SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
Op de weegschaal? Nee, vandaag nietquote:Op maandag 23 november 2015 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gewoon een pre-zwangerschap-spijkerbroek aan
Lonaa, ben je al geweest?
Stom is dat he! Mijn 81,9 was post-poep gister. En vanochtend 82,3 pre-poepquote:Op maandag 23 november 2015 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
75,1 vóór het poepen. Ik hoefde pas na het ontbijt te kakken vanmorgen, sabotage
Nou, ik heb nog wel met wat af en aan gehardloopt, maar heb eigenlijk sinds mei 2014 niet écht lekker meer hardgelopen. Vorig jaar december ben ik officieel een hersteltraject ingegaan met fysio, die heeft me wat mbt structurele schade op weg geholpen, en ik ben volgens mij nu ook sterk genoeg in m'n core on die schade op te vangen/te beperken, alleen kwam er dus ook nog een strakke spier overheen/bij in diezelfde regio die opgelost moet wordenquote:Op maandag 23 november 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Kun jij al zo lang niet hardlopen, Mo? Damn!
Wel fijn dat er eindelijk een einde aan lijkt te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |