag 27 november 2015 @ 07:30 |
Ik herken mezelf wel in zijn opmerking | |
PicoMMP | vrijdag 27 november 2015 @ 11:52 |
Hoe kom je op spectacle island? | |
OudeBok | vrijdag 27 november 2015 @ 12:01 |
| |
TigerXtrm | vrijdag 27 november 2015 @ 12:34 |
Rad-X en zwemmen, of Power Armor aan en over de bodem er naar toe lopen. Werkt allebei. Onderwater kom je nog best geinige dingen tegen ook. Ik raad Power Armor aan om... redenen... | |
Mani89 | vrijdag 27 november 2015 @ 12:38 |
Haha ik heb gewoon Paul Pembroke geframed voor die moord en hem daarna in zijn huis in zijn slaap een kogel door zijn kop gejast, daarna zijn vrouw opgewacht en daar hetzelfde mee gedaan. No loose ends! | |
Mani89 | vrijdag 27 november 2015 @ 12:40 |
En even voor mensen die dit niet weten, als je die quest krijgt dat je die barman in Diamond City even moet bedreigen om Paul zijn vrouw met rust te laten, moet je die barman zover krijgen dat je hem mag helpen bij een quest, kan je gigantisch veel bottlecaps mee verdienen. edit: oh ik zie dat je die quest sowieso krijgt, ook als je die barman omlegt. | |
Gezicht | vrijdag 27 november 2015 @ 13:07 |
Wel bloedirritant dat je met Power Armor onder water echt belachelijk langzaam loopt. | |
Nick | vrijdag 27 november 2015 @ 13:18 |
Ik heb gewoon een perk gestopt in aqua boy. Oneindige adem onder water en geen rads van water. | |
Mirel | vrijdag 27 november 2015 @ 16:01 |
Is er uberhaupt adem? Nooit iets van gemerkt onderwater. | |
jogy | vrijdag 27 november 2015 @ 16:30 |
Ja. Op een gegeven moment keldert je hp maar dat kan je fixen met stimpack spam | |
TigerXtrm | vrijdag 27 november 2015 @ 16:30 |
Dat is zo'n perk die me iets te ver doorschiet in het 'onrealistische'. Zelfs voor Fallout. | |
boik | vrijdag 27 november 2015 @ 16:32 |
ja dat bedoel ik dus haha nee was een moeilijke manier om te zeggen dat de tijd vliegt als je er eenmaal aan begint | |
Mirel | vrijdag 27 november 2015 @ 18:32 |
Buddy de biertron blijft in de brouwerij staan. Wat kan ik doen..? | |
LTVDK | vrijdag 27 november 2015 @ 19:25 |
Ik heb mijn Starlight settlement weer afgebroken, leuk om zo de hoogte in te gaan, maar zodra je daar boven was had je niet eens meer het idee dat je zo hoog zat. Nu ben ik gewoon wat nieuws aan het bouwen daar | |
TigerXtrm | vrijdag 27 november 2015 @ 19:53 |
Het is wel super tof dat je op heel veel stukken bovenop de snelweg kan lopen. Je vindt daar allemaal kleine settlements van raiders, Gunners en Super Mutants | |
Citizen.Erased | vrijdag 27 november 2015 @ 20:46 |
Welke wapens gebruiken jullie normaal gesproken? Hoe zit het met de voordelen van wapens modden, ben daar nog niet mee aan de slag gegaan maar moet er maar eens naar gaan kijken. Armor precies hetzelfde verhaal | |
Rickocum | vrijdag 27 november 2015 @ 21:02 |
Naar mijn mening zijn die mods goed, ook al maak ik nog steeds de meest basic wapens | |
Fir3fly | vrijdag 27 november 2015 @ 21:07 |
Volledig gemodde sniper rifle voor lange afstand en een dikke combat shotgun voor het close-up werk. En een .45 pistol met silencer voor wat sneaken. Daarnaast heb ik in een trunk nog een fat man liggen voor het zware werk . | |
Vijf_voor | vrijdag 27 november 2015 @ 22:02 |
Silenced 10mm met 50% ghoul damage | |
Notorious_Roy | vrijdag 27 november 2015 @ 23:09 |
Kan ik al naar Monsigneur Plaza zonder bugs? Of was dat sowieso overdreven? | |
Radjan | vrijdag 27 november 2015 @ 23:30 |
Wat een bazen wapen is dat, schakel je zelfs super mutants mee uit. | |
jogy | vrijdag 27 november 2015 @ 23:32 |
Missie doen of naar settlement sturen voor gratis bier . | |
Beelzebub85 | zaterdag 28 november 2015 @ 00:08 |
ben al 2 dagen kwijt. | |
Drankster | zaterdag 28 november 2015 @ 01:36 |
Ben er regelmatig doorheen gelopen en heb eerlijk gezegd niks gemerkt (PS4). | |
Mirel | zaterdag 28 november 2015 @ 07:42 |
Ik doe die missie maar na het openen van z'n opslagding gebeurt er niks. Hij staat er maar en geeft standaard responses als je hem aanspreekt. Ik heb na Cait nu ook een perk gekregen bij Piper na maximum approval. Toch wel jammer dat ik bij Cait een quest kreeg en bij Piper niet. Waarom, Bethesda? Geef dan iedere companion een unieke quest om het zinvol te maken.. Nu moet ik nachecken welke volgende companion leuk is om mee te nemen. | |
Black-Hole | zaterdag 28 november 2015 @ 08:59 |
Bijna hetzelfde hier alleen dan een 10mm rifle nog zonder demper. Gisteren ook nog een nieuwe plasma/fusion gun gevonden met 25 bleed damage. Die deed zonder mods al aardig wat schade dus kijken of ik daar nog wat moois kan maken met mods. Mods vind ik echt essentieel voor zowel guns als armor om vooral in het begin (zelf lvl 19 nu) sneller wat progressie te maken. | |
Mirel | zaterdag 28 november 2015 @ 09:59 |
Jammer weer dat er geen goede poging werd gedaan om een verhaal te maken bij de Wreck of the HMS Northern Star, een schip ten zuiden van Warwick Homestead. Noorweegs sprekende ghouls zitten erin (terwijl ze als raiders getagd zijn trouwens). Verder geen memo's of terminals die iets erover vertellen, alleen de assumptie dat ze gestrand waren toen de bommen vielen en blijkbaar daar 200 jaar zaten Nou ja, er waren wel 2 terminals, eentje was novice locked en was bedoeld om wat turrets te deactiveren. Een andere helemaal voorin, nadat je alles kapot hebt geschoten heeft een expert terminal, die ook bedoeld was voor turrets. | |
SuperHarregarre | zaterdag 28 november 2015 @ 10:13 |
Er is sowieso wel een groot verschil in kwaliteit voor verschillende quests. Ben benieuwd hoeveel schrijvers verantwoordelijk zijn voor het hele verhaal en wie de meest interessante verhaallijnen bedacht heeft. Persoonlijk ben ik een enorme voorstander van de grotere side-quests die minder gaan over het personage en meer over de lore. Ik wil meer weten over de andere vaults, hoe verschillende groeperingen surviven en of en hoe er een nieuwe overheid aan het ontstaan is. En over grote gebeurtenissen sinds de atoomoorlog. Dat soort dingen. | |
Notorious_Roy | zaterdag 28 november 2015 @ 10:24 |
Soms vertelt de omgeving een verhaal zonder tekst, kwam gister een skelet tegen met een foto, geweer en flessen alcohol naast zich. Of de Cabot-missie waarbij je Sommige details zijn meesterlijk. | |
Mirel | zaterdag 28 november 2015 @ 10:44 |
Dat vind ik wel leuk, maar het moet niet het enige zijn. Het is wel makkelijk een skelet in een badkuip doen met een radio erin en een fles wodka ernaast. | |
SuperHarregarre | zaterdag 28 november 2015 @ 10:44 |
Precies. Meer lore! | |
Notorious_Roy | zaterdag 28 november 2015 @ 10:46 |
Maar dat is het toch ook niet? Voor mijn gevoel is er echt heel veel te ontdekken over de geschiedenis. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat je veel mist als je als een malle door de missies gaat en veel fast travel gebruikt. Dat is hier al eens aangehaald, en is echt zo. | |
Mirel | zaterdag 28 november 2015 @ 10:56 |
Er is genoeg te ontdekken, maar het is niet veel. Neem eens dat gevecht in Boulder City wat vaak genoemd wordt in New Vegas, NCR tegen de Legion, of die andere grote veldslag tussen NCR en Great Khans. Je kan erover lezen in logs overal in de Mojave. Daarnaast kan je er met heel veel mensen over praten van verschillende facties, en niet alleen over het gevecht zelf, maar ook het effect wat het had op de mensen of de factie. Bijv. die oude NCR ranger Camp Golf. Vergeet trouwens ook niet dat je met meer verschillende groepen kan praten zoals de Great Khans. Zo'n soort groep is in F4 enkel kannonenvoer (Gunners en Forged bijv.) | |
Radjan | zaterdag 28 november 2015 @ 10:59 |
Er zitten inderdaad meesterlijk details in verwerkt. Zo kom ik een kerk in waar allemaal skeletten naast elkaar op kerk bankjes zitten. Sommig zijn in elkaars armen verstrengelt om de laatste seconden met elkaar te delen. Een ander skelet heeft zijn hand in een kinderwagen gestoken waar het skelet van een baby in ligt. Soms aandoenlijk soms gruwelijk maar wel met veel aandacht. Ik heb overigens al heel wat uren in Fallout 4 gestoken maar heb misschien een kwart van de map gezien. Fast travel gebruik ik eigenlijk nooit, wat maak dat ik soms heel lang onderweg ben en van alles tegenkom. | |
LTVDK | zaterdag 28 november 2015 @ 11:02 |
Een 10mm met ontploffende kogels En een .50 cal sniper voor het afstandswerk. Voor binnen ook nog een combat shotgun die 50% extra damage aan Super Mutants doet | |
Notorious_Roy | zaterdag 28 november 2015 @ 11:05 |
Dicht |