abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159927084
quote:
Zij zullen ongetwijfeld baden in pussy 8-)
Conscience do cost.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:27:46 #52
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159992356
Reilly Flaherty (28) verloor begin februari zijn portemonnee bij een concert in Brooklyn, New York. Een paar dagen later kreeg hij zijn pasjes terug met een wel heel eigenaardig briefje. De vinder kon namelijk niet alles teruggeven...

Toen Flaherty zijn portemonnee verloor zaten daar zijn pasjes, legitimatiebewijs, contant geld en een metrokaartje in. Zijn pasjes en legitimatiebewijs kreeg hij van een anonieme vinder terug, maar de rest - inclusief de portemonnee! - had diegene blijkbaar zelf nodig. Waarom? Die reden staat haarfijn uitgelegd in het briefje dat bij de inmiddels geblokkeerde pasjes zat. Flaherty plaatste een foto ervan op Instagram

http://www.msn.com/nl-nl/(...)OOe&ocid=mailsignout

_O- _O-
Feyenoord!
pi_159995391
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:27 schreef Japie77 het volgende:
Reilly Flaherty (28) verloor begin februari zijn portemonnee bij een concert in Brooklyn, New York. Een paar dagen later kreeg hij zijn pasjes terug met een wel heel eigenaardig briefje. De vinder kon namelijk niet alles teruggeven...

Toen Flaherty zijn portemonnee verloor zaten daar zijn pasjes, legitimatiebewijs, contant geld en een metrokaartje in. Zijn pasjes en legitimatiebewijs kreeg hij van een anonieme vinder terug, maar de rest - inclusief de portemonnee! - had diegene blijkbaar zelf nodig. Waarom? Die reden staat haarfijn uitgelegd in het briefje dat bij de inmiddels geblokkeerde pasjes zat. Flaherty plaatste een foto ervan op Instagram

_O- _O-
It's not your fault,...it's not your fault...
:P
There is only one religion
  woensdag 17 februari 2016 @ 17:55:37 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159995818
quote:

_O- _O-
Die is wel mooi ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_160239156
quote:

_O- _O-
:D
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 23:26:27 #58
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_160272479
quote:
Deze is zo perfect he _O_ Echt kunst! Zij genieten er ook echt van O+
Fuck the EBU.
pi_160389373
Bubbles de olifant werd gered in Afrika nadat stroper haar ouders hadden vermoord voor hun ivoor.

Ze was een van de enige olifanten die werd geadopteerd. Bubbles ging naar Myrthle Beach Safari in South Carolina, de VS, waar een aannemer een zwembad voor haar bouwde.

Ze werd bevriend met Belle, de zwarte labrador en samen spelen ze vaak in het water.

Bubbles gooit de bal met haar slurf voor Bella. Ook vind Bella het leuk om van Bubbles’ hoofd of rug af te springen en de bal dan te vangen.

http://www.boredpanda.com(...)p-bubbles-and-bella/

pi_160389401
We zouden als mens een voorbeeld kunnen nemen aan dieren soms. :)
pi_160389577
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef ChrisCarter het volgende:
We zouden als mens een voorbeeld kunnen nemen aan dieren soms. :)
soms wel heh...

Ergens in de wildernis in Noord Finland sloten een mannelijke beer en een vrouwelijke wolf een bijzonder vriendschap. Elke avond na een dag lang jagen, deelt dit stel hun bijeengejaagde eten met elkaar terwijl ze samen kijken naar de zonsondergang. Tussen 8 uur ’s avonds en 4 uur ’s ochtend blijven ze elke dag bij elkaar en overdag gaan ze hun eigen gang.

Een beter huwelijk kan je je niet wensen :D

http://www.dailymail.co.u(...)ra-photographer.html
pi_160389802
Nog eentje oO<

Tijdens een tsunami in 2004 werd een hele familie nijlpaarden in Afrika de zee in ‘getrokken’.

Een baby nijlpaard overleefde dit en strandde op een rif.
Een vrijwilliger kreeg het voor elkaar om het beestje te redden van het rif.
Het nijlpaardje werd naar deze redder genoemd en kreeg zodoende de naam Owen.
Owen was alleen heel erg bang en verward en rende, toen hij werd vrijgelaten in het opvanghuis, meteen naar een 130 jaar oude schildpad genaamd Mzee en verschuilde zich achter hem.

Mzee kroop uit zijn schild en begroette Owen. Dit was het begin van een speciale vriendschap.
Ze werden onafscheidelijk.

http://www.mnn.com/earth-(...)mother#ixzz3PURHZYhV

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=4754996
  Moderator donderdag 3 maart 2016 @ 18:56:22 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_160396028
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:32 schreef FANN het volgende:
Nog eentje oO<

Tijdens een tsunami in 2004 werd een hele familie nijlpaarden in Afrika de zee in ‘getrokken’.

Een baby nijlpaard overleefde dit en strandde op een rif.
Een vrijwilliger kreeg het voor elkaar om het beestje te redden van het rif.
Het nijlpaardje werd naar deze redder genoemd en kreeg zodoende de naam Owen.
Owen was alleen heel erg bang en verward en rende, toen hij werd vrijgelaten in het opvanghuis, meteen naar een 130 jaar oude schildpad genaamd Mzee en verschuilde zich achter hem.

Mzee kroop uit zijn schild en begroette Owen. Dit was het begin van een speciale vriendschap.
Ze werden onafscheidelijk.

[ afbeelding ]

http://www.mnn.com/earth-(...)mother#ixzz3PURHZYhV

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=4754996
Om van te smelten. Die laatste foto *;
pi_160399345
Hier een *cuteness-overload* dan maar ff tussendoor :D

-
pi_160400251
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef Lichtkogel het volgende:
Hier een *cuteness-overload* dan maar ff tussendoor :D

Ik geloof er geen ene reet van! No way zou 'n fluffy kitten op zo'n fluffy blue thing on a stick reageren! CGI !
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160400595
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik geloof er geen ene reet van! No way zou 'n fluffy kitten op zo'n fluffy blue thing on a stick reageren! CGI !
:D
-
pi_160589115
Extras. Ricky Gervais en David Bowie.
‘Pathetic little fat man with the pugnosed face’
http://www.dailymotion.co(...)vid-bowie_shortfilms
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160589135
Ricky Gervais _O_
De fotos die die man op social media plaatst. Elke keer weer genieten.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 17:10:26 #69
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160594252

Blijft een mooi liedje toen ik het vandaag weer eens hoorde en stil stond bij het refrein

I am the eye in the sky, looking at you
I can read your mind
I am the maker of rules, dealing with fools
I can cheat you blind

hoog illuminatigehalte dat dan weer wel :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160596155
Klinkt eerder christelijk.
Conscience do cost.
  donderdag 7 april 2016 @ 17:45:42 #71
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161258783
Franse bakker schenkt redder zijn winkel

Het zijn twee mensen die zich van hun beste kant laten zien: een Franse bakker in doodsnood en een dakloze die hem redt en als dank een goedlopende zaak cadeau krijgt.

Het ambulance-personeel zei dat ik extreem veel geluk heb gehad
Bakker Michel Flamant
Michel Flamant (62) bakt al sinds zijn 14de brood. Hij deed dat overal in Frankrijk en rolde zelfs deeg in Chicago. Maar de laatste jaren is de Fransman bakker in het dorp Dole, in de bergachtige regio Jura. Voor zijn zaak zit steevast een dakloze man. Jérôme Aucant (37) bedelt er om wat kleingeld. Knoopt gesprekjes aan met de klanten van de bakkerij. Bakker Flamant jaagt Aucant niet weg. Nooit. Hij geeft hem juist regelmatig een kop koffie en een croissant. Steekt hem een hart onder de riem.

Op een dag staat Flamant in zijn witte T-shirt brood te bakken. Hij voelt zich niet zo lekker. Eigenlijk gaat het al niet goed met hem sinds iemand is langs geweest om de oven te repareren. De klus blijkt niet goed te zijn uitgevoerd. Er lekt koolmonoxide weg. Een kleurloos, giftig en geurloos gas, dat dodelijk is voor iedereen die er te lang aan wordt blootgesteld. Flamant bakt onverstoorbaar door.

Snelweg naar boven
Dan voelt hij zich duizelig en verliest het bewustzijn. De deur zwaait open. Aucant stapt binnen. Hij heeft zin in een praatje. Bovendien is het maar koud buiten. De dakloze ziet de bakker bewusteloos op de grond liggen. Hij aarzelt geen moment en trekt Flamant naar buiten. ,,Ik was bijna op de snelweg naar boven beland'', zegt de bakker tegen het persbureau AFP. ,,Het ambulancepersoneel zei dat ik extreem veel geluk heb gehad.''

Flamant moet na het incident 2 weken in het ziekenhuis blijven. Eenmaal thuis biedt hij Aucant aan om de bakkerij over te nemen. Voor het symbolische bedrag van 1 euro. ,,Wat is nu belangrijker: geld of het leven?'' vraagt de bakker. ,,Ik geef geen zak om geld. Ik bak al mijn hele leven en snak naar rust in mijn hoofd. Deze zaak maakt Aucant gelukkig, dus draag ik die aan hem over. Hij verdient een kans.''

In september de baas
Aucant ziet het wel zitten. ,,Ik ben niet bang voor de tijdstippen waarop een bakker moet werken'', merkt hij op. De dakloze heeft zijn dreadlocks afgeschoren, naar eigen zeggen om de klanten niet af te schrikken. Zijn tatoeages zitten er nog. De komende tijd leert hij van Flamant de fijne kneepjes van het vak. In september is Aucant de baas. ,,Ik heb mijn leven van hem cadeau gekregen'', zegt de bakker, die zich opmaakt voor zijn vroegpensioen. ,,Dan is het schenken van mijn bakkerij wel het minste wat ik kan doen.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-zijn-winkel.dhtml
There is only one religion
  Moderator donderdag 7 april 2016 @ 18:18:42 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_161259512
Als dit geen feelgood is weet ik het niet meer
pi_161260828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Franse bakker schenkt redder zijn winkel

Het zijn twee mensen die zich van hun beste kant laten zien: een Franse bakker in doodsnood en een dakloze die hem redt en als dank een goedlopende zaak cadeau krijgt.

Het ambulance-personeel zei dat ik extreem veel geluk heb gehad
Bakker Michel Flamant
Michel Flamant (62) bakt al sinds zijn 14de brood. Hij deed dat overal in Frankrijk en rolde zelfs deeg in Chicago. Maar de laatste jaren is de Fransman bakker in het dorp Dole, in de bergachtige regio Jura. Voor zijn zaak zit steevast een dakloze man. Jérôme Aucant (37) bedelt er om wat kleingeld. Knoopt gesprekjes aan met de klanten van de bakkerij. Bakker Flamant jaagt Aucant niet weg. Nooit. Hij geeft hem juist regelmatig een kop koffie en een croissant. Steekt hem een hart onder de riem.

Op een dag staat Flamant in zijn witte T-shirt brood te bakken. Hij voelt zich niet zo lekker. Eigenlijk gaat het al niet goed met hem sinds iemand is langs geweest om de oven te repareren. De klus blijkt niet goed te zijn uitgevoerd. Er lekt koolmonoxide weg. Een kleurloos, giftig en geurloos gas, dat dodelijk is voor iedereen die er te lang aan wordt blootgesteld. Flamant bakt onverstoorbaar door.

Snelweg naar boven
Dan voelt hij zich duizelig en verliest het bewustzijn. De deur zwaait open. Aucant stapt binnen. Hij heeft zin in een praatje. Bovendien is het maar koud buiten. De dakloze ziet de bakker bewusteloos op de grond liggen. Hij aarzelt geen moment en trekt Flamant naar buiten. ,,Ik was bijna op de snelweg naar boven beland'', zegt de bakker tegen het persbureau AFP. ,,Het ambulancepersoneel zei dat ik extreem veel geluk heb gehad.''

Flamant moet na het incident 2 weken in het ziekenhuis blijven. Eenmaal thuis biedt hij Aucant aan om de bakkerij over te nemen. Voor het symbolische bedrag van 1 euro. ,,Wat is nu belangrijker: geld of het leven?'' vraagt de bakker. ,,Ik geef geen zak om geld. Ik bak al mijn hele leven en snak naar rust in mijn hoofd. Deze zaak maakt Aucant gelukkig, dus draag ik die aan hem over. Hij verdient een kans.''

In september de baas
Aucant ziet het wel zitten. ,,Ik ben niet bang voor de tijdstippen waarop een bakker moet werken'', merkt hij op. De dakloze heeft zijn dreadlocks afgeschoren, naar eigen zeggen om de klanten niet af te schrikken. Zijn tatoeages zitten er nog. De komende tijd leert hij van Flamant de fijne kneepjes van het vak. In september is Aucant de baas. ,,Ik heb mijn leven van hem cadeau gekregen'', zegt de bakker, die zich opmaakt voor zijn vroegpensioen. ,,Dan is het schenken van mijn bakkerij wel het minste wat ik kan doen.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-zijn-winkel.dhtml
Cool!

pi_161276210
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:35 schreef FANN het volgende:
mag ik even spammen?

LIF / Individual's strijd tegen MS
Kom op mensen!

Het is een Fokker het is één van ons...

http://www.dreamordonate.nl/5222-joost-tegen-ms

bijdrage hoeft niet groot te zijn ....

met zijn allen is het véél....