Lees anders even wat er met Trustbuddy is gebeurd vorige maand, dat was een soortgelijk bedrijfquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:45 schreef redbull666 het volgende:
Ik zie het al, jullie gaan allemaal voor hoge zekerheid
Is natuurlijk ook verstandig, maar mijn handen jeuken toch wel om het even een halfjaartje op Twino te zetten, heb er nu alleen wat speelgeld staan, maar 't werkt erg goed. Maar ja, too good to be true enzo...lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever een dagje later en een correct antwoord.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:51 schreef NaRegenDeZon het volgende:
De voor maandag beloofde reactie van meneer Eversen aangaande de hypoteek vestiging staat nog niet in de Q en A van KOM.
Duidelijk verhaal.quote:
Trustbuddy kan je ook niet meer doen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:48 schreef redbull666 het volgende:
Het hele Trustbuddy verhaal heb ik natuurlijk gevolgd, en dat is zeker een reden om het niet te doen.
Zeker wel, maar vind Twino niet minder betrouwbaar dan noem een, GvE. Vind bijv. dat site van Twino veel meer kwaliteit uitstraalt en ook veel beter functioneert. Ook dochterbedrijf van een betrouwbaar ogende moeder.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:55 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Trustbuddy kan je ook niet meer doen.
En na Trustbudy ben je niet angstig voor Twino?
Ik snap dat heel goed hoor. Heb mijn investeringen momenteel ook even tot nader order op hold staan bij KoM/GvE. Genoemde platforms geven mij inderdaad niet meer vertrouwen dan Twino.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef redbull666 het volgende:
[..]
Zeker wel, maar vind Twino niet minder betrouwbaar dan noem een, GvE. Vind bijv. dat site van Twino veel meer kwaliteit uitstraalt en ook veel beter functioneert. Ook dochterbedrijf van een betrouwbaar ogende moeder.
Het is vrij oppervlakkig, maar om nou te zeggen dat ik me bij een KOM of GvE erg goed voel, nee.
Lendahand? Ik weet niet of daar nu 6 maanden in zit, maar ze hebben er wel gezeten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:14 schreef crowdiefunder het volgende:
Daar (Kom en gve) ga je toch niets vinden voor 6 maanden. Probeer dan de asn microkrediet of Triodos fair share fund. Alleen een beetje zonde van de aan- en verkoopkosten waardoor je rendement naar heel weinig gaat in 6 maanden.
Dat is ook een goede ja! Vaak vergeet ik dat Lendahand ook nog bestaat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Lendahand? Ik weet niet of daar nu 6 maanden in zit, maar ze hebben er wel gezeten.
Tevens keren ze pas na 6 maanden uit dus krijg je ook niet steeds kleine bedragen binnen die je moet herinversteren.
Ik vergeet hem ook vaak. Maar als ik dan weer wat geld binnen krijg zit ik weer op hun site.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:21 schreef MSR het volgende:
[..]
Dat is ook een goede ja! Vaak vergeet ik dat Lendahand ook nog bestaat.
Brouwen is hip. Zo te zien in de cijfers brouwen ze niet met een eigen installatie maar huren ze capaciteit in. Je verdient wat minder maar ook een kleiner risico.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:05 schreef crowdiefunder het volgende:
Nieuwe bij IVM:
Brouwerij Frankendael - ¤ 25.000,- I C-rating I 10% rente I 36mnd looptijd
Nu alleen nog voor Innercrowd
Vindt het persoonlijk toch wel grappig dat leningen via Lendahand gezien wordt als een goede daad. Goede marketing derhalve vanuit die club.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:24 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Ik vergeet hem ook vaak. Maar als ik dan weer wat geld binnen krijg zit ik weer op hun site.
Maar omdat er aan 'asn microkrediet of Triodos fair share fund' werd gedacht dacht ik ineens aan LendaHand.
Niet veel rente (3-4%). Maar als er iets misgaat heb je in elk geval nog een goed daad gedaan.
Dezeis eerder besproken hierquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:30 schreef mull0r het volgende:
Hebben jullie deze opvallende campagne al gezien? Nog 6 dagen! Wordt de 100% niet behaald, dan ben je je geld erg kort kwijt.
www.crowdaboutnow.nl/euphoria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er is verder geen reden genoemd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:51 schreef Dwarsindeweg het volgende:
Is eerder aflossen bv een reden om de persoonlijke BKR score te verbeteren? Of is er een andere reden genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |