Wel wienig hersenen zo te zien.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Noooo, don't jump, you're too cute!
Wat een leuke manquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Noooo, don't jump, you're too cute!
Nee, de volgende ochtend pas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als die in je bed zou liggen en je zou dit heel afkeurend zeggen....
Oh. Ik volg dat niet zo.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die jongen uit Drachten die niet meer op zijn stage mocht komen, want hommo.
Hij was bij RTL LN en ik kom zelf uit Drachten. Verder zal het me jeuken. Die dingen gebeuren nou eenmaal.quote:
Ik maak me daar juist echt boos op. Zo'n geëngageerde nicht he.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hij was bij RTL LN en ik kom zelf uit Drachten. Verder zal het me jeuken. Die dingen gebeuren nou eenmaal.
Ik heb van die werkcolleges gegeven. Zo'n practicum met jou lijkt me wel gezellig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:02 schreef Rezania het volgende:
Ik heb zin in practicum. Deze periode enkel theorie.
Domme mensen zijn gelukkig. Zeker als ze lekker zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:03 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat hoeft niet relevant te zijn.
Dat zeg ik. Las het verhaal in KLB, je leek wel de spokesperson.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik maak me daar juist echt boos op. Zo'n geëngageerde nicht he.
Ik vind veel mensen dom, dus als ik dat als criterium moet hanteren voor menselijk contact, dan blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Domme mensen zijn gelukkig. Zeker als ze lekker zijn.
Je weet toch bij voorbaat dat gereformeerden het praktiseren van homoseksualiteit afkeuren. Het SGP wil ook liever geen vrouwen in de partij. Soi.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:08 schreef vreemdganger het volgende:
quote AD :
Na meerdere succesvolle gesprekken leek de 'perfecte' stage bij het bedrijf in kannen en kruiken, totdat de organisatie Bas woensdag alsnog afwees. De groothandel had op zijn Facebookpagina gezien dat hij een vriend heeft.
,,Wij zijn een Christelijk bedrijf en voor ons is dit een punt waar we ons niet mee verenigen mogen'', schreef de organisatie in een mail aan de student Small Business & Retail Management.
Daar God dit uitleven van je seksuele geaardheid nergens in zijn Woord goedkeurt, maar wel afkeurt, en voor ons zijn Woord als richtsnoer geldt, kunnen we je (daar ik Hem meer gehoorzaam wil zijn dan mensen) niet aannemen.'' Er is volgens het dieren- en tuinbedrijf een 'meningsverschil' ontstaan waarin de partijen zich niet kunnen 'verenigen'.
unquote
Dit is toch godvergeten ziekelijk en dat 2015 Klein Isis in Drachten !!
NEderland is seculier toch ?? Religie maakt de geest van mensen ziek !
]
vette discriminatie , mss maar een paar maanden de bak in !!
Wat achterlijk joh (die buren). Ik zou er als politicus bovenop duiken nu.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Las het verhaal in KLB, je leek wel de spokesperson.
Daar kan ik mij dus echt niet over opwinden. Toen ik het vertelde uit de kast kwam, spraken mijn buren niet meer tegen me. Mensen die ik 20 jaar kende. Zo blij dat ik uit dat dorp weg ben.
Werkcolleges practicum noemen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb van die werkcolleges gegeven. Zo'n practicum met jou lijkt me wel gezellig.
Daar kan je toch alleen maar heel hard om lachen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat achterlijk joh (die buren). Ik zou er als politicus bovenop duiken nu.
Dat wel ja. Soms ben ik daar jaloers over.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Domme mensen zijn gelukkig. Zeker als ze lekker zijn.
Volwassenen die een denkbeeldige vriend hebben, en dan ook nog willen dat andere mensen doen wat die denkbeeldige vriend wil.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je weet toch bij voorbaat dat gereformeerden het praktiseren van homoseksualiteit afkeuren. Het SGP wil ook liever geen vrouwen in de partij. Soi.
Doorlopen mensen, niets aan de hand.
Helemaal eens, maar er zijn er zo veel. Accepteren lijkt me beter dan je erover opwinden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Volwassenen die een denkbeeldige vriend hebben, en dan ook nog willen dat andere mensen doen wat die denkbeeldige vriend wil.
Als je ouder dan twaalf jaar bent en nog in God gelooft, dan heb je de belangrijkste les van het Sinterklaasfeest gemist.
SGP is overruled door de Hoge Raad en het Europees Hof wat betreft het weigeren van vrouwen op kieslijsten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je weet toch bij voorbaat dat gereformeerden het praktiseren van homoseksualiteit afkeuren. Het SGP wil ook liever geen vrouwen in de partij. Soi.
Doorlopen mensen, niets aan de hand.
Het worden er steeds minder, het zijn vooral oude mensen en die gaan vanzelf dood.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar er zijn er zo veel. Accepteren lijkt me beter dan je erover opwinden.
We komen er wel. Trouwen kan al, zelfs in de VS.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
SGP is overruled door de Hoge Raad en het Europees Hof wat betreft het weigeren van vrouwen op kieslijsten.
Dat mensen al lang discrimineren vind ik geen reden om m'n schouders erbij op te halen eigenlijk. Niets is statisch, kan altijd verbeterd worden. Maar is persoonlijk natuurlijk.
Er gaan minder mensen naar de kerk, maar dacht dat het aantal gelovigen gaat stijgen in de komende jaren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:17 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het worden er steeds minder, het zijn vooral oude mensen en die gaan vanzelf dood.
Ik heb meer moeite met de PVV dan de SGP.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
SGP is overruled door de Hoge Raad en het Europees Hof wat betreft het weigeren van vrouwen op kieslijsten.
Dat mensen al lang discrimineren vind ik geen reden om m'n schouders erbij op te halen eigenlijk. Niets is statisch, kan altijd verbeterd worden. Maar is persoonlijk natuurlijk.
Gelovigen, waarin? De sprookjes van Geert?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er gaan minder mensen naar de kerk, maar dacht dat het aantal gelovigen gaat stijgen in de komende jaren.
Beide waardeloos.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de PVV dan de SGP.
Dat is waar ook, ik moet nog een staatsgreep plannen.
Hoe komen we nu ineens bij Geert terecht.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Gelovigen, waarin? De sprookjes van Geert?
Sorry.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoe komen we nu ineens bij Geert terecht.
Even onthouden voor de volgende keer dat ik die afslag niet weer neem!
Beliebersquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik snap alleen niet waar de stijging in het aantal gelovigen vandaan moet komen.
Moslims.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik snap alleen niet waar de stijging in het aantal gelovigen vandaan moet komen.
Ooh, wereldwijd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Moslims.
http://www.scientias.nl/de-wereld-wordt-steeds-religieuzer/
quote:
Die borst.quote:
Beter trekt hij gewoon niks aan.quote:
Je kunt alleen maar denken in staven en ballen, lijkt het wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Is poolen een goed idee voor een eerste date? Of beter iets anders?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar denken in staven en ballen, lijkt het wel.
Wel leuk denk ikquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Is poolen een goed idee voor een eerste date? Of beter iets anders?
Mja mja, we zitten eerst twee uur naast mekaar (vergaderingquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel leuk denk ik
Maar ik doe altijd gewoon drankje
Denk het wel. Ik doe het nooit omdat ik niet kan poolenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja mja, we zitten eerst twee uur naast mekaar (vergadering) dus leek mij wel leuk om daarna wat actievers te doen dan zitten. Maar dus wel een goed plan?
Ik kon het niet laten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..][ afbeelding ] Was een serieuze vraag.
Hij kan ook niet poolen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik doe het nooit omdat ik niet kan poolen
Zolang het maar geen bioscoop is
Volgens paxcon is er in Groningen een bioscoop met gloryholenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij kan ook niet poolen.
Nee, bioscoop is sowieso superslecht plan, beetje naast mekaar zitten in het donker, handig!
Weet Paxcon dat uit ervaring?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens paxcon is er in Groningen een bioscoop met gloryholen
Ik kan het me niet voorstellen. Het is altijd zo'n beschaafde jongeman. Maar soms denk ik ken de ware Paxcon nietquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet Paxcon dat uit ervaring?En bioscoopbroek is dan leuker.
Ik hoor soms ook verhalen hoor, verbaast me allemaal.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Het is altijd zo'n beschaafde jongeman. Maar soms denk ik ken de ware Paxcon niet
Ook ooit echt gebruikt?quote:Ik heb een bioscoopbroek
Nee gewoon een broek waar de zak open is gescheurdquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoor soms ook verhalen hoor, verbaast me allemaal.
[..]
Ook ooit echt gebruikt?![]()
Tsk, boring. Had een mooi verhaal verwacht.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon een broek waar de zak open is gescheurd
Jij, ga tijd aan je vrienden besteden, nu.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:22 schreef Kaas- het volgende:
Mijn eerste date ooit met een jongen was in een bios haha.![]()
Was toevallig heel leuk, maar zou ik niet doen nee.
cutequote:Op zaterdag 21 november 2015 22:23 schreef Kaas- het volgende:
Waren beide 16 en achteraf bleek dat we beide hele film lang de ander z'n hand wilde vasthouden maar dat niet durfden![]()
Zo oprecht ook. Zorgzaam en alles. Geen idee of dit een competitie of zo was maar de sfeer is echt mooi.quote:
Zoe haar optredens bij Paul de Leeuw anders eens terug, uit 2008-2010. Leuk mensquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo oprecht ook. Zorgzaam en alles. Geen idee of dit een competitie of zo was maar de sfeer is echt mooi.
Ken Adele verder niet maar ik vind haar nu wel tof.
Het idee was geloof ik dat ze aan een soort fake talentenjacht mee zouden doen voor de Graham Norton show.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo oprecht ook. Zorgzaam en alles. Geen idee of dit een competitie of zo was maar de sfeer is echt mooi.
Ken Adele verder niet maar ik vind haar nu wel tof.
Really? Kan het mij niet eens meer herinnerenquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:26 schreef Rezania het volgende:
Mijn eerst date was met Cosmo, ook bios.
Ja, ik begon net met bier drinken en had nog een bril (quote:Op zondag 22 november 2015 00:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Really? Kan het mij niet eens meer herinneren
Ja hallo, weet ik veel. Kan je dat niet terugkijken via je membership?quote:
videotheek 3000 i suppose?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens paxcon is er in Groningen een bioscoop met gloryholen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |