hem?:quote:Op maandag 23 november 2015 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt er aan door wie je gecontroleerd wordt!!!
ff brommers kiek'nquote:Op maandag 23 november 2015 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan doen we de broek wel 'eem uut toch Peter?
Ik ben blijquote:Op maandag 23 november 2015 19:07 schreef Peter het volgende:
[..]
De eerste openlijke gay-voetbalspeler
Ik zal nog eens voor je zingen.quote:Op maandag 23 november 2015 18:42 schreef Kaas- het volgende:
Er zijn hier niet alleen valse nichten, maar ook mensen die bizar vals zingen weet ik inmiddels.![]()
Rij 1 stoel 8. Kom maar even hoi zeggenquote:Op maandag 23 november 2015 18:42 schreef Kaas- het volgende:
Er zijn hier niet alleen valse nichten, maar ook mensen die bizar vals zingen weet ik inmiddels.![]()
we willen het ordinaire gedoe uit dit topic weren bramski. Enkel gesprekken op niveau in deze toppaquote:
Ga naar je eigen soort.quote:Op maandag 23 november 2015 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we willen het ordinaire gedoe uit dit topic weren bramski. Enkel gesprekken op niveau in deze toppa
Mortaxx is echt chill jaquote:Op maandag 23 november 2015 20:51 schreef Rezania het volgende:
Mortaxx is wel chill, voor een hetero.
Hij doet altijd gemeen tegen mij:@quote:Op maandag 23 november 2015 20:51 schreef Rezania het volgende:
Mortaxx is wel chill, voor een hetero.
Ja, maar dat komt enkel omdat je hem in natura betaald voor zijn chillheid.quote:
Hij zei eens dat hij jouw haar heel mooi vindtquote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij doet altijd gemeen tegen mij:@
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt enkel omdat je hem in natura betaald voor zijn chillheid.
Oké soms. Meestal dan.quote:Op maandag 23 november 2015 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zei eens dat hij jouw haar heel mooi vindt![]()
Hoezo? Is hij smexy?quote:
Ha, gay!quote:
Wat is een twunk?quote:Op maandag 23 november 2015 21:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké soms. Meestal dan.
[..]
Hoezo? Is hij smexy?
Btw. Twunks > Twinks
Mortaxx is enorm lekkerquote:Op maandag 23 november 2015 21:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké soms. Meestal dan.
[..]
Hoezo? Is hij smexy?
Btw. Twunks > Twinks
Een twink/hunk kruising. Twinky met spier dus.quote:
Nice.quote:
Sexualiteit is geen ras. Maar je bent wel een speciale vent Morty :xquote:
quote:Op maandag 23 november 2015 21:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Een twink/hunk kruising. Twinky met spier dus.
haal mijn foto wegquote:Op maandag 23 november 2015 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dit gewoon een hunk noemen.
Fucking knap/ohmypenisquote:Op maandag 23 november 2015 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dit gewoon een hunk noemen.
8/10quote:Op maandag 23 november 2015 21:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, dit is wel echt een twunk.
Ik ben hard bezig. maar nog ver weg :/quote:Op maandag 23 november 2015 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]Je mocht willen dat je er zo uit zag.
Ik ga het niet eens proberen.quote:Op maandag 23 november 2015 21:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig. maar nog ver weg :/
Jij bent al jaren ecto wie houden we nu voor de gekquote:Op maandag 23 november 2015 21:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig. maar nog ver weg :/
Why not?quote:
Heb je ooit mijn lichaam gezien?quote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent al jaren ecto wie houden we nu voor de gek
Hij eet er wel genoeg komkommer voor...quote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon heeft wel aanleg voor zo'n body
Nee, Paxcon moet gewoon twink blijven.quote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Achja. #keuzes.quote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen tijd / energie / motivatie voor.
stukje bovenlichaam en daaruit is een hoop af te leidenquote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je ooit mijn lichaam gezien?
ben wel 5kg kwijtquote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hahaha. prioriteiten?quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Paxcon moet gewoon twink blijven.
Hij moet bulken en trainenquote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij eet er wel genoeg komkommer voor...
Wow wanneer?quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stukje bovenlichaam en daaruit is een hoop af te leiden
Wow. Nice! 5KG is echt een hoop. Je was al slank...quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben wel 5kg kwijt
nu nog spieren erbij
Hij is superschattig, spieren zijn niet schattig.quote:
ik kreeg buikjequote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow wanneer?
[..]
Wow. Nice! 5KG is echt een hoop. Je was al slank...
Jaja ik weet doe maar rustig. Ik loop je te morty"enquote:
Lekker naar de sportschool en dan aan de eiwitshakes.quote:
Haha. Nouja. Wat jij wil.quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is superschattig, spieren zijn niet schattig.
Nietus. Is onmogelijk. Je ziet er altijd zo perfect uit.quote:
Of gewoon lekker thuis trainen en normaal eten en dan wat langzamer naar je doel gaan.quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker naar de sportschool en dan aan de eiwitshakes.
quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nietus. Is onmogelijk. Je ziet er altijd zo perfect uit.
#done. Back to K&K bolletjes.quote:Op maandag 23 november 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dankej brammie
maar er mocht wel wat af. Maar nu is het wel oke vind ik
Nee, iedere dag vier uur naar de sportschool, drie eiwitshakes drinken, en als je uit eten gaat je eigen gestoomde groente en kip meenemen.quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of gewoon lekker thuis trainen en normaal eten en dan wat langzamer naar je doel gaan.
watte?quote:Op maandag 23 november 2015 21:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
#done. Back to K&K bolletjes.
Iew kutleven.quote:Op maandag 23 november 2015 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, iedere dag vier uur naar de sportschool, drie eiwitshakes drinken, en als je uit eten gaat je eigen gestoomde groente en kip meenemen.
Kaas en Komkommer.quote:
Ik snap ook niet waar die mensen de tijd vandaan halen.quote:
Jij FOKt heel de dag en snapchat je piemel. Andere mensen hangen aan gewichten.quote:Op maandag 23 november 2015 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar die mensen de tijd vandaan halen.
30+ bitches.quote:
... Warm... Water?quote:Op maandag 23 november 2015 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh![]()
ben tegenwoordig fan van warm water
hehe jaquote:Op maandag 23 november 2015 21:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
30+ bitches.
[..]
... Warm... Water?
quote:Op maandag 23 november 2015 21:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij FOKt heel de dag en snapchat je piemel. Andere mensen hangen aan gewichten.
Je postte toch wel eens us met een hemd aan?quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow wanneer?
[..]
Wow. Nice! 5KG is echt een hoop. Je was al slank...
Ja, dat was dus ook mijn reactie. Echt, gadver.quote:Op maandag 23 november 2015 21:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
30+ bitches.
[..]
... Warm... Water?
Het is echt lekker drink nu ook regelmatig en flejequote:Op maandag 23 november 2015 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was dus ook mijn reactie. Echt, gadver.
Iew.quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is echt lekker drink nu ook regelmatig en fleje
Ik loop stage van 8-17 en sport 3/4x per week.quote:Op maandag 23 november 2015 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik werk tussendoor aan mijn studie. Heb ook periodes gehad dat ik gewoon iedere dag van 9 tot 5 op het lab sta en dan thuis ook nog aan de slag moet. Tijd om consistent iedere dag naar de sportschool te gaan is er niet echt.
quote:Op maandag 23 november 2015 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je postte toch wel eens us met een hemd aan?
Nee, water hoort koud te zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is echt lekker drink nu ook regelmatig en fleje
Of heet en dan thee oid.quote:
Vind ik knap van je, serieus. Ik zou mezelf er niet toe kunnen aanzetten.quote:Op maandag 23 november 2015 21:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik loop stage van 8-17 en sport 3/4x per week.
Het was een zeer wijd hemd. Als ik ripped ben ga ik zo iets aandoen naar een deephouse feestjequote:Op maandag 23 november 2015 21:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Wauw. Daaruit kan je opmaken? de bovenste 3 cm van mijn lijf?
hahahahahahahahaquote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Maar ja, denk wel dat ik ga afvallen als ik uit huis ga, gewoon geen troep meer kopen en een beetje letten op wat ik kook.
gewoon geen chips meer etenquote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Maar ja, denk wel dat ik ga afvallen als ik uit huis ga, gewoon geen troep meer kopen en een beetje letten op wat ik kook.
Daar wen je snel aan.quote:Op maandag 23 november 2015 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind ik knap van je, serieus. Ik zou mezelf er niet toe kunnen aanzetten.
Dan begint de ellende juist pas. Gegarandeerd.quote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Oké Maar ik claim niet ripped te zijn. Maar ben niet ecto.quote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het was een zeer wijd hemd. Als ik ripped ben ga ik zo iets aandoen naar een deephouse feestje
oh ik kook het niet... kut nu werkt het nietquote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat je door het koken van water extra energie aan het water toevoegt
Gisteren buggles enzquote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon geen chips meer eten
beste beslissing OOIT
al lukt het nog niet altijd
woon je bij je ouders?quote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Ik ben best van wat bougondisch/decadent dus bij mij is het misluktquote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik kook het niet... kut nu werkt het niet
Ga je vrijdag mee xtc doenquote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Daar wen je snel aan.
[..]
Dan begint de ellende juist pas. Gegarandeerd.
[..]
Oké Maar ik claim niet ripped te zijn. Maar ben niet ecto.
Mijn moeder blijft die zooi maar halen, daarom vreet ik het vaak. Als ik uit huis ga maar gewoon niet halen tenzij vrienden langskomen of zo.quote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon geen chips meer eten
beste beslissing OOIT
al lukt het nog niet altijd
Dat weet ik en daarom hou ik er rekening mee. Ga niet iedere avond turkse pizza halen.quote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Daar wen je snel aan.
[..]
Dan begint de ellende juist pas. Gegarandeerd.
[..]
Oké Maar ik claim niet ripped te zijn. Maar ben niet ecto.
huhquote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben best van wat bougondisch/decadent dus bij mij is het mislukt!
quote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik kook het niet... kut nu werkt het niet
koken gaat nog een probleem worden op jezelf denk ikquote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn moeder blijft die zooi maar halen, daarom vreet ik het vaak. Als ik uit huis ga maar gewoon niet halen tenzij vrienden langskomen of zo.
[..]
Dat weet ik en daarom hou ik er rekening mee. Ga niet iedere avond turkse pizza halen.
Paxcon komt juist langs omdat ik dan een eigen stek heb, anders zou ik weer naar Grunn gaan.quote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
woon je bij je ouders?
Paxcon zegt bij deze zijn date af
Ik had quote lepraquote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
ik bedoelde het water dat ik drink aan de kook brengen
ohquote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had quote lepra! Moest op Rez
Nee, je logica. Maar eh, laat maar.quote:Op maandag 23 november 2015 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alsnog lekker
en goed voor de spieren, aldus Djokovic
Kookboek, whatever.quote:Op maandag 23 november 2015 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
koken gaat nog een probleem worden op jezelf denk ik
Voor je het weet eet je 3 keer per week magnetronmaaltijdenquote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor je het weet eet je 3 keer per week magnetronmaaltijden
LOL. Is goed.quote:
Dat is gelukkig over een maand en een week.quote:Op maandag 23 november 2015 21:51 schreef Renesite het volgende:
Was van plan deze week weer te sporten.
Ik denk volgend jaar
niet zo zeer wat je moet koken, maar dat je gewoon geen zin hebt om te gaan kokenquote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je logica. Maar eh, laat maar.
[..]
Kookboek, whatever.
"Niet iedere avond."quote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn moeder blijft die zooi maar halen, daarom vreet ik het vaak. Als ik uit huis ga maar gewoon niet halen tenzij vrienden langskomen of zo.
[..]
Dat weet ik en daarom hou ik er rekening mee. Ga niet iedere avond turkse pizza halen.
Dan is het goed. Wat bedoel je met weer?quote:Op maandag 23 november 2015 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paxcon komt juist langs omdat ik dan een eigen stek heb, anders zou ik weer naar Grunn gaan.
In een kookboek ga je niet leren wat je smaak is en hoe je gezond en simpel lekker kan koken.quote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je logica. Maar eh, laat maar.
[..]
Kookboek, whatever.
Gáát.quote:Op maandag 23 november 2015 21:51 schreef Rezania het volgende:
Waarom gaat iedereen vanuit dat geen enkele student kan koken?
Niks mis mee :3quote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor je het weet eet je 3 keer per week magnetronmaaltijden
Haha. True.quote:Op maandag 23 november 2015 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niet zo zeer wat je moet koken, maar dat je gewoon geen zin hebt om te gaan koken
Ben ik nu een spierbundel enzo?quote:
Nee ectoquote:Op maandag 23 november 2015 21:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ben ik nu een spierbundel enzo?
Duh, je kookt voor 2 dagen, vriest de helft in, doet dat een paar keer, en dan hoef je niet meer iedere avond te koken.quote:Op maandag 23 november 2015 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niet zo zeer wat je moet koken, maar dat je gewoon geen zin hebt om te gaan koken
Niks.quote:Op maandag 23 november 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan is het goed. Wat bedoel je met weer?
Alleen na een goede borrel af en toe.quote:
jajaquote:Op maandag 23 november 2015 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duh, je kookt voor 2 dagen, vriest de helft in, doet dat een paar keer, en dan hoef je niet meer iedere avond te koken.
Internet dan. Echt, jezus, maak je je nou echt zorgen over gebrek aan info in deze tijd?quote:Op maandag 23 november 2015 21:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
In een kookboek ga je niet leren wat je smaak is en hoe je gezond en simpel lekker kan koken.
Als jij komt ga ik sowieso koken.quote:
Fuck/quote:
spannendquote:Op maandag 23 november 2015 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Internet dan. Echt, jezus, maak je je nou echt zorgen over gebrek aan info in deze tijd?
[..]
Als jij komt ga ik sowieso koken.
Nee. Koken is gewoon niet iets wat je "even" leert. Het vraagt gewoon ervaring. Na alle horeca baantjes kan ik je vertellen met mijn JAREN lange en super goede ervaring (/s) dat je veel dingen pas leert door het te doen.quote:Op maandag 23 november 2015 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Internet dan. Echt, jezus, maak je je nou echt zorgen over gebrek aan info in deze tijd?
[..]
Als jij komt ga ik sowieso koken.
quote:Op maandag 23 november 2015 21:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Also. Zorg er maar voor dat je een keer proef draait. Paxcon is een fijne eter.
Maar hoe kan ik mezelf accepteren als jij dat niet doet?quote:
Koken met een recept is gewoon zoals een labprotocol volgen, komt wel goed. Zal misschien niet gelijk super zijn, maar het is niet alsof ik het fornuis in de fik ga steken. Eerst basis, dan op gevoel.quote:Op maandag 23 november 2015 21:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Koken is gewoon niet iets wat je "even" leert. Het vraagt gewoon ervaring. Na alle horeca baantjes kan ik je vertellen met mijn JAREN lange en super goede ervaring (/s) dat je veel dingen pas leert door het te doen.
Big Mac is altijd nog te halen hoor.quote:Op maandag 23 november 2015 21:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Also. Zorg er maar voor dat je een keer proef draait. Paxcon is een fijne eter.
Oké vooruit. Jij leeft op piemel eten.quote:
Je moet eerst van jezelf houden voor een ander dat kan doenquote:Op maandag 23 november 2015 21:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik mezelf accepteren als jij dat niet doet?
Zegt meneer Mortax die al een half uur in een homo topic zit.quote:
Oké oké als mijn punt maar duidelijk isquote:Op maandag 23 november 2015 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koken met een recept is gewoon zoals een labprotocol volgen, komt wel goed. Zal misschien niet gelijk super zijn, maar het is niet alsof ik het fornuis in de fik ga steken. Eerst basis, dan op gevoel.
[..]
Big Mac is altijd nog te halen hoor.
Maar we hebben het over onze ervaringen met jou, wat zegt dat over jou? :squote:
Ik moet hier wel in glimlachenquote:Op maandag 23 november 2015 21:59 schreef Rezania het volgende:
Mortaxx zit nu echt vanachter zijn scherm.
quote:
Niet. Dat zeggen alleen maar haters.quote:Op maandag 23 november 2015 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet eerst van jezelf houden voor een ander dat kan doen
Ach kom op zeg. Jij hebt wel erger mee gemaakt. Je zit op Grindr...quote:
Ja, ik snap je punt, maar aan de andere kant heb ik behoorlijk wat labervaring. En op het lab volg je ook gewoon een recept, maar dan nog veel nauwer.quote:Op maandag 23 november 2015 21:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké oké als mijn punt maar duidelijk is
:squote:Op maandag 23 november 2015 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar we hebben het over onze ervaringen met jou, wat zegt dat over jou? :s
Hahaquote:Op maandag 23 november 2015 22:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Jij hebt wel erger mee gemaakt. Je zit op Grindr...
Omg. Lab ervaringen is wel echt HEEL iets anders.quote:Op maandag 23 november 2015 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik snap je punt, maar aan de andere kant heb ik behoorlijk wat labervaring. En op het lab volg je ook gewoon een recept, maar dan nog veel nauwer.
Jawel ging over piemels en konten. Jwz.quote:Op maandag 23 november 2015 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha
Nee heb na 1 dag niet meer gekeken
ging nergens over
Nee man, protocol, recept, boeie. Wetenschap =/= koken, maar daarom zei ik ook dat het niet super zal zijn in het begin.quote:Op maandag 23 november 2015 22:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omg. Lab ervaringen is wel echt HEEL iets anders.
Pax en ik gaan samen Grindren in de vakantie.quote:Op maandag 23 november 2015 22:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Jij hebt wel erger mee gemaakt. Je zit op Grindr...
van te oude en niet aantrekkelijke mensen helaasquote:Op maandag 23 november 2015 22:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jawel ging over piemels en konten. Jwz.
Dit vat ook wel mijn ervaring met die app samen. Dat en te pussy zijn om mensen aan te spreken.quote:Op maandag 23 november 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
van te oude en niet aantrekkelijke mensen helaas
Ik ben benieuwd hoe dit gaat tegenvallenquote:Op maandag 23 november 2015 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, protocol, recept, boeie. Wetenschap =/= koken, maar daarom zei ik ook dat het niet super zal zijn in het begin.
Klinkt gezellig. Bedoel je alleen niet grinden?quote:Op maandag 23 november 2015 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pax en ik gaan samen Grindren in de vakantie.
quote:Op maandag 23 november 2015 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit vat ook wel mijn ervaring met die app samen. Dat en te pussy zijn om mensen aan te spreken.
koken is kunstquote:Op maandag 23 november 2015 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, protocol, recept, boeie. Wetenschap =/= koken, maar daarom zei ik ook dat het niet super zal zijn in het begin.
Deze man weet.quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 22:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit gaat tegenvallen
Dat ook. Maar we gaan Pax zijn grindr na een jaar openen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Bedoel je alleen niet grinden?
Ik was even heel onzeker over mezelf, daarom. Nu niet meer btw, zoals je hebt gemerkt.quote:Op maandag 23 november 2015 22:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]dat probleem had ik nooit
Zei gewoon domme dingen, maar durfde nooit af te spreken.
Dat zei ik ook. Koken moet je op gevoel kunnen om er echt wat lekkers van te maken. Maar de basis, een recept volgen dus, is niet veel anders dan een labprotocol volgen.quote:
Nou niet na een jaar hoor. Heb pas geïnstalleerd toen ik uit de kast (quote:Op maandag 23 november 2015 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik ga het proberen. Misschien niet zoals sporten, maar ik ga me er wel toe aan zetten.
[..]
Dat ook. Maar we gaan Pax zijn grindr na een jaar openen.
[..]
Ik was even heel onzeker over mezelf, daarom. Nu niet meer btw, zoals je hebt gemerkt.
[..]
Dat zei ik ook. Koken moet je op gevoel kunnen om er echt wat lekkers van te maken. Maar de basis, een recept volgen dus, is niet veel anders dan een labprotocol volgen.
Hoelang geleden is dat dan?quote:Op maandag 23 november 2015 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou niet een jaar hoor. Heb pas geïnstalleerd toen ik uit de kast () was
Ah. Ja, is idd maar een half jaar geleden of zo dat we elkaar voor het laatst zagen.quote:
burgertwinkquote:Op maandag 23 november 2015 23:04 schreef Rezania het volgende:
Het is 11 uur en ik wil gaan slapen. Wat is deze?
Zoooo wonderer ik keek m'n ogen uit; 90% van de mannen op het podium was superknap.quote:Op maandag 23 november 2015 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Rij 1 stoel 8. Kom maar even hoi zeggen
Uit huis gaan is ongeveer synoniem van 5 kilo aankomen in een paar maand.quote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, als die wonderer hier nog rondloopt..quote:Op maandag 23 november 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar daarmee bedoelt hij dat je hier een lul bent denk ik
I know, right?quote:Op maandag 23 november 2015 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zoooo wonderer ik keek m'n ogen uit; 90% van de mannen op het podium was superknap.
Leuk je ff gesproken te hebben iig.
Waar ze je me voor aan, zeg. Ik ben de enige niet-valse nicht hier.quote:Op maandag 23 november 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar daarmee bedoelt hij dat je hier een lul bent denk ik
Allemaal lekker jong idd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
I know, right?Er zaten er maar een paar bij waarvan ik dacht, nou nee, dank je. Maar allemaal zo jong
Dit lijkt me correct.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar ze je me voor aan, zeg. Ik ben de enige niet-valse nicht hier.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ohja wat is dit nou...quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar..... Wonderer zegt nu eigenlijk dat jij wel een valse nicht bent.
Voor hoeveel procent is dit zelf gecreëerd imago en voor hoeveel procent is dit waarheid?quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja wat is dit nou...
Ik ben zo'n keurige jongen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor hoeveel procent is dit zelf gecreëerd imago en voor hoeveel procent is dit waarheid?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]Dat moeten anderen maar zeggen
Al zitten hier een paar mensen die mijn ordinaire kant kennen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uit huis gaan is ongeveer synoniem van 5 kilo aankomen in een paar maand.
nahquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
deze nicht weet.quote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uit huis gaan is ongeveer synoniem van 5 kilo aankomen in een paar maand.
Enkel tops?quote:
Hoe burgerlijk van jequote:
Jij bent echt heel ongezond.quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Pax, je kan niet altijd onschuldig blijven.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja wat is dit nou...
Ik ben zo'n keurige jongen
De K&K kant? Die is zéér ordinaire.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
Welkom bij het volwassen leven. Is alles heel zwaar, stresvol en kut? Vooruit hier heb je 5kg vet op je buik. VEEL PLEZIER.quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:44 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik hoop het niet, die 5 kg moet er juist vanaf.
Ik ben geen stress-eter.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pax, je kan niet altijd onschuldig blijven.
[..]
De K&K kant? Die is zéér ordinaire.
[..]
Welkom bij het volwassen leven. Is alles heel zwaar, stresvol en kut? Vooruit hier heb je 5kg vet op je buik. VEEL PLEZIER.
Dat maakt niet uit. Gij zult aankomen. Staat vast wel een verhaal in de bijbel over zelfstandig worden en aankomen oid.quote:
"ik heb het te druk om te sporten"quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geen stress-eter.Tijdens een zeer stressvolle periode ook echt 8 kg afgevallen. Zit natuurlijk nu allemaal weer terug omdat de vorige periode de verveling keihard toesloeg.
Consistent wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
"ik heb het te druk om te sporten"
Ik sport 3/4x per week een half uurtje.Je gaat me niet vertellen dat jij dit niet kan.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Gij zult aankomen. Staat vast wel een verhaal in de bijbel over zelfstandig worden en aankomen oid.
Ik had het over sportschool, en in zo'n periode kon dat echt niet nee. Maar half uurtje moet eigenlijk wel kunnen. Wat doe je?quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik sport 3/4x per week een half uurtje.Je gaat me niet vertellen dat jij dit niet kan.
Bodyweight. Thuis, alleen. Muziek op en lekker ff knallenquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het over sportschool, en in zo'n periode kon dat echt niet nee. Maar half uurtje moet eigenlijk wel kunnen. Wat doe je?
You learn fastquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Only from the bestquote:
Hij staat er toch nog?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:32 schreef Rezania het volgende:
Foto van Wonderer in M S&G, niet optijd gezien helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nee? Kreeg een rondje met een balkje erin te zien.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:34 schreef Rezania het volgende:
Tevens, shorts.NikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Misschien heeft google de URL veranderd. Hier, probeer deze eens.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee? Kreeg een rondje met een balkje erin te zien.
Oh. Dat is gewoon die pic die hier ook stond.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien heeft google de URL veranderd. Hier, probeer deze eens.
Nou en! Er zijn andere zaken om op te focussen.quote:
Ja, sorry, het is redelijk zeldzaam dat ik een acceptabele foto van mezelf heb dus die pleur ik dan overal neerquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh. Dat is gewoon die pic die hier ook stond.
Harige benenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou en! Er zijn andere zaken om op te focussen.
Eh, ja, de benen, tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, sorry, het is redelijk zeldzaam dat ik een acceptabele foto van mezelf heb dus die pleur ik dan overal neer
[..]
Harige benen
Hoe durven ze.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:45 schreef Gellarboy het volgende:
Het K3 topic is overgenomen door non-fans die hier net een maand lid zijn en ik word genegeerd als een tweederangs burger. IN EEN K3!! TOPIC OP DIT!! FORUM. Kun je het je voorstellen?!
En het feit dat ik me daar DRUK over maak toont aan dat ik hier weer veel te veel tijd doorbreng. WHO CARES?! #Manisch
Die wist jij natuurlijk in een seconde op te noemen, jij bent hun grootste fan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:04 schreef Paxcon het volgende:
Laatst bij een pubquiz kregen we de vraag wie de drie nieuwe K3-leden zijn![]()
Altijd als ik op FOK! over komkommer begin maken mensen rare insinuaties. Erg apart is dat altijd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pax, je kan niet altijd onschuldig blijven.
[..]
De K&K kant? Die is zéér ordinaire.
[..]
Welkom bij het volwassen leven. Is alles heel zwaar, stresvol en kut? Vooruit hier heb je 5kg vet op je buik. VEEL PLEZIER.
Ik wist er geen eenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die wist jij natuurlijk in een seconde op te noemen, jij bent hun grootste fan.
Slecht hoor, dacht dat je talentenshow wel had gevolgd.quote:
Wat kan jij allemaal met een komkommer?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Altijd als ik op FOK! over komkommer begin maken mensen rare insinuaties. Erg apart is dat altijd.
Hoe weet jij dat nou weer? Ik denk dat wij echt een potje moeten vechten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt heel ongezond.
Ik snij die in plakjesquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat kan jij allemaal met een komkommer?
Eerste twee avonden kookt 'ie, daarna drie week lang opwarmpizza.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Gij zult aankomen. Staat vast wel een verhaal in de bijbel over zelfstandig worden en aankomen oid.
Ik heb hem gewoon ontmoet gisteren. Veel beter dan foto's.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:32 schreef Rezania het volgende:
Foto van Wonderer in M S&G, niet optijd gezien helaas.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon ontmoet gisteren. Veel beter dan foto's.
Ik vraag me in dit topic echt om de haverklap of men nou het een of het ander bedoelt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snij die in plakjes
Eventueel in combinatie met een lekker broodje en kaas
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snij die in plakjes
Eventueel in combinatie met een lekker broodje en kaas
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:34 schreef Rezania het volgende:
Tevens, shorts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kutje, Kipje en Klysma, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:04 schreef Paxcon het volgende:
Laatst bij een pubquiz kregen we de vraag wie de drie nieuwe K3-leden zijn![]()
Zullen wij ook eens meeten dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon ontmoet gisteren. Veel beter dan foto's.
Ik heb dat IRL ook.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vraag me in dit topic echt om de haverklap of men nou het een of het ander bedoelt.
Ik weet het ook niet hoor, en ik volg het nieuws gewoon. Beiroet btw.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:19 schreef Gellarboy het volgende:
Als je die namen serieus niet weet na de gigantische hype van de afgelopen weken vraag ik me af waarom je überhaupt hebt ingeschreven voor een pubquiz?
Wist je wel in welk land laatst ruim 100 mensen zijn omgekomen bij een terroristische aanslag, of was dat ook te lastig?.
Is dat een nieuwe drug?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:19 schreef Gellarboy het volgende:
Ander binnenlands nieuws: ik ben vanaf morgenmiddag aan de PrEP!.
Meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:19 schreef Gellarboy het volgende:
Als je die namen serieus niet weet na de gigantische hype van de afgelopen weken vraag ik me af waarom je überhaupt hebt ingeschreven voor een pubquiz?
Wist je wel in welk land laatst ruim 100 mensen zijn omgekomen bij een terroristische aanslag, of was dat ook te lastig?.
Oh nee hoor, daar ben ik me terdege van bewust.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:23 schreef Rezania het volgende:
Dirk, je overschat geloof ik wat de gemiddelde gozer die 3 Kutjes kan boeien.
Allemaal aandacht van showbizz sectie ja, die ik standaard negeer. Heb er serieus niks over meegekregen, enkel dat er een show was.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, daar ben ik me terdege van bewust.
Wat ik niet overschat is de belachelijk gigantische media aandacht die de winaars gekregen hebben. Daar zou mening andere band, herstel, elke andere band jaloers op zijn.
Als je daar niets van meegekregen hebt, dan is dat niet toevallig aan je voorbij gegaan, maar dan heb je met je vingers in je oren heel hard LALALALALALALA staan roepen (wat óók prima is, maar claim dan niet het eerste).
En je gebruikt natuurlijk ook geen enkele vorm van social media. Ik zag zelfs een topictitel van dit topic over K3 gaan na de finale. Zelfs mijn váder wist het, ik ken niemand met een grotere afkeer van showbiz.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:33 schreef Rezania het volgende:
Allemaal aandacht van showbizz sectie ja, die ik standaard negeer. Heb er serieus niks over meegekregen, enkel dat er een show was.
Mss dat ik gewoon geen vrienden heb die het een neuk kan schelen (gelukkig maar).quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En je gebruikt natuurlijk ook geen enkele vorm van social media. Ik zag zelfs een topictitel van dit topic over K3 gaan na de finale. Zelfs mijn váder wist het, ik ken niemand met een grotere afkeer van showbiz.
"LALALALALALALA". Geeft niks hoor Rez, maar own het dan gewoon.
Nee! Je zal maar vrienden hebben die iets om K3 geven!quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:38 schreef Rezania het volgende:
Mss dat ik gewoon geen vrienden heb die het een neuk kan schelen (gelukkig maar).
Het boeit me gewoon niks, boeit me dus ook vrij weinig als mensen het op FB gaan delen, niet zo huilen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee! Je zal maar vrienden hebben die iets om K3 geven!
Iets verschrikkelijkers kan ik me ook niet indenken inderdaad. Zak.
K3 interesseert mij gewoon helemaal niks en ik claim ook nergens dat ik er niks van heb kunnen meekrijgen, maar artikelen over hen skip ik gewoon want ze hebben m'n interesse niet. Dat je daaruit afleidt dat belangrijk wereldnieuws mij eveneens niets interesseert, of zelfs wil zeggen dat dat nieuws van een vergelijkbare belangrijkheid is vind ik nogal apart.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, daar ben ik me terdege van bewust.
Wat ik niet overschat is de belachelijk gigantische media aandacht die de winaars gekregen hebben. Daar zou mening andere band, herstel, elke andere band jaloers op zijn.
Als je daar niets van meegekregen hebt, dan is dat niet toevallig aan je voorbij gegaan, maar dan heb je met je vingers in je oren heel hard LALALALALALALA staan roepen (wat óók prima is, maar claim dan niet het eerste).
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
K3 interesseert mij gewoon helemaal niks en ik claim ook nergens dat ik er niks van heb kunnen meekrijgen, maar artikelen over hen skip ik gewoon want ze hebben m'n interesse niet. Dat je daaruit afleidt dat belangrijk wereldnieuws mij eveneens niets interesseert, of zelfs wil zeggen dat dat nieuws van een vergelijkbare belangrijkheid is vind ik nogal apart.
Zo zul jij waarschijnlijk de voetbaluitslagen van afgelopen weekend niet kunnen invullen, terwijl als er ergens in Nederlandse media veel aandacht aan wordt besteed is het wel voetbal, inclusief diverse talkshows over voetbal. Het zou een beetje raar zijn om te zeggen dat iemand die de voetbaluitslagen van afgelopen weekend niet kan invullen, ook niet weet dat er afgelopen weken diverse aanslagen zijn gepleegd.
Sommige dingen interesseren je gewoon niks en besteed je geen aandacht aan, prima toch.
Dit ja. Nig even en je wordt raar aangekeken omdat je ook niet de finalisten van RuPaul's dragrace zo op kan noemen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:56 schreef Jopie78 het volgende:
Als kennis van K3 een vereiste is om hommo te zijn, dan lever ik mijn lidmaatschap wel in.
Bebe, tyra, raja, sharon, jynkx, Bianca en violetquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja. Nig even en je wordt raar aangekeken omdat je ook niet de finalisten van RuPaul's dragrace zo op kan noemen.!
Dat hangt dan helemaal af van welk seizoen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja. Nig even en je wordt raar aangekeken omdat je ook niet de finalisten van RuPaul's dragrace zo op kan noemen.!
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bebe, tyra, raja, sharon, jynkx, Bianca en violet
Ik wist niet dat jij dat volgde eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:05 schreef Cosmo. het volgende:
Dat zijn de winnaars, wilde je ook nog alle finalisten? ;D
Ik negeer alle voor mij niet relevante informatie.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En je gebruikt natuurlijk ook geen enkele vorm van social media. Ik zag zelfs een topictitel van dit topic over K3 gaan na de finale. Zelfs mijn váder wist het, ik ken niemand met een grotere afkeer van showbiz.
"LALALALALALALA". Geeft niks hoor Rez, maar own het dan gewoon.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bebe, tyra, raja, sharon, jynkx, Bianca en violet
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:05 schreef Jopie78 het volgende:
Ben meer verbaasd dat Pax nog maar 2 maanden uit de kast is.
Fiscaal recht is dikke poepquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:39 schreef Rezania het volgende:
We hebben advies gevraagd aan een jurist over BTW, snap niks van zijn antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |