1 2 3 4 5 6 | 1. Barcelona 11 9 0 2 27 25-12 2. Real Madrid 11 7 3 1 24 26- 7 3. Atlético M. 11 7 2 2 23 16- 6 4. Celta Vigo 11 6 3 2 21 22-18 5. Villarreal 11 6 2 3 20 15-11 6. Eibar 11 5 4 2 19 16-11 |
quote:Op Ziggo Sport Totaal mis je niets van Real Madrid-Barcelona. Ze beginnen al om 17.00 uur met voorbeschouwen. De aftrap is om 18.15 uur. In Madrid hebben ze Guus Hiddink gestrikt om zijn ervaringen te delen en doet Sierd de Vos vanuit Bernabéu het commentaar. In de studio daagt Jack van Gelder de analisten Youri Mulder en Jan Boskamp uit tot een topprestatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:47 schreef Coco98 het volgende:
Eredivisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robben speelt net, maar zeker idd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Robben, Neymar en Costa in de top-3?
Daar kom je nu pas achter... Meeste Nederlanders met hem trouwensquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:48 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb de indruk dat Sierd niet helemaal objectief is
Jij voor Valencia toch ?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter... Meeste Nederlanders met hem trouwens
Sierd is Atletico fan, dus automatisch anti Real.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:48 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb de indruk dat Sierd niet helemaal objectief is
Ieder praatprogramma is pro barca omdat ze mooi voetbal spelen... Maar ze ontregelen altijd de boelquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter... Meeste Nederlanders met hem trouwens
Pics?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook, maar mn dochter is nu verhuisd naar Madrid
heY Halloquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook, maar mn dochter is nu verhuisd naar Madrid
Teveel opgefokt, net als onze Klassieker.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:51 schreef Merkie het volgende:
Als ik eerlijk ben vallen 9 van de 10 Clasico's altijd erg tegen.
Een echt Spaanse atletifan zou in deze pot denk ik nog steeds voor real zijnquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Sierd is Atletico fan, dus automatisch anti Real.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Teveel opgefokt, net als onze Klassieker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dan lekker naar Ajax - Cambuur ofzo.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:51 schreef Merkie het volgende:
Als ik eerlijk ben vallen 9 van de 10 Clasico's altijd erg tegen.
Een van de drie beste spelers van real, na modric en isco.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Kroos wordt ook kapotgemaakt door Benitez. Erg jammer.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Leicester kampioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe eens liefquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk dan lekker naar Ajax - Cambuur ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Saushemptenquote:
[..]Nee, Leicester.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yoquote:
[..]helemaal niet domboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chutequote:Op zaterdag 21 november 2015 18:54 schreef Zorro het volgende:
Ik begin nu net toch wel moe te worden van die valpartijen.
Natuurlijk niet, het gaat om het verschil tussen de kwaliteit en de verwachte kwaliteit.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk dan lekker naar Ajax - Cambuur ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
ojeequote:
ik las pedoquote:
Die vind ik bij ajax ook altijd schrijnendquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het gaat om het verschil tussen de kwaliteit en de verwachte kwaliteit.
Maar hij scoort wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alves en neymar kunnen beter in een sushirestaurant gaan werken
aangetrouwd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Is Karim B familie van Ali B ?
metsfiksingquote:
Die was toch juist ontslagen?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor de winterstop ligt hij eruit en halen ze Mourinho of Ancelotti.
Weet jij al of narsingh en maher in de basis staan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:58 schreef Cavaliers het volgende:
El Clasico is een uitgemolken wedstrijd.
Nee.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet jij al of narsingh en maher in de basis staan?
Met hoofd kun je scoren dus buitenspelquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Was trouwens randje buitenspel boys.
Dus net niet.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:58 schreef dvdfreak het volgende:
KloppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de betere trainers
Zonder wrijving geen glans
quote:
wat een baasquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopp
Ze worden helemaal weggespeeld.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:00 schreef KingRoland het volgende:
Neehee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet juichen rarquote:
The Yellow Wallquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad, bij Dortmund werd ik fan van hem
Jij vindt Neymar een leuke speler?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Neymar en Suarez hebben er alweer eentje inliggen, niks mis mee.
Volgens Sunrijst kan dat kloppen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:00 schreef Brammess het volgende:
Ronaldo doet me denken aan El Ghazi
Laat dat indirect maar wegquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dit komt indirect door van Gaal.
Op een na beste speler van de wereld dit jaar.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Neymar een leuke speler?
Hardop gelachen
Zou ook bij Real gewoon linksbuiten basis staan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hardop gelachen
First world football problems.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:02 schreef Kopsterk het volgende:
Kleine overgang van de Clasico naar Ajax-Cambuur straks.
Cillessen was ook de beste keeper van nederland. Maar leuk is ie niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op een na beste speler van de wereld dit jaar.
niveau gaat dan weer omhoog.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:02 schreef Kopsterk het volgende:
Kleine overgang van de Clasico naar Ajax-Cambuur straks.
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cillessen was ook de beste keeper van nederland. Maar leuk is ie niet.
Benitez, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:02 schreef Pedroso het volgende:
Wist niet dat Real dit seizoen zo slecht is.
Mag Serero even laten zien aan Iniesta hoe je voetbaltquote:
Ik ben de meester der goede vergelijkingenquote:
Ik doe niet mee aan je geforceerde kruistocht tegen Barcelona terwijl jij net zo vermoeiende figuren uit Bernabeu aanhangt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hardop gelachen
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:04 schreef Brammess het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Heb je mij niet al 15x zien kotsen op ronaldo vandaag?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan je geforceerde kruistocht tegen Barcelona terwijl jij net zo vermoeiende figuren uit Bernabeu aanhangt.
Kun je me ondertussen even vertellen wie de sterspelers zijn van Singapore?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben de meester der goede vergelijkingen
Harde diss hoorquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet teveel tegen jezelf blijven praten
Nee.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je mij niet al 15x zien kotsen op ronaldo vandaag?
Dat krijg je als je de beste 3 spelers van de wereld hebtquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Ik dacht altijd dat Barca zonder Messi zeker 50% minder is maar ze spelen momenteel nog beter dan met hem.
Die ken ik helaas helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kun je me ondertussen even vertellen wie de sterspelers zijn van Singapore?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk eens naar die samba-aanval van Liverpool, oh oh oh.
https://vine.co/v/iulJ7nxA5Fu
Maar wel de topspelers van Bahrein?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik helaas helemaal niet.
Ik zie geen bami-hap hoor.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Johan Boskamp zit te genieten, niet normaal man.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vet. Nachtje slapen daar?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgend weekend ga ik naar Dortmund - Stuttgart
Ja slaap in een hotelletje vlakbij, doe ik vaker. Ben met hotel overnachting een eurootje of 60 kwijt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vet. Nachtje slapen daar?
En wat kost dat?
Zo jammer dat deze wedstrijd gelijktijdig is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je alleen? Mag ik mee?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja slaap in een hotelletje vlakbij, doe ik vaker. Ben met hotel overnachting een eurootje of 60 kwijt.
Fout, de domste beslissing ooit is het laten gaan van Makelele.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Domste beslissing ooit ook om Ancelotti te ontslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Gezelligquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol, ik ga met mijn broer en nog wat vrienden. Totaal met 5 man.
Die kan er alleen geen reet van.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wij hebben de nieuwe Lewandowski al.
Kaarten voor Dortmund zijn niet heel moeilijk te regelen hoor. Probeer het eens zou ik zeggen.quote:
op een na beste spits van de Eredivisiequote:Op zaterdag 21 november 2015 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die kan er alleen geen reet van.
Schalke lukt jouw niet hahaquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kaarten voor Dortmund zijn niet heel moeilijk te regelen hoor. Probeer het eens zou ik zeggen.
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
op een na beste spits van de Eredivisie
Nee dat klopt. Verkeerde bronnen ben ik bang. Via de club zelf lukt mij in ieder geval niet.quote:
Van een aantal jaar terug weet ik iets ja. Dus dan gaeef ik net antwoord op je vraagquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar wel de topspelers van Bahrein?
Als Klaassen verkocht wordt, halen ze hem. Ik weet het zeker.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zou wel in lijn liggen met de aankopen.
gaat niet door, kut zooi!quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:20 schreef Aiciu het volgende:
Panathinaikos - olympiacos vind ik leuker om te kijken nu
Gezellig dagje morgen mensentwitter:NewsOnTheMin twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 18:58:04Anonymous claims ISIS is planning a huge series of attacks tomorrow, in Paris, Milan, Rome, Indonesia & Atlanta. https://t.co/D2nDNoILYJ reageer retweet
Zionistisch complot.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk eens mensen: https://twitter.com/fiazhamsath/status/668131354094125056
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |