Gezelligquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
Het was even zoeken, maar ik ben er weer.
Even thee halen en Pauw kijken...monumentje.quote:
Ucciegodquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
Het was even zoeken, maar ik ben er weer.
Wat is er met Triggelstengel? Vakantie?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Begin Triggerstengel te missen.
Fokkerheldquote:
De Yoki500.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:13 schreef YokiKater het volgende:
Fokker is wel een baas.
Fokker levert speciale deuren voor JSF
Speciale deurenIk hou van die man!
Ja jongen, trap die maar eens in.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:13 schreef YokiKater het volgende:
Fokker is wel een baas.
Fokker levert speciale deuren voor JSF
Speciale deurenIk hou van die man!
Zou best wel willen testen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja jongen, trap die maar eens in.
Doe je wel matrassen tegen de muur en vloer, anders lig ik zo oncomfortabel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben in de kelderbox aan het timmeren, je mag best eens langkomen hoor.
Jij mag niet in mijn kelderbox, voor jou heb ik een ander kamertje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe je wel matrassen tegen de muur en vloer, anders lig ik zo oncomfortabel.
Oh jij gaat ook? Dan wordt het een mini-meet, hahahahahaquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe je wel matrassen tegen de muur en vloer, anders lig ik zo oncomfortabel.
Oh word ik ge-upgrade naar iets met daglichtquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij mag niet in mijn kelderbox, voor jou heb ik een ander kamertje.
Nee joh, die vrouwen slopen alles, die moet je er niet bij hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh jij gaat ook? Dan wordt het een mini-meet, hahahahaha
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh word ik ge-upgrade naar iets met daglicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |