Door dat Doyen gedoe?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ome Aldo is opgestapt bij Twente
Jammerquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ome Aldo is opgestapt bij Twente
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef Brammess het volgende:
[..]Je hebt ze nog niet zien spelen dan deze champions league.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0-3. Gunners door. Geen liefhebber die Olympiakos door wil zien gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we, als de SBS6 verstandig is, over twee weken van Olympiakos genieten tegen Arsenal.
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij fan van Arsenal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
0-3. Gunners door. Geen liefhebber die Olympiakos door wil zien gaan.
Arsenal vandaag ook weer fantastisch, het is jammer dat die club zo labiel is want ze leggen voetbal op de mat wat alleen door Barca overtroffen wordt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:57 schreef Wave103 het volgende:
Niet knipperen jongens, dan is de samenvatting alweer voorbij
Jammer inderdaad dat je momenteel alleen maar fan van Bayern en Barca mag zijn. Wie herinnert zich nog de invincibles met Henry, Bergkamp, Pires en vele andere grote namen? Arsenal heeft altijd mooi voetbal gespeeld en prachtige spelers gehad. Overigens spelen ze ook niet altijd combinatievoetbal, ze spelen allerlei soorten voetbal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:57 schreef franske19 het volgende:
Ik ben geen fan, ik ben een liefhebber van mooi voetbal. Arsenal speelt fantastisch combinatie voetbal, ze hebben alleen elk jaar wel een periode dat het echt helemaal nergens op lijkt.
bedanktquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geweldige profielfoto, mijn complimenten.
Niet zo lang geleden zag ik Bayern Munchen tegen Arsenal op tv.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
0-3. Gunners door. Geen liefhebber die Olympiakos door wil zien gaan.
Arsenal vandaag ook weer fantastisch, het is jammer dat die club zo labiel is want ze leggen voetbal op de mat wat alleen door Barca overtroffen wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |