hem?:quote:Op maandag 23 november 2015 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt er aan door wie je gecontroleerd wordt!!!
ff brommers kiek'nquote:Op maandag 23 november 2015 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan doen we de broek wel 'eem uut toch Peter?
Ik ben blijquote:Op maandag 23 november 2015 19:07 schreef Peter het volgende:
[..]
De eerste openlijke gay-voetbalspeler
Ik zal nog eens voor je zingen.quote:Op maandag 23 november 2015 18:42 schreef Kaas- het volgende:
Er zijn hier niet alleen valse nichten, maar ook mensen die bizar vals zingen weet ik inmiddels.![]()
Rij 1 stoel 8. Kom maar even hoi zeggenquote:Op maandag 23 november 2015 18:42 schreef Kaas- het volgende:
Er zijn hier niet alleen valse nichten, maar ook mensen die bizar vals zingen weet ik inmiddels.![]()
we willen het ordinaire gedoe uit dit topic weren bramski. Enkel gesprekken op niveau in deze toppaquote:
Ga naar je eigen soort.quote:Op maandag 23 november 2015 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we willen het ordinaire gedoe uit dit topic weren bramski. Enkel gesprekken op niveau in deze toppa
Mortaxx is echt chill jaquote:Op maandag 23 november 2015 20:51 schreef Rezania het volgende:
Mortaxx is wel chill, voor een hetero.
Hij doet altijd gemeen tegen mij:@quote:Op maandag 23 november 2015 20:51 schreef Rezania het volgende:
Mortaxx is wel chill, voor een hetero.
Ja, maar dat komt enkel omdat je hem in natura betaald voor zijn chillheid.quote:
Hij zei eens dat hij jouw haar heel mooi vindtquote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij doet altijd gemeen tegen mij:@
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt enkel omdat je hem in natura betaald voor zijn chillheid.
Oké soms. Meestal dan.quote:Op maandag 23 november 2015 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zei eens dat hij jouw haar heel mooi vindt![]()
Hoezo? Is hij smexy?quote:
Ha, gay!quote:
Wat is een twunk?quote:Op maandag 23 november 2015 21:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké soms. Meestal dan.
[..]
Hoezo? Is hij smexy?
Btw. Twunks > Twinks
Mortaxx is enorm lekkerquote:Op maandag 23 november 2015 21:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké soms. Meestal dan.
[..]
Hoezo? Is hij smexy?
Btw. Twunks > Twinks
Een twink/hunk kruising. Twinky met spier dus.quote:
Nice.quote:
Sexualiteit is geen ras. Maar je bent wel een speciale vent Morty :xquote:
quote:Op maandag 23 november 2015 21:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Een twink/hunk kruising. Twinky met spier dus.
haal mijn foto wegquote:Op maandag 23 november 2015 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dit gewoon een hunk noemen.
Fucking knap/ohmypenisquote:Op maandag 23 november 2015 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dit gewoon een hunk noemen.
8/10quote:Op maandag 23 november 2015 21:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, dit is wel echt een twunk.
Ik ben hard bezig. maar nog ver weg :/quote:Op maandag 23 november 2015 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]Je mocht willen dat je er zo uit zag.
Ik ga het niet eens proberen.quote:Op maandag 23 november 2015 21:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig. maar nog ver weg :/
Jij bent al jaren ecto wie houden we nu voor de gekquote:Op maandag 23 november 2015 21:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig. maar nog ver weg :/
Why not?quote:
Heb je ooit mijn lichaam gezien?quote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent al jaren ecto wie houden we nu voor de gek
Hij eet er wel genoeg komkommer voor...quote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon heeft wel aanleg voor zo'n body
Nee, Paxcon moet gewoon twink blijven.quote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Achja. #keuzes.quote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen tijd / energie / motivatie voor.
stukje bovenlichaam en daaruit is een hoop af te leidenquote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je ooit mijn lichaam gezien?
ben wel 5kg kwijtquote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hahaha. prioriteiten?quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Paxcon moet gewoon twink blijven.
Hij moet bulken en trainenquote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij eet er wel genoeg komkommer voor...
Wow wanneer?quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stukje bovenlichaam en daaruit is een hoop af te leiden
Wow. Nice! 5KG is echt een hoop. Je was al slank...quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben wel 5kg kwijt
nu nog spieren erbij
Hij is superschattig, spieren zijn niet schattig.quote:
ik kreeg buikjequote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow wanneer?
[..]
Wow. Nice! 5KG is echt een hoop. Je was al slank...
Jaja ik weet doe maar rustig. Ik loop je te morty"enquote:
Lekker naar de sportschool en dan aan de eiwitshakes.quote:
Haha. Nouja. Wat jij wil.quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is superschattig, spieren zijn niet schattig.
Nietus. Is onmogelijk. Je ziet er altijd zo perfect uit.quote:
Of gewoon lekker thuis trainen en normaal eten en dan wat langzamer naar je doel gaan.quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker naar de sportschool en dan aan de eiwitshakes.
quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nietus. Is onmogelijk. Je ziet er altijd zo perfect uit.
#done. Back to K&K bolletjes.quote:Op maandag 23 november 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dankej brammie
maar er mocht wel wat af. Maar nu is het wel oke vind ik
Nee, iedere dag vier uur naar de sportschool, drie eiwitshakes drinken, en als je uit eten gaat je eigen gestoomde groente en kip meenemen.quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of gewoon lekker thuis trainen en normaal eten en dan wat langzamer naar je doel gaan.
watte?quote:Op maandag 23 november 2015 21:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
#done. Back to K&K bolletjes.
Iew kutleven.quote:Op maandag 23 november 2015 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, iedere dag vier uur naar de sportschool, drie eiwitshakes drinken, en als je uit eten gaat je eigen gestoomde groente en kip meenemen.
Kaas en Komkommer.quote:
Ik snap ook niet waar die mensen de tijd vandaan halen.quote:
Jij FOKt heel de dag en snapchat je piemel. Andere mensen hangen aan gewichten.quote:Op maandag 23 november 2015 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar die mensen de tijd vandaan halen.
30+ bitches.quote:
... Warm... Water?quote:Op maandag 23 november 2015 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh![]()
ben tegenwoordig fan van warm water
hehe jaquote:Op maandag 23 november 2015 21:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
30+ bitches.
[..]
... Warm... Water?
quote:Op maandag 23 november 2015 21:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij FOKt heel de dag en snapchat je piemel. Andere mensen hangen aan gewichten.
Je postte toch wel eens us met een hemd aan?quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow wanneer?
[..]
Wow. Nice! 5KG is echt een hoop. Je was al slank...
Ja, dat was dus ook mijn reactie. Echt, gadver.quote:Op maandag 23 november 2015 21:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
30+ bitches.
[..]
... Warm... Water?
Het is echt lekker drink nu ook regelmatig en flejequote:Op maandag 23 november 2015 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was dus ook mijn reactie. Echt, gadver.
Iew.quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is echt lekker drink nu ook regelmatig en fleje
Ik loop stage van 8-17 en sport 3/4x per week.quote:Op maandag 23 november 2015 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik werk tussendoor aan mijn studie. Heb ook periodes gehad dat ik gewoon iedere dag van 9 tot 5 op het lab sta en dan thuis ook nog aan de slag moet. Tijd om consistent iedere dag naar de sportschool te gaan is er niet echt.
quote:Op maandag 23 november 2015 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je postte toch wel eens us met een hemd aan?
Nee, water hoort koud te zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is echt lekker drink nu ook regelmatig en fleje
Of heet en dan thee oid.quote:
Vind ik knap van je, serieus. Ik zou mezelf er niet toe kunnen aanzetten.quote:Op maandag 23 november 2015 21:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik loop stage van 8-17 en sport 3/4x per week.
Het was een zeer wijd hemd. Als ik ripped ben ga ik zo iets aandoen naar een deephouse feestjequote:Op maandag 23 november 2015 21:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Wauw. Daaruit kan je opmaken? de bovenste 3 cm van mijn lijf?
hahahahahahahahaquote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Maar ja, denk wel dat ik ga afvallen als ik uit huis ga, gewoon geen troep meer kopen en een beetje letten op wat ik kook.
gewoon geen chips meer etenquote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Maar ja, denk wel dat ik ga afvallen als ik uit huis ga, gewoon geen troep meer kopen en een beetje letten op wat ik kook.
Daar wen je snel aan.quote:Op maandag 23 november 2015 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind ik knap van je, serieus. Ik zou mezelf er niet toe kunnen aanzetten.
Dan begint de ellende juist pas. Gegarandeerd.quote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Oké Maar ik claim niet ripped te zijn. Maar ben niet ecto.quote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het was een zeer wijd hemd. Als ik ripped ben ga ik zo iets aandoen naar een deephouse feestje
oh ik kook het niet... kut nu werkt het nietquote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat je door het koken van water extra energie aan het water toevoegt
Gisteren buggles enzquote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon geen chips meer eten
beste beslissing OOIT
al lukt het nog niet altijd
woon je bij je ouders?quote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Ik ben best van wat bougondisch/decadent dus bij mij is het misluktquote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik kook het niet... kut nu werkt het niet
Ga je vrijdag mee xtc doenquote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Daar wen je snel aan.
[..]
Dan begint de ellende juist pas. Gegarandeerd.
[..]
Oké Maar ik claim niet ripped te zijn. Maar ben niet ecto.
Mijn moeder blijft die zooi maar halen, daarom vreet ik het vaak. Als ik uit huis ga maar gewoon niet halen tenzij vrienden langskomen of zo.quote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon geen chips meer eten
beste beslissing OOIT
al lukt het nog niet altijd
Dat weet ik en daarom hou ik er rekening mee. Ga niet iedere avond turkse pizza halen.quote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Daar wen je snel aan.
[..]
Dan begint de ellende juist pas. Gegarandeerd.
[..]
Oké Maar ik claim niet ripped te zijn. Maar ben niet ecto.
huhquote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben best van wat bougondisch/decadent dus bij mij is het mislukt!
quote:Op maandag 23 november 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik kook het niet... kut nu werkt het niet
koken gaat nog een probleem worden op jezelf denk ikquote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn moeder blijft die zooi maar halen, daarom vreet ik het vaak. Als ik uit huis ga maar gewoon niet halen tenzij vrienden langskomen of zo.
[..]
Dat weet ik en daarom hou ik er rekening mee. Ga niet iedere avond turkse pizza halen.
Paxcon komt juist langs omdat ik dan een eigen stek heb, anders zou ik weer naar Grunn gaan.quote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
woon je bij je ouders?
Paxcon zegt bij deze zijn date af
Ik had quote lepraquote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
ik bedoelde het water dat ik drink aan de kook brengen
ohquote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had quote lepra! Moest op Rez
Nee, je logica. Maar eh, laat maar.quote:Op maandag 23 november 2015 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alsnog lekker
en goed voor de spieren, aldus Djokovic
Kookboek, whatever.quote:Op maandag 23 november 2015 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
koken gaat nog een probleem worden op jezelf denk ik
Voor je het weet eet je 3 keer per week magnetronmaaltijdenquote:Op maandag 23 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor je het weet eet je 3 keer per week magnetronmaaltijden
LOL. Is goed.quote:
Dat is gelukkig over een maand en een week.quote:Op maandag 23 november 2015 21:51 schreef Renesite het volgende:
Was van plan deze week weer te sporten.
Ik denk volgend jaar
niet zo zeer wat je moet koken, maar dat je gewoon geen zin hebt om te gaan kokenquote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je logica. Maar eh, laat maar.
[..]
Kookboek, whatever.
"Niet iedere avond."quote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn moeder blijft die zooi maar halen, daarom vreet ik het vaak. Als ik uit huis ga maar gewoon niet halen tenzij vrienden langskomen of zo.
[..]
Dat weet ik en daarom hou ik er rekening mee. Ga niet iedere avond turkse pizza halen.
Dan is het goed. Wat bedoel je met weer?quote:Op maandag 23 november 2015 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paxcon komt juist langs omdat ik dan een eigen stek heb, anders zou ik weer naar Grunn gaan.
In een kookboek ga je niet leren wat je smaak is en hoe je gezond en simpel lekker kan koken.quote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je logica. Maar eh, laat maar.
[..]
Kookboek, whatever.
Gáát.quote:Op maandag 23 november 2015 21:51 schreef Rezania het volgende:
Waarom gaat iedereen vanuit dat geen enkele student kan koken?
Niks mis mee :3quote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor je het weet eet je 3 keer per week magnetronmaaltijden
Haha. True.quote:Op maandag 23 november 2015 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niet zo zeer wat je moet koken, maar dat je gewoon geen zin hebt om te gaan koken
Ben ik nu een spierbundel enzo?quote:
Nee ectoquote:Op maandag 23 november 2015 21:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ben ik nu een spierbundel enzo?
Duh, je kookt voor 2 dagen, vriest de helft in, doet dat een paar keer, en dan hoef je niet meer iedere avond te koken.quote:Op maandag 23 november 2015 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niet zo zeer wat je moet koken, maar dat je gewoon geen zin hebt om te gaan koken
Niks.quote:Op maandag 23 november 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan is het goed. Wat bedoel je met weer?
Alleen na een goede borrel af en toe.quote:
jajaquote:Op maandag 23 november 2015 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duh, je kookt voor 2 dagen, vriest de helft in, doet dat een paar keer, en dan hoef je niet meer iedere avond te koken.
Internet dan. Echt, jezus, maak je je nou echt zorgen over gebrek aan info in deze tijd?quote:Op maandag 23 november 2015 21:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
In een kookboek ga je niet leren wat je smaak is en hoe je gezond en simpel lekker kan koken.
Als jij komt ga ik sowieso koken.quote:
Fuck/quote:
spannendquote:Op maandag 23 november 2015 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Internet dan. Echt, jezus, maak je je nou echt zorgen over gebrek aan info in deze tijd?
[..]
Als jij komt ga ik sowieso koken.
Nee. Koken is gewoon niet iets wat je "even" leert. Het vraagt gewoon ervaring. Na alle horeca baantjes kan ik je vertellen met mijn JAREN lange en super goede ervaring (/s) dat je veel dingen pas leert door het te doen.quote:Op maandag 23 november 2015 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Internet dan. Echt, jezus, maak je je nou echt zorgen over gebrek aan info in deze tijd?
[..]
Als jij komt ga ik sowieso koken.
quote:Op maandag 23 november 2015 21:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Also. Zorg er maar voor dat je een keer proef draait. Paxcon is een fijne eter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |