Fruit based raw vegan diet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:11 schreef badtripbob het volgende:
Vegetariërs zijn inderdaad dom. Er zit ook ontzettend veel leed achter ei, kaas en andere dierlijke producten. gewoon veganist zijn.
Nee, planten doden, dat is moreel juist zeker.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:11 schreef badtripbob het volgende:
Vegetariërs zijn inderdaad dom. Er zit ook ontzettend veel leed achter ei, kaas en andere dierlijke producten. gewoon veganist zijn.
Iig doden wij dieren al niet. Ben jij dan al fruitarier?quote:Op zondag 22 november 2015 19:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, planten doden, dat is moreel juist zeker.
jammergenoeg om veganistisch te leven is bijna onmogelijk. Verder eet ik meestal eieren uit tuin.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:11 schreef badtripbob het volgende:
Fruit opeten? Planten potentie ontnemen om zich voort te planten? Denk het toch niet hè, dat is niet moreel juist.quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Iig doden wij dieren al niet. Ben jij dan al fruitarier?
Vitamine B12 gebrek in aantocht!~quote:
Leef jij in een wereld zonder veganistische supplementen?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vitamine B12 gebrek in aantocht!~
die zijn niet veganistisch.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Leef jij in een wereld zonder veganistische supplementen?
die worden door bacterieculturen gemaakt.quote:
Dus?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die worden door bacterieculturen gemaakt.
dus zijn niet veganistisch.quote:
omdat die bacterieculturen uit de darmen van dieren komen.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Omdat er op miraculeuze dierlijke proteïnen bij bedacht worden of....?
AUSSTIEG LINKS!quote:Op zondag 22 november 2015 18:00 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
HIER IST JAN HOFER VON DER TAGESSCHAU. IHRE NÄCHSTE STATION IST: BOTANISCHER GARTEN
Wow, jou heb ik echt al in geen eeuwen meer gezien!quote:Op woensdag 25 november 2015 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat die bacterieculturen uit de darmen van dieren komen.
Bij niet-veganistische voedingssupplementen inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat die bacterieculturen uit de darmen van dieren komen.
lol, hoeft niet persé, er zijn veel verschillende Ansagen.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
AUSSTIEG LINKS!
en het is trouwens "Bahnhof"
Maar is het nou links of rechts?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:14 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
lol, hoeft niet persé, er zijn veel verschillende Ansagen.
Waarom niet gewoon allebei?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar is het nou links of rechts?
Van de U1 wist ik het vroeger uit m'n hoofd, al die Berlijners lachen![]()
Moet je aan de BVG vragen, niet aan mij hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon allebei?
Ha, leuk hoor. Ik zou zelf ook moeten proberen meer Ansagen uit m'n hoofd te leren.
Goed idee, ik zal ze even een mailtje sturen met de vraag "LINKS ODER RECHTS?!?"quote:Op woensdag 25 november 2015 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je aan de BVG vragen, niet aan mij hoor
edit: En ja, das echt lachen
Ik zat ooit een keer op een cruiseschip en wou iedereen kunnen groeten maar met al die nationaliteiten is dat natuurlijk wat lastig
Dus heb ik mezelf toen geleerd hoe je "goeiemorgen", "Goeiemiddag" enzo moest zeggen in zeven verschillende talen, al die mensen maar lachen![]()
Ik zei ze dus alle zeven
Als je tot eind Januari geduld hebt, dan kan ik het ze zelf vragen want dan zit ik daar toch alquote:Op woensdag 25 november 2015 18:25 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal ze even een mailtje sturen met de vraag "LINKS ODER RECHTS?!?"
Helemaal top! Ik zou daar zelf denk ik de moeite niet voor nemen lol.
Oh ja, ik zelf ga toevallig op 12 December naar Duitsland. Kan ik net zo goed even naar een station lopen en het daar vragen.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je tot eind Januari geduld heb, dan kan ik het ze zelf vragen want dan zit ik daar toch al
Gewoon doen man!
Lagen echt helemaal in een deuk want niemand verwacht het
Top!quote:Op woensdag 25 november 2015 18:28 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
Oh ja, ik zelf ga toevallig op 12 December naar Duitsland. Kan ik net zo goed even naar een station lopen en het daar vragen.
Nou hè, het is zo jammer dat je hier in Nederland geen Pommes mit Currywurst kan halen. Die zijn niet te filmen lekker joh. Bier ben ik geen fan van, maar ik heb wel eens voor de gein wodka gedronken omdat je die gewoon bij de Kaufland kon halen.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Top!
En TS is zeker vergeten dat Deutschland niet voor niets zo succesvol is en ook zoveel vlees eet (en bier!![]()
![]()
).
En veel plezier alvast
Gern geschehen!quote:Op woensdag 25 november 2015 18:34 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
Nou hè, het is zo jammer dat je hier in Nederland geen Pommes mit Currywurst kan halen. Die zijn niet te filmen lekker joh. Bier ben ik geen fan van, maar ik heb wel eens voor de gein wodka gedronken omdat je die gewoon bij de Kaufland kon halen.
Ik zal het zeker naar mijn zin hebben daar, dankeschön!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |