abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157722098
De oorlog is allang bezig.

Stel je voor, je bent chinees, en je komt een bezoekje brengen aan Brussel, om een lekkere Wafel te eten, en je ziet niets anders als oorlogsvoertuigen, soldaten met bivakmutsen...
Zelfde geld voor Parijs
pi_157722273
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 18:48 schreef Fred0w het volgende:

[..]

De metro blijft gesloten tot zeker 15 uur morgen.
Merci
pi_157722404
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 18:02 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wij hebben een van de beste elite-eenheden in de wereld. Dit machtsvertoon van de Belgen is voor de bühne. In Antwerpen kan iedere halve gare gewoon zijj gang gaan.
Zat ik ook aan te denken. Dan ga je als terrorist gewoon naar Antwerpen of Leuven
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157722440
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:22 schreef Charleville het volgende:

Stel je voor, je bent chinees, en je komt een bezoekje brengen aan Brussel, om een lekkere Wafel te eten, en je ziet niets anders als oorlogsvoertuigen, soldaten met bivakmutsen...
Zelfde geld voor Parijs
Dat kost de Japanse toerist veel fotorolletjes :D
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157722488
quote:

Zelfde geld voor Parijs
Inderdaad.

Het is geen conventionele oorlog met legers die tegen elkaar knokken. IS vecht een heilige oorlog en wil dat het in Europa tussen moslims en niet-moslims escaleert.
pi_157722543
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:32 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Zat ik ook aan te denken. Dan ga je als terrorist gewoon naar Antwerpen of Leuven
Is natuurlijk ook zo, maar als je een concrete aanwijzing hebt dat er in Brussel iets staat te gebeuren, dan moet je iets he.
pi_157722740
Interessant en tragisch artikel: http://diepresse.com/home(...)t-islamistisch-wurde

Engelse vertaling (niet door mij):

quote:
Saint-Denis: How my city became islamist

Fewzi Benhabib once fled Algeria Islamists to Saint-Denis. Today the city is unrecognizable, he writes, Islamists had conquered streets and shops: report of a stunned.

For 21 years I live in Saint-Denis. Here, a few kilometers from Paris, I have found asylum in 1994. My friend, Professor Abderrahmane Fardeheb, was assassinated on September 26 of that year in Oran in front of his daughter, whom he had accompanied to school, by Islamists. At that time I had decided to leave my country.

In Saint-Denis, this situated on the River Seine city of diversity, hospitality and tolerance, I could be at home with my family, finally free from the threats of the Islamists, who piled up in my mailbox. I was 48 years old and left a beloved radiant city where I had worked as a physicist and taught - full of pain, but convinced that I would no longer be exposed to the horrors of political Islam in France.

In recent years, the fear grabbed me again. Saint-Denis has nothing to do with the Saint-Denis at the time. And the land of human rights refuses to look. In Saint-Denis, a gap has opened up, which brings back memories, it does so on the sidewalks, in the market on Sunday. And yet many citizens refuse to recognize that here gnaws a counter-project to the democratic foundations of the pluralistic society.

Veil for a four-year old
Where, in this downright summery Sunday of November, are lightweight tops and short skirts? Wherever I look, veil, veil, veil again - simple headscarves, shawls, also cover the forehead, and great for the whole body. Recently, there in the street that bears the name of the communist resistance fighter Gabriel Péri, shops for Islamic dress. They are called Dubaï Center or Daffah - a thriving Saudi company. This is the law of supply and demand, which is bad about it?, ask the naive, to whom I can no longer count myself. My wife asks naively: "Do you have a scarf for my eight year old granddaughter who is small for her age," The shop assistant shows her models: "I've sold one to a four year old."

In between are books, they convey, together with the "Wahhabi fashion", the proselytism of an Islamist fringe group, whose ideology many keep out of weakness or ignorance, for the message of the Qur'an. This aims to hold "Muslims" in the Islamist orbit, dominate and control the community, to promote the secession from the rest of society.

In addition to the giant fast-food business Mak d'Hal, that mimics the look and McDonald's hamburgers, one hundred percent halal, the hair salon Coiffure Mixte is hardly noticeable. The owner explained to me: "Mixte is here that there is a separate room for veiled women, where they are hidden from view." This woman is like me from Oran. I say: "How did this idea come from? I have not even seen such a thing in Oran." Then the hairdresser: "You will probably not compare Oran and Saint-Denis." Here in Saint-Denis, she told me that Muslims would live their faith without compromise.

How often have I not heard that lately? Friends of mine come back in disbelief from Algerian cities like Algiers or Sétif. "In the market of Bab-El-Oued lovers hold hands!", A friend told me, as if he had seen an English speaking duck. "Women who have a drink on a cafe terrace with girlfriends, they are normal, here we would wonder about it," complains another. French people who recognize my origins from my appearance and accent, ask me: "And, you eat pork?", as that would be weird. I do not ask neighbors or colleagues whether they fast or go to the Latin Mass! Why does one lock me in a cage of religious identity? When my daughter-in-law filed for her daughter at school, she crossed to the canteens questionnaire, the child eat "everything". A few days after the start of school, a supervisor adressed her: "You know that you have by having everything ticked, agreed that your daughter eats foods that are not halal?"

My city has re-instilled in me in recent years the suspicion that I wanted to leave on the other side of the Mediterranean Sea 21 years ago. The stream of people that every Friday pours into the Rue de Boulangerie is not an ordinary gathering of believers. From the Tawhid-center that attracts so many believers that their prayer rugs temporarily brought the traffic brought to a standstill, in 2000 the preacher Tariq Ramadan launched his France-activity. This prayer room, which some consider to be a simple mosque, is the center of those who follow the political ideology of the Muslim Brotherhood.

I am in France, I go on a road that still daresto call itself Rue du Jambon, street of ham. I approach a newly opened bookstore, and despair. In the display are posters that teach children Islamic rules, such that you can not mock others, rest on the right side and make three breaks while drinking. On the book tables you see the celebrities of the political Islam, Hani and Tariq Ramadan, as well as the historical figureheads of the Muslim Brotherhood, Sayyid Qutb and Hassan al-Bana.

Music, says an imam, is for pigs
All this reminds me uncannily to the Oran of the 1990s, when the Islamist city government as a first measure closed the conservatory, forbade music and dance and condemned art as an imported sin. Was not an Imam filmed in the Brittany town of Brest a few weeks ago, when he told his small pupils, music is made for apes and pigs?

When the extreme right related organization Civitas organized a conference against the gender theory, the security service was not organized as conservative Catholics but of the bearded men of the Tawhid-center that are equally hostile towards marriage for all. How many such incidents will it take to open the eyes of the leftists of Saint-Denis?

At the Institute of Technology of Saint-Denis, a stone's throw from the hair salon Coiffure Mixte away, a student organization has called for that lecture times shall not fall into the prayer times. Because he dared to remember the values of the Republic, the Institute Director became the victim of a brutal campaign of intimidation, received threatening letters, his car was damaged, he was beaten. What do the police do? Where is the political left?

In the nineties, I saw my fellow Algerian citizens equally helpless in the face of enormous intellectual and logistic machinery of Algerian Islamists. Islamism came treading softly, with small, successive audacities, initially very keen not to scare anyone - to finally plunge into terror and barbarism.

From Fewzi Benhabib (The Press)`This article was published on Monday in the French left magazine "Marianne", two days before the anti-terrorism mission in Saint-Denis in connection with the terrorist attacks on 13 November. Translated and shortened has him Anne-Catherine Simon.
:{ :{
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_157723593
Ik vraag me af, stel je voor dat de inlichtingendiensten gister niet gewaarschuwd hadden, en Brussel was qua beveiliging het zelfde als op anderen dagen, zou er dan echt een aanslag zoals in Parijs hebben afgespeeld? Toch wel vreselijk dat het allemaal zo dicht bij huis komt.

En het treft ook steeds vaker burgerdoelen ipv een Charlie hebdo of een militair in de vooraf gaande jaren..
pi_157723775
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:08 schreef Charleville het volgende:
Ik vraag me af, stel je voor dat de inlichtingendiensten gister niet gewaarschuwd hadden, en Brussel was qua beveiliging het zelfde als op anderen dagen, zou er dan echt een aanslag zoals in Parijs hebben afgespeeld? Toch wel vreselijk dat het allemaal zo dicht bij huis komt.

En het treft ook steeds vaker burgerdoelen ipv een Charlie hebdo of een militair in de vooraf gaande jaren..
Dat is het grote punt waarom deze mensen zo 'slecht' zijn. Ze pakken de gewone mens. Voor hen is er geen verschil tussen een militair of burger. Ze zijn immers allemaal ongelovig. Burgers slacht je echter makkelijker af
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:37:59 #60
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157724473
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:42 schreef Eufonie het volgende:
Interessant en tragisch artikel: http://diepresse.com/home(...)t-islamistisch-wurde

[..]

Je voor dat soort mensen is dit vooral erg tragisch. Geen idee waarom we zoveel kansloze religieuze gekken binnengehaald hebben. Lang niet iedereen daar steunt IS en aanverwanten, maar er is wél een groot deel fundamentalistisch. Dat is een even groot probleem voor onze samenlevingen.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_157724533
quote:

Zelfde geld voor Parijs
Die voelt zich meteen thuis joh.
pi_157724581
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:13 schreef Bensel het volgende:

[..]

Dat is het grote punt waarom deze mensen zo 'slecht' zijn. Ze pakken de gewone mens. Voor hen is er geen verschil tussen een militair of burger. Ze zijn immers allemaal ongelovig. Burgers slacht je echter makkelijker af
Dat wordt gerechtvaardigd door de Westerse legers die ook onschuldigen in grote getalen doden in het Midden-Oosten. Geloof heeft er bitter weinig mee te maken.
pi_157724673
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat wordt gerechtvaardigd door de Westerse legers die ook onschuldigen in grote getalen doden in het Midden-Oosten. Geloof heeft er bitter weinig mee te maken.
Wat zijn de huidige aantallen burgerslachtoffers in Irak en Syrië?
pi_157724964
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Onbekend maar ongetwijfeld meer dan het aantal burgerslachtoffers in West-Europa.
pi_157725111
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:54 schreef Confetti het volgende:

[..]

Onbekend maar ongetwijfeld meer dan het aantal burgerslachtoffers in West-Europa.
Dank je, ik kan er weinig zinnigs over vinden.
Wel over de bombardementen en de terreur van alle partijen naar elkaar en over de vluchtelingen stroom, maar erg overzichtelijk is het niet.
pi_157725165
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:54 schreef Confetti het volgende:

[..]

Google wil op de één of andere manier niet een goede hit geven op "aantallen collateral damage" of "collateral damage numbers" Eigenaardig voor zo'n geavanceerde zoekmachine.
pi_157725223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:59 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Google wil op de één of andere manier niet een goede hit geven op "aantallen collateral damage" of "collateral damage numbers" Eigenaardig voor zo'n geavanceerde zoekmachine.
Ben er serieus benieuwd naar, al zullen de cijfers van de betrokken landen waarschijnlijk erg met elkaar verschillen.
pi_157725297
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ben er serieus benieuwd naar, al zullen de cijfers van de betrokken landen waarschijnlijk erg met elkaar verschillen.
Ik vind alleen de term al een minachting naar de menselijkheid op zich. Ik denk dat we ons rot schrikken van de ware cijfers.
pi_157725307
quote:
Chris Woods, the founder of Airwars.org, a not-for-profit transparency project aimed at tracking and archiving the international air war against Islamic State estimates that at least 167 – and as many as 455 – people have been killed during more than 2,100 air strikes in Iraq.
http://www.theguardian.co(...)y-us-air-strike-isis
pi_157725488
Is de boel al ontploft?
Ja doei.
pi_157725504
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Is de boel al ontploft?
Ramptoerist.
pi_157725606
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:13 schreef Bensel het volgende:

[..]

Voor hen is er geen verschil tussen een militair of burger.
Voor die Franse bombardementen ook niet hoor...
pi_157725638
quote:
Dank je, ik had er eerlijk gezegd veel meer verwacht.

Slaapt de IS op compounds? Ik dacht dat zij verdeeld onder de bevolking zaten.
pi_157725643
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In 2014 waren er 14.000 in Irak
https://www.iraqbodycount.org/analysis/numbers/2014/
pi_157725695
quote:
16.000 mensen gerapporteerd in 10 jaar in 1 land als ik het goed begrijp. En rapporteren betekent sowieso imagoschade, dus het zal wel een flink stuk meer zijn?
pi_157725716
In syrie werd het aantal burgerdoden in april dit jaar op 310.000 geschat.
Dat zal nu wel tegen de 400.000 zijn.

Die minuut stilte daarvoor moet nog komen denk ik?
pi_157725753
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

16.000 mensen gerapporteerd in 10 jaar in 1 land als ik het goed begrijp. En rapporteren betekent sowieso imagoschade, dus het zal wel een flink stuk meer zijn?
Ik denk dat 1600 per jaar wel een geloofwaardig cijfer is, als je het puur over burgerdoden hebt, zonder dat je perse aan meer hoeft te denken.
pi_157725794
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:17 schreef riazop het volgende:

Doel je nu op je eigen bron?
De meeste slachtoffers vielen door IS en andere regionaal strijdende partijen.
pi_157725963
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat 1600 per jaar wel een geloofwaardig cijfer is, als je het puur over burgerdoden hebt, zonder dat je perse aan meer hoeft te denken.
Maar dan heb je nog tal van andere landen die aanvallen, en landen die aangevallen worden, met nog meer van dat soort cijfers.

Met de documentaire Dirty Wars in het achterhoofd, waar bijvoorbeeld bij een doelwit in Jemen (volgens de documentaire) buiten een doelwit nog ca. 40 andere slachtoffers vielen, waaronder vrouwen en kinderen, en dit soort "operaties" geregeld voorkomen, vrees ik toch voor een schrikbarend hoog cijfer voor de gehele regio.
pi_157725984
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:17 schreef riazop het volgende:

Maar wil je alle slachtoffers herdenken of moeten we een scheiding aanbrengen tussen de slachtoffers van de IS en bijvoorbeeld de VS/Fransen?
En wat doen we met de slachtoffers van Assad? Apart of binnen dezelfde minuut?
En wat doen we met de IS-jongens? Ook herdenken of die juist niet?

Ik hoor graag wat je er precies mee bedoeld, het is zo'n loze kreet. Doen we de minuut elke maand of 1 keer per jaar? Of wachten we tot de rust in die regio terug is?
pi_157725996
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Maar dan heb je nog tal van andere landen die aanvallen, en landen die aangevallen worden, met nog meer van dat soort cijfers.

Met de documentaire Dirty Wars in het achterhoofd, waar bijvoorbeeld bij een doelwit in Jemen (volgens de documentaire) buiten een doelwit nog ca. 40 andere slachtoffers vielen, waaronder vrouwen en kinderen, en dit soort "operaties" geregeld voorkomen, vrees ik toch voor een schrikbarend hoog cijfer voor de gehele regio.
true
  zaterdag 21 november 2015 @ 21:41:46 #83
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157726381
Er zit veel waarheid in het volgende opiniestuk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto spreekt ook boekdelen: de Anspachlaan die normaal gezien volgepakt zit met mensen die komen winkelen op zaterdag. Nu enkel soldaten en hier en daar een verdwaald persoon.

- Charlton Heston
pi_157726508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar wil je alle slachtoffers herdenken of moeten we een scheiding aanbrengen tussen de slachtoffers van de IS en bijvoorbeeld de VS/Fransen?
En wat doen we met de slachtoffers van Assad? Apart of binnen dezelfde minuut?
En wat doen we met de IS-jongens? Ook herdenken of die juist niet?

Ik hoor graag wat je er precies mee bedoeld, het is zo'n loze kreet. Doen we de minuut elke maand of 1 keer per jaar? Of wachten we tot de rust in die regio terug is?
Op zich hadden de slachtoffers in Libanon wel genoemd mogen worden. Dat land haalt enorm veel wind uit de zeilen voor Europa voor wat betreft de stroom vluchtelingen. Het is voor iedereen verder van het bed, maar het had wel een goed signaal geweest.
pi_157726538
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Is de boel al ontploft?
in your face :P
...
pi_157726839
Vraagje?
Afgezien van de huidige dreiging.

Wat zou er mis mee zijn dat er op stations en drukke plekken marechaussee zou lopen of soldaten.
Voel je je op Schiphol onveilig als ze patrouilleren, voel je onveilig als je ze ziet lopen in London of New York?

Edit: ik kijk journaal nu, bedoel dus niet met tanks etc..
Gewoon een soldaat die op zijn gemak op de straat staat

[ Bericht 19% gewijzigd door Droopie op 21-11-2015 22:03:59 ]
Hell To The Liars
pi_157727207
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:55 schreef Droopie het volgende:
Vraagje?

Wat zou er mis mee zijn dat er op stations en drukke plekken marechaussee zou lopen of soldaten.
Voel je je op Schiphol onveilig als ze patrouilleren, voel je onveilig als je ze ziet lopen in London of New York?

Ik zou me ook niet meer of minder onveilig voelen als overal paarse kuikentjes rond zouden rennen. Maar het praktisch nut is van beide wat beperkt.
  zaterdag 21 november 2015 @ 22:07:06 #88
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157727277
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:55 schreef Droopie het volgende:
Vraagje?

Met soldaten niet echt, die ben ik gewend van in Brussel. Moest wel even slikken bij het zien van al die militaire voertuigen vandaag, ook pantserwagens en dergelijke.
- Charlton Heston
pi_157727628
Het zal me niets verbazen als de aanslagplegers uit Frankrijk komen, mocht er een aanslag plaats gaan vinden.
J.w.z. revenge voor de aanslag in Parijs.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_157727657
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Op zich hadden de slachtoffers in Libanon wel genoemd mogen worden. Dat land haalt enorm veel wind uit de zeilen voor Europa voor wat betreft de stroom vluchtelingen. Het is voor iedereen verder van het bed, maar het had wel een goed signaal geweest.
Mee eens!
  zaterdag 21 november 2015 @ 22:52:16 #92
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_157729041
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_157729123
quote:
Maar dat is een Engels bericht. Mijn link is Nu.nl
pi_157729221
quote:
YourAnonNews twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 22:14:23 This account did not tweet about possible future ISIS attacks, this is the original post: https://t.co/ZBRy3rPlfA reageer retweet
YourAnonNews twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 21:14:56 We did not spread any rumors about possible future ISIS attacks, and frankly, we do not know where the rumors come from. reageer retweet
YourAnonNews twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 19:43:43 Take all rumors of possible future ISIS attacks with a grain of salt. reageer retweet
Ik ben geil
  zaterdag 21 november 2015 @ 23:04:20 #95
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157729540
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:42 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ja en zo gaan al die wijken langzaam naar de tering. Heel langzaam, sluimerend, totdat het terminaal is.

Maar wat kan je er tegen doen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 21 november 2015 @ 23:12:39 #96
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157729835
Rue de Brabant in Brussel is wat mij betreft een fantastisch voorbeeld dat aantoont hoe de melting pot zijn werk zou moeten doen. :{

Gunpowder

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157730149
Terreurdreiging België niet alleen vanwege voortvluchtige Abdeslam
De terreurdreiging in België bestaat niet alleen omdat de aanslagpleger Salah Abdeslam nog altijd voortvluchtig is. De dreiging is niet meteen voorbij als hij wordt gepakt of gedood.

Dat heeft de Belgische minister Jan Jambon zaterdagavond gezegd in het Vlaamse actualiteitenprogramma De afspraak.

''Er wordt van meerdere verdachten uitgegaan, daarom ook die grote machtsconcentratie'', zei de bewindsman. ''Er is een reële bedreiging, maar we stellen dag en nacht alles in het werk om aan die situatie het hoofd te bieden.''

Jambon zei eerder zaterdag al dat de Belgische evenknie van de Nationaal Coördinator Terreurbestrijding en Veiligheid zondagmiddag een nieuwe analyse maakt van de terreurdreiging en dat de Nationale Veiligheidsraad daarna bijeenkomt.

Abdeslam

Abdeslam, droeg tijdens zijn vlucht mogelijk een bomvest en heeft dat misschien nog steeds om.

Dat zei de advocaat van een van de mannen die Abdeslam na de aanslagen in Parijs op 13 november oppikten en naar België brachten, waar hij mogelijk nog steeds is.

Hamza Attou sprak volgens zijn advocaat Carine Couquelet over een ''dik vest'' dat Abdeslam aanhad, ''misschien een bomvest of zoiets'', citeert The Telegraph.

http://www.nu.nl/buitenla(...)chtige-abdeslam.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157730240
Laat die Abdesalami of hoe dat stuk stront ook mag heten gewoon zichzelf opblazen zijn we daar ook weer van verlost.
Zonder wrijving geen glans
pi_157730492
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat die Abdesalami of hoe dat stuk stront ook mag heten gewoon zichzelf opblazen zijn we daar ook weer van verlost.
Dan zal er weer een nieuwe leider opstaan uit een ander groepje die hele bende is verdeeld in cellen die zich keer op keer vermenigvuldigen.
  zaterdag 21 november 2015 @ 23:40:15 #100
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157730589
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 23:36 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Dan zal er weer een nieuwe leider opstaan uit een ander groepje die hele bende is verdeeld in cellen die zich keer op keer vermenigvuldigen.
Waar halen ze ze vandaan vraag je je af. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')