abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157783188
Ik zie het al, jullie gaan allemaal voor hoge zekerheid :)

Is natuurlijk ook verstandig, maar mijn handen jeuken toch wel om het even een halfjaartje op Twino te zetten, heb er nu alleen wat speelgeld staan, maar 't werkt erg goed. Maar ja, too good to be true enzo...lastig.
pi_157783769
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:45 schreef redbull666 het volgende:
Ik zie het al, jullie gaan allemaal voor hoge zekerheid :)

Is natuurlijk ook verstandig, maar mijn handen jeuken toch wel om het even een halfjaartje op Twino te zetten, heb er nu alleen wat speelgeld staan, maar 't werkt erg goed. Maar ja, too good to be true enzo...lastig.
Lees anders even wat er met Trustbuddy is gebeurd vorige maand, dat was een soortgelijk bedrijf :)
pi_157784004
Trustbuddy. Al even niks meer van gehoord. Hoe staat het daar mee eigenlijk?
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157784191
Succes met lezen over Trustbuddy,

Dit is een email van 11 november.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157784671
Geachte investeerders, In reactie op de mail van KoM kan ik u toezeggen dat wij de belofte om hypotheek te vestigen gestand willen doen. Momenteel ben ik in gesprek met betreffende notaris in welke vorm wij deze belofte richting u als investeerder gestand kunnen doen. Er ligt een oplossing binnen handbereik en ik verwacht volgende week maandag hierover u definitief te kunnen informeren. Graag nog even uw geduld. Hartelijke groet en een prettig weekend toegewenst. Gerrit Eversen

De voor maandag beloofde reactie van meneer Eversen aangaande de hypoteek vestiging staat nog niet in de Q en A van KOM.
Hoop voor meneers Eversen dat het wel gaat lukken.
Zonder de inschrijving van de hypotheek in het register denk ik dat meneer Eversen gewoon moet blijven huren en dat zou zonde zijn voor deze gedreven ondernemer.
pi_157785680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:51 schreef NaRegenDeZon het volgende:
De voor maandag beloofde reactie van meneer Eversen aangaande de hypoteek vestiging staat nog niet in de Q en A van KOM.
Liever een dagje later en een correct antwoord.
Hij heeft nog even de tijd voordat de finaciering rond moet zijn.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157785903
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:32 schreef PvN1 het volgende:
Succes met lezen over Trustbuddy,
Duidelijk verhaal.
pi_157786038
Het hele Trustbuddy verhaal heb ik natuurlijk gevolgd, en dat is zeker een reden om het niet te doen.
pi_157786218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:48 schreef redbull666 het volgende:
Het hele Trustbuddy verhaal heb ik natuurlijk gevolgd, en dat is zeker een reden om het niet te doen.
Trustbuddy kan je ook niet meer doen.
En na Trustbudy ben je niet angstig voor Twino?
Als je inderdaad stalen ballen hebt dan zeg ik: 'TWINOOOOOO'

[ Bericht 5% gewijzigd door RavigotteSaus op 24-11-2015 15:06:02 ]
pi_157786456
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:55 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Trustbuddy kan je ook niet meer doen.
En na Trustbudy ben je niet angstig voor Twino?
Zeker wel, maar vind Twino niet minder betrouwbaar dan noem een, GvE. Vind bijv. dat site van Twino veel meer kwaliteit uitstraalt en ook veel beter functioneert. Ook dochterbedrijf van een betrouwbaar ogende moeder.

Het is vrij oppervlakkig, maar om nou te zeggen dat ik me bij een KOM of GvE erg goed voel, nee.
pi_157786654
Daar (Kom en gve) ga je toch niets vinden voor 6 maanden. Probeer dan de asn microkrediet of Triodos fair share fund. Alleen een beetje zonde van de aan- en verkoopkosten waardoor je rendement naar heel weinig gaat in 6 maanden.
pi_157786744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef redbull666 het volgende:

[..]

Zeker wel, maar vind Twino niet minder betrouwbaar dan noem een, GvE. Vind bijv. dat site van Twino veel meer kwaliteit uitstraalt en ook veel beter functioneert. Ook dochterbedrijf van een betrouwbaar ogende moeder.

Het is vrij oppervlakkig, maar om nou te zeggen dat ik me bij een KOM of GvE erg goed voel, nee.
Ik snap dat heel goed hoor. Heb mijn investeringen momenteel ook even tot nader order op hold staan bij KoM/GvE. Genoemde platforms geven mij inderdaad niet meer vertrouwen dan Twino.

Twino ben ik nu voorzichtig met stapjes aan het uitbreiden. Het is gewoon zaak om kritisch te blijven waar je je geld naartoe stuurt. In het kader van spreiding heb ik Twino erbij gepakt en het is even kijken hoe die zich houdt.

Hoe dan ook, het is in zekere zin geen slechte positie waar wij ons in bevinden. Ik beschouw het maar als een luxe 'probleem' waar je het beste je overtollig geld kunt investeren. Menig persoon heeft zijn centjes niet zomaar even 'over'.
pi_157786780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:14 schreef crowdiefunder het volgende:
Daar (Kom en gve) ga je toch niets vinden voor 6 maanden. Probeer dan de asn microkrediet of Triodos fair share fund. Alleen een beetje zonde van de aan- en verkoopkosten waardoor je rendement naar heel weinig gaat in 6 maanden.
Lendahand? Ik weet niet of daar nu 6 maanden in zit, maar ze hebben er wel gezeten.
Tevens keren ze pas na 6 maanden uit dus krijg je ook niet steeds kleine bedragen binnen die je moet herinversteren. (elke maand 7K gestort krijgen is ook niet alles :) )

[ Bericht 8% gewijzigd door RavigotteSaus op 24-11-2015 15:47:38 ]
pi_157786843
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Lendahand? Ik weet niet of daar nu 6 maanden in zit, maar ze hebben er wel gezeten.
Tevens keren ze pas na 6 maanden uit dus krijg je ook niet steeds kleine bedragen binnen die je moet herinversteren.
Dat is ook een goede ja! Vaak vergeet ik dat Lendahand ook nog bestaat.
pi_157786918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:21 schreef MSR het volgende:

[..]

Dat is ook een goede ja! Vaak vergeet ik dat Lendahand ook nog bestaat.
Ik vergeet hem ook vaak. Maar als ik dan weer wat geld binnen krijg zit ik weer op hun site.
Maar omdat er aan 'asn microkrediet of Triodos fair share fund' werd gedacht dacht ik ineens aan LendaHand.

Niet veel rente (3-4%). Maar als er iets misgaat heb je in elk geval nog een goed daad gedaan.

Mijn oog viel trouwens op artikel 4.1:
f) u bent nooit veroordeeld wegens enig misdrijf zulks ter beoordeling van Lendahand of wegens enige overtreding met betrekking tot computercriminaliteit en/of fraude.

[ Bericht 12% gewijzigd door RavigotteSaus op 24-11-2015 15:53:43 ]
pi_157789255
Nieuwe bij IVM:

Brouwerij Frankendael - ¤ 25.000,- I C-rating I 10% rente I 36mnd looptijd

Nu alleen nog voor Innercrowd
pi_157789769
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 17:05 schreef crowdiefunder het volgende:
Nieuwe bij IVM:

Brouwerij Frankendael - ¤ 25.000,- I C-rating I 10% rente I 36mnd looptijd

Nu alleen nog voor Innercrowd
Brouwen is hip. Zo te zien in de cijfers brouwen ze niet met een eigen installatie maar huren ze capaciteit in. Je verdient wat minder maar ook een kleiner risico.
De man heeft nog een baan als ict''er dat is de enige zekerheid. Het leen bedrag is beperkt dus kan altijd wel met werken door twee mensen opgebracht worden als ze tenminste hun uitgaven een beetje in de hand kunnen houden. Denk dat ik hier wel een klein bedrag in stop.

[ Bericht 2% gewijzigd door NaRegenDeZon op 24-11-2015 17:44:00 ]
pi_157791214
Hebben jullie deze opvallende campagne al gezien? Nog 6 dagen! Wordt de 100% niet behaald, dan ben je je geld erg kort kwijt.

www.crowdaboutnow.nl/euphoria
pi_157791665
Geen personeels kosten / prive ontrekkingen gepland tot in 2018, hij doet het dus voorlopig echt voor oud papier, beter dan ondernemers die zichzelf meteen 30k per jaar salaris toedichten.

Ik snap alleen niet zo waarom in 2017 de huisvesting van 3400 naar 9800 zou moeten gaan?

Ik mis helaas alle informatie over de prive situatie, wonen ze huur of koop vermoedelijk in amsterdam vlak bij het voornoemde park.... Rijd hij prive auto of lease van een detacherings bureau, etc...
pi_157791710
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:24 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Ik vergeet hem ook vaak. Maar als ik dan weer wat geld binnen krijg zit ik weer op hun site.
Maar omdat er aan 'asn microkrediet of Triodos fair share fund' werd gedacht dacht ik ineens aan LendaHand.

Niet veel rente (3-4%). Maar als er iets misgaat heb je in elk geval nog een goed daad gedaan.
Vindt het persoonlijk toch wel grappig dat leningen via Lendahand gezien wordt als een goede daad. Goede marketing derhalve vanuit die club.
Voor mij is een lening een lening, ongeacht of ik nou een lening verstrek aan een particulier/bedrijf in Estland, Frankrijk, Nederland of in een verder gelegen land. In alle gevallen wordt er door middel van crowdfunding een faciliteit verstrekt aan personen/bedrijven die om wat voor reden ook meer moeite hebben om aan geld te komen via het "normale" bancaire circuit.
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_157792010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:30 schreef mull0r het volgende:
Hebben jullie deze opvallende campagne al gezien? Nog 6 dagen! Wordt de 100% niet behaald, dan ben je je geld erg kort kwijt.

www.crowdaboutnow.nl/euphoria
Dezeis eerder besproken hier
pi_157793818
Vanmiddag onderstaande mail ontvangen van GvE betreffende een van mijn eerste projecten. Dit is een particulier project. Nu heb ik zelf, in tegenstelling tot een aantal mensen hier, geen probleem met particulieren projecten met een goed en aannemelijk verhaal en ik heb er dan ook een stuk of vijf. Ondanks dat, zou ik nu niet meer zo snel in dit project gestapt zijn. Vandaar dat het voor mij dan ook extra leuk is om dit berichtje te lezen in deze tijd waar we het vooral over projecten in de problemen hebben. Misschien moeten we in de OP ook maar de eerder afgeloste projecten (waarbij ook de rente volledig voldaan is) gaan vermelden. Wie weet volgen er nog wel meer *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157794212
Toch een meiertje in de bierbrouwer gestopt. Eigenlijk om twee redenen.

1) Ben zelf bierliefhebber en DUS benieuwd naar de incencentive. Geeft toe mag nooit een rede zijn.
Als het misgaat is het mijn duurste biertje ooit :)
2) Nog nooit iets met IVM gedaan, had wel een account. Dit is een mooie gelegenheid om hem eens door te lichten.

En eerlijk gezegd. Zo je investeringsbegroting inleveren, dan verdien je bij mij punten.
Ik had eigenlijk bij dit project een begroting op een bierviltje verwacht. Het zit er niet ver naast.
pi_157794233
Is eerder aflossen bv een reden om de persoonlijke BKR score te verbeteren? Of is er een andere reden genoemd?
pi_157794670
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:51 schreef Dwarsindeweg het volgende:
Is eerder aflossen bv een reden om de persoonlijke BKR score te verbeteren? Of is er een andere reden genoemd?
Nee, er is verder geen reden genoemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')