twitter:RoelJewel twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 10:04:31Op #Seatwave, de "marktplaats" van #Ticketmaster, al 74 kaarten voor Adele. Vanaf 400 euro op ring 2.. #ticketmaffia https://t.co/XEsVM7btSG reageer retweet
Ja schiet op, maak plaatsquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:05 schreef Exterminator het volgende:
Stoelen geselecteerd, wil betalen... WEG! grrr
0-30 minuten kreeg ik voor de wachtrij van ticketmaster zelf, maar toen ik eenmaal de dag aangeklikt had kwam ik in een nieuwe rij te staan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb mn pc al een uur op die site staan, zegt meer dan 60 minuten. Vriend van me logt in op zn ipad en krijgt "0 tot 30 minuten"
Jep hier ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Haha hier al twee kaarten bijna voorste vak.
Komt nog wel een derde concert. Wees gerust.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:12 schreef onlogisch het volgende:
gewoon nog de wachtrij hier
Zal ondertussen wel uitverkocht zijn.
Mijn zus ook. Die gaat nu 4 keer naar Madonna.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Collega van mij komt er eigenlijk altijd in, snap niet hoe hij dat flikt.
Ja alleen verkoopt die niet meer uitquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn zus ook. Die gaat nu 4 keer naar Madonna.
quote:Hello there! Gaat het nog met jullie? Houd vol en blijf kalm, we werken er heel hard aan om alle reserveringen te verwerken.
Adele. Bij Coldplay stond dat er niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
De Hello there! is dat altijd zo of omdat het bij Adele is?
Bij Lionel Ritchie en Martin Solveig feat. Dragonette ook altijd...quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
De Hello there! is dat altijd zo of omdat het bij Adele is?
7/10quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Lionel Ritchie en Martin Solveig feat. Dragonette ook altijd...
Haha hier ook, alleen een streepje iets verder. De laatste loodjes wegen het zwaarst...quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Duurt langEn wil de tickets niet eens voor mij zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |