1 2 3 4 | 1. FC Barcelona 4-10 ( 8- 2) 2. AS Roma 4- 5 (10-10) 3. Bay.Leverkusen 4- 4 (11-10) 4. Bate Borisov 4- 3 ( 4-11) |
er is niks andersquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:46 schreef Syntix het volgende:
Barcelona
Konden ze niet even wat anders uitzenden...
Broekie bij pisvee toen naar twente ajax en vitesse tochquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha ik had altijd een bloedhekel aan die gozer. Vreselijke uitstraling.
Niet echt. Gijp zoals altijd overdreven, niet grappig. Verbeek met wat droge opmerkingen. Verder niet heel veel boeiends. Vond het alleen leuk dat ze Janssen nog even noemden als potentiële topspits.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:31 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb gisteren VI gemist, is dat nog het terugkijken waard?
Jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:31 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb gisteren VI gemist, is dat nog het terugkijken waard?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
live is life
Edit: je was me al voor.
NMVMquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja
Vergeet niet om NMVM ook terug te kijken
nee, ze zoenen elkaar gewoon even succes. Is normaal in Spanje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:43 schreef Joezi het volgende:
Heeft Messi een eigen kleedhok, groet zijn teamgenoten uitbundig in den tunnel
Ik heb juist de afgelopen 2 maanden flink genoten van Barca met Suarez en Neymar. Vond het met Messi zo saai worden.quote:
Hmm ja wel mooi dat ze eens zonder m lijken te kunnen, dat was voorheen wel eens anders, maarja echte spits en neymar erbijquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb juist de afgelopen 2 maanden flink genoten van Barca met Suarez en Neymar. Vond het met Messi zo saai worden.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Die man is al 3 jaar geblesseerd.
Suarez is een baas. Neymar trouwens ook.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja wel mooi dat ze eens zonder m lijken te kunnen, dat was voorheen wel eens anders, maarja echte spits en neymar erbij
Misschien is het wel goed geweest voor messi om er even uit te zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Suarez is een baas. Neymar trouwens ook.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Die man is al 3 jaar geblesseerd.
zo iets, 4-0 denk ik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eerste ligt alweer bijna binnen. Wordt 3-0 ofzo.
Bij Leo Oldenburger moet ik altijd denken aan nietszeggende oefenpotjes van oranje, met zijn debiele stemverheffingen. Paupercommentator.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leo is inderdaad altijd wel prima. Heb niet het idee dat hij faked.
Krijg bij Leo altijd zo'n interland gevoel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leo is inderdaad altijd wel prima. Heb niet het idee dat hij faked.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Leo Oldenburger moet ik altijd denken aan nietszeggende oefenpotjes van oranje, met zijn debiele stemverheffingen. Paupercommentator.
Ditquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Leo Oldenburger moet ik altijd denken aan nietszeggende oefenpotjes van oranje, met zijn debiele stemverheffingen. Paupercommentator.
Maarten is dan ook interlandfan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Krijg bij Leo altijd zo'n interland gevoel.
is het geen vrouw?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha was wel leuk geweest als Leo ook even gezien had dat het absoluut geen buitenspel was.
1,50 quotering?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Heb combootje Bayern - Barca, moet wel lukken vanavond.
Heb je Evert ten Napel weleens gehoord dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Evert = godquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb je Evert ten Napel weleens gehoord dan?
Jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kan Arsenal (mijn favoriet deze avond) nog door eigenlijk?
No shit, sherlock.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat de doelen in de verschillende stadions niet altijd even groot lijken? Goals bij Barca lijken groter dan bij Bayern. En de goals bij Atletico lijken echt 2 keer zo groot. Maar zal wel optisch bedrog zijn.
uh...quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat de doelen in de verschillende stadions niet altijd even groot lijken? Goals bij Barca lijken groter dan bij Bayern. En de goals bij Atletico lijken echt 2 keer zo groot. Maar zal wel optisch bedrog zijn.
De doelen bij Barca zijn groter om ze nog wat uitdaging te geven.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dan zou je ze kleiner moeten maken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De doelen bij Barca zijn groter om ze nog wat uitdaging te geven.
hoogte: 244 cm; breedte: 732 cmquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
er een kwartier over doen, dan Faal je welquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht al waar blijft die 1-0
Doe jij dit nooit dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat ze zich daar in een kamer gezellig aftrekken op Barca.
De arbitrage faalde al eerderquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
er een kwartier over doen, dan Faal je wel
Hallo haags, blij met het gelijkspel?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht al waar blijft die 1-0
Zelfs Ajax scoort ze sneller.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
er een kwartier over doen, dan Faal je wel
fap fapquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat ze zich daar in een kamer gezellig aftrekken op Barca.
Zeker, maar had meer in gezetenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hallo haags, blij met het gelijkspel?
Bayern tussenstand gezien?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef Tortugal het volgende:
Barcelona gaat dit seizoen zo ontzettend makkelijk de Champions League winnen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef Tortugal het volgende:
hahahahahaquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef Tortugal het volgende:
Mooi, want dan kan ik op het einde schakelen naar De Rijdende Rechter wordt vervolgdquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef Tortugal het volgende:
Bayern kan de schade op een goede dag nog beperkt houdenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef Tortugal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:04 schreef Caland het volgende:
Oké, Leo Oldenburger mag nu echt dood.
Bayern krijgt altijd een dip als ze met 64 punten voorsprong al kampioen zijn in februari...quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:04 schreef Rickertman96 het volgende:
De finale is nu al bekend dus
Bayern-Barça
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:05 schreef Rickertman96 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een dip bedoel je een blessure toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bayern krijgt altijd een dip als ze met 64 punten voorsprong al kampioen zijn in februari...
1 keer = altijdquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bayern krijgt altijd een dip als ze met 64 punten voorsprong al kampioen zijn in februari...
o.a.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met een dip bedoel je een blessure toch?
Leo Oldenburgerquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
Wie geeft er zo vervelend commentaar op sbs6?
maar wel leukquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben bang dat dit niet meer spannend wordt
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met een dip bedoel je een blessure toch?
Zal PSV wel United heel houden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef hafcfan het volgende:
Bayern en Barca verpesten de CL.
Einde bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:09 schreef Joezi het volgende:
Dankje, ik heb er twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:09 schreef Joezi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zijn spoilers echt totaal verboden op avonden als deze? Die echt totaal niet spannend zijn?
Het is gewoon nut dun.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zijn spoilers echt totaal verboden op avonden als deze? Die echt totaal niet spannend zijn?
Nee, het is gewoon niet toegestaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een pol houden of ze nodig zijn
Nee basketbalquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zenden ze op Ziggo14 ook Barca uit nu?
Eigenlijk een win-win wedstrijdquote:
Heb je geen sport 1 ?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik dus niet te zappen.
Juve stond er vorig jaar nog in?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
En toch is het ook wel weer enigszins jammer dat Bayern en Barca (en een beetje Real) het voetbal de laatste 8 jaar totaal domineren. Je wilt ook weleens een andere ploeg in de finale. Wij zijn groot geworden met Milan, Juventus, Liverpool, United etcetera.
En gelijk?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eigenlijk een win-win wedstrijdals PSV wint is het goed voor het Nederlands voetbal en als United wint is dan is dat goed voor Louis waar wij dus allemaal gaan JUICHEN
Juve vorig jaarquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:Je wilt ook weleens een andere ploeg in de finale.
Is toch ook bijna niks meer op, alleen Spaans voetbal maar dan is er ook nog het open kanaalquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:14 schreef onlogisch het volgende:
YESYESYESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juve, Dortmundquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
En toch is het ook wel weer enigszins jammer dat Bayern en Barca (en een beetje Real) het voetbal de laatste 8 jaar totaal domineren. Je wilt ook weleens een andere ploeg in de finale. Wij zijn groot geworden met Milan, Juventus, Liverpool, United etcetera.
Kortom, topshow. Het zou leuk zijn als je dan ook dienst hebt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eigenlijk een win-win wedstrijdals PSV wint is het goed voor het Nederlands voetbal en als United wint is dan is dat goed voor Louis waar wij dus allemaal gaan JUICHEN
Daarom heb ik het ook opgezegd. Alleen wel kut voor de CL maar daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch ook bijna niks meer op, alleen Spaans voetbal maar dan is er ook nog het open kanaal
Tja, het is wel verplicht luisteren naar Oldenburgerquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook opgezegd. Alleen wel kut voor de CL maar daar kan ik wel mee leven.
Tuurlijk, maar dat waren incidenten en beide clubs waren feitelijk totaal kansloos in de finale.quote:
Atleti won bijna de CLquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat waren incidenten en beide clubs waren feitelijk totaal kansloos in de finale.
Mijn tv staat op mutequote:Op dinsdag 24 november 2015 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, het is wel verplicht luisteren naar Oldenburger
Deze man praat poep.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat waren incidenten en beide clubs waren feitelijk totaal kansloos in de finale.
Want? Juventus werd toch aardig weggespeeld vorig jaar? En Dortmund kreeg toch ook nauwelijks kansen tegen Bayern?quote:
Hey Opper.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een oersaaie wedstrijd zeg.
Dan is dat mooi voor beide ploegen afhankelijk van de wedstrijd in Moskou natuurlijkquote:
Wij zijn natuurlijk het niveau van Bayern gewend.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een oersaaie wedstrijd zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Laatste 5 jaar:quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Meen je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is vaak genieten, al was het tegen Schalke ook matig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk het niveau van Bayern gewend.
GVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde begint in zicht voor hem te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Echt??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Vrees het ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het einde begint in zicht voor hem te komen
Die kan het EK dus vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga hier even stilletjes om huilenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Wat in de spoiler staat is waar (rickert)
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die kan het EK dus vergeten
Davy en ik moesten hier wel stiekem om lachen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die kan het EK dus vergeten
Ik heb er ook mijn twijfels bijquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Was volgens mij geen buitenspel hoor.
Promesgodquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De opvolger van Robben in het Nederlands elftal maak ik mij geen zorgen over.
Wie?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:21 schreef Coco98 het volgende:
Je kan wel merken dat Maarten hier nieuw is.
Hij heeft wel de vastberadenheid om hier vol te houden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:21 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd voor Robben om bij PSV en Groningen af te bouwen
Wie?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij heeft wel de vastberadenheid om hier vol te houden.
Wie is die nobuddie?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:21 schreef Coco98 het volgende:
Er staat fr12 achter z'n naam, wat verwacht je dan? Slimheid?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:21 schreef Coco98 het volgende:
JA in het andere topic knul.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Oké ik zal niet meer spoileren, maar het lijkt me toch een onderwerp waar iedereen lekker over wil lullen? Of is dat heel dom gedacht?
Blijven volhouden goos, ze gaan je vanzelf aardig vinden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Oké ik zal niet meer spoileren, maar het lijkt me toch een onderwerp waar iedereen lekker over wil lullen? Of is dat heel dom gedacht? Waarom zou je dit in godsnaam niet mogen zeggen.
Hij doet anders niet veel voor jou onderquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Er staat fr12 achter z'n naam, wat verwacht je dan? Slimheid?
Balen man.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
In het andere topic gebeurt helemaal niets.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Oké ik zal niet meer spoileren, maar het lijkt me toch een onderwerp waar iedereen lekker over wil lullen? Of is dat heel dom gedacht? Waarom zou je dit in godsnaam niet mogen zeggen.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij doet anders niet veel voor jou onder
Bij jou thuis helpt drammen zeker wel?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij doet anders niet veel voor jou onder
Jij reageert anders ook maar alleen hier als je weer eens in de mac op de wifi zit daar.quote:
Ach na zijn ontgroening hier is er wel weer een nieuw iemand.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Maarten is wel een aparte gozert
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij reageert anders ook maar alleen hier als je weer eens in de mac op de wifi zit daar.
Ik probeer me staande te houden in de keiharde wereld van het fok forumquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ach na zijn ontgroening hier is er wel weer een nieuw iemand.
Er zitten hier genoeg andere NSB'ersquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Maarten weet hoe hij TR moet maken hebben we wel allemaal een ban hier.
In de KFC, sukkelquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij reageert anders ook maar alleen hier als je weer eens in de mac op de wifi zit daar.
Zegt hij.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg andere NSB'ers
Ik noem geen namen verder....quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
dichtquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom maak jij reclame voor hun?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom maak jij reclame voor hun?
Ik vind jou nog steeds een kneusquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik begin het forum steeds leuker te vinden
ik nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik begin het forum steeds leuker te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |