Wel wienig hersenen zo te zien.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Noooo, don't jump, you're too cute!
Wat een leuke manquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Noooo, don't jump, you're too cute!
Nee, de volgende ochtend pas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als die in je bed zou liggen en je zou dit heel afkeurend zeggen....
Oh. Ik volg dat niet zo.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die jongen uit Drachten die niet meer op zijn stage mocht komen, want hommo.
Hij was bij RTL LN en ik kom zelf uit Drachten. Verder zal het me jeuken. Die dingen gebeuren nou eenmaal.quote:
Ik maak me daar juist echt boos op. Zo'n geëngageerde nicht he.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hij was bij RTL LN en ik kom zelf uit Drachten. Verder zal het me jeuken. Die dingen gebeuren nou eenmaal.
Ik heb van die werkcolleges gegeven. Zo'n practicum met jou lijkt me wel gezellig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:02 schreef Rezania het volgende:
Ik heb zin in practicum. Deze periode enkel theorie.
Domme mensen zijn gelukkig. Zeker als ze lekker zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:03 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat hoeft niet relevant te zijn.
Dat zeg ik. Las het verhaal in KLB, je leek wel de spokesperson.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik maak me daar juist echt boos op. Zo'n geëngageerde nicht he.
Ik vind veel mensen dom, dus als ik dat als criterium moet hanteren voor menselijk contact, dan blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Domme mensen zijn gelukkig. Zeker als ze lekker zijn.
Je weet toch bij voorbaat dat gereformeerden het praktiseren van homoseksualiteit afkeuren. Het SGP wil ook liever geen vrouwen in de partij. Soi.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:08 schreef vreemdganger het volgende:
quote AD :
Na meerdere succesvolle gesprekken leek de 'perfecte' stage bij het bedrijf in kannen en kruiken, totdat de organisatie Bas woensdag alsnog afwees. De groothandel had op zijn Facebookpagina gezien dat hij een vriend heeft.
,,Wij zijn een Christelijk bedrijf en voor ons is dit een punt waar we ons niet mee verenigen mogen'', schreef de organisatie in een mail aan de student Small Business & Retail Management.
Daar God dit uitleven van je seksuele geaardheid nergens in zijn Woord goedkeurt, maar wel afkeurt, en voor ons zijn Woord als richtsnoer geldt, kunnen we je (daar ik Hem meer gehoorzaam wil zijn dan mensen) niet aannemen.'' Er is volgens het dieren- en tuinbedrijf een 'meningsverschil' ontstaan waarin de partijen zich niet kunnen 'verenigen'.
unquote
Dit is toch godvergeten ziekelijk en dat 2015 Klein Isis in Drachten !!
NEderland is seculier toch ?? Religie maakt de geest van mensen ziek !
]
vette discriminatie , mss maar een paar maanden de bak in !!
Wat achterlijk joh (die buren). Ik zou er als politicus bovenop duiken nu.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Las het verhaal in KLB, je leek wel de spokesperson.
Daar kan ik mij dus echt niet over opwinden. Toen ik het vertelde uit de kast kwam, spraken mijn buren niet meer tegen me. Mensen die ik 20 jaar kende. Zo blij dat ik uit dat dorp weg ben.
Werkcolleges practicum noemen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb van die werkcolleges gegeven. Zo'n practicum met jou lijkt me wel gezellig.
Daar kan je toch alleen maar heel hard om lachen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat achterlijk joh (die buren). Ik zou er als politicus bovenop duiken nu.
Dat wel ja. Soms ben ik daar jaloers over.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Domme mensen zijn gelukkig. Zeker als ze lekker zijn.
Volwassenen die een denkbeeldige vriend hebben, en dan ook nog willen dat andere mensen doen wat die denkbeeldige vriend wil.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je weet toch bij voorbaat dat gereformeerden het praktiseren van homoseksualiteit afkeuren. Het SGP wil ook liever geen vrouwen in de partij. Soi.
Doorlopen mensen, niets aan de hand.
Helemaal eens, maar er zijn er zo veel. Accepteren lijkt me beter dan je erover opwinden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Volwassenen die een denkbeeldige vriend hebben, en dan ook nog willen dat andere mensen doen wat die denkbeeldige vriend wil.
Als je ouder dan twaalf jaar bent en nog in God gelooft, dan heb je de belangrijkste les van het Sinterklaasfeest gemist.
SGP is overruled door de Hoge Raad en het Europees Hof wat betreft het weigeren van vrouwen op kieslijsten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je weet toch bij voorbaat dat gereformeerden het praktiseren van homoseksualiteit afkeuren. Het SGP wil ook liever geen vrouwen in de partij. Soi.
Doorlopen mensen, niets aan de hand.
Het worden er steeds minder, het zijn vooral oude mensen en die gaan vanzelf dood.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar er zijn er zo veel. Accepteren lijkt me beter dan je erover opwinden.
We komen er wel. Trouwen kan al, zelfs in de VS.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
SGP is overruled door de Hoge Raad en het Europees Hof wat betreft het weigeren van vrouwen op kieslijsten.
Dat mensen al lang discrimineren vind ik geen reden om m'n schouders erbij op te halen eigenlijk. Niets is statisch, kan altijd verbeterd worden. Maar is persoonlijk natuurlijk.
Er gaan minder mensen naar de kerk, maar dacht dat het aantal gelovigen gaat stijgen in de komende jaren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:17 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het worden er steeds minder, het zijn vooral oude mensen en die gaan vanzelf dood.
Ik heb meer moeite met de PVV dan de SGP.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
SGP is overruled door de Hoge Raad en het Europees Hof wat betreft het weigeren van vrouwen op kieslijsten.
Dat mensen al lang discrimineren vind ik geen reden om m'n schouders erbij op te halen eigenlijk. Niets is statisch, kan altijd verbeterd worden. Maar is persoonlijk natuurlijk.
Gelovigen, waarin? De sprookjes van Geert?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er gaan minder mensen naar de kerk, maar dacht dat het aantal gelovigen gaat stijgen in de komende jaren.
Beide waardeloos.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de PVV dan de SGP.
Dat is waar ook, ik moet nog een staatsgreep plannen.
Hoe komen we nu ineens bij Geert terecht.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Gelovigen, waarin? De sprookjes van Geert?
Sorry.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoe komen we nu ineens bij Geert terecht.
Even onthouden voor de volgende keer dat ik die afslag niet weer neem!
Beliebersquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik snap alleen niet waar de stijging in het aantal gelovigen vandaan moet komen.
Moslims.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik snap alleen niet waar de stijging in het aantal gelovigen vandaan moet komen.
Ooh, wereldwijd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Moslims.
http://www.scientias.nl/de-wereld-wordt-steeds-religieuzer/
quote:
Die borst.quote:
Beter trekt hij gewoon niks aan.quote:
Je kunt alleen maar denken in staven en ballen, lijkt het wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Is poolen een goed idee voor een eerste date? Of beter iets anders?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar denken in staven en ballen, lijkt het wel.
Wel leuk denk ikquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Is poolen een goed idee voor een eerste date? Of beter iets anders?
Mja mja, we zitten eerst twee uur naast mekaar (vergaderingquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel leuk denk ik
Maar ik doe altijd gewoon drankje
Denk het wel. Ik doe het nooit omdat ik niet kan poolenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja mja, we zitten eerst twee uur naast mekaar (vergadering) dus leek mij wel leuk om daarna wat actievers te doen dan zitten. Maar dus wel een goed plan?
Ik kon het niet laten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..][ afbeelding ] Was een serieuze vraag.
Hij kan ook niet poolen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik doe het nooit omdat ik niet kan poolen
Zolang het maar geen bioscoop is
Volgens paxcon is er in Groningen een bioscoop met gloryholenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij kan ook niet poolen.
Nee, bioscoop is sowieso superslecht plan, beetje naast mekaar zitten in het donker, handig!
Weet Paxcon dat uit ervaring?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens paxcon is er in Groningen een bioscoop met gloryholen
Ik kan het me niet voorstellen. Het is altijd zo'n beschaafde jongeman. Maar soms denk ik ken de ware Paxcon nietquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet Paxcon dat uit ervaring?En bioscoopbroek is dan leuker.
Ik hoor soms ook verhalen hoor, verbaast me allemaal.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Het is altijd zo'n beschaafde jongeman. Maar soms denk ik ken de ware Paxcon niet
Ook ooit echt gebruikt?quote:Ik heb een bioscoopbroek
Nee gewoon een broek waar de zak open is gescheurdquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoor soms ook verhalen hoor, verbaast me allemaal.
[..]
Ook ooit echt gebruikt?![]()
Tsk, boring. Had een mooi verhaal verwacht.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon een broek waar de zak open is gescheurd
Jij, ga tijd aan je vrienden besteden, nu.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:22 schreef Kaas- het volgende:
Mijn eerste date ooit met een jongen was in een bios haha.![]()
Was toevallig heel leuk, maar zou ik niet doen nee.
cutequote:Op zaterdag 21 november 2015 22:23 schreef Kaas- het volgende:
Waren beide 16 en achteraf bleek dat we beide hele film lang de ander z'n hand wilde vasthouden maar dat niet durfden![]()
Zo oprecht ook. Zorgzaam en alles. Geen idee of dit een competitie of zo was maar de sfeer is echt mooi.quote:
Zoe haar optredens bij Paul de Leeuw anders eens terug, uit 2008-2010. Leuk mensquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo oprecht ook. Zorgzaam en alles. Geen idee of dit een competitie of zo was maar de sfeer is echt mooi.
Ken Adele verder niet maar ik vind haar nu wel tof.
Het idee was geloof ik dat ze aan een soort fake talentenjacht mee zouden doen voor de Graham Norton show.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo oprecht ook. Zorgzaam en alles. Geen idee of dit een competitie of zo was maar de sfeer is echt mooi.
Ken Adele verder niet maar ik vind haar nu wel tof.
Really? Kan het mij niet eens meer herinnerenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:26 schreef Rezania het volgende:
Mijn eerst date was met Cosmo, ook bios.
Ja, ik begon net met bier drinken en had nog een bril (quote:Op zondag 22 november 2015 00:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Really? Kan het mij niet eens meer herinneren
Ja hallo, weet ik veel. Kan je dat niet terugkijken via je membership?quote:
videotheek 3000 i suppose?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens paxcon is er in Groningen een bioscoop met gloryholen
Ik heb je snapchat ook nietquote:
Lol.quote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik vind slet een erg leuk woord.
Ben je het ook of...?quote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik vind slet een erg leuk woord.
Het grote Shady Bitches Roddeltopic deel I?quote:Op maandag 23 november 2015 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er moet een verborgen topic komen voor gênante anecdotes.
Yesquote:Op maandag 23 november 2015 00:17 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het grote Shady Bitches Roddeltopic deel I?
quote:Op maandag 23 november 2015 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er moet een verborgen topic komen voor gênante anecdotes.
Ik vind dat niet zo natuurlijk in deze SC hoor.quote:
ja vreemde mensenquote:Op maandag 23 november 2015 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo natuurlijk in deze SC hoor.
Geen woorden maar daden!quote:Op maandag 23 november 2015 00:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ruil verhalen voor verhalen dan.
hoelang ben je al uit de kastquote:Op maandag 23 november 2015 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar goed, pics mogen nog steeds hoor.
uh, 5 jaar denk ik? Weet niet precies.quote:Op maandag 23 november 2015 00:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
hoelang ben je al uit de kast
schattigquote:Op maandag 23 november 2015 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
uh, 5 jaar denk ik? Weet niet precies.
Ik heb geen zusje.quote:Op maandag 23 november 2015 00:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Breng je zusje even langs
Dan zal zij de vraag beantwoorden
ADO gaat groningen in eigen huis vernederenquote:Op maandag 23 november 2015 01:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Groningen en Feyenoord beide gewonnentopweekend
Dit vond ik ook goede ontwikkelingenquote:Op maandag 23 november 2015 01:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Groningen en Feyenoord beide gewonnentopweekend
Echt reden is natuurlijk dat je dat prachtclub Feyenoord gunt. Maar ik zal het accepteren als prima secundaire reden.quote:Op maandag 23 november 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit vond ik ook goede ontwikkelingen
Helemaal omdat ik wat centen op Feyenoord had gezet
Heeft ADO ooit een club vernederd in haar geschiedenis?quote:Op maandag 23 november 2015 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ADO gaat groningen in eigen huis vernederen
Jij verloochent wel een beetje je roots volgens mij, maar het zal de transfer van Botteghin zijn geweest die jou Feyenoordfan maaktequote:Op maandag 23 november 2015 01:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt reden is natuurlijk dat je dat prachtclub Feyenoord gunt. Maar ik zal het accepteren als prima secundaire reden.
Feyenoord en de FC zijn m'n twee favoriete clubs, dus valt mee. Als klein jochie vaak in Oosterpark gezeten zelfs nog. Beetje met Arjen Robben, Roy Beukenkamp en Martin Drent en zo.quote:Op maandag 23 november 2015 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij verloochent wel een beetje je roots volgens mij, maar het zal de transfer van Botteghin zijn geweest die jou Feyenoordfan maakte
En homo SC blijft homo SC, zeker door jou aanwezigheid.quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 01:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Feyenoord en de FC zijn m'n twee favoriete clubs, dus valt mee. Als klein jochie vaak in Oosterpark gezeten zelfs nog. Beetje met Arjen Robben, Roy Beukenkamp en Martin Drent en zo.Ook keertje penalty's genomen daar in de rust als voetballertje bij de F of D haha.
Maar Feyenoord is ook echt een prachtclub met een prachtpubliek en prachtstadion!
Met z'n Justin Bieber.quote:Op maandag 23 november 2015 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
En homo SC blijft homo SC, zeker door jou aanwezigheid.
quote:Op maandag 23 november 2015 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]tof
Ik ben daar net een beetje te jong voor, nooit in het Oosterpark geweest zelfsHad vast legendarisch geweest.
De kuip is wel aardig ja, ik was er met de bekerfinale. Tof om dat stadion te voelen trillen.
Ik neem het terug. I'm dying.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:47 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb het een paar jaar vele weekenden gedaan en ik ben nog steeds in goede gezondheid.
Is dit nou humor die ik niet snap of..?quote:Op maandag 23 november 2015 09:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik neem het terug. I'm dying..
Nee. Veel te hard gegaan en braque unlimité vanmorgen.quote:Op maandag 23 november 2015 09:41 schreef Kaas- het volgende:
Is dit nou humor die ik niet snap of..?
quote:Op maandag 23 november 2015 10:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee. Veel te hard gegaan en braque unlimité vanmorgen.
Ik ga niet letterlijk dood, overigens. Of misschien ook wel, maar daar ben ik me momenteel nog niet bewust van zeg maar.
ach. Je had een goed leven? Was je gelukkig in de afgelopen jaren? Als je maar gelukkig was!!quote:Op maandag 23 november 2015 10:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga niet letterlijk dood, overigens. Of misschien ook wel, maar daar ben ik me momenteel nog niet bewust van zeg maar.
Oooooh niks aan de hand, gelukkiiiig.quote:Op maandag 23 november 2015 10:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Eindeloos.quote:Op maandag 23 november 2015 10:24 schreef Renesite het volgende:
Was je gelukkig in de afgelopen jaren?
Ik ben zaterdagochtend opgestaan en zondagavond om 22:30u naar bed gegaan en heb toen alsnog de halve nacht wakker gelegen. Beat that.quote:Op maandag 23 november 2015 10:25 schreef Kaas- het volgende:
Oooooh niks aan de hand, gelukkiiiig.Ik wil nu ook gewoon slapen in de trein na amper 5 uur slaap en drank voor de zoveelste avond op rij maar word lastig gevallen op Snapchat.
Drugs are bad, mmkay?quote:Op maandag 23 november 2015 10:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben zaterdagochtend opgestaan en zondagavond om 22:30u naar bed gegaan en heb toen alsnog de halve nacht wakker gelegen. Beat that..
quote:Op maandag 23 november 2015 10:32 schreef Gellarboy het volgende:
Van Karen die op hartverwarmende manier een transmeisje van 10 interviewt kom ik wel weer enigszins tot mijn positieven: http://www.vier.be/karene(...)ver-kleedjes/1347310
#Barricade.
Ga je nog wel vanavond dan?quote:Op maandag 23 november 2015 10:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oooooh niks aan de hand, gelukkiiiig.Ik wil nu ook gewoon slapen in de trein na amper 5 uur slaap en drank voor de zoveelste avond op rij maar word lastig gevallen op Snapchat.
Ok, cool. Ik moet nog even afwachten of we vanavond met het team gaan eten of morgen, maar anders kom ik wel.quote:Op maandag 23 november 2015 10:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik niet ga overleef ik vanavond niet.Zeker van wel dus.
Lachen hoor. Doe je dat vaak? Fan van F.S.?quote:Op maandag 23 november 2015 11:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok, cool. Ik moet nog even afwachten of we vanavond met het team gaan eten of morgen, maar anders kom ik wel.
Feit!quote:
Nee, van musicals, en dit is wel een goede reden om eens naar nieuw talent te gaan kijken. Ik hang nog te veel in de "goede oude tijd" van Stanley Burleson, Pia Douwes (niet dat die een "has-been" is) en al die andere talenten.quote:Op maandag 23 november 2015 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lachen hoor. Doe je dat vaak? Fan van F.S.?
Ik heb dit weekend Priscilla Queen of the Desert en Legally Blonde gezien. Wel ff genoeg camp voor mij weerquote:Op maandag 23 november 2015 11:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, van musicals, en dit is wel een goede reden om eens naar nieuw talent te gaan kijken. Ik hang nog te veel in de "goede oude tijd" van Stanley Burleson, Pia Douwes (niet dat die een "has-been" is) en al die andere talenten.
Ik zie je nu in een badkuip die arme user in hapklare stukken zagen voor je hondquote:Op maandag 23 november 2015 12:40 schreef Rezania het volgende:
Hihi, hond blijft rondspringen in de keuken, ze wil heel graag kaas.
quote:Op maandag 23 november 2015 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je nu in een badkuip die arme user in hapklare stukken zagen voor je hond
Ik ook, dus dat past prima bij elkaar.quote:
Mijn weekend: Studie, sleutel fixen, fappen, fappen, klussen, studie, fappen.quote:Op maandag 23 november 2015 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Anyway. Amsterdam, uit eten, drankje, musical in Carre, sporten, PS4 gamen, musical in Tilburg, drankje, bijkletsen met oude castleden, seks, uit eten, Hunger games bios, gamen..... Leuk weekend
Legally Blonde is in Nederland??quote:Op maandag 23 november 2015 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Anyway. Amsterdam, uit eten, drankje, musical in Carre, sporten, PS4 gamen, musical in Tilburg, drankje, bijkletsen met oude castleden, seks, uit eten, Hunger games bios, gamen..... Leuk weekend
Nee hoor, valt prima mee de laatste tijd.quote:
Wat was de reden om twee keer achter elkaar te fappen?quote:Op maandag 23 november 2015 13:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, dus dat past prima bij elkaar.
[..]
Mijn weekend: Studie, sleutel fixen, fappen, fappen, klussen, studie, fappen.
Lel deze man weet.quote:
Snapchat.quote:Op maandag 23 november 2015 14:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat was de reden om twee keer achter elkaar te fappen?
Ik ben niet Bram maar ga het toch zeggen:quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet Bram maar ga het toch zeggen:
Hé Pax.
Aandachtquote:
Jeetjequote:Op maandag 23 november 2015 14:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aandacht
Nu nog een zoentje erbij en mijn dag kan niet meer stuk.
Bij jou altijd.quote:Op maandag 23 november 2015 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeetje
sinds wanneer ben je zo'n aandachtshoertje?
Ahhh. I see....quote:Op maandag 23 november 2015 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snapchat.Maar daar moest nog slapen tussen.
Jazeker.quote:
Jeugdzorgquote:Op maandag 23 november 2015 14:05 schreef Rezania het volgende:
Waar loop je stage btw? Ben wel benieuwd.
Hoi!quote:
Dat mag wel van mij hoor. Wil je Bram zijn?quote:Op maandag 23 november 2015 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet Bram maar ga het toch zeggen:
Hé Pax.
SOWquote:Op maandag 23 november 2015 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeetje
sinds wanneer ben je zo'n aandachtshoertje?
Ik voelde me even speciaal tot ik me realiseerde dat jij met de halve homo sc vunzig wil snapchattenquote:
Bram Moszkowicz? Nee, liever niet dan.quote:Op maandag 23 november 2015 14:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
JeugdzorgOok al doe ik geen zorg oid.
[..]
Hoi!
[..]
Dat mag wel van mij hoor. Wil je Bram zijn?
[..]
SOW
Jij bent de enige die ik niet vunzig snapchat, maar normaal.quote:Op maandag 23 november 2015 14:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik voelde me even speciaal tot ik me realiseerde dat jij met de halve homo sc vunzig wil snapchatten
quote:Op maandag 23 november 2015 14:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ik niet vunzig snapchat, maar normaal.
Wahaha. Volgens mij zijn hier best wel wat web-sletjes op FOK! te scorenquote:Op maandag 23 november 2015 14:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik voelde me even speciaal tot ik me realiseerde dat jij met de halve homo sc vunzig wil snapchatten
Psuuuu Ik bedoelde brammetjuh94!quote:Op maandag 23 november 2015 14:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bram Moszkowicz? Nee, liever niet dan.
quote:Op maandag 23 november 2015 14:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wahaha. Volgens mij zijn hier best wel wat web-sletjes op FOK! te scoren![]()
quote:
Hij wil je Pax. PAK HEM.quote:
Weet ik schat, kan jij ook niks aan doen, heb ik enkel mezelf mee.quote:
Hij hoeft niets te doen, gewoon liggen toch?quote:Op maandag 23 november 2015 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik schat, kan jij ook niks aan doen, heb ik enkel mezelf mee.
Dat werkt meestal niet zo op Snapchat.quote:Op maandag 23 november 2015 14:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij hoeft niets te doen, gewoon liggen toch?
Ohh. Dan maar het echte werk :#quote:Op maandag 23 november 2015 14:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat werkt meestal niet zo op Snapchat.
Weet niet of Pax dat wil. Waarschijnlijk moeten we dan eerst uitgebreid daten, waar ik geen nee op zou zeggen btw.quote:Op maandag 23 november 2015 14:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh. Dan maar het echte werk :#
Damn. Deze jongen is niet bang voor een blauwtje. Pax pax, bijt niet op een houtje!quote:Op maandag 23 november 2015 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet of Pax dat wil. Waarschijnlijk moeten we dan eerst uitgebreid daten, waar ik geen nee op zou zeggen btw.
Pax is wel te ver weg helaas, anders had ik hem jaren geleden al gehosseld.quote:Op maandag 23 november 2015 14:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Deze jongen is niet bang voor een blauwtje. Pax pax, bijt niet op een houtje!
Jammer zeg.quote:Op maandag 23 november 2015 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pax is wel te ver weg helaas, anders had ik hem jaren geleden al gehosseld.
Foto! Moet weten wie.quote:Op maandag 23 november 2015 14:43 schreef Rezania het volgende:
Maar nu dus date met superschattige twink van mijn studie.
Waarom moet jij dat weten? Kans dat je hem kent is echt minimaal.quote:Op maandag 23 november 2015 14:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jammer zeg.
[..]
Foto! Moet weten wie.
Wij kunnen het mannelijk schoon wel waarderenquote:Op maandag 23 november 2015 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat weten? Kans dat je hem kent is echt minimaal.
Ik ga geen foto van mijn date online gooien.quote:Op maandag 23 november 2015 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij kunnen het mannelijk schoon wel waarderen
dus post nou maar
quote:Op maandag 23 november 2015 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga geen foto van mijn date online gooien.Post jij maar een pic van jezelf, dat is ook mannelijk schoon.
Ik ken hem sowieso toch niet, maar ik wil gewoon graag je mannelijke liefje waarderen.quote:Op maandag 23 november 2015 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat weten? Kans dat je hem kent is echt minimaal.
+1quote:Op maandag 23 november 2015 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij kunnen het mannelijk schoon wel waarderen
dus post nou maar
BOOOOOOOO!quote:Op maandag 23 november 2015 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga geen foto van mijn date online gooien.Post jij maar een pic van jezelf, dat is ook mannelijk schoon.
Mods kijken niet mee dus mag NSFW zijnquote:
Ik verveel me zo erg dat ik het bijna zou doenquote:
Mag ook via Snapchatquote:Op maandag 23 november 2015 14:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verveel me zo erg dat ik het bijna zou doen
Maar er is nu verder niemand en ik ga hem niet laten staan
Ik ga ff boodschappen doen denk ik
quote:Op maandag 23 november 2015 14:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik jou daar bij mee kan maken wil ik wel even een foto voor je maken
Lekkere broodjes komkommer en kaas, terwijl Paxcon struggelt met zijn foto dilemma's.quote:Op maandag 23 november 2015 14:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verveel me zo erg dat ik het bijna zou doen
Maar er is nu verder niemand en ik ga hem niet laten staan
Ik ga ff boodschappen doen denk ik
Gaat die hond mee verhuizen dan?quote:Op maandag 23 november 2015 12:40 schreef Rezania het volgende:
Hihi, hond blijft rondspringen in de keuken, ze wil heel graag kaas.
Is dat een vraag, of ben je gewoon onzeker vandaag?quote:
broodje komkommer kaasquote:Op maandag 23 november 2015 14:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lekkere broodjes komkommer en kaas, terwijl Paxcon struggelt met zijn foto dilemma's.
If so stuur anders ff een dm, kan ik je misschien ff de hand schudden.quote:Op maandag 23 november 2015 11:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, van musicals, en dit is wel een goede reden om eens naar nieuw talent te gaan kijken. Ik hang nog te veel in de "goede oude tijd" van Stanley Burleson, Pia Douwes (niet dat die een "has-been" is) en al die andere talenten.
Wat is Paxcon toch fijn, hij verlicht Rezania's piemelpijnquote:Op maandag 23 november 2015 14:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik jou daar bij mee kan maken wil ik wel even een foto voor je maken
Ik woon toch nog niet daar, heb je gister toch een pic gestuurd van hoe het eraan toe was?quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 15:00 schreef Rezania het volgende:
Pax heeft een mooie kamer nu, echt leuk ingericht.
Was niet echt fapbaar hoorquote:Op maandag 23 november 2015 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is Paxcon toch fijn, hij verlicht Rezania's piemelpijn
Vergroot het enkel.quote:Op maandag 23 november 2015 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is Paxcon toch fijn, hij verlicht Rezania's piemelpijn
Jij bent je onbewust van je kracht.... En rezania's piemel's macht.quote:Op maandag 23 november 2015 15:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was niet echt fapbaar hoor
of je moet een goed verbeeldingsvermogen hebben
Een vraag die niet voor jou bedoeld is.quote:Op maandag 23 november 2015 15:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is dat een vraag, of ben je gewoon onzeker vandaag?
quote:Op maandag 23 november 2015 15:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij bent je onbewust van je kracht.... En rezania's piemel's macht.
Oei meneer is op zijn teentjes getrapt? Hoe komt het dat je toch altijd hapt?quote:Op maandag 23 november 2015 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een vraag die niet voor jou bedoeld is.
Hoezo? Je vraagt mij toch iets?quote:Op maandag 23 november 2015 15:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oei meneer is op zijn teentjes getrapt? Hoe komt het dat je toch altijd hapt?
Ik ben de vraag, Pax is het antwoord. #diepeshitquote:Op maandag 23 november 2015 15:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij bent je onbewust van je kracht.... En rezania's piemel's macht.
Dat mag dan wel zo zijn, je antwoord bevat echter veel pijn.quote:
Shit, betrapt.quote:Op maandag 23 november 2015 15:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat mag dan wel zo zijn, je antwoord bevat echter veel pijn.
Zo bedoelde ik die vraag ook.quote:Op maandag 23 november 2015 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon toch nog niet daar, heb je gister toch een pic gestuurd van hoe het eraan toe was?
Eerder jij bent de vraag, Paxcon reageert niet graagquote:Op maandag 23 november 2015 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben de vraag, Pax is het antwoord. #diepeshit
Nee, is van een liedje. I'm the question, you're the answer, zoiets.quote:Op maandag 23 november 2015 15:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Eerder jij bent de vraag, Paxcon reageert niet graag
Ahh wat jammer.quote:Op maandag 23 november 2015 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, is van een liedje. I'm the question, you're the answer, zoiets.
Beetje vroeg hè.quote:
Nee johquote:
Sinterklaas is nog niet eens het land uit.quote:
Keihard meebleren met lady gaga tijdens de gay seksquote:Op maandag 23 november 2015 16:01 schreef Rezania het volgende:
Keihard aan het meebleren op lady gaga, gayer kan het niet worden.
Ik vind Paparazzi wel leukquote:Op maandag 23 november 2015 16:01 schreef Rezania het volgende:
Ben al fan van Lady Gaga sinds 2008.quote:Op maandag 23 november 2015 16:01 schreef Rezania het volgende:
Dit verbaast me niks Fylax.quote:Op maandag 23 november 2015 16:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben al fan van Lady Gaga sinds 2008.
Ik was Speechless aan het luisteren, maar Paparazzi is ook leuk.quote:
En dan helicopterdicking met z'n tweeën op de beat.quote:Op maandag 23 november 2015 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Keihard meebleren met lady gaga tijdens de gay seks
Ik heb iegenlijk nooit muziek aan tijdens de seks.. wel random series xDquote:Op maandag 23 november 2015 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Keihard meebleren met lady gaga tijdens de gay seks
Of een film.quote:Op maandag 23 november 2015 16:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik heb iegenlijk nooit muziek aan tijdens de seks.. wel random series xD
Neequote:Op maandag 23 november 2015 16:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of een film.Heb je die nou eigenlijk ooit afgekeken?
Ok.quote:Op maandag 23 november 2015 16:12 schreef Renesite het volgende:
Zinvol om terug te lezen vanaf 10:30 of niet.
Ohhh jawel een dag laterquote:
Louter kwaliteitsposts toch altijd?quote:Op maandag 23 november 2015 16:12 schreef Renesite het volgende:
Zinvol om terug te lezen vanaf 10:30 of niet.
Neen. Kon er niets van maken.quote:Op maandag 23 november 2015 16:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Louter kwaliteitsposts toch altijd?
On Stage, Tilburg.quote:Op maandag 23 november 2015 13:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Legally Blonde is in Nederland??
Should have won.quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 16:24 schreef Etsu het volgende:
Het is raar maar waar: Rezania en ik kunnen blijkbaar weer normaal snapchatten. Volgens mij wilt hij zijn nieuwe kans weer terug van Japie.
Kunnen wij ooit normaal snapchatten?quote:Op maandag 23 november 2015 16:24 schreef Etsu het volgende:
Het is raar maar waar: Rezania en ik kunnen blijkbaar weer normaal snapchatten. Volgens mij wilt hij zijn nieuwe kans weer terug van Japie.
quote:Op maandag 23 november 2015 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uh, ja, maar jij kon gewoon niet met mij omgaan.
Werk je nog steeds daar waar ik je heb gespot? Ik kom er nog regelmatig, maar geen Cosmo. hoor.quote:
Dat klopt, geen Cosmo. stalking voor jou meer.quote:Op maandag 23 november 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werk je nog steeds daar waar ik je heb gespot? Ik kom er nog regelmatig, maar geen Cosmo. hoor.
Doet me goed om te horen dat je eindelijk een echte baan hebt gevonden.quote:Op maandag 23 november 2015 16:28 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat klopt, geen Cosmo. stalking voor jou meer.
Waarom is het altijd allemaal mijn schuld?quote:Op maandag 23 november 2015 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uh, ja, maar jij kon gewoon niet met mij omgaan.
Dit. Hitsige pubers met hun snapchat.quote:Op maandag 23 november 2015 18:07 schreef Peter het volgende:
Waarom leest dit topic als een twinkdateplaats?
Walgelijkquote:Op maandag 23 november 2015 18:07 schreef Peter het volgende:
Waarom leest dit topic als een twinkdateplaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |