quote:
Boeiend, iedereen heeft zo ongeveer een Ikea kamerquote:Op zondag 13 december 2015 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Toen alles er net in stond, dus zonder mijn eigen spullen, leek het inderdaad net een ikea showroom.
Ik ga foto's geschoten door mijn broer laten printen op canvas en aan de muur hangen, heb ik iig nog iets unieks. En thanks!quote:Op zondag 13 december 2015 19:07 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Boeiend, iedereen heeft zo ongeveer een Ikea kamerZiet er wel nice uit verder!
quote:Op zondag 13 december 2015 18:45 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: VoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat bed heb ik ook sinds een week.SPOILER: NaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna klaar.![]()
SPOILER: VoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is je Lack?SPOILER: NaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna klaar.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Topding. 5 euro voor een tafel waar je doorheen kunt meppen. Kartonnen meubels.quote:
Juistquote:Op zondag 13 december 2015 21:31 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Topding. 5 euro voor een tafel waar je doorheen kunt meppen. Kartonnen meubels.
Same en er zat geen rechte hoek meer inquote:Op zondag 13 december 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had mijn Lack een winter op het balkon laten staan. Toen kon je hem met je vinger indeuken.
Het is dan ook karton, wat verwacht je?quote:Op zondag 13 december 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had mijn Lack een winter op het balkon laten staan. Toen kon je hem met je vinger indeuken.
Ik had geen verwachtingen, had gewoon geen zin om het ding binnen te halen. Je kunt toch voor 5 euro een nieuwe halenquote:Op zondag 13 december 2015 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is dan ook karton, wat verwacht je?
quote:Op zondag 13 december 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had geen verwachtingen, had gewoon geen zin om het ding binnen te halen. Je kunt toch voor 5 euro een nieuwe halen
SPOILER: VoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leukSPOILER: NaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna klaar.![]()
Que?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:02 schreef PandaDrop het volgende:
Kut-informatica boeit mij niet.![]()
Volgt een Werkman-opleiding.
hbo Civiele Techniek op HRO.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |