abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2015 @ 10:37:27 #226
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157805554

stukje over hoe DMX aangepakt is destijds.

Vergeet Tupac niet

we leven in een digitale tijd al jaren lang. Om erachter te komen wat zich afspeelt kun je daar niet achter te komen door tekst alleen en video's negeren want niet zo mijn ding. Beste is beiden imo.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157805644
Het probleem vaak met filmpjes is dat de titel en wat de voice-over verteld totaal niet overeenkomt met wat je in de filmpjes ziet.

Beste voorbeeld vind ik nog altijd de Bohemian grove "docu" van Alex Jones, wat hij verteld (en blijft herhalen gedurende 2,5 uur) is niet terug te zien in het beeldmateriaal. Je moet maar aannemen dat wat hij zegt de waarheid is. Hij is er ook nogal trots op dat een bbc crew hem volgt maar als je de docu die de bbc er over gemaakt heeft kijkt dan blijft er weinig over van AJ's verhaal.
  woensdag 25 november 2015 @ 10:51:55 #228
189978 controlaltdelete
pi_157805770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:43 schreef Chewie het volgende:
Het probleem vaak met filmpjes is dat de titel en wat de voice-over verteld totaal niet overeenkomt met wat je in de filmpjes ziet.

Beste voorbeeld vind ik nog altijd de Bohemian grove "docu" van Alex Jones, wat hij verteld (en blijft herhalen gedurende 2,5 uur) is niet terug te zien in het beeldmateriaal. Je moet maar aannemen dat wat hij zegt de waarheid is. Hij is er ook nogal trots op dat een bbc crew hem volgt maar als je de docu die de bbc er over gemaakt heeft kijkt dan blijft er weinig over van AJ's verhaal.
AJ, daar noem je ook wat op. Net als Mark Dice :{w beetje zwak argument om niet te luisteren naar wat deze gasten nou daadwerkelijk probeerden te vertellen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157805816
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

AJ, daar noem je ook wat op. Net als Mark Dice :{w beetje zwak argument om niet te luisteren wat deze gasten nou daadwerkelijk probeerden te vertellen.
Ik stel ook niet dat dit ook zo is (kan die filmpjes niet bekijken op het werk) maar heb inmiddels genoeg ervaring met dit soort filmpjes om te stellen dat mijn voorbeeld voor de meeste van dit soort filmpjes geld.
  woensdag 25 november 2015 @ 11:12:48 #230
189978 controlaltdelete
pi_157806131
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik stel ook niet dat dit ook zo is (kan die filmpjes niet bekijken op het werk) maar heb inmiddels genoeg ervaring met dit soort filmpjes om te stellen dat mijn voorbeeld voor de meeste van dit soort filmpjes geld.
Aha, welk soort bedoel je precies? Want buiten onzin inderdaad kom je ook materiaal tegen wat een andere blik werpt op de zaak, het is een zoektocht. Om het allemaal weg te wuiven als dit soort filmpjes (onzin toch?) is een excuus imo om al wat aangedragen wordt te negeren. Ik doe dat ook niet met de msm. Werk ze nog.
pi_157806165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Aha, welk soort bedoel je precies? Want buiten onzin inderdaad kom je ook materiaal tegen wat een andere blik werpt op de zaak, het is een zoektocht. Om het allemaal weg te wimpelen als dit soort filmpjes (onzin toch?) is een excuus imo om al wat aangedragen wordt te negeren. Ik doe dat ook niet met de msm. Werk ze nog.
Filmpjes die voornamelijk een vermeende elite/illuminatie aan willen tonen, de meeste falen daar nogal in.
  woensdag 25 november 2015 @ 11:23:03 #232
189978 controlaltdelete
pi_157806308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Filmpjes die voornamelijk een vermeende elite/illuminatie aan willen tonen, de meeste falen daar nogal in.
Omdat jij bij voorbaat weigert te geloven dat zoiets als de elite bestaat die een dikke vinger in oa de music bizz hebben. Gewoon toeval, a gimmick onder al die artiesten met hun symbolism etc en al zou het zo zijn dan blijven het evengoed smeerlappen om zo met hun publiek om te gaan.
pi_157807706
Geen toeval. Een slimme manier om aandacht te trekken die jij ze gunt.
Conscience do cost.
  woensdag 25 november 2015 @ 13:22:51 #234
189978 controlaltdelete
pi_157809070
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:21 schreef ems. het volgende:
Geen toeval. Een slimme manier om aandacht te trekken die jij ze gunt.
Nee hoor. Die aandachttrekkerij heeft op mij geen effect, ik vind hun muziek bagger en als persoon geen knip voor de neus waard, dit in tegenstelling tot anderen, die in de rij liggen voor de nieuwste Yeezy's of uit hun dak gaan bij deze concerten. Wat een manier ook om aandacht te trekken als muzikant zou het om de muziek moeten gaan zonder deze flauwekul en niet echt respectvol naar de mensen die een fan zijn.
pi_157809192
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor. Die aandachttrekkerij heeft op mij geen effect,
:D
quote:
ik vind hun muziek bagger en als persoon geen knip voor de neus waard, dit in tegenstelling tot anderen, die in de rij liggen voor de nieuwste Yeezy's of uit hun dak gaan bij deze concerten.
Tsja, smaken verschillen hm.
quote:
Wat een manier ook om aandacht te trekken als muzikant zou het om de muziek moeten gaan zonder deze flauwekul en niet echt respectvol naar de mensen die een fan zijn.
Jij denkt dat mensen puur voor de clip naar dit nummer luisteren? De luistercijfers op diensten als spotify zeggen wat anders. Blijkbaar is er ook zonder symbolisme vraag naar.

Het is verder ook niet mijn muziek maar hoe "respectvol" iets is is natuurlijk irrelevant. Ik luister naar muziek omdat ik iets lekker vind klinken. Wat de artiest verder voor meningen heeft doet er niet toe. Het zijn maar mensen.

Even los van dat ik niet zie wat er respectloos aan de muziek/clips is, maar ik reken dat maar gewoon toe aan nijd.
Conscience do cost.
  woensdag 25 november 2015 @ 13:37:51 #236
189978 controlaltdelete
pi_157809390
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:29 schreef ems. het volgende:

[..]

:D

[..]

Tsja, smaken verschillen hm.

[..]

Jij denkt dat mensen puur voor de clip naar dit nummer luisteren? De luistercijfers op diensten als spotify zeggen wat anders. Blijkbaar is er ook zonder symbolisme vraag naar.

Het is verder ook niet mijn muziek maar hoe "respectvol" iets is is natuurlijk irrelevant. Ik luister naar muziek omdat ik iets lekker vind klinken. Wat de artiest verder voor meningen heeft doet er niet toe. Het zijn maar mensen.

Even los van dat ik niet zie wat er respectloos aan de muziek/clips is, maar ik reken dat maar gewoon toe aan nijd.
Dat jij het niet ziet is al langer bekend dan vandaag >:)

Het argument nijd is van den zotte. Waar zou ik ze om moeten benijden? Ik zit niet te wachten op een mansion met 12 slaapkamers en 10 badkamers als je wealth en aanzien bedoelt. Het zit um niet alleen in de clips maar ook in de teksten.
pi_157809717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor. Die aandachttrekkerij heeft op mij geen effect,
Blijkbaar wel aangezien je het een discussie waard vind

quote:
ik vind hun muziek bagger en als persoon geen knip voor de neus waard, dit in tegenstelling tot anderen, die in de rij liggen voor de nieuwste Yeezy's of uit hun dak gaan bij deze concerten.
Die anderen zijn voor het grote gedeelte tieners, weet niet hoe oud je bent maar in mijn tijd was het Doe maar, Ciske de Rat en Prince vs Madonna. Ook allemaal onder controle van de illuminatie?

quote:
Wat een manier ook om aandacht te trekken als muzikant zou het om de muziek moeten gaan zonder deze flauwekul en niet echt respectvol naar de mensen die een fan zijn.
Maar zo werkt het bij de jeugd niet, wat nu eenmaal de doelgroep is, die willen iemand zien die zich af lijkt te zetten tegen de macht.

Op een gegeven moment groei je daar overheen en ontwikkel je een beter muzieksmaak en hoef je ook niet meer achter alle trends aan te lopen.

Het enige wat er achter zit is een zeer goede marketing om zoveel mogelijk geld binnen te harken.
  woensdag 25 november 2015 @ 14:08:42 #238
189978 controlaltdelete
pi_157810124
Net alsof alleen kinderen naar concerten gaan van Kanye West & co of die andere vultures zoals die EoDM daar vind je meer volwassenen dan kids in the crowd. Kids en teenies kijken op naar heksen als Rihanna, Nikki Minaj, Miley Cyrus en die andere feeks Katy Perry. Rare teksten worden zonder nadenken meegezongen, kleine meisjes leren dansen als een stripper en vooral er net zo uit willen zien als één of andere straatmadelief.
pi_157810175
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof alleen kinderen naar concerten gaan van Kanye West & co of die andere vultures zoals die EoDM daar vind je meer volwassenen dan kids in the crowd. Kids en teenies kijken op naar heksen als Rihanna, Nikki Minaj, Miley Cyrus en die andere feeks Katy Perry. Rare teksten worden zonder nadenken meegezongen, kleine meisjes leren dansen als een stripper en vooral er net zo uit willen zien als één of andere straatmadelief.
EoDM is nu niet echt een mega act te noemen :')

Maar waarom toch die termen gebruiken, die je verder over deze muziek alleen maar bij Familie7 hoort? Je beweert zelf elke keer niet religieus te zijn maar je argumenten en woordkeuze komen toch echt uit die hoek.
  woensdag 25 november 2015 @ 14:13:36 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157810225
In de fifties was Elvis duivelsgebroed, in de sixties waren het the Beatles en The Stones. En nu? Nu zijn het de Kanyes en Mileys ( O+ Miley O+ ). Tijden veranderen, ouwelullengezeik blijft. Ongeacht de biologische leeftijd van die ouwe lullen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 25 november 2015 @ 14:20:29 #241
189978 controlaltdelete
pi_157810362
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

EoDM is nu niet echt een mega act te noemen :')

Maar waarom toch die termen gebruiken, die je verder over deze muziek alleen maar bij Familie7 hoort? Je beweert zelf elke keer niet religieus te zijn maar je argumenten en woordkeuze komen toch echt uit die hoek.
Heeft niks met religie te maken maar met normen en waarden en al zou iemand religieus zijn wat dan nog? Is dat een vies iets tegenwoordig? Als artiest zijnde zou ik daar voor bedanken. Maar goed, dan kom je niet ver in La La land. Een concert van Madonna of Metallica, Queens of a Stone Age etc, kom je ook ouder publiek tegen ik noem maar wat.
pi_157810408
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Heeft niks met religie te maken maar met normen en waarden en al zou iemand religieus zijn wat dan nog? Is dat een vies iets tegenwoordig? Als artiest zijnde zou ik daar voor bedanken. Maar goed, dan kom je niet ver in La La land. Een concert van Madonna of Metallica, Queens of a Stone Age etc, kom je ook ouder publiek tegen ik noem maar wat.
Je woordkeuze geeft wel aan dat je die informatie uit religieuze bronnen hebt anders noem je ze geen heksen.
  woensdag 25 november 2015 @ 14:25:22 #243
189978 controlaltdelete
pi_157810462
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:13 schreef Copycat het volgende:
In de fifties was Elvis duivelsgebroed, in de sixties waren het the Beatles en The Stones. En nu? Nu zijn het de Kanyes en Mileys ( O+ Miley O+ ). Tijden veranderen, ouwelullengezeik blijft. Ongeacht de biologische leeftijd van die ouwe lullen.
Kun je nagaan hoe lang ze er al mee bezig zijn. Hersenspoelen van de massa doe je ook niet binnen een paar jaar daar moet je de tijd voor nemen en zelfs over een paar generaties uit spreiden. Lijkt mij dat zelfs jij dat nog wel moet snappen. Maar goed vanavond maar weer The Voice kijken en al die andere shit :z
pi_157810524
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:13 schreef Copycat het volgende:
Die duivelse Mozart toch
  woensdag 25 november 2015 @ 14:28:44 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157810542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:25 schreef controlaltdelete het volgende:

Kun je nagaan hoe lang ze er al mee bezig zijn. Hersenspoelen van de massa doe je ook niet binnen een paar jaar daar moet je de tijd voor nemen en zelfs over een paar generaties uit spreiden. Lijkt mij dat zelfs jij dat nog wel moet snappen. Maar goed vanavond maar weer The Voice kijken en al die andere shit :z
Veel plezier met The Voice. Ik kijk vrijdag eventjes omdat mijn oude vriend dan weer meedingt. Gelukkig notificeert iemand me zodra hij moet, hoef ik niet alles te kijken. Maar ook hier: ieder zijn meug.

Maar eigenlijk ben ik meer benieuwd naar de artiesten waarnaar jij luistert dan naar je favoriete televisie-programma's.
Vertel!
  woensdag 25 november 2015 @ 14:29:23 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157810557
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Chewie het volgende:

Die duivelse Mozart toch
Oh, die zal dat idd ook heus wel om de oren hebben gekregen.
  woensdag 25 november 2015 @ 14:38:34 #247
189978 controlaltdelete
pi_157810746
SPOILER: nsfw
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed voorbeeld doet goed volgen zegt men toch?

Mijn tv staat vaker uit dan aan, sowieso die algemene pulp vermijd ik zoals kijkcijfers scoren met andermans ellende zoals schulden, een huis vol puin of een verslaafde te kakken zetten, muziek ben ik ook steeds minder mee bezig. Vanwaar die interesse in mij? Vast om me ergens mee om de oren te slaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 25-11-2015 15:21:53 ]
  woensdag 25 november 2015 @ 14:39:30 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157810765
Ik vroeg niet naar je tvvoorkeuren buiten The Voice, maar naar je muzikale voorkeuren. Satanvrij, neem ik aan?
pi_157810893
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die duivelse Mozart toch
Vergeet Schubert en zijn forellen-complot niet
pi_157810909
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

goed voorbeeld doet goed volgen zegt men toch?

Mijn tv staat vaker uit dan aan, sowieso die algemene pulp vermijd ik zoals kijkcijfers scoren met andermans ellende zoals schulden, een huis vol puin of een verslaafde te kakken zetten, muziek ben ik ook steeds minder mee bezig. Vanwaar die interesse in mij? Vast om me ergens mee om de oren te slaan.
zo te zien niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')