Zoiets kunnen ze ook plaataen om de terroristen op een dwaalspoor te zetten misschien.quote:Op zondag 22 november 2015 21:46 schreef Infection het volgende:
twitter:vrtderedactie twitterde op zondag 22-11-2015 om 21:43:13Ook de NAVO sluit morgen de deuren https://t.co/9O2hxQdbhw reageer retweet
Zo geef je een leuk signaal af naar de terroristen. Die lachen zich kapot...
en toch communiceren ze met PS4. Iemand op de playstation?quote:Op zondag 22 november 2015 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die allochtonen mannetjes zijn wel ongeveer vastgegroeid met een smartfoons altijd hè.
Het irritante aan die gastjes is dat ze met alle plezier wel geld ontvangen van die ongelovigen (in de vorm van bijstand).quote:
Lol de eerste die reageert ken ik persoonlijk.quote:Op zondag 22 november 2015 21:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit moeten jullie ff zien:twitter:swami2005 twitterde op zondag 22-11-2015 om 07:26:56Husband of the year! https://t.co/dK2M9LWulU reageer retweet
En je kan zo lekker eten in de Brabantstraat. Zonde dit.quote:Op zondag 22 november 2015 21:49 schreef empa1010 het volgende:
Rutte z'n woorden worden waarheidlijkt toch compleet op oorlog op deze manier. Hoe willen ze deze maatregelen gaan minderen van de week... Zo door blijven gaan kan nooit. Dan gaan winkeliers enz. ook naar de knoppe. Hele leven komt stil te liggen.
Ja, daar zitten ze ook vast aan geklonken.quote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef riazop het volgende:
[..]
en toch communiceren ze met PS4. Iemand op de playstation?
Nah, dit gaat niet lang meer duren me dunkt.quote:Op zondag 22 november 2015 21:49 schreef empa1010 het volgende:
Rutte z'n woorden worden waarheidlijkt toch compleet op oorlog op deze manier. Hoe willen ze deze maatregelen gaan minderen van de week... Zo door blijven gaan kan nooit. Dan gaan winkeliers enz. ook naar de knoppe. Hele leven komt stil te liggen.
Ik ben zo bang dat mijn Hollandse buren niet meer zo aimabel met mij zullen omgaan. Ten slotte heb ik toch een wederzijdse baard.quote:Op zondag 22 november 2015 21:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nah, dit gaat niet lang meer duren me dunkt.
quote:Op zondag 22 november 2015 21:47 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]twitter:eelcohiltermann twitterde op zondag 22-11-2015 om 21:35:46En weer een hek. Onder massale persbelangstelling. https://t.co/IhhygDZnWz reageer retweet
Die reacties onder de tweet
Als daar een goede reden voor is, waarom niet?quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef riazop het volgende:
Niet 1 Belgisch tv station breekt in.. Politie-orders. Grote actie in Brussel , maar media moeten hun bek houden. EN DOEN DAT OOK!
Mijn zoon heeft ook een baard.quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat mijn Hollandse buren niet meer zo aimabel met mij zullen omgaan. Ten slotte heb ik toch een wederzijdse baard.²
Nederlandse commerciele tv is er al sinds 1989 verboden. Dus waarom niet?quote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Straks leggen ze internet nog plat in België.
Die mannen van Delhaize?quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Misschien zijn ze gewoon een coup aan het plegen
Ik dacht dat een journalist een reporter was van de gebeurtenissen, niet een verlengstukje van popoquote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als daar een goede reden voor is, waarom niet?
Ja, maar jouw zoon doet gelatine in zijn baard. Ik moet niks van dat spul hebben man.quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft ook een baard.
Daar hebben jullie geen monopoly op of zo!
Heb je downstairs ook een baard ?quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat mijn Hollandse buren niet meer zo aimabel met mij zullen omgaan. Ten slotte heb ik toch een wederzijdse baard.²
Voor zover ik weet was het geen bevel maar een verzoek. Nogmaals, jij was toch bezig dat paniekzaaien en dergelijke nergens voor nodig is? Zolang de pers wel kan zien wat er gebeurt en later kan informeren daarover is er toch geen probleem?quote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik dacht dat een journalist een reporter was van de gebeurtenissen, niet een verlengstukje van popo
Nee, hij zit met zijn buren vast aan dezelfde baard.quote:Op zondag 22 november 2015 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je downstairs ook een baard ?
Je zaait toch geen paniek als he meldt dat er helicopters boven de GRoite Markt vligen?quote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was het geen bevel maar een verzoek. Nogmaals, jij was toch bezig dat paniekzaaien en dergelijke nergens voor nodig is? Zolang de pers wel kan zien wat er gebeurt en later kan informeren daarover is er toch geen probleem?
Jij?quote:Op zondag 22 november 2015 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je downstairs ook een baard ?
Knus wel.quote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hij zit met zijn buren vast aan dezelfde baard.
Zorgwekkend dit... Journo's horen het geweten van elk regime te zijn...je kan ook verslag doen zonder tactische details prijs te geven...close shot, geen straatnamen noemen, etc...quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef riazop het volgende:
Niet 1 Belgisch tv station breekt in.. Politie-orders. Grote actie in Brussel , maar media moeten hun bek houden. EN DOEN DAT OOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |