wie zegt dat ik s morgens peop of plasquote:Op zondag 22 november 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
had je 's morgens moeten doen, na het poepen/plassen. dan ben je 'leeg'.
mijn excusesquote:Op zondag 22 november 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wie zegt dat ik s morgens peop of plas
vindt dit ook een smerig onderwerp
Oh, dat is een tic van mij.quote:Op zondag 22 november 2015 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
zie daar het nut niet van in als je niet écht met je gewicht bezig bent
Je moet altijd naakt wegenquote:Op zondag 22 november 2015 22:14 schreef Paxcon het volgende:
ik ga gelijk doen
hoeveel wegen chillbroek en sweater
Je weegt toch naakt?quote:Op zondag 22 november 2015 22:14 schreef Paxcon het volgende:
ik ga gelijk doen
hoeveel wegen chillbroek en sweater
niks voor mijquote:Op zondag 22 november 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat is een tic van mij.
Ik word heel erg gestresst als ik het niet doe.
nee ik wil niet ontkleed op fokquote:Op zondag 22 november 2015 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
kan je een livestream doen met wegen paxcon
Oh nieuwe vI-boekie. Heb je ook echt in 2 dagen uitquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
kan je een livestream doen met wegen paxcon
ohquote:Op zondag 22 november 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nieuwe vI-boekie. Heb je ook echt in 2 dagen uit
gewoon chronologisch, anders ga je er nog eens spijt van krijgen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:19 schreef Typisch het volgende:
ik heb een dilemma
ik heb zeg maar boeken van de zelfde schrijver, heb er nu een stuk of 6 gelezen
en zijn eerste boek die hij uit heeft gebracht (binnen dat universum) heb ik en moet ik nog lezen,
maar ik heb ook een nieuwere serie die hij geschreven heeft (binnen datzelfde universum) en daar heb ik veel meer zin in, maar dan mis ik kleine verwijzingen naar dat eerste boek
struggles, ik heb ze
er is niet echt een chronologische volgorde, het speel zich af in één universum maar elk van de verhalen waar ik het nu over heb is op een andere planeetquote:Op zondag 22 november 2015 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon chronologisch, anders ga je er nog eens spijt van krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |