1 2 3 4 5 6 | 1. Barcelona 11 9 0 2 27 25-12 2. Real Madrid 11 7 3 1 24 26- 7 3. Atlético M. 11 7 2 2 23 16- 6 4. Celta Vigo 11 6 3 2 21 22-18 5. Villarreal 11 6 2 3 20 15-11 6. Eibar 11 5 4 2 19 16-11 |
quote:Op Ziggo Sport Totaal mis je niets van Real Madrid-Barcelona. Ze beginnen al om 17.00 uur met voorbeschouwen. De aftrap is om 18.15 uur. In Madrid hebben ze Guus Hiddink gestrikt om zijn ervaringen te delen en doet Sierd de Vos vanuit Bernabéu het commentaar. In de studio daagt Jack van Gelder de analisten Youri Mulder en Jan Boskamp uit tot een topprestatie.
In caps en veel uitroeptekens.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk scoort real nog
Dan kunnen we allemaal het kan nog zeggen xd
HET KAN NOGquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk scoort real nog
Dan kunnen we allemaal het kan nog zeggen xd
Modric en isco.quote:
Dat bedoelt ie, slimme.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oneens, Barca had er ook makkelijk acht kunnen scoren
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook te zeggen, weet niet waarom ik per ongeluk het tegenovergestelde zeiquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij ook ouwe reus.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb genoten
Iedereen een fijne avond gewenst verder
Je zei het goed hoor.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook te zeggen, weet niet waarom ik per ongeluk het tegenovergestelde zei. Zat ff niet op te letten ofzo.
het is genotquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb genoten
Iedereen een fijne avond gewenst verder
genotquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:21 schreef Zipportal het volgende:
3 april 2016 mag Real het weer proberen.
Ze halen Lewandowski voor 150 miljoen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:23 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een noodsprongen Real gaat maken, er gaat iets gebeuren dat kan niet anders.
Benitez vliegt eruit.. Ronaldo wordt aan het eind van het seizoen verkocht, is over zijn hoogtepunt heen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:23 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een noodsprongen Real gaat maken, er gaat iets gebeuren dat kan niet anders.
Die Ronaldo loopt er maar wat apathisch bij.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Benitez vliegt eruit.. Ronaldo wordt aan het eind van het seizoen verkocht, is over zijn hoogtepunt heen.
Vooral de coach is kut, maar die zal elk moment wel een schop voor zn ballen krijgen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:20 schreef AQUILA. het volgende:
Wat een kutelftal heeft Real nu toch ook t.o.v. twee/drie jaar geleden. Mis Özil.
commentaar op het einde... lolololololololquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Om nog maar eens na te genieten, nu met temperamentvol Spaans commentaar :
Weer eens wat anders dan koekoek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
commentaar op het einde... lololololololol
Onzin.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:20 schreef AQUILA. het volgende:
Wat een kutelftal heeft Real nu toch ook t.o.v. twee/drie jaar geleden. Mis Özil.
Zeker onzin. Alsof slapzak Ozil dit even had voorkomen. Hij kan ontzettend goed ballen hoor, maar was hier ook verzopen.quote:
Inderdaad met ozil hebben ze de CL gewonnen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:20 schreef AQUILA. het volgende:
Verplaats je even in Florentino Perez.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Het probleem ligt natuurlijk ook bij de coach, maar dat middenveld bij Real vind ik toch ook wel een probleem. Kroos en Modric naast elkaar wordt telkens overlopen (zag je vandaag weer) omdat het toch te aanvallend is. Als ik Real was zou ik bijvoorbeeld Krychowiak halen. Zo'n type.
Ik genoot toen vaker van Real dan bijvoorbeeld het afgelopen jaar. Oké, toen won Real ook niets maar in ieder geval was het toen vaker om aan te gluren. Van individualisten kan je altijd genieten.quote:
Ancelotti.quote:Op zondag 22 november 2015 00:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ik genoot toen vaker van Real dan bijvoorbeeld het afgelopen jaar. Oké, toen won Real ook niets maar in ieder geval was het toen vaker om aan te gluren. Van individualisten kan je altijd genieten.
ja dat ligt dus aan de trainerquote:Op zondag 22 november 2015 00:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ik genoot toen vaker van Real dan bijvoorbeeld het afgelopen jaar. Oké, toen won Real ook niets maar in ieder geval was het toen vaker om aan te gluren. Van individualisten kan je altijd genieten.
Niet per se denk ik, Mourinho is nou ook niet bepaald een trainer die stilistisch voetbal propageert.quote:Op zondag 22 november 2015 01:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja dat ligt dus aan de trainer
Onder hem werd er ook geen drol gewonnen. Ja, een verdwaalde landstitel. Maar op dat ene jaar met Ancelotti na heeft Real eigenlijk al tien jaar lang te lijden onder een dominant Barcelona waar ze eigenlijk niet tegen op kunnen.quote:Op zondag 22 november 2015 01:25 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Niet per se denk ik, Mourinho is nou ook niet bepaald een trainer die stilistisch voetbal propageert.
Het is de tragiek van een authentieke club die ten onder gaat aan het hoge verwachtingspatroon dat nog steeds aanwezig is door het roemrijke verleden.quote:Op zondag 22 november 2015 10:42 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Onder hem werd er ook geen drol gewonnen. Ja, een verdwaalde landstitel. Maar op dat ene jaar met Ancelotti na heeft Real eigenlijk al tien jaar lang te lijden onder een dominant Barcelona waar ze eigenlijk niet tegen op kunnen.
In de afgelopen 10 jaar pakte Barca 7 titels en Real 3, Barca 4 CL's, Real 1. Historisch gezien is Real de grootste Spaanse club, maar tien jaar geleden is het tij gekeerd en sindsdien kickt Barca structureel Real's ass, terwijl Real echt geen mindere spelers heeft.
Er is veel meer aan de hand bij Real dan de oorveeg van gisteren. Voor Real is het te hopen dat Catalonie ooit onafhankelijk wordt. Zijn ze eindelijk van Barca af.
Grote kans dat we vanavond af zijn van Rafatwitter:realmadriden twitterde op maandag 23-11-2015 om 13:10:53Official Announcement:https://t.co/kkpIlwRLwN#HalaMadrid https://t.co/2cGIXrPT9r reageer retweet
Lees her en der dat Fiorentino zijn vertrouwen uit gaat spreken in Benitez.quote:Op maandag 23 november 2015 14:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Grote kans dat we vanavond af zijn van Rafatwitter:realmadriden twitterde op maandag 23-11-2015 om 13:10:53Official Announcement:https://t.co/kkpIlwRLwN#HalaMadrid https://t.co/2cGIXrPT9r reageer retweet
Dan nemen we Fiorentino - al hebben we dat eigenlijk nooit gedaan - niet meer serieus.quote:Op maandag 23 november 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees her en der dat Fiorentino zijn vertrouwen uit gaat spreken in Benitez.
Dat zou fantastisch zijn, Real Madrid naar de grond.quote:Op maandag 23 november 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees her en der dat Fiorentino zijn vertrouwen uit gaat spreken in Benitez.
Klopt trouwens niet wat ik zei. Moet afgelopen 11 jaar zijn. Want ook Atletico heeft een titel gepaktquote:Op zondag 22 november 2015 10:42 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Onder hem werd er ook geen drol gewonnen. Ja, een verdwaalde landstitel. Maar op dat ene jaar met Ancelotti na heeft Real eigenlijk al tien jaar lang te lijden onder een dominant Barcelona waar ze eigenlijk niet tegen op kunnen.
In de afgelopen 10 jaar pakte Barca 7 titels en Real 3, Barca 4 CL's, Real 1. Historisch gezien is Real de grootste Spaanse club, maar tien jaar geleden is het tij gekeerd en sindsdien kickt Barca structureel Real's ass, terwijl Real echt geen mindere spelers heeft.
Er is veel meer aan de hand bij Real dan de oorveeg van gisteren. Voor Real is het te hopen dat Catalonie ooit onafhankelijk wordt. Zijn ze eindelijk van Barca af.
2 matches en Rafa staat op straat, dus.quote:Op maandag 23 november 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Florentino: "We want to communicate that Rafa Benitez has all our support and confidence.”
Ligt aan het resultaat van die 2 matches. Maar hij zal nu wel moeten gaan winnen inderdaadquote:Op maandag 23 november 2015 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 matches en Rafa staat op straat, dus.
Onzin. Hij vliegt er gewoon uit.quote:Op maandag 23 november 2015 22:36 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ligt aan het resultaat van die 2 matches. Maar hij zal nu wel moeten gaan winnen inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |