abonnement Unibet Coolblue
pi_157800512
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Tegen Robots gebruik ik mijn General Chao's Revenge met een base damage van 209 en 50% extra robot dmg. Tegen de rest gebruik ik Kremvh's Tooth met 209 base dmg met bleed en poison. Tactiek is full stealth met de ninja perk waarmee ik 10 x stealth melee bonus doe. Heb een cameleon uitrustingsset waarmee ik onzichtbaar ben en de blitz perk waarmee ik over grote afstand kan teleporten, dit combineer ik met een big leagues perk waarmee ik in een klap groepen vijanden kan one-hitten.Voorbeelden:

http://gfycat.com/UnsightlyMediocreIndiancow

http://gfycat.com/UnimportantFatIndianhare

om mijn melee zo veel mogelijk te buffen heb ik de volgende perks:

- Big Leagues (+100% extra melee dmg)
- Rooted (+50% dmg)
- Lone Wanderer (+25% dmg)
- Ninja (melee stealth attacks x 10 dmg)
- Bloody Mess (+15% dmg)

en met behulp van mijn gear heb ik 13 str nu, wat ook helpt natuurlijk voor een melee build.
Vind je het gek dat je alles 1-hit? :')
Flesje bier
pi_157800657
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:49 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Vind je het gek dat je alles 1-hit? :')
Nee :P volgende playthrough ga ik vol INT en CHA doen denk ik.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 24 november 2015 @ 23:19:34 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157801257
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Tegen Robots gebruik ik mijn General Chao's Revenge met een base damage van 209 en 50% extra robot dmg. Tegen de rest gebruik ik Kremvh's Tooth met 209 base dmg met bleed en poison. Tactiek is full stealth met de ninja perk waarmee ik 10 x stealth melee bonus doe. Heb een cameleon uitrustingsset waarmee ik onzichtbaar ben en de blitz perk waarmee ik over grote afstand kan teleporten, dit combineer ik met een big leagues perk waarmee ik in een klap groepen vijanden kan one-hitten.Voorbeelden:

http://gfycat.com/UnsightlyMediocreIndiancow

http://gfycat.com/UnimportantFatIndianhare

om mijn melee zo veel mogelijk te buffen heb ik de volgende perks:

- Big Leagues (+100% extra melee dmg)
- Rooted (+50% dmg)
- Lone Wanderer (+25% dmg)
- Ninja (melee stealth attacks x 10 dmg)
- Bloody Mess (+15% dmg)

en met behulp van mijn gear heb ik 13 str nu, wat ook helpt natuurlijk voor een melee build.
Zo'n build gebruiken en dan klagen dat de game te makkelijk is :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157801477
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zo'n build gebruiken en dan klagen dat de game te makkelijk is :').
Naja, had niet verwacht dat de build zo OP zou zijn dat ik er op Survival zo door heen zou blazen... dat was in NV volgens mij ook niet het geval en daar was Melee ook erg sterk. Verder geeft 2dope aan met een andere build ook met gemak door Survival heen te komen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 24 november 2015 @ 23:32:56 #130
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157801648
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Naja, had niet verwacht dat de build zo OP zou zijn dat ik er op Survival zo door heen zou blazen... dat was in NV volgens mij ook niet het geval en daar was Melee ook erg sterk. Verder geeft 2dope aan met een andere build ook met gemak door Survival heen te komen.
En hoe lang duurde het voor je al die rommel had?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157801687
Aangezien je in het begin kneitersnel levelt kun je die perks wel binnen een paar uur bij elkaar hebben lijkt me.
Flesje bier
pi_157801788
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En hoe lang duurde het voor je al die rommel had?
Geen idee. Maar als je kan redelijk snel die General Chao kopen voor 2,5k ofzo en dan heb je gelijk een van de betere melee wapens uit het spel. Daarna zo snel mogelijk investeren in sneak, ninja, big leagues en blitz zodat je gelijk voor die dikke sneak bonus kan gaan en over grote afstand vanuit VATS die stealth kills kan doen. In het begin is het wat geduldiger spelen, vooral met grotere groepen maar binnen no time ben je OP.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157801920
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Tegen Robots gebruik ik mijn General Chao's Revenge met een base damage van 209 en 50% extra robot dmg. Tegen de rest gebruik ik Kremvh's Tooth met 209 base dmg met bleed en poison. Tactiek is full stealth met de ninja perk waarmee ik 10 x stealth melee bonus doe. Heb een cameleon uitrustingsset waarmee ik onzichtbaar ben en de blitz perk waarmee ik over grote afstand kan teleporten, dit combineer ik met een big leagues perk waarmee ik in een klap groepen vijanden kan one-hitten.Voorbeelden:

http://gfycat.com/UnsightlyMediocreIndiancow

http://gfycat.com/UnimportantFatIndianhare

om mijn melee zo veel mogelijk te buffen heb ik de volgende perks:

- Big Leagues (+100% extra melee dmg)
- Rooted (+50% dmg)
- Lone Wanderer (+25% dmg)
- Ninja (melee stealth attacks x 10 dmg)
- Bloody Mess (+15% dmg)

en met behulp van mijn gear heb ik 13 str nu, wat ook helpt natuurlijk voor een melee build.
damn son! :D

Heb het verhaal nu bijna uitgespeeld en was daarna van plan om een killer wolf melee bitch te maken op survival, dit ziet er interessant uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 24-11-2015 23:50:15 ]
  dinsdag 24 november 2015 @ 23:52:06 #134
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_157802059
Kom ik vandaag weer eens bij Red Rocket Truck Stop, loopt één van die settlers een beetje populair te doen in MIJN Power Armor die daar geparkeerd staat :|W :D

Man man man! De brutaliteit.
pi_157802095
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:52 schreef Joran-Joran het volgende:
Kom ik vandaag weer eens bij Red Rocket Truck Stop, loopt één van die settlers een beetje populair te doen in MIJN Power Armor die daar geparkeerd staat :|W :D

Man man man! De brutaliteit.
:D
  woensdag 25 november 2015 @ 00:05:34 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157802269
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:52 schreef Joran-Joran het volgende:
Kom ik vandaag weer eens bij Red Rocket Truck Stop, loopt één van die settlers een beetje populair te doen in MIJN Power Armor die daar geparkeerd staat :|W :D

Man man man! De brutaliteit.
Ik heb voor de gein in twee van mijn 4 power armors maar gewoon een fusion core gelaten om te kijken of er iets mee gebeurd, tot op heden niets ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157802948
Gamebreaking bug tegengekomen ;(
Moest een savegame van meer dan twee uur terug laden, toen had ik geen zin meer...
Doe eens niet.
pi_157803364
Heb trouwens als wapen nu de Spray N Pray die je van Cricket kunt kopen buiten Diamond City. Echt niet normaal dat ding. Nog beetje gemod voor extra damage. Kogels ontploffen. Ontploffende kogels uit een machinegeweer. _O- Dus nu schiet ik ongeveer richting de vijand en meestal ontploft er dan wel wat, klaar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157803697
Overigens, af en toe zijn de fps drops echt belachelijk. Fallout 4 vermaakt me enorm maar ik kan niet anders dan concluderen dat hij echt heel slecht geoptimaliseerd is.

Draai alles op ultra met vrijwel constant 60 fps (vsync) maar bepaalde gebieden zoals de Combat Zone, Trinity Tower, en Corvega factory zijn echt kut met peren. Gaat daar richting de 40 fps afhankelijk van welke richting ik op kijk.

Zie ook een hoop 3D meshes die elkaar clippen en andere onzin waardoor dit spel matiger loopt dan strict noodzakelijk. Wat dat betreft wat teleurgesteld in Bethesda.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 25 november 2015 @ 07:19:58 #140
319877 BzP
Devildriver_
pi_157803698
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Tegen Robots gebruik ik mijn General Chao's Revenge met een base damage van 209 en 50% extra robot dmg. Tegen de rest gebruik ik Kremvh's Tooth met 209 base dmg met bleed en poison. Tactiek is full stealth met de ninja perk waarmee ik 10 x stealth melee bonus doe. Heb een cameleon uitrustingsset waarmee ik onzichtbaar ben en de blitz perk waarmee ik over grote afstand kan teleporten, dit combineer ik met een big leagues perk waarmee ik in een klap groepen vijanden kan one-hitten.Voorbeelden:

http://gfycat.com/UnsightlyMediocreIndiancow

http://gfycat.com/UnimportantFatIndianhare

om mijn melee zo veel mogelijk te buffen heb ik de volgende perks:

- Big Leagues (+100% extra melee dmg)
- Rooted (+50% dmg)
- Lone Wanderer (+25% dmg)
- Ninja (melee stealth attacks x 10 dmg)
- Bloody Mess (+15% dmg)

en met behulp van mijn gear heb ik 13 str nu, wat ook helpt natuurlijk voor een melee build.
Met zo'n build was ik binnen een uur uitgekeken op het spel :O
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_157803706
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:19 schreef BzP het volgende:

[..]

Met zo'n build was ik binnen een uur uitgekeken op het spel :O
Dan is mijn advies voor jou om niet voor zo'n build te gaan. Ik hou persoonlijk wel van min-maxing (al heb ik dat niet bewust gedaan met deze build) en is het een tof gevoel om als absolute badass chick Kill Bill stijl iedereen aan gort te hakken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Miauw_Zedong op 25-11-2015 07:27:21 ]
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 25 november 2015 @ 07:45:33 #142
319877 BzP
Devildriver_
pi_157803799
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dan is mijn advies voor jou om niet voor zo'n build te gaan. Ik hou persoonlijk wel van min-maxing (al heb ik dat niet bewust gedaan met deze build) en is het een tof gevoel om als absolute badass chick Kill Bill stijl iedereen aan gort te hakken.
Een uurtje is het een tof gevoel ja :)

Ik hou toch meer van "alles uit de kast halen" om iets te voltooien om zodoende met een voldaan gevoel verder in het spel te komen.
Ook charisma, lockpick en hacken voegen weer dat beetje extra toe in de vorm van dingen ontdekken.

Het is bvb gewoon grappig dat als je als man een rode jurk, rare bril, een gekke hoed opzet en wat alcohol achterover slaat dat je dan opeens iemand dik kan aftroggelen.

Ik heb ook die general chao's revenge al een poosje, in de 30 damage haha
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_157803832
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:45 schreef BzP het volgende:

[..]

Een uurtje is het een tof gevoel ja :)

Ik hou toch meer van "alles uit de kast halen" om iets te voltooien om zodoende met een voldaan gevoel verder in het spel te komen.
Ook charisma, lockpick en hacken voegen weer dat beetje extra toe in de vorm van dingen ontdekken.


Klopt maar dat is voor een volgende playthrough, dan ga ik full INT en Charisma. Er zijn teveel perks om ze allemaal te unlocken in één playthrough. Er is idd geen level cap maar een andere build is imo alleen leuk aan het begin van het spel en om nou alles vrij te spelen mbv die radiant quests is ook weer zoiets :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157803939
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Klopt maar dat is voor een volgende playthrough, dan ga ik full INT en Charisma. Er zijn teveel perks om ze allemaal te unlocken in één playthrough. Er is idd geen level cap maar een andere build is imo alleen leuk aan het begin van het spel en om nou alles vrij te spelen mbv die radiant quests is ook weer zoiets :')
Ben een nieuw character gestart met een hoop charisma (vorige build had daar maar 1 punt in). Puur omdat ik af en toe een andere keus wilde hebben dan alles kapot schieten.
Tot op heden 1 quest tegengekomen waar ik me uit kon lullen, voor de rest maakt het geen zak uit eigenlijk. Beetje jammer.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 25 november 2015 @ 08:24:18 #145
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157804030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ben een nieuw character gestart met een hoop charisma (vorige build had daar maar 1 punt in). Puur omdat ik af en toe een andere keus wilde hebben dan alles kapot schieten.
Tot op heden 1 quest tegengekomen waar ik me uit kon lullen, voor de rest maakt het geen zak uit eigenlijk. Beetje jammer.
Er zijn er wel meer. Ik heb trouwens ook al een paar keer iets op kunnen lossen zonder te schieten met behulp van sneak+pickpocket.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157804403
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er zijn er wel meer. Ik heb trouwens ook al een paar keer iets op kunnen lossen zonder te schieten met behulp van sneak+pickpocket.
Ja precies, maar in conversaties heeft echt niets invloed behalve Charisma wat ik zo zie (naast de lady-killer / black widow perk).
Merk dat ik de conversaties grotendeels aan het skippen ben, het maakt toch geen reet uit wat ik antwoord zolang ik geen 'No' kies.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 25 november 2015 @ 09:27:32 #147
69994 seto
-|||--------|||-
pi_157804627
van reddit

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 25 november 2015 @ 09:30:30 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157804666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:27 schreef seto het volgende:
van reddit

[ afbeelding ]
Ah, handige mod. Die pijltjestoetsen zijn nogal kut.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157804716
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:30 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ah, handige mod. Die pijltjestoetsen zijn nogal kut.
Je kunt de muis ook gewoon gebruiken he.

Maar volgens mij gaat de mod meer om het feit dat de dialoogopties er nu helemaal staan, in plaats van een te korte samenvatting waardoor het nooit helemaal duidelijk is wat je character gaat zeggen. Of nog erger: "Sarcasm"
Doe eens niet.
pi_157805100
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:35 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Je kunt de muis ook gewoon gebruiken he.

Maar volgens mij gaat de mod meer om het feit dat de dialoogopties er nu helemaal staan, in plaats van een te korte samenvatting waardoor het nooit helemaal duidelijk is wat je character gaat zeggen. Of nog erger: "Sarcasm"
Sarcasm is ook gewoon een Yes, het nut van die optie ontgaat me volledig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')