Yup. Zei ik eerder in het livetopic ook. Wel op gepaste afstand. Tessa blijft een uberbazinquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De Tessa Bellinfante van deze editie.
Ze hebben veel gemeenschappelijk, ook buiten het het zingen: schattige meisjes met wat aparte maniertjes (ik oordeel niet), ze komen beide uit een wat beschermd kakmilieu (het eerste wat aan Tessa kleefde toen ze meedeed, ze had in eerste instantie het publiek tegen wegens dat 'gooische') , het zijn intelligente meisjes die weten wat ze willen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Zei ik eerder in het livetopic ook. Wel op gepaste afstand. Tessa blijft een uberbazin![]()
Ja. Ook iets wat ze gemeenschappelijk heeft met Tessa.quote:Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb vrijdag het optreden alleen luisterend meegekregen. Inmiddels meermaals teruggekeken omdat het het terugluisteren waard was, maar damn... Ze gaat er echt helemaal op in he![]()
?
Zeker niet slecht maar op een of andere manier deed het me niet zoveel, Haar optreden tijdens de eerste liveshow kwam helemaal binnen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef iBenny het volgende:
Ik heb vrijdag het optreden alleen luisterend meegekregen. Inmiddels meermaals teruggekeken omdat het het terugluisteren waard was, maar damn... Ze gaat er echt helemaal op in he![]()
?
Ja, ik denk dat dat vooral aan het 'liedje' lag. Misschien was de uitvoering ook minder maar ook dat wordt beïnvloed door het liedje. Zo'n elektrobeat op de achtergrond als enige muzikale begeleiding zingt niet lekker, zeker niet als je zo'n type bent wier kracht het is om je emotioneel af te stemmen op het liedje (er zit helemaal geen emotie in zo'n liedje).quote:Op maandag 21 december 2015 09:52 schreef iBenny het volgende:
Die van afgelopen vrijdag was by far de minste. Helaas.
De stem is niet te zacht, zij kiest ervoor om die stukjes zacht te zingen. Op andere momenten hoor je dat zij wel degelijk met heel erg veel volume kan zingen, ook bij die toonhoogtes. Dat was een bewuste keuze van Marco en Maan, zo legde Marco uit. Hij houdt van de overgang tussen haar gewone stem en haar kopstem en hij wou zoveel mogelijk dynamisch bereik, stukjes klein en zacht en stukjes bombastisch. Op zich begrijp ik dat (contrast en dynamiek is fundamenteel voor muziek) maar ik ben het met je eens dat voor bepaalde stukjes met name in de laatste paar weken voor de finale (de finale zelf niet!) het volume te zacht werd. Ik heb daar toen zelf ook nog een opmerking over gemaakt in de chatdraad, ik gaf toen aan dat ik de indruk had dat het geluid van de microfoon te zacht stond maar na Marco's opmerkingen blijkt dat het een bewuste keuze was.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:23 schreef ato het volgende:
Mwoah sind de laatste weken vond ik haar saai, stem is niet slecht maar te zacht.
Wie van de kandidaten wel? Als we puur naar het technische kijken dan kom je bij Sanne uit, zie het gevecht met Maan. Maar zijn de klankkleur, de attitude, het gevoel wat je oproept etc. niet net zo belangrijk?quote:Vond ik van de laatste 4 niemand.
Een late huldiging om haar langer in de spotlight te houden?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef iBenny het volgende:
De huldiging van MAAN is nu live te volgen op RTV-NH
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-gehuldigd-in-bergen
(Heel vreemd moment...)
Zou goed kunnen. Al heeft ze het natuurlijk ook druk zat gehad de afgelopen tijd met allerlei media-optredens.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een late huldiging om haar langer in de spotlight te houden?
Als er een album komt dan is het te hopen dat ze er veel 'gevoelige' liedjes op zetten, niet dance en zo.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Al heeft ze het natuurlijk ook druk zat gehad de afgelopen tijd met allerlei media-optredens.
Ben benieuwd of we van haar wel een album te zien krijgen. We wachten nog steeds op die van Leona.
ik heb ook echt een grote crush op haar, zo'n mooie meid met een prachtige stemquote:
geen problemen mee om van haar sterretje een zonnetje te maken hoorquote:
lijkt me wel een probleem als je formaat niet voorbij een tandenstoker komt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:27 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
geen problemen mee om van haar sterretje een zonnetje te maken hoor
nou dat is ze zeker niet, ik vind haar zo schattig, en ik verwachtte eigenlijk ook wel een verwend kind of zo, gezien haar achtergrond, haar vader die als producer bij de NPO werkt, en dat ze rijk is, maar ik heb een keer van haar die huiskamerconcert gezien, zo leuk hoe ze samen met een van haar grootste fans deed zingenquote:
de zon is een sterquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:27 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
geen problemen mee om van haar sterretje een zonnetje te maken hoor
juist PeZu, en heb je die video's beluisterd die ik hier heb gepostquote:
ze heeft gewoon mooie ogen, en als ze optreedt dan zie je haar ook echt het liedje performenquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:38 schreef Diemux het volgende:
Ze kijkt altijd zo geil uit haar ogen...
Hotquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[ afbeelding ]
Maan tijdens optreden in Hoogvliet tijdens wielerevenement
dat vind ik ook, sowiezo hoe ze kijkt, echt helemaal met het optreden bezigquote:
Herman is de naam.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Goed bezig Hans.
Net voor het einde van het jaar de 'kutste grap van 2016' gemaakt![]()
ok hans.quote:
Ik heb der voice nooit gezien ken der van DWDD waar ze een keer was voor een optreden daar zag ze er leuk uit maar kwam ze echt over als een sterren kind dat was wel jammer niet gek met die naam trouwens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik heb ook echt een grote crush op haar, zo'n mooie meid met een prachtige stem
qua kledingstijl vind ik haar best leuk, gewoon dat casual met jeans en een shirt, ipv te prinsesachtig met lange jurken
ben ik het niet echt mee eens, ik vind haar gewoon vrolijk overkomen, en ja haar vader is ook een producer en dat ze rijk is, ja dan kan ze voor sommige overkomen als een sterren kind, ik vind haar gewoon leuk hoe ze is, met haar vrolijkheid en haar mooie stem en uiterlijkquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb der voice nooit gezien ken der van DWDD waar ze een keer was voor een optreden daar zag ze er leuk uit maar kwam ze echt over als een sterren kind dat was wel jammer niet gek met die naam trouwens.
welkom bij team Maan, Redbullkidquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Goed bezig Hans.
Net voor het einde van het jaar de 'kutste grap van 2016' gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[ afbeelding ]
Maan tijdens optreden The Voice liveshow
Totaal geen figuur voor zulke kleding. Alsof ik naar een 5 jarig meisje in een turnpakje zit te kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[ afbeelding ]
je bedoelt deze Mikey
laat haar toch lol hebben, ik denk dat ze zelf het wel leuk vondquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
[..]
Totaal geen figuur voor zulke kleding. Alsof ik naar een 5 jarig meisje in een turnpakje zit te kijken
laat haar toch lol hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
leuke normale meid zonder make-up
juist, en ik was positief, ik hou niet van die veels te veel make-up meidenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
laat haar toch lol hebben.
Hoe oud ben je? 11?quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
juist, en ik was positief, ik hou niet van die veels te veel make-up meiden
en ik zou zeggen je bent welkom om bij Team Maan te komen
25 jaar ben ik, ik support haar gewoon met plezier, ik vind haar wel echt een stoere meid, de noordkaap challenge is niet niks, in zo'n koud weer, en ze heeft het noorderlicht gezien prachtig, en 180.000 euro opgehaald daarmee voor serious requestquote:
Stalker gespotquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
25 jaar ben ik, ik support haar gewoon met plezier, ik vind haar wel echt een stoere meid, de noordkaap challenge is niet niks, in zo'n koud weer, en ze heeft het noorderlicht gezien prachtig, en 180.000 euro opgehaald daarmee voor serious request
ik ben gewoon een fan van haar dat kan toch wel hopelijkquote:
Ben je een kerel?quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben gewoon een fan van haar dat kan toch wel hopelijk
nee hoor, ik heb gewoon een crush op Maanquote:
ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 22 december 2016 09:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
wow Maan is echt een topper nu, en schijnbaar een mooie sexy rode jurk bij de toppers kerstshow, ik hoop echt dat het op tv komt of op YouTube
echt wel een leuke meid, heel vrolijk en ze is dus een feyenoord fan, ze was gisteravond echt mee aan het zingen met Lee Towers You'll never walk alone, of fc twente fan, want die gebruiken dat nummer ook, of Liverpoolquote:Op donderdag 22 december 2016 20:25 schreef ato het volgende:
De auditie was ijzersterk, later in de liveshows vond ik haar minder goed.
Is volgens mij wel een leuke meid..
echt mooi was dit, wat speelde zij een goede maria, echt waarquote:
Wauw man!quote:Op maandag 26 december 2016 11:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
oke, iets super gaafs Maan heeft nu 100.000 instagram volgers wow
het is toch al ietsquote:Op maandag 26 december 2016 11:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wauw man!
Kom maar terug wanneer het er 450.000 zijn.
Was het maar wat..quote:
nee, en ze mag van mij vandaag wel lekker rustig kerst nog vieren, ze heeft al veel opgetreden weer, met de toppers in een mooi sexy rode jurkquote:Op maandag 26 december 2016 12:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Was het maar wat..
heeft papa haar nog ergens weten te pluggen voor vandaag of...?
echt prachtig, ze heeft ook hallelujah gezongen daarquote:
ze is gewoon een liefhebber van muziek, ze heeft ook een goede muzieksmaak vind ikquote:Op donderdag 29 december 2016 14:24 schreef ato het volgende:
Zit ze nu iedere dag bij de top 2000 bij Mathijs?
wat was het grapje dan n wat zijn de commentaren?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
omg Maan krijgt een paar nasty haatcommentaren, alleen omdat ze gewoon een grapje maakt over met china praten, walgelijk hoe sommige mensen kunnen zijn, die geen gevoel voor humor hebben, en dan Maan racistisch noemen, Maan is echt niet racistisch hoor, ze is een lieve vrolijke meid met goed veel humor
ze was een beetje voor de grap net alsof ze met china aan het praten was door een gat, check haar instagram anders, ik vind het wel grappig, en ze zei wat chinese woorden, dan wordt ze meteen als racistisch aangezien door een paar mensen, echt flauw van die mensen dat ze geen gevoel voor humor hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat was het grapje dan n wat zijn de commentaren?
dit is een half verhaal zo
als je nu voortaan ook beeld/foto/screenhsot van de grap, bij je verhaal stopt, volgen de mensen je verhaaltje beter, met ga zelf en kijken doe je je topic geen plezierquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ze was een beetje voor de grap net alsof ze met china aan het praten was door een gat, check haar instagram anders, ik vind het wel grappig, en ze zei wat chinese woorden, dan wordt ze meteen als racistisch aangezien door een paar mensen, echt flauw van die mensen dat ze geen gevoel voor humor hebben
gelukkig kunnen de meeste fans van haar er wel om lachen
hier is de link van dat filmpjequote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je nu voortaan ook beeld/foto/screenhsot van de grap, bij je verhaal stopt, volgen de mensen je verhaaltje beter, met ga zelf en kijken doe je je topic geen plezier
sambal bij, fu yong hai, nummertje 39 en wat nep chinees brabbelquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hier is de link van dat filmpje
https://www.instagram.com/p/BO5R5riD6-F/?taken-by=maan.de.st
ja precies, het is gewoon zo'n soort grapje, ze heeft gewoon gevoel voor goede humor, en als sommige mensen dat niet kunnen waarderen dan zijn diegenen geen loyale fans naar haarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
sambal bij, fu yong hai, nummertje 39 en wat nep chinees brabbel![]()
stel je nu eens voor jij bent chinees en zodra iemand china/chinees op tv zegt, komen de flauwe afhaal restaurant grappen want haha grappig, dan baal je ook van die beperkte blik aangaande je afkomst
je mist het punt volkomenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja precies, het is gewoon zo'n soort grapje, ze heeft gewoon gevoel voor goede humor, en als sommige mensen dat niet kunnen waarderen dan zijn diegenen geen loyale fans naar haar
ik zou niet balen als Maan een grap over mij zou maken, ik ken haar gewoon als een blij en vrolijk persoon, maar ja het zijn maar een paar haters die moet zij gewoon negeren vind ik, )
nee ze vinden die domme grappen gewoon storend en niet leuk, haha een chinees haha fu yong hai, dat is ook gewoon tenenkrommend beperkendquote:waarschijnlijk vinden hun het niet leuk, dat ze rijk is, een mooie zangstem heeft en gevoel voor humor, dat is te perfect voor hun, haters gonna hate, net zoals dat Taylor swift liedje shake it off
ik heb dat grapje ook ooit gezegd, toen ik ook een gat moest graven in de tuin, zei ik ook zoiets van effe met china pratenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mist het punt volkomen
[..]
nee ze vinden die domme grappen gewoon storend en niet leuk, haha een chinees haha fu yong hai, dat is ook gewoon tenenkrommend beperkend
nee Maan is gewoon een lieve vrolijke meid, met een goed gevoel voor humor, en als je door een opmerking haar niet meer wil volgen dan was je nooit echt een loyale fan lijkt mij, lach er toch gewoon omquote:
het gaat om naar china praten dat weet je bestquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik heb dat grapje ook ooit gezegd, toen ik ook een gat moest graven in de tuin, zei ik ook zoiets van effe met china praten![]()
ja, dat weet ik ook en ik weet dat het gewoon een grapje is, misschien vind zij china ook gewoon een mooi land, mensen moeten eigenlijk gewoon meer lachen, ik haat serieuze mensenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat om naar china praten dat weet je best
mensen moeten? Maan moet mischien niet van die flauw stereotyperende grappen maken, oorzaak en gevolgquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja, dat weet ik ook en ik weet dat het gewoon een grapje is, misschien vind zij china ook gewoon een mooi land, mensen moeten eigenlijk gewoon meer lachen, ik haat serieuze mensen
ten eerste ik weet zeker dat Maan dit niet zo bedoeld, en ze mag van mij best een beetje wat humor hebben, racistisch vind ik ook overdreven om dat gelijk te zeggen, die ene persoon heeft zich daarmee ook belachelijk gemaakt vind ikquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen moeten? Maan moet mischien niet van die flauw stereotyperende grappen maken, oorzaak en gevolg
Maar goed ging er mij meer om, die voortaan complete artikelen hoer posten, plaatje, video en tekstje en linkje
Dan maaak je wat van je topic
dus mogen die mensen ook zeuren over haar grappenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ten eerste ik weet zeker dat Maan dit niet zo bedoeld, en ze mag van mij best een beetje wat humor hebben, racistisch vind ik ook overdreven om dat gelijk te zeggen, die ene persoon heeft zich daarmee ook belachelijk gemaakt vind ik
en iedere fan van haar die haar goed kent zoals ik en meerdere anderen weten gewoon dat zij altijd zo vrolijk, blij en lief is, je hebt wel een punt PeZu, maar nederland is voor mij een land van vrijheid van meningsuiting
uh ze hoeven niet te zeuren, Maan verdient al die haat niet, ze kunnen ook gewoon haar niet meer volgen op instagram als ze haar niet leuk vinden of zo, maar om gewoon een beetje te trollen daar wordt ik echt schijtziek vanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus mogen die mensen ook zeuren over haar grappen
chinezen verdienen die grappen ook niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
uh ze hoeven niet te zeuren, Maan verdient al die haat niet, ze kunnen ook gewoon haar niet meer volgen op instagram als ze haar niet leuk vinden of zo, maar om gewoon een beetje te trollen daar wordt ik echt schijtziek van
uh PeZu, ja ik snap jouw punt nu wel, als de chinezen dit zouden zien, ik zeg niet dat dat gebeurt denk ik, gelukkig is Maan niet zo bekend in Chinaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
chinezen verdienen die grappen ook niet.
Maar dan ben je dus niet zo 'lekker gewoon gebleven'.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je moet er ook helemaal voor gaan vind ik, voor de muziek als dat je grootste passie is
hier speciaal voor jou, Maan die slow down zingt van Douwe Bob, op haar eigen manier, klein en puur
het is ook op haar eigen manier, en jij bent waarschijnlijk de versie van Douwe Bob gewend, ik vind haar stem gewoon heel mooi, ze gaat tenminste het niet proberen om het precies zoals douwe te zingenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus niet zo 'lekker gewoon gebleven'.
Ik vind dit heel iebelig en lelijk gezongen. Slechte uitspraak, tegen het valse aan of er zelfs overheen. Ik heb het afgeluisterd uit respect voor jou (je plaatst tenslotte speciaal voor mij een filmpje), maar ik vind het echt vreselijk.
Volgens mij ben jij zo'n enge stalker of niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
aw Maan getroffen door een griepje, beterschap naar die lieve schat, maar zelfs ziek ziet ze er nog mooi uit
dank je in ieder geval voor dit Maan topicquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:22 schreef iBenny het volgende:
ESF / TheVoice4Ever-ESF-MAAN-FANTOPIC
Is dit dubbel?
Megan heeft 2 miljoen instagram volgers, en nee geen rijke familie, meer een gewone normale familie zoals wijquote:Op donderdag 7 september 2017 12:02 schreef Wuwwa het volgende:
Het was ook een ongelofelijke trut, fijn dat je het eindelijk toegeeft.
Heeft Megan nog wat instagramvolgers, een rijke familie of wat covers?
Hoe kom je daar nou bij? Ze maakt nog gewoon muziekquote:Op dinsdag 26 september 2017 11:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
geen muziek meer van Maan, dus definitief geflopt nu![]()
uh ik heb al een tijdje geen muziek meer van haar gehoord LOLquote:Op woensdag 27 september 2017 08:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ze maakt nog gewoon muziek
De beste zangers?quote:Op woensdag 27 september 2017 09:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
uh ik heb al een tijdje geen muziek meer van haar gehoord LOL
ben ik inmiddels weer vergeten haar optredensquote:
Doe mij Nooshin maarquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
hehe, op dit soort interview van Maan heb ik echt gewacht, hier praat ze ook over Anouk bij the voice of holland, haar liefdesleven, en ze zoekt een songwriter, een goede songwriter
maar haar instagramvolgers naar 245.000 wow haar populariteit stijgt toch wel hier in ons land![]()
ik wens haar al het succes met haar clubtour met livebandje
ik heb echt geen hekel aan Maan, die ballads van d'r raken mij nog steeds, ze lijkt me ook echt een lief meisje, ook top dat ze veel geld had opgehaald bij dance dance dance voor de verstandelijk gehandicapten
ik voel me rot dat ik nare dingen over d'r heb gezegd, dus ik ga haar gewoon supporten zonder al te overdreven meer te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |