Hmm.. kan zijn dat ik dat gebied nou net niet ken Zal straks eens op mijn map kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hierzo dus:
http://forums.bethsoft.co(...)sh-in-specific-area/
[ afbeelding ]
SPOILER: Staat geen spoiler in verder, dus veilig om te kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2015 13:01:13 ]
is dat midwest ergens?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hierzo dus:
http://forums.bethsoft.co(...)sh-in-specific-area/
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deacon all the way. Gast is vet grappig en bovendien waardeert hij mijn sarcasme.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:59 schreef Black-Hole het volgende:
Spelen jullie veel met companions? Heb er nu een aantal unlocked maar op een of andere manier blijf ik liever bij dogmeat. Vooral ook door de Lone Wanderer perk die wel erg handig is.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:59 schreef Black-Hole het volgende:
Spelen jullie veel met companions? Heb er nu een aantal unlocked maar op een of andere manier blijf ik liever bij dogmeat. Vooral ook door de Lone Wanderer perk die wel erg handig is.
Merk wel dat ik het redelijk simpel begin te vinden op normal nu ik VATS goed doorheb (meerdere aanvallen instellen icm met meerdere vijanden) en mijn armor en weapons wat geupgrade heb.
Inmiddels level 18 en loop alleen af en toe vast bij een aantal quests omdat ik of niet de expert/master lockpick/hacker perk mis of gewoon bizar zware vijanden tegenkom. Maar ja er is nog zo ontzettend veel te doen en te zien dat het me eigenlijk ook weer niet zo veel uitmaakt. Dat komt later allemaal wel weer aan bod.
Eerst maar eens kijken wat die Brotherhood of Steel nou is...Ik had eerst niet zoveel zin in die companions omdat ik ze in vorige delen irritant vond en de wasteland alleen verkennen is leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik Piper meegenomen en dat bevalt best goed. Ze mengt zich in gesprekken en heeft een mening over je gedrag. het is dus niet meer een achterlijke pakezel zoals in vorige delen.
Nee, is een bug.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:16 schreef ems. het volgende:
Lone wanderer gaat niet 'uit' met dogmeat erbij?
Is dat een bug ja? Ik was in de veronderstelling dat hij niet telt als companion omdat hij in aanvallend opzicht niet veel extra brengt.quote:
Ik heb geen zin om het terug te zoeken maar is bevestigd door Bethesda.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is dat een bug ja? Ik was in de veronderstelling dat hij niet telt als companion omdat hij in aanvallend opzicht niet veel extra brengt.
Haha, klopt. ik laat Deac ook altijd even ergens achteraf chillen als ik een stukje stealth wil doen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik speel ook met dogmeat & lone wanderer, in een volgende playthrough neem ik wel een companion mee. Companions zijn ook vervelend als je stealth speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat idee heb ik dus ook terwijl ik stealth erg tof vind so far. Dogmeat verraad me op de een of andere manier 9 van de 10 keer niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik speel ook met dogmeat & lone wanderer, in een volgende playthrough neem ik wel een companion mee want ik heb wel het idee dat ze qua persoonlijkheid wat toe kunnen veogen. Companions zijn ook vervelend als je stealth speelt.
Nice. Dogmeat heeft weer z'n eigen finishersquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:28 schreef Black-Hole het volgende:
Dit doet Dogmeat dan weer niet http://www.gfycat.com/FakeAcclaimedHoneyeater
Ik hoop dat ze het niet fixen, ik ben gehecht geraakt aan dogmeat zou zonde zijn van de puntjes die ik in Lone Wanderer gestopt heb. Vandaag eens kijken of de dogmeat perks een beetje de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:20 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het terug te zoeken maar is bevestigd door Bethesda.
Ik gebruik zelden melee buiten VATS om, dat blokken van de vijand vind ik schijtirritantquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nice. Dogmeat heeft weer z'n eigen finishers
Overigens, voor de melee-spelers, vergeet niet om je power attack (normaal weapon bash) te gebruiken. Die levert, afhankelijk van het wapen, ook brute fatalities op (ook buiten VATS).
Beetje 50/50 bij mij.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:32 schreef ems. het volgende:
Ik vind het gegeven van een AI die me volgt en nadoet gewoon niet zo leuk, ongeacht of ze praktisch kunnen zijn of niet. Ook in de vorige fallouts ging ik liever alleen exploren
Dat is vrij irritant inderdaad. Met een goed zwaard door een zwerm ghouls heen hakken is wel lachen. Ook de meeste wildlife is wel goed te doen omdat die niet kunnen blokken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden melee buiten VATS om, dat blokken van de vijand vind ik schijtirritant
Dit zou wel extreem baas zijn. verschillende levels, eerst Ghouls, Raiders, Mutants en uiteindelijk Deathclaws enzoquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:29 schreef 2dope het volgende:
Ze zouden een settlement-defense mod moeten maken. Lijkt me best dope als je een of meerdere settlements naar keuze helemaal kunt ombouwen naar een dikke stronghold (opzich kan dat al, wat meer assets zou leuk zijn) en dan waves aan ghouls (incl. legendaries, glowing ones uiteraard) moet overleven. En dan het liefst tientallen tot honderden ghouls tegenover een rits turrets en een legertje settlers, al is dat wellicht een wat te grote aanslag op hardware.
Er liggen wat mij betreft nog best veel kansen voor die settlements. Dat bouwen interesseert me niet zoveel, maar als het defense-gedeelte een wat significantere rol speelt wordt het m.i. een stuk leuker. Als er bij mij nu een settlement aangevallen wordt, zijn de aanvallers bijna altijd al dood voor ik überhaupt één heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |