ik ben ook op dieetquote:Op zondag 22 november 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zal eens zo'n ovenscack in je mond proppen
dan piep je wel anders
diabetis 50cent godquote:Op zondag 22 november 2015 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Ah Basic is wel chill ja, vooral met drinken enzo.
icetea 50centgod
bah hou opquote:Op zondag 22 november 2015 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook op dieet
maar je mag wel iets anders in mijn mond proppen
gratis water uit de kraanquote:Op zondag 22 november 2015 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Ah Basic is wel chill ja, vooral met drinken enzo.
icetea 50centgod
Wel veel suikers jaquote:
Beter warm waterquote:Op zondag 22 november 2015 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Al drink ik nu alleen Clear
Soort Crystal Clear van de Jumbo. Geen suikers en 2 kcal per pak
Dit is gewoon bijna water.quote:
Zoek maar op wat er in zit. geen zin in diezelfde discussiequote:
quote:Op zondag 22 november 2015 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hier horrorverhalen over gehoord, over kots uithoesten enzo.
ik denk dat kaneel iets verkeerds heeft gegeten en daarna appelsap heeft gedronkenquote:Op zondag 22 november 2015 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel denkt dat hij zichzelf heeft vergiftigd met appelsap gisteren
http://www.jumbo.com/prod(...)p,-koffie,-thee/sap/quote:Op zondag 22 november 2015 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kan clear van de jumbo niet vinden
Dan kun je net zo goed suikerwater gaan drinken.quote:Op zondag 22 november 2015 16:32 schreef Paxcon het volgende:
vroeger toen ik klein was deed ik altijd 4 klontjes ofzo
quote:Op zondag 22 november 2015 16:32 schreef Paxcon het volgende:
vroeger toen ik klein was deed ik altijd 4 klontjes ofzo
Energie: 2kcal per 250mlquote:Op zondag 22 november 2015 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kan clear van de jumbo niet vinden
oh chill dat je alle prijzen ook kan zienquote:Op zondag 22 november 2015 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.jumbo.com/prod(...)p,-koffie,-thee/sap/
daar staan van die pakken crystal clear
Klopt. Het was ook een dolletje.quote:Op zondag 22 november 2015 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Energie: 2kcal per 250ml
Vetten: 0
Koolhydraten: 0,1
Suikers:0
Voedingsvezels:0
Eiwitten:0
Zout: 0,13
Nja, ik noem dat gewoon water met een natuurlijk smaakje
Ik heb een hele lekkere soort die smaakt naar kampvuur.quote:Op zondag 22 november 2015 16:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
thee drink ik tegenwoordig zonder suiker
dat was in een ver verledenquote:
:s klinkt niet heel fijnquote:Op zondag 22 november 2015 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een hele lekkere soort die smaakt naar kampvuur.
Dan heb je ook geen gaatjes neequote:Op zondag 22 november 2015 16:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nu al jaren niet meer bij een tandarts geweest
Of het smaakje natuurlijk is weet ik niet zo zeker, maar je wordt er in elk geval niet dik vanquote:Op zondag 22 november 2015 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Energie: 2kcal per 250ml
Vetten: 0
Koolhydraten: 0,1
Suikers:0
Voedingsvezels:0
Eiwitten:0
Zout: 0,13
Nja, ik noem dat gewoon water met een natuurlijk smaakje
gelukkig zijn die gaatjes nu goedgevuld door de tandartsquote:Op zondag 22 november 2015 16:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat was in een ver verleden
toen had ik ook wel eens gaatjes
nu al jaren niet meer bij een tandarts geweest
Nou ja, zullen wel minder slechte smaakstoffen enzo in zitten dan frisdrank toch? Gok ik zoquote:Op zondag 22 november 2015 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of het smaakje natuurlijk is weet ik niet zo zeker, maar je wordt er in elk geval niet dik van
Gewoon zelfde als cola light bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 november 2015 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, zullen wel minder slechte smaakstoffen enzo in zitten dan frisdrank toch? Gok ik zo
quote:
nee dat is echt heel viesquote:
Navraag bij Crystal Clear (Vrumona) gedaan, het natuurlijk aroma is alléén de smaakstof van de betreffende smaak''quote:Op zondag 22 november 2015 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon zelfde als cola light bijvoorbeeld.
appelsientje gaat me niet ziek maken denk ik.quote:Op zondag 22 november 2015 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hier horrorverhalen over gehoord, over kots uithoesten enzo.
Als je gaatjes hebt merk je dat wel jaquote:Op zondag 22 november 2015 16:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee maar vroeger voelde ik het ook altijd tijdens eten enzo
nu niet dus zal wel goed zijn
acesulfaam Kquote:Op zondag 22 november 2015 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Navraag bij Crystal Clear (Vrumona) gedaan, het natuurlijk aroma is alléén de smaakstof van de betreffende smaak''
www.vinkipedia.com/product.php?productid=120
Hoeft niet. Oppervlakkige gaatjes.quote:Op zondag 22 november 2015 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je gaatjes hebt merk je dat wel ja
Tja, wat is slecht. Een natuurlijke smaakstof is suiker, als dat er niet in zit moet je het door een andere stof vervangen die geproduceerd is om minder calorische inhoud te hebben per gewichtseenheid.quote:Op zondag 22 november 2015 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, zullen wel minder slechte smaakstoffen enzo in zitten dan frisdrank toch? Gok ik zo
Mijn opa drinkt dat maar hij doet er dan ook nog zout in ofzo.quote:
Ik ben DOL op gazpachoquote:Op zondag 22 november 2015 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn opa drinkt dat maar hij doet er dan ook nog zout in ofzo.
En het is dan koud. Kan je net zo goed warme tomatensoep gaan eten as je vloeibare tomaat wilt
Acesulfaam-K is een synthetische zoetstof met een 200 maal sterkere zoetkracht dan normale suiker.quote:
Waarom niet, ik vind dat gehuil over natuurlijk en onnatuurlijk zulke vreselijke onzin.quote:Op zondag 22 november 2015 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Acesulfaam-K is een synthetische zoetstof met een 200 maal sterkere zoetkracht dan normale suiker.![]()
Ja gvdKan je helemaal niks meer drinken
Het is gewoon te drinken hoor, net als aspataam die veilig te drinken is.quote:Op zondag 22 november 2015 16:40 schreef Fok-it het volgende:
Ja gvdKan je helemaal niks meer drinken
Ik ben opgehouden in dit topic aspataam te verdedigen.quote:Op zondag 22 november 2015 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet, ik vind dat gehuil over natuurlijk en onnatuurlijk zulke vreselijke onzin.
lolquote:Op zondag 22 november 2015 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0001911805309&type=3
ATTENTIE ATTENTIE ARNHEMBEWONERS
HOUD JE OGEN OPEN
Echt zon type dat in handen valt van loverboysquote:Op zondag 22 november 2015 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0001911805309&type=3
ATTENTIE ATTENTIE ARNHEMBEWONERS
HOUD JE OGEN OPEN
iew met zout erinquote:Op zondag 22 november 2015 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn opa drinkt dat maar hij doet er dan ook nog zout in ofzo.
En het is dan koud. Kan je net zo goed warme tomatensoep gaan eten as je vloeibare tomaat wilt
Ja maar tomatensap lijkt me dan toch weer andersquote:
Alle aantijgingen over hoe kankerverwekkend stoffen schijnbaar zijn vind ik aluhoedjesgeneuzel tot er fatsoenlijke indicaties zijn die dat aannemelijk maken.quote:Op zondag 22 november 2015 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben opgehouden in dit topic aspataam te verdedigen.
Lage intelligentie dus logisch nadenken zal er wel niet inzitten neequote:Op zondag 22 november 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt zon type dat in handen valt van loverboys
Het is verder dat ik eigenlijk totaal niet meer de behoefte heb aan die zoete dingen. Maar niet odmat ik geen aspataam drinkquote:Op zondag 22 november 2015 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alle aantijgingen over hoe kankerverwekkend stoffen schijnbaar zijn vind ik aluhoedjesgeneuzel tot er fatsoenlijke indicaties zijn die dat aannemelijk maken.
In principe ook gepureerde tomaat/paprika met wat olijfolie en zout erdoor toch?quote:Op zondag 22 november 2015 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar tomatensap lijkt me dan toch weer anders
Ik blijf het ook wel drinken hoorquote:Op zondag 22 november 2015 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon te drinken hoor, net als aspataam die veilig te drinken is.
Maar het zijn gewoon zoetstoffen, en niet natuurlijk
die vuilniszakjas ookquote:Op zondag 22 november 2015 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lage intelligentie dus logisch nadenken zal er wel niet inzitten nee
Zo een kan je maar beter kwijt zijnquote:Op zondag 22 november 2015 16:44 schreef Paxcon het volgende:
oh ik lees ook dat ze met dr vriendje die in het criminele circuit zit beide vermist zijn
arme moederquote:Op zondag 22 november 2015 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo een kan je maar beter kwijt zijn
Ik vind het wel frappant dat ze gelijk weet dat dat vriendje in het criminele circuit zit jaquote:Op zondag 22 november 2015 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vast preuts en behoudend, maar als ik een dochter zou hebben zou die echt niet hoeven aankomen met een opgeschoten puber van waarschijnlijk jaren ouder met criminele vriendjes terwijl ze net een jaartje niet meer met barbies speelt. Alleen al de gedachte.
minder minder minderquote:Op zondag 22 november 2015 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die moeder zelf ook 28 ofzo
over Beatrix/Margriet? Of hele familie?quote:Op zondag 22 november 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
Denken jullie dat het allesonthullende boek van Edwin de Roy van Zuydewijn ooit nog gaat komen?
Over de oranjes en hun wandaden, liquidaties na de oorlog om te voorkomen dat mensen zouden weten wie er allemaal fout was enzo.quote:Op zondag 22 november 2015 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
over Beatrix/Margriet? Of hele familie?
jaa hahaquote:Op zondag 22 november 2015 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is presikhaaf bij dat AFSCHUWELIJKE winkelcentrum
oh jaquote:Op zondag 22 november 2015 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over de oranjes en hun wandaden, liquidaties na de oorlog om te voorkomen dat mensen zouden weten wie er allemaal fout was enzo.
Af en toe zie je ineens een interview met hem, en altijd dat boek aankondigen, maar dat doet hij nu al jarenquote:
ZIj was toch ook met die shit van Klaas Bruinsma? Of was dat Mabel?quote:Op zondag 22 november 2015 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Af en toe zie je ineens een interview met hem, en altijd dat boek aankondigen, maar dat doet hij nu al jaren
Mabel jaquote:Op zondag 22 november 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZIj was toch ook met die shit van Klaas Bruinsma? Of was dat Mabel?
Dat was Mabel jaquote:Op zondag 22 november 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZIj was toch ook met die shit van Klaas Bruinsma? Of was dat Mabel?
Blaffersquote:
FM?quote:Op zondag 22 november 2015 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil vakantie zodat ik kan gamen.
Jij wilt ook Xbox zodat je minecraft kan spelenquote:Op zondag 22 november 2015 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil vakantie zodat ik kan gamen.
Niks mis mee toch :$quote:Op zondag 22 november 2015 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij wilt ook Xbox zodat je minecraft kan spelen
Onder andere.quote:
Doet ie niet, want ik kies mijn vriendjes uit.quote:Op zondag 22 november 2015 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als je vriendje veel tijd zou besteden aan gamen?
Ja maar het kan toch dat hoeveel je het doet per periode verschilt? :$quote:Op zondag 22 november 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet ie niet, want ik kies mijn vriendjes uit.
Haha, jawel hoor, maar het is niet de bedoeling dat ik dan geen aandacht meer krijg.quote:Op zondag 22 november 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar het kan toch dat hoeveel je het doet per periode verschilt? :$
Of mogen ze helemaal niet gamen als hobby hebben?
absoluut nietquote:Op zondag 22 november 2015 17:22 schreef Paxcon het volgende:
zijn jullie ook zo verslaafd aan candy crush jelly saga?
die fase heb ik gehad, net als heel nederlandquote:Op zondag 22 november 2015 17:22 schreef Paxcon het volgende:
nee hoor, want hij staat op 6 bij populairste apps nu in de storequote:Op zondag 22 november 2015 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
die fase heb ik gehad, net als heel nederland
ik hoor er niemand meer overquote:Op zondag 22 november 2015 17:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor, want hij staat op 6 bij populairste apps nu in de store
nog nooit gespeeldquote:Op zondag 22 november 2015 17:22 schreef Paxcon het volgende:
Of een goed boekquote:Op zondag 22 november 2015 17:25 schreef Fok-it het volgende:
PaxKom op. Ga dan een goeie serie of film kijken
Candy Crush is wel zo saai
Of een goed boek jaquote:
vroeger was t wel leukquote:Op zondag 22 november 2015 17:25 schreef Fok-it het volgende:
PaxKom op. Ga dan een goeie serie of film kijken
Candy Crush is wel zo saai
Ik heb dat boekie van Joris Luyendijk bij de bieb gehuurd `Het zijn net mensen'quote:
Lijkt me ook wel aardig ja.quote:Op zondag 22 november 2015 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat boekie van Joris Luyendijk bij de bieb gehuurd `Het zijn net mensen'
Lijkt me wel interessant
Welke?quote:Op zondag 22 november 2015 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel aardig ja.
Heb maar 1 boek van hem gelezen
Klinkt interessant.quote:
Hij is wel intelligent ja.quote:Op zondag 22 november 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Hij weet volgens mij sowieso wel erg veel van alles af.
Offensive voor wie?quote:Op zondag 22 november 2015 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
The UK’s three leading cinema chains have refused to show an advert by the Church of England that features the Lord’s Prayer, citing fears that it could offend people.![]()
![]()
Hoeft ook niet per se geassocieerd te worden met 1 religiequote:
Als je zoiets simpels als the lord's prayers al moet gaan censureren omdat sommige mensen daar problemen mee hebben ben je diep afgezakt als land.quote:Op zondag 22 november 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet per se geassocieerd te worden met 1 religie
Ik kan ze nu al verklappen dat er geen akkoord komt.quote:Op zondag 22 november 2015 17:46 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-voor-klimaat.dhtml
En niemand die door de terreurdreiging aan het klimaat denkt inderdaad. Dat is toch ook weer zo krom
Dankzij Chinaquote:Op zondag 22 november 2015 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan ze nu al verklappen dat er geen akkoord komt.
En de VS net zo hard hoor.quote:
Waarom?quote:
Wel treurige prioriteiten jaquote:Op zondag 22 november 2015 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
En heel de westerse wereld decennia lang tegen beter weten in hun machtspositie hebben versterkt ten koste van het milieu en nu lekker de schuld afschuiven op andere landen.
Terwijl VS nooit een verdrag wilde tekenen_!
zet de bak in een doosquote:Op zondag 22 november 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Graaft jullie kat alle kattengrit ook uit hun bak?
Ik ben dat stofzuigen zat
nee ik hbe geen kaquote:Op zondag 22 november 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 22 november 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Dan moet je iets groots bestellen van het internetquote:Op zondag 22 november 2015 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben al 2 weken op zoek naar een doos bij een supermarkt, maar iedere keer is de bak leeg
Lekker geld uitgeven aan iets terwijl je niet weet of Bella dat überhaupt leuk vindt, want van mijn krabpaal, speelgoedmuisjes en balletjes wil ze ook niks wetenquote:Op zondag 22 november 2015 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je iets groots bestellen van het internet
je hoeft niet per sé iets voor bella te bestellen, maar dan heb je een doos.quote:Op zondag 22 november 2015 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker geld uitgeven aan iets terwijl je niet weet of Bella dat überhaupt leuk vindt, want van mijn krabpaal, speelgoedmuisjes en balletjes wil ze ook niks weten
oh op die fietsquote:Op zondag 22 november 2015 18:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hoeft niet per sé iets voor bella te bestellen, maar dan heb je een doos.
Waarschijnlijk huisfeest bij een van mijn vrienden.quote:
Een drakendildo.quote:Op zondag 22 november 2015 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je iets groots bestellen van het internet
johquote:Op zondag 22 november 2015 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Huismerk knakworst is trouwens best smakeloos
quote:
heb je toch mooi twee bleekselderijen terugverdiendquote:
bolletjes*quote:Op zondag 22 november 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
witte puntjes met unox knaks en ketchup
bleekselderij is een ruim een euroquote:Op zondag 22 november 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je toch mooi twee bleekselderijen terugverdiend
anderhalve bleekselderij danquote:Op zondag 22 november 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bleekselderij is een ruim een euro
Deze SC vertoont wel veel tekenen van anorexiaquote:Op zondag 22 november 2015 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je wat warm water drinkt is het zo over.
Misschien kunnen we zo wat meer leuke meisjes aantrekkenquote:Op zondag 22 november 2015 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze SC vertoont wel veel tekenen van anorexia
breng fokkie nou niet op ideeën wanneer ik bezig ben met versierenquote:Op zondag 22 november 2015 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zo wat meer leuke meisjes aantrekken
quote:Op zondag 22 november 2015 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je wat warm water drinkt is het zo over.
Wie versier je?quote:Op zondag 22 november 2015 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
breng fokkie nou niet op ideeën wanneer ik bezig ben met versieren
Een hoop wiet en een hoop anorexiaquote:Op zondag 22 november 2015 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze SC vertoont wel veel tekenen van anorexia
misschien moet je hen even ergens happenquote:Op zondag 22 november 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
jou en fokkie maar niemand hapt tot nu toe
Dit is de anorexia-sc. Natuurlijk hapt niemandquote:Op zondag 22 november 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben heteroquote:Op zondag 22 november 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 november 2015 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is de anorexia-sc. Natuurlijk hapt niemand
wtf wat ben je ordinair geworden sinds je uit de kast bentquote:Op zondag 22 november 2015 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien moet je hen even ergens happen
ja maar iedereen weet dat ik geen kat hebquote:Op zondag 22 november 2015 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ongeloofwaardig. Zeg dan dat je kat over het toetsenbord liep
quote:Op zondag 22 november 2015 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien moet je hen even ergens happen
quote:Op zondag 22 november 2015 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is de anorexia-sc. Natuurlijk hapt niemand
ik zelf prefereer de verklaring dat ik te vaak met fok it in een sc zitquote:Op zondag 22 november 2015 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf wat ben je ordinair geworden sinds je uit de kast bent
Het komt door die homo sc. Het is daar zeer ordinairquote:Op zondag 22 november 2015 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf wat ben je ordinair geworden sinds je uit de kast bent
het is daar netjesquote:Op zondag 22 november 2015 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het komt door die homo sc. Het is daar zeer ordinair
Je hebt het nergens anders over dus hm, neequote:Op zondag 22 november 2015 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zelf prefereer de verklaring dat ik te vaak met fok it in een sc zit
Ja vanmiddag maar niet zo langquote:Op zondag 22 november 2015 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je dit weekend nog naar gym geweest
quote:Op zondag 22 november 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet grappig doen ik heb een kleimasker op
Wollah ik stookte maar watquote:Op zondag 22 november 2015 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]ik wil weten wat je bedoelt dus app me nu
ik ga snel mn mond spoelen met warm waterquote:Op zondag 22 november 2015 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het nergens anders over dus hm, nee
Lekker hoor. Al lang niet meer gedaanquote:Op zondag 22 november 2015 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga morgen tennissen
dus #geengymtomorrow
Dat us paxconquote:Op zondag 22 november 2015 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
http://metro.co.uk/2015/1(...)e-every-day-5516687/
Dit zijn jullie mcdonalds verslaafden over 80 jaar.
moest lachenquote:Op zondag 22 november 2015 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo zie ik paxcon wel voor me als ie 93 is
Dan zou ik mezelf gewoon laten inslapen.quote:Op zondag 22 november 2015 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel naar, om op hoge leeftijd je partner kwijt te raken en dan ook geen kinderen te hebben.
Veel ouderen overlijden ook al snel na de dood van hun partnerquote:Op zondag 22 november 2015 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf gewoon laten inslapen.
uit dat licht.
klopt zou mij ook overkomen denk ikquote:Op zondag 22 november 2015 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel ouderen overlijden ook al snel na de dood van hun partner
Lachwekkende ploegquote:
Het is een complotquote:Op zondag 22 november 2015 18:36 schreef Paxcon het volgende:
Oke waarom ben ik vandaag al drie keer geassocieerd met die mcdonalds man
zo vaak kom ik er niet
Daarom zo rond je 27e stekker eruitquote:Op zondag 22 november 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Lijkt mij echt naar. Waarschijnlijk zijn je meeste vrienden dan ook al overleden.
hahahahaquote:Op zondag 22 november 2015 18:36 schreef Paxcon het volgende:
Oke waarom ben ik vandaag al drie keer geassocieerd met die mcdonalds man
zo vaak kom ik er niet
quote:Op zondag 22 november 2015 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee Vitesse wint dat wel. Hebben prima ploegje
Uhh, okequote:
Vitesse. Zo troosteloos en dan weer goed spelen en dan weer troosteloos.quote:
27 club genotquote:Op zondag 22 november 2015 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zo rond je 27e stekker eruit
dat was echt heel leukquote:
Club 27 joinen met amy whinehouse en kurt cobainquote:Op zondag 22 november 2015 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zo rond je 27e stekker eruit
ik ga nog een discopolo nummertje maken en dan weg ermee.quote:
Ja, hieronder mijn uitlegquote:
zegquote:Op zondag 22 november 2015 18:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leuke quote van jou, maar die post ik later wel een keer
#elanstyle
quote:
quote:Op zondag 22 november 2015 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg dit komt mij heel vaag bekend voor
ik vond dat echt heel leukquote:
oh, ik wist niet dat elan zich vrijwillig aanboodquote:Op zondag 22 november 2015 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet morgen aantonen dat de bloedsample wat wij krijgen van een patient is met down syndroom. Apart.
suc6quote:Op zondag 22 november 2015 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet morgen aantonen dat de bloedsample wat wij krijgen van een patient is met down syndroom. Apart.
Wat zei ik. KLEIMASKERquote:Op zondag 22 november 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, ik wist niet dat elan zich vrijwillig aanbood
hahahahahquote:Op zondag 22 november 2015 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zei ik. KLEIMASKER
Wat een haatliefdeverhouding jullie twee
quote:Op zondag 22 november 2015 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie is dat meisje met oranje shirt
niet zo goed als jij bentquote:Op zondag 22 november 2015 18:45 schreef Kauai het volgende:
Ik moet nogsteeds die docu over Amy zien, is die een beetje goed
Ooh. Komt mij niet zo bekend voor iigquote:Op zondag 22 november 2015 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
janis joplin natuurlijk manmanman
quote:Op zondag 22 november 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh. Komt mij niet zo bekend voor iig
Ja, en zielig welquote:Op zondag 22 november 2015 18:45 schreef Kauai het volgende:
Ik moet nogsteeds die docu over Amy zien, is die een beetje goed
quote:
Binnenkort eindelijk eens kijken danquote:Op zondag 22 november 2015 18:47 schreef Insomnia_ het volgende:
amy echt goede docu
ga ik morgen weer kijken
Piece of my heart is wel lekker nummertjequote:Op zondag 22 november 2015 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom kan ik al haar nummers op het woord meedreunen maar vind ik het niet zulke leuke muziek.
Oh zeker. Ze heeft wel meer goede nummers.quote:Op zondag 22 november 2015 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Piece of my heart is wel lekker nummertje
Wordt vreselijk gehypedquote:
Haha.quote:Op zondag 22 november 2015 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
Lol in die dieetclub heeft iemand een schaal koekjes die in hotelkamer stonden door het toilet gespoeld.
Poolse gastvrijheid wordt zeer gewaardeerd
quote:
Waar gaat dit over.quote:Op zondag 22 november 2015 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
Lol in die dieetclub heeft iemand een schaal koekjes die in hotelkamer stonden door het toilet gespoeld.
Poolse gastvrijheid wordt zeer gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |