1 2 3 4 5 6 | 1. Barcelona 11 9 0 2 27 25-12 2. Real Madrid 11 7 3 1 24 26- 7 3. Atlético M. 11 7 2 2 23 16- 6 4. Celta Vigo 11 6 3 2 21 22-18 5. Villarreal 11 6 2 3 20 15-11 6. Eibar 11 5 4 2 19 16-11 |
quote:Op Ziggo Sport Totaal mis je niets van Real Madrid-Barcelona. Ze beginnen al om 17.00 uur met voorbeschouwen. De aftrap is om 18.15 uur. In Madrid hebben ze Guus Hiddink gestrikt om zijn ervaringen te delen en doet Sierd de Vos vanuit Bernabéu het commentaar. In de studio daagt Jack van Gelder de analisten Youri Mulder en Jan Boskamp uit tot een topprestatie.
Mosquitoquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:25 schreef Rickertman96 het volgende:
voor de wedstrijd zou het leuk zijn als Real prikt
Messi wil zelf ook geen enkele Classico missen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:25 schreef Nober het volgende:
Bij deze stand hoeft Messi niet in te vallen.
Zei die dat? Heb het er niet met hem over gehad.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Messi wil zelf ook geen enkele Classico missen.
haten op Jessicaquote:
Doe dan maar Indo als er toch een aanval komt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Redelijk betrouwbaar.De aanwijzingen zijn er.
quote:
Dan denk ik alleen maar. Ik kan me niet voorstellen dat hij de wedstrijd van het jaar wil missen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Zei die dat? Heb het er niet met hem over gehad.
CL finale was de wedstrijd van het jaar voor elke Barcelona speler.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan denk ik alleen maar. Ik kan me niet voorstellen dat hij de wedstrijd van het jaar wil missen.
Je kon erop wachtenquote:
Wat marketing jongens die denken dat dit meer geld oplevert.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:32 schreef Smoofie het volgende:
Wat boeit het de rest van de wereld dat ze juichen in Miami en Shanghai. Zelfs tijdens de Super bowl laten amerikanen zulke zooi niet zien. La Liga
Durfal.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als real dit wint neem ik een week een barca ui
Wow een hele weekquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
gewaagdquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Bij psv ging het bijna mis tegen de graafschapquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef Coco98 het volgende:
Eredivisielijkt Barcelona wel, dat ZwolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja, De Graafschap uit is dan ook altijd lastigquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij psv ging het bijna mis tegen de graafschap
Spoiler, TRquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
lijkt Barcelona wel, dat Zwolle
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef Coco98 het volgende:
Eredivisie :roda degradeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax kijkenquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:38 schreef gniffie het volgende:
jongons, Ajax begint zo. Genieten van Frankie en zijn kornuiten!
Tete in de spits vandaag en de vlaggenist als verdediger deze keer?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:38 schreef gniffie het volgende:
jongons, Ajax begint zo. Genieten van Frankie en zijn kornuiten!
Cambuur Ado en graafschap worden 16-18, lucky rodaquote:
De Boer: 'Zou een duel kunnen worden waarin er weinig ruimte is en dat de bal erin gegooid moet worden met de hoop dat hij goed valt'quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tete in de spits vandaag en de vlaggenist als verdediger deze keer?
Als cambuur wint neem ik een week lang een cambuur uiquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Boer: 'Zou een duel kunnen worden waarin er weinig ruimte is en dat de bal erin gegooid moet worden met de hoop dat hij goed valt'
Kan zomaar spannend worden!
Hoe ga jij Barca en Cambuur combineren?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als cambuur wint neem ik een week lang een cambuur ui
Nee.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur Ado en graafschap worden 16-18, lucky roda
En dan wordt Blind gehaald.quote:
Gifje van maken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe ga jij Barca en Cambuur combineren?
Barcambuurquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe ga jij Barca en Cambuur combineren?
Godverdomme, ik geloof nog best dat die dit echt gezegd zou kunnen hebben. Franknerdquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Boer: 'Zou een duel kunnen worden waarin er weinig ruimte is en dat de bal erin gegooid moet worden met de hoop dat hij goed valt'
Kan zomaar spannend worden!
Sterker nog, dat is zo aldus wieisboosquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Godverdomme, ik geloof nog best dat die dit echt gezegd zou kunnen hebben. Franknerd
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is zo aldus wieisboos
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is zo aldus wieisboos
genotquote:
No problem.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, was ik vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Rustig aan Mexiano. Volgens Frankie verwachten de supporters grote prestaties in de CL maar met een jeugdteam is zelfs cambuur al een hele kluif!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat wisten we alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Sexy. Hoe gaat het met Jozefzoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:46 schreef Tagliano het volgende:
hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Cocu dient hem pas in de 83e minuut in te brengen ten koste van Narsinghquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:49 schreef Coco98 het volgende:
Eredivisie:Synchroon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi bennyquote:
Komt ook een beetje door de dramatische organisatie van Real.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:50 schreef Kopsterk het volgende:
De zoveelste prachtaanval. Barca speelt echt heerlijk vandaag. Had 0-8 kunnen staan.
Real is gewoon kut ja, credits voor barca dat ze daar gebruik van maken, gefeliciteerd stijnquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt ook een beetje door de dramatische organisatie van Real.
Rafa bedankt, Rafa bedankt, RAFA RAFA RAFA RAFA BEDANKT.
En toen ging de wekker.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef Kopsterk het volgende:
Het is definitief.
Neymar > Ronaldo
Suarez > Ronaldo
in het laatste stuk van je zin moet maar één 'RAFA' staanquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Varane is overschat.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
no shit. Die verneukte Napoli ook alquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
no shit. Die verneukte Napoli ook al
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me denken aan ajax - psv
Met mark v b.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me denken aan ajax - psv
Met mark v b.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:55 schreef Coco98 het volgende:
Eredivisie :SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik oordeel niet alleen op basis van deze wedstrijd. Passeren makkelijker tegenstanders en scoren meer veldgoals (en beter verdeeld over de wedstrijden). Ronaldo is momenteel simpelweg minder in vorm.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op basis van wat? Omdat ze betere ballen krijgen?
Eredivisie :Tijd voor hoge ballen ervoor gooien, toch Frank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Bravo dat je dat zietquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bravo haalt er ook echt alles uit
Danny Blindquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:56 schreef Slobeend het volgende:
Wie hebben jullie liever als trainer, Van de Looi of Benitez?
surequote:
Benitez, want die wordt er sneller uit gegooid van Van de Looiquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:56 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:56 schreef Kopsterk het volgende:
Dit doet me denken aan PSV-Ajax 1-5 in 2007
De boerquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:56 schreef Slobeend het volgende:
waterreusquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:56 schreef Slobeend het volgende:
Eredivisie :bedankt hansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |